Titels verzinnen is nooit mijn sterkste kant geweestquote:Op zaterdag 24 september 2005 07:52 schreef melismay het volgende:
Ja zeg, die had ik zelf ook nog wel kunnen openen
Thanx Light
Ja, sinds gisteren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 07:49 schreef fembol het volgende:
Wat een retehip plaatje! Is die nieuw??
Beetje jammerquote:Op zaterdag 24 september 2005 08:17 schreef Light het volgende:
[..]
Titels verzinnen is nooit mijn sterkste kant geweest
Die kan ik wel weghalenquote:Op zaterdag 24 september 2005 09:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Wel weer die stomme kutstellingen erbij
Het is toch ineens druk hier... stomme mensenquote:Op zaterdag 24 september 2005 09:36 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik kan het me helemaal voorstellen hoor.
Nou ik ga je ook even verlaten, ik ga even wat nuttige dingen doen enzo
nee goed hequote:Op zaterdag 24 september 2005 10:26 schreef melismay het volgende:
Mogguh Muuk, niet uit bed gebeld voor storingen?
aai geeft, ruilen voor buikkampen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:41 schreef Ynske het volgende:
yns heeft auwa met ademen
moggeh trouwens
ga maar even wat te eten naar binnen werken
die zijn hier ook... sorry muukquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
aai geeft, ruilen voor buikkampen?
Soms wilde ik echt dat ik een jongetje was
en wat is dat leuks?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:05 schreef PhaE het volgende:
Hoi
Doei
Kga wat leuks doen vandaag, totaal GEEN zin om binnen te zitten
Ik denk dat er een meerderheid is die liever heeft dat je binnen blijft hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:05 schreef PhaE het volgende:
Hoi
Doei
Kga wat leuks doen vandaag, totaal GEEN zin om binnen te zitten
ok ok, you're a tough nut to crack.quote:
Ja ik heb wel kunnen slapen en voel me vandaag stukken beter. Gister Minion genomen, geen last meer (voorlopig) van Diarree of duizeligheid. Ik heb alleen nog barstende koppijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:14 schreef Mukie het volgende:
enne TC, nog kunnen slapen uberhaupt?
drastische maatregelen ok, maar draconisch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja ik heb wel kunnen slapen en voel me vandaag stukken beter. Gister Minion genomen, geen last meer (voorlopig) van Diarree of duizeligheid. Ik heb alleen nog barstende koppijn.![]()
Ik moet beter voor mezelf gaan zorgen en wat draconische maatregelen gaan nemen.![]()
In het kort, ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
drastische maatregelen ok, maar draconisch?
Issut zo erg dan?
water en broodquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
In het kort, ja.![]()
Spartaans dieet en veel sporten.![]()
Ik wil al spierpijn krijgen van het denken aan weer sporten.![]()
Ik heb nog wel een leuk dieet voor je. Ik ben 37 kilo mee afgevallenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
In het kort, ja.![]()
Spartaans dieet en veel sporten.![]()
Ik wil al spierpijn krijgen van het denken aan weer sporten.![]()
Omdat je de slaap uit hebt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:07 schreef RATMEN het volgende:
Waarom word ik om 10:00 uur wakker als ik na 5ven pas ga slapen.
Als ik 37 kilo afval dan denkt men dat ik 55 jaar na dato uit een kamp ben komen lopen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuk dieet voor je. Ik ben 37 kilo mee afgevallen.
De slaap uit hebtquote:
Dat kan ook, alleen moet je dan eerder stoppen dan ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als ik 37 kilo afval dan denkt men dat ik 55 jaar na dato uit een kamp ben komen lopen.
Een kilo of 5 zou al meer dan genoeg zijn.![]()
Tell me.
Hahahaha, dat zegt mijn oma altijd.. Heb je de slaap uit?quote:
Dan hoop ik dat het niet verslavend is, maar vertel...quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:10 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat kan ook, alleen moet je dan eerder stoppen dan ik.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuk dieet voor je. Ik ben 37 kilo mee afgevallen.
Southbeach, doe maar googlenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het niet verslavend is, maar vertel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |