Titels verzinnen is nooit mijn sterkste kant geweestquote:Op zaterdag 24 september 2005 07:52 schreef melismay het volgende:
Ja zeg, die had ik zelf ook nog wel kunnen openen
Thanx Light
Ja, sinds gisteren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 07:49 schreef fembol het volgende:
Wat een retehip plaatje! Is die nieuw??
Beetje jammerquote:Op zaterdag 24 september 2005 08:17 schreef Light het volgende:
[..]
Titels verzinnen is nooit mijn sterkste kant geweest
Die kan ik wel weghalenquote:Op zaterdag 24 september 2005 09:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Wel weer die stomme kutstellingen erbij
Het is toch ineens druk hier... stomme mensenquote:Op zaterdag 24 september 2005 09:36 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik kan het me helemaal voorstellen hoor.
Nou ik ga je ook even verlaten, ik ga even wat nuttige dingen doen enzo
nee goed hequote:Op zaterdag 24 september 2005 10:26 schreef melismay het volgende:
Mogguh Muuk, niet uit bed gebeld voor storingen?
aai geeft, ruilen voor buikkampen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:41 schreef Ynske het volgende:
yns heeft auwa met ademen
moggeh trouwens
ga maar even wat te eten naar binnen werken
die zijn hier ook... sorry muukquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
aai geeft, ruilen voor buikkampen?
Soms wilde ik echt dat ik een jongetje was
en wat is dat leuks?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:05 schreef PhaE het volgende:
Hoi
Doei
Kga wat leuks doen vandaag, totaal GEEN zin om binnen te zitten
Ik denk dat er een meerderheid is die liever heeft dat je binnen blijft hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:05 schreef PhaE het volgende:
Hoi
Doei
Kga wat leuks doen vandaag, totaal GEEN zin om binnen te zitten
ok ok, you're a tough nut to crack.quote:
Ja ik heb wel kunnen slapen en voel me vandaag stukken beter. Gister Minion genomen, geen last meer (voorlopig) van Diarree of duizeligheid. Ik heb alleen nog barstende koppijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:14 schreef Mukie het volgende:
enne TC, nog kunnen slapen uberhaupt?
drastische maatregelen ok, maar draconisch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja ik heb wel kunnen slapen en voel me vandaag stukken beter. Gister Minion genomen, geen last meer (voorlopig) van Diarree of duizeligheid. Ik heb alleen nog barstende koppijn.![]()
Ik moet beter voor mezelf gaan zorgen en wat draconische maatregelen gaan nemen.![]()
In het kort, ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
drastische maatregelen ok, maar draconisch?
Issut zo erg dan?
water en broodquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
In het kort, ja.![]()
Spartaans dieet en veel sporten.![]()
Ik wil al spierpijn krijgen van het denken aan weer sporten.![]()
Ik heb nog wel een leuk dieet voor je. Ik ben 37 kilo mee afgevallenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
In het kort, ja.![]()
Spartaans dieet en veel sporten.![]()
Ik wil al spierpijn krijgen van het denken aan weer sporten.![]()
Omdat je de slaap uit hebt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:07 schreef RATMEN het volgende:
Waarom word ik om 10:00 uur wakker als ik na 5ven pas ga slapen.
Als ik 37 kilo afval dan denkt men dat ik 55 jaar na dato uit een kamp ben komen lopen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuk dieet voor je. Ik ben 37 kilo mee afgevallen.
De slaap uit hebtquote:
Dat kan ook, alleen moet je dan eerder stoppen dan ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als ik 37 kilo afval dan denkt men dat ik 55 jaar na dato uit een kamp ben komen lopen.
Een kilo of 5 zou al meer dan genoeg zijn.![]()
Tell me.
Hahahaha, dat zegt mijn oma altijd.. Heb je de slaap uit?quote:
Dan hoop ik dat het niet verslavend is, maar vertel...quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:10 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat kan ook, alleen moet je dan eerder stoppen dan ik.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuk dieet voor je. Ik ben 37 kilo mee afgevallen.
Southbeach, doe maar googlenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het niet verslavend is, maar vertel...
5 maandenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:11 schreef melismay het volgende:
[..]Echt?! Hoe lang heb je daar over gedaan?
En blijf je nu ook makkelijk op dat gewicht of moet je jezelf alles onthouden?quote:
Spar·taans (bn.)quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zoek jij op google even een Spartaans dieet op.![]()
Ik schommel een beetje met 2 kilo. Er moet nog 6/7 kilo af, dan ben ik totaal 43/44 kilo kwijt, das het einddoel. Maar daarvoor wil ik weer in Den Haag wonen, kan ik makkelijker naar mijn sportschool.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:13 schreef melismay het volgende:
[..]
En blijf je nu ook makkelijk op dat gewicht of moet je jezelf alles onthouden?
IMHO is afvallen niet iets wat je even kan doen, het is een verandering van levensstijl. Dat kan moeilijk zijn, maar bij voldoende motivatie en steun uit je omgeving is dat goed te doen. Je moet ook zelf de ruggegraat hebben. Heb je dat niet, dan zul je nooit lang slank zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Je wilde noggesquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:07 schreef RATMEN het volgende:
Waarom word ik om 10:00 uur wakker als ik na 5ven pas ga slapen.
En er bij trainen natuurlijk, anders werkt het niet zo goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:15 schreef Tranceptor het volgende:
Ah low carb, dat kan ik wel volhouden ook.![]()
nogges wat ?quote:
Thnx men!quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:18 schreef Tranceptor het volgende:
Top Ratmen, je ziet er 100 keer beter uit ook.
Ik ga drie keer per week zwemmen een dik uur baantjes (en ik ben fanatiek), dus dat komt goed.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En er bij trainen natuurlijk, anders werkt het niet zo goed.
Meer energie levert een lekkerder leven, dus das idd erg belangrijk!quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga drie keer per week zwemmen een dik uur baantjes (en ik ben fanatiek), dus dat komt goed.
Maar goed ik ben ook niet te zwaar of zo, volgens BMI zelfs normaal en vrij laag vetpercentage. Ik doe het ook om wat meer energie te hebben.
Kloptquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
IMHO is afvallen niet iets wat je even kan doen, het is een verandering van levensstijl. Dat kan moeilijk zijn, maar bij voldoende motivatie en steun uit je omgeving is dat goed te doen. Je moet ook zelf de ruggegraat hebben. Heb je dat niet, dan zul je nooit lang slank zijn.
Tja, dat wat je rond 5-en ook deedquote:
ik heb er 2quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoi! Ik heb een kater...
Wat ik rond 04:30 deed mogelijk welquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tja, dat wat je rond 5-en ook deed
Je ziet er een stuk beter uit hoor!quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:15 schreef RATMEN het volgende:
RATMEN dik:
[afbeelding]
RATMEN minder dik:
[afbeelding]
Dank uquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Je ziet er een stuk beter uit hoor!KNap van je dat je zo veel afgevallen bent
Helemaal mee eens, maar ik ken ook veel mensen die zo'n dieet doen waar ze zichzelf alles onthouden en als ze dan stoppen met het dieet hebben ze alles er zo weer aan zitten...quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
IMHO is afvallen niet iets wat je even kan doen, het is een verandering van levensstijl. Dat kan moeilijk zijn, maar bij voldoende motivatie en steun uit je omgeving is dat goed te doen. Je moet ook zelf de ruggegraat hebben. Heb je dat niet, dan zul je nooit lang slank zijn.
Ik ook! Een zwarte en 1 keer bonkende koppijn!quote:
Naar mijn ervaring moet het nog altijd mogelijk zijn om bepaalde 'foute' dingen te doen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:13 schreef melismay het volgende:
[..]
TC heeft gelijk. Als je echt wilt veranderen, moet je je manier van leven en eten blijvend aanpassen. Maar dan is het vervolgens prima te doen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar ik ken ook veel mensen die zo'n dieet doen waar ze zichzelf alles onthouden en als ze dan stoppen met het dieet hebben ze alles er zo weer aan zitten...
Thnxquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:26 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring moet het nog altijd mogelijk zijn om bepaalde 'foute' dingen te doen.
Ik ben anderhalf jaar 15 kilo afgevallen binnen een half jaar. Dit heb ik gedaan door voor een deel mijn leefwijze aan te passen rondom eten, drinken & sporten. Sindsdien kan ik mij af en toe best misdragen. Zolang als je de grootste deel van je tijd maar goed eet.
@RATMEN
Knap resultaat!![]()
Ik ben katerloosquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoi! Ik heb een kater...
Ah jij zei t ook al...quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Klopt
Meesten doen een crashdieet en gaan daarna door met hun standaard levensstijl.
En het dan maar raar vinden dat het er weer allemaal aankomt
Ik ben gewoon gezonder gaan eten, dat scheelt enorm veel
Ik heb dat nl altijd als ik flink ben uitgegaan de dag ervoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:22 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wat ik rond 04:30 deed mogelijk wel. Maar toen ben ik maar mijn bed uit gegaan en lekker koffie gedronken met mijn mama.
Zolang iemand het heeft over wat hij/zij allemaal moet laten staan om af te vallen, dan weet je gewoon dat het dieet niet werkt. Je kunt ook wel heel drastisch gaan lijnen om het lijnen, maar een dieet zoeken wat bij je past, en je levenstijl in licht gewijzigde vorm doorzet, heeft veel meer zin.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar ik ken ook veel mensen die zo'n dieet doen waar ze zichzelf alles onthouden en als ze dan stoppen met het dieet hebben ze alles er zo weer aan zitten...
Ik was alleen hoor vannachtquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb dat nl altijd als ik flink ben uitgegaan de dag ervoor.
Dan word ik wakker en wil verder gaan stappen
Maar dat bedoelde je vast niet
Wel fijn voor je hoor
Nou ja, fysiek was ik alleen thuis.quote:
k ben net ff wat oude foto's aant doorbladeren..quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah jij zei t ook al...
Ik ben zo ook veel afgevallen, ook door gewoon de regelmaat aan te nemen en veel erbij te sporten... Nu dat alles ontbreekt en ik er ook nog veel stress bij heb ben ik wel weer aangekomen.. Maar ik ga weer sporten en dan gaat t weer helemaal goed komen
Ik geloof dat ik geen foto's heb van die tijd dat ik minder zwaar wasquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
k ben net ff wat oude foto's aant doorbladeren..
kijken of ik ze erop zet
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
k ben net ff wat oude foto's aant doorbladeren..
kijken of ik ze erop zet
Mwah, nog steeds wel aantrekkelijk hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Muuk wat meer heavy, zo'n kleine 20 kilo zwaarder dan nu.
Ik vind de Muuk van nu vele malen leuker.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:04 schreef nozem het volgende:
[..]
Mwah, nog steeds wel aantrekkelijk hoor.![]()
Wat nou slijmbal? Ben ik eens een keer oprecht, word ik meteen voor slijmbal uitgemaakt. Fijne vent ben jij.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind de Muuk van nu vele malen leuker.![]()
Slijmbal.![]()
je vindt muuk nu alleen maar leuker omdat ze gewicht kwijt is???quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind de Muuk van nu vele malen leuker.![]()
Slijmbal.![]()
Het ligt in je natuur dan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat nou slijmbal? Ben ik eens een keer oprecht, word ik meteen voor slijmbal uitgemaakt. Fijne vent ben jij.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
je vindt muuk nu alleen maar leuker omdat ze gewicht kwijt is???
Wat deed jij hier ook alweer?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:12 schreef babus het volgende:
mensjes waarom zitten jullie in godsnaam op FoK het is Zaterdag
anders tief je zelf ook eens op ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:12 schreef babus het volgende:
Je moeder kansloze singlequote:Op zaterdag 24 september 2005 13:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
anders tief je zelf ook eens op ofzo
hij zit nu op zn stage, maar is vergeten dat het zaterdag isquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat deed jij hier ook alweer?![]()
Ik ben aan het wakkerworden en dan klaarmaken voor een Fokmeet in rotterdamquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:12 schreef babus het volgende:
Kijk dat vind ik nou wel grappig maar gelukkig is dat niet zo.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
hij zit nu op zn stage, maar is vergeten dat het zaterdag is
Das ook niet zo heel nutteloos op de zaterdag, chiekie of gewoon met een m8?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben aan het wakkerworden en dan klaarmaken voor een Fokmeet in rotterdam
thxquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:04 schreef nozem het volgende:
[..]
Mwah, nog steeds wel aantrekkelijk hoor.![]()
Hahahah ik had het ook over jouquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mn moeder is geen kansloze single
Beetje domme opmerking, want hoe kom jij anders ter wereld?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mn moeder is geen kansloze single
Miethoer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben aan het wakkerworden en dan klaarmaken voor een Fokmeet in rotterdam
Hahhahaaahquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Beetje domme opmerking, want hoe kom jij anders ter wereld?
Ga nou niet, we gaan je missen man!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:17 schreef babus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik ga der vandoor Ciao
chickies en dudesquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:16 schreef babus het volgende:
[..]
Das ook niet zo heel nutteloos op de zaterdag, chiekie of gewoon met een m8?
Je kan best single zijn en kinderen op de wereld zetten hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
MOet ik dat geloven of kan ik bter gaanquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ga nou niet, we gaan je missen man!![]()
Ik hield wel van de White Stripes, maar die laatste cd is echt bagger.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
chickies en dudestis een meeting he, dus meerdere mensjes
*en wie verzint er nou een stom nr over een deurbel!!!! gelukkig hou ik niet van the white stripes*
Heej, als single moet je toch ook eens buitenkomen enzoquote:
als ze single zou zijn, was de kans groter dat ze er niet zou zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vraag je je dat nou serieus af?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:19 schreef babus het volgende:
[..]
MOet ik dat geloven of kan ik bter gaan![]()
Nee natuurlijk niet EIquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vraag je je dat nou serieus af?
De twijfel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:19 schreef babus het volgende:
[..]
MOet ik dat geloven of kan ik bter gaan![]()
Ja, maar om nou andere kansloze figuren vrijwillig op te gaan zoeken?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heej, als single moet je toch ook eens buitenkomen enzo![]()
Stel dat het nou mooie vrouwen zijn?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja, maar om nou andere kansloze figuren vrijwillig op te gaan zoeken?![]()
Weten zij ook dat 'het broertje' weer komt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:22 schreef babus het volgende:
Maar ik gaat maar eens wat singlettes opzoeken
FOk! en mooie vrouwen is iets wat maar zelden voorkomt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:22 schreef babus het volgende:
[..]
Stel dat het nou mooie vrouwen zijn?![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja, maar om nou andere kansloze figuren vrijwillig op te gaan zoeken?![]()
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:14 schreef babus het volgende:
alleen ff snel checken
Dat wilde ik erook bij zeggen maar dat leek me zo lulligquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
FOk! en mooie vrouwen is iets wat maar zelden voorkomt.![]()
De kans dat deze mooie vrouwen zich laten verleiden op een meet te komen is nog geringer.
tipje...check hun fotoboekquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:23 schreef babus het volgende:
Ik zoek echte mooie singelettes en aangezien ik niet echt kan zien waar ik nu mee zit te babbelen..!?
Ik ben een man.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:23 schreef babus het volgende:
Ik zoek echte mooie singelettes en aangezien ik niet echt kan zien waar ik nu mee zit te babbelen..!?
is dat waarom jij geen fotoboek hebt, omdat je ook bij die groep hoort?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:24 schreef babus het volgende:
[..]
Dat wilde ik erook bij zeggen maar dat leek me zo lullig![]()
Stomme oen dat had ik ook niet tegen jou of tegen iemand. DAt was een algemeen zegje!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben een man.![]()
Ik ben niet op zoek naar 'broertjes' ...![]()
Ik doe dit fokken nog niet zo lang en ook niet zo vaak, k heb ook niet eens zin om er werk van te maken. Maar als je een foto van me wilt zien kan je dat ook vragenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
is dat waarom jij geen fotoboek hebt, omdat je ook bij die groep hoort?
Ik ga er altijd vanuit dat alle antwoorden voor mij bedoeld zijn, bijna niemand anders hier lijkt mij de moeite waard om tegen te praten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:25 schreef babus het volgende:
[..]
Stomme oen dat had ik ook niet tegen jou of tegen iemand. DAt was een algemeen zegje!![]()
Geloof me, het is niet altijd een goed idee om te zien hoe mensen op zaterdagochtend achter de pc zittenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:23 schreef babus het volgende:
Mag ik je foto? Ik wil hem uitvergroten en boven mijn bed plakken. Dan kan ik iedere dag weer zien hoe de grootste reserve-player van Nederland eruitziet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:27 schreef babus het volgende:
[..]
Ik doe dit fokken nog niet zo lang en ook niet zo vaak, k heb ook niet eens zin om er werk van te maken. Maar als je een foto van me wilt zien kan je dat ook vragen![]()
Hahahha dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Geloof me, het is niet altijd een goed idee om de gezichten te zien van hoe mensen op zaterdagochtend achter de pc zitten
je moest eens weten trancepje!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mag ik je foto? Ik wil hem uitvergroten en boven mijn bed plakken. Dan kan ik iedere dag weer zien hoe de grootste reserve-player van Nederland eruitziet.![]()
Ik hoef geen foto om te zien dat je net zo kansloos bent als dat je laat zien hier in dit topicquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:27 schreef babus het volgende:
[..]
Ik doe dit fokken nog niet zo lang en ook niet zo vaak, k heb ook niet eens zin om er werk van te maken. Maar als je een foto van me wilt zien kan je dat ook vragen![]()
Corina is het dus, aangenaam Bob!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
is dat waarom jij geen fotoboek hebt, omdat je ook bij die groep hoort?
Nee da's lekker in slaap vallenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mag ik je foto? Ik wil hem uitvergroten en boven mijn bed plakken. Dan kan ik iedere dag weer zien hoe de grootste reserve-player van Nederland eruitziet.![]()
*Troetelbeertjes!!!! Straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!*quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik hoef geen foto om te zien dat je net zo kansloos bent als dat je laat zien hier in dit topic
*mister ik wil alleen echt mooie vrouwen*
*gelukkig is wat jij mooi vindt voor een ander weer lelijk*
Dat d8 ik dus ff niet. Ooit gehoord van schoonheden en kansloos hahahah wie gaat er nou naar rotterdam naar wat fokkers toequote:Op zaterdag 24 september 2005 13:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik hoef geen foto om te zien dat je net zo kansloos bent als dat je laat zien hier in dit topic
*gelukkig is wat jij mooi vindt voor een ander weer lelijk*
Daar heeft hij een punt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:29 schreef purplerose het volgende:
Dat krijg je als als je mij met zulke onzin lastigvalt als ik nog niet goed wakker benquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:31 schreef webspider het volgende:
[..]
*Troetelbeertjes!!!! Straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!*
Veel vrolijker op de zaterdagmorgen![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:09 schreef Tranceptor het volgende:
Als ik 37 kilo afval dan denkt men dat ik 55 jaar na dato uit een kamp ben komen lopen.
Ik bert of mario ook wel eensquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:31 schreef purplerose het volgende:
Bob? dus jij drinkt nooit, das wel een voordeel, mag je mij rond chauffeuren
Jij niet kennelijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:32 schreef babus het volgende:
[..]
Dat d8 ik dus ff niet. Ooit gehoord van schoonheden en kansloos hahahah wie gaat er nou naar rotterdam naar wat fokkers toe![]()
ah, geef toe, diep van binnen ben je een echte jostiquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar heeft hij een punt.
![]()
Er is wel degelijk een scheidslijn voor wat alle mannen lelijk vinden hoor, op misschien een paar Josti's na.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar heeft hij een punt.
![]()
Er is wel degelijk een scheidslijn voor wat alle mannen lelijk vinden hoor, op misschien een paar Josti's na.![]()
Hahahaha oei 1-0quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
ah, geef toe, diep van binnen ben je een echte josti
Ik ben geen liefdadigheidsinstelling sorry. U bent bij de verkeerde balie, probeer het Leger des Heils eens.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
ah, geef toe, diep van binnen ben je een echte josti
Je kan niet zomaar een oordeel over mij maken. Je zit er namelijk zwaar naast.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Jij niet kennelijk.
Jij zit liever achter Fok, thuis, kansloos te wezen, terwijl andere mensen vrienden maken, het gezellig hebben, etc.
Wie is er dan kansloos ?![]()
Jij onder andere.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Jij niet kennelijk.
Jij zit liever achter Fok, thuis, kansloos te wezen, terwijl andere mensen vrienden maken, het gezellig hebben, etc.
Wie is er dan kansloos ?![]()
OEiiiiiiiiiiiiiiii 1-1quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben geen liefdadigheidsinstelling sorry. U bent bij de verkeerde balie, probeer het Leger des Heils eens.
Idd zonde van je tied. Ga jij nog wat leuks doen vanavond?? BEetje flippen in een disco ofzo>?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:36 schreef Christine het volgende:
vraagje: waarom heb ik dit topic teruggelezen
het was namelijk niet boeiend.
kroegentocht met een stel UVT'ers.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:37 schreef babus het volgende:
[..]
Idd zonde van je tied. Ga jij nog wat leuks doen vanavond?? BEetje flippen in een disco ofzo>?
Om mijn subtiele opmerking over mijn afvallen naar voren te halen. In het leven had je twee types: de afmakers en de voorgevers. Jij bent meer een voorgevel r.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:36 schreef Christine het volgende:
vraagje: waarom heb ik dit topic teruggelezen
het was namelijk niet boeiend.
Kijk dat zijn mooie plannen. En in welk deel van NL gaan jullie dat doen>>??quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:38 schreef Christine het volgende:
[..]
kroegentocht met een stel UVT'ers.
Het deel dat daarna op veetransport gaat richting Polen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:38 schreef babus het volgende:
[..]
Kijk dat zijn mooie plannen. En in welk deel van NL gaan jullie dat doen>>??
joh, jij ook al?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:38 schreef Christine het volgende:
[..]
kroegentocht met een stel UVT'ers.
net als ik in rotterdam, tis dezelfde meetquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:38 schreef babus het volgende:
[..]
Kijk dat zijn mooie plannen. En in welk deel van NL gaan jullie dat doen>>??
Heb jij je kaartje al voor dat transport?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het deel dat daarna op veetransport gaat richting Polen.![]()
you dont want thatquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:43 schreef babus het volgende:
Ik ben nu echt pleite rustig aan tranc ik spreek je vast wel weer een xtje
Je doelt op mijn goddellijke tietjes?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Om mijn subtiele opmerking over mijn afvallen naar voren te halen. In het leven had je twee types: de afmakers en de voorgevers. Jij bent meer een voorgevel r.
Vast wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:43 schreef babus het volgende:
Ik ben nu echt pleite rustig aan tranc ik spreek je vast wel weer een xtje
we beginnen om 20.30 in O'sheasquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:44 schreef babus het volgende:
En misschien zie ik jou wel in Rotterdam
Nee ik ben de machinist, ik heb geen kaartje nodig.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb jij je kaartje al voor dat transport?
\Kijk eerst ff naar je foto's op fok en praat dan nog eens over goddelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Je doelt op mijn goddellijke tietjes?
Ik moet altijd doorstrepen wat niet van toepassing is volgens de formulieren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Je doelt op mijn goddellijke tietjesen?
Is cool zie je misschien daaroquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
we beginnen om 20.30 in O'sheas
Ah, dus jij bent als eerste op de plek van bestemmingquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee ik ben de machinist, ik heb geen kaartje nodig.![]()
Geloof me, je herkent ze meteen en bedenkt je wel 100 keer voor je gaat zitten. Drink veel voor dus !!!quote:
Ik laad jullie netjes uit ja, gooi de kachel aan en de rest gaat vanzelf. Wel handig dat we van die stroomstootapparaatjes hebben nu, met 220 volt op hun lichaam gaan ze wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent als eerste op de plek van bestemming
Hoe meer hoe beterquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:47 schreef babus het volgende:
Hoeveel vrouwen neem je eigenlijk mee dan weet ik hoeveel vrienden ik moet meenemen
O dan kom alleen ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter
Enne, wel lekkere mannen he
thankgod, je hebt al zoveel gezegd, niet dat er iets zinvols tussen zat natuurlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
' Ik wil wel iets zeggen, maar misschien beter van niet'
Vertel me eerst even wat meer over deze vrouwen straks kom ik voor niets..Ik bedoel ze moeten natuurlijk wel aan wat kleine eisen voldoenquote:
blond, plamuurlaag op dr bek, grote hoepels in dr oren?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:55 schreef babus het volgende:
[..]
Vertel me eerst even wat meer over deze vrouwen straks kom ik voor niets..Ik bedoel ze moeten natuurlijk wel aan wat kleine eisen voldoen![]()
Ah zijn ze al uitgerust van Hazes gister dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
blond, plamuurlaag op dr bek, grote hoepels in dr oren?
eindelijk wat zinnigsquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah zijn ze al uitgerust van Hazes gister dan?![]()
Ik hoor het al ik blijf denk ik toch in amersfoort!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
blond, plamuurlaag op dr bek, grote hoepels in dr oren?
O w8 ff dan blijf ik nog even aandachtig luisteren wat je wel te bieden hebt. Ik heb voor jou in de aanbieding grote donkerblonde jongens lekker gespierd, andersnogiets?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:02 schreef purplerose het volgende:
Dat zijn dus vrouwen die ik niet kan regelen
Dat kan ik wel hoor, en dat doe ik dan ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:35 schreef babus het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar een oordeel over mij maken.
Je bent wel het meest kansloze ventje volgesn mij hiero STFu en ga naar een kinder forum ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat kan ik wel hoor, en dat doe ik dan ook
Ben je der nog of???quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:02 schreef purplerose het volgende:
Dat zijn dus vrouwen die ik niet kan regelen
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef babus het volgende:
DAMN ur ugly!!
Mja, huis opruimen enzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zo, daar heb je lang over gedaan.![]()
Jij ook.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:33 schreef Christine het volgende:
Oja: veel plezier op jullie meet allemaal vanmiddag.
enorm en het lukt blijkbaar, je reageertquote:
Niet in US bijdehandje, alleen op de mededeling dat je weer eens om aandacht verlegen zit. Zeker lang geen seks gehad ofzo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
enorm en het lukt blijkbaar, je reageert
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:53 schreef Mokster het volgende:
Hmmm... stilletjes hier... iedereen single af en aan het neuken?![]()
klinkt goed meid!!!! Ik heb ook een heerlijke avond gehad gisterenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Top!!
Heerlijke avond gehad met je-weet-wel...
Die is net weg.
En strax met de girls op stap!!
Moeten we van de week maar weer even afspreken voor een lange lunch!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:08 schreef Christine het volgende:
[..]
klinkt goed meid!!!! Ik heb ook een heerlijke avond gehad gisteren
en straks op kroegentocht...
heel goed plan meidquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Moeten we van de week maar weer even afspreken voor een lange lunch!!
yepz ook datquote:
jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet in US bijdehandje, alleen op de mededeling dat je weer eens om aandacht verlegen zit. Zeker lang geen seks gehad ofzo?![]()
je mocht mee naar rotterdamquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:16 schreef RATMEN het volgende:
ik heb niets te doen vanavond en dat klopt dus niet.
Doe je zelfquote:
altijd hequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook? Verder nog wilde plannen in de duinen?
mochtquote:
Dan is het dus magquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:19 schreef Christine het volgende:
[..]
ja schat, jij wilde niet... hoewel het aanbod blijft staan
UHUH, met Chris en haar dingen in de hoofd rolquote:
Als je hoofdrol aan elkaar schrijft lijkt het net of er hoofd drol staatquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:23 schreef RATMEN het volgende:
[..]
UHUH, met Chris en haar dingen in de hoofd rol.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:23 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik had het echt overwogen, als het geen Rotterdam was. Wat een KUTstad is dat zeg. We kunnen ook samen in Den Haag gaan stappen hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, je mag mee naar rotterdam vanavond.
verleidelijk... maar ik heb al afgesproken. En het is overal leuk toch, als je met leuke mensen bent?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:25 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik had het echt overwogen, als het geen Rotterdam was. Wat een KUTstad is dat zeg. We kunnen ook samen in Den Haag gaan stappen hoor.
Oew Chris...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:23 schreef RATMEN het volgende:
[..]
zet um eens op de mijnequote:
Nee hoor je hebt helemaal niks gemist... en elke middag lunchen? Meid ik moet ook nog werken...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oew Chris...
Zullen we elke middag maar gaan lunchen dan?
Kheb wat gemist geloof ik
pi'squote:
Sjef dat filmpje en mail het dan ff door okequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oew Chris...
Zullen we elke middag maar gaan lunchen dan?
Kheb wat gemist geloof ik
Doe'k niet aanquote:
Ow ja...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee hoor je hebt helemaal niks gemist... en elke middag lunchen? Meid ik moet ook nog werken...
Oja, dinsdag naar de efteling
Neequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow ja...
Gaat Leuke Collega trouwens ook mee?
je kunt meegaan naar naar huisquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:16 schreef RATMEN het volgende:
ik heb niets te doen vanavond en dat klopt dus niet.
was geen grapjequote:
En helemaal naar dar rare Limbo land komen rijden. Ik moet morgen om 11 uur de spullen tussen mij en mijn ex verdelen en inpakken, ik wil wel een klein beetje helder zijn ...quote:
ga je vanaaf?quote:
nou omdat jij het bentquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, ik maak het alleen belachelijk. Dat is toch wel ok?
Eet ze!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:32 schreef Ynske het volgende:
hmmmm
mams heeft zelfgemaakte kippensoep en kippenpasteitjes klaar
Yns gaat smullen
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:32 schreef Ynske het volgende:
hmmmm
mams heeft zelfgemaakte kippensoep en kippenpasteitjes klaar
Yns gaat smullen
je hoeft niet te drinken, doe ik ook nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:32 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En helemaal naar dar rare Limbo land komen rijden. Ik moet morgen om 11 uur de spullen tussen mij en mijn ex verdelen en inpakken, ik wil wel een klein beetje helder zijn ...
Woei, als jij er ook bent, dan denk ik er nog even overna. Kan ik Chris op de terugweg met de auto in Rotterdam oppikken en thuis brengen. Mokster: kom ik jou dan ook nog ergens tegenquote:
yupsquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:34 schreef RATMEN het volgende:
Kan ik Chris op de terugweg met de auto in Rotterdam oppikken en thuis brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |