Hoe meer hoe beterquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:47 schreef babus het volgende:
Hoeveel vrouwen neem je eigenlijk mee dan weet ik hoeveel vrienden ik moet meenemen
O dan kom alleen ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter
Enne, wel lekkere mannen he
thankgod, je hebt al zoveel gezegd, niet dat er iets zinvols tussen zat natuurlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
' Ik wil wel iets zeggen, maar misschien beter van niet'
Vertel me eerst even wat meer over deze vrouwen straks kom ik voor niets..Ik bedoel ze moeten natuurlijk wel aan wat kleine eisen voldoenquote:
blond, plamuurlaag op dr bek, grote hoepels in dr oren?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:55 schreef babus het volgende:
[..]
Vertel me eerst even wat meer over deze vrouwen straks kom ik voor niets..Ik bedoel ze moeten natuurlijk wel aan wat kleine eisen voldoen![]()
Ah zijn ze al uitgerust van Hazes gister dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
blond, plamuurlaag op dr bek, grote hoepels in dr oren?
eindelijk wat zinnigsquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah zijn ze al uitgerust van Hazes gister dan?![]()
Ik hoor het al ik blijf denk ik toch in amersfoort!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
blond, plamuurlaag op dr bek, grote hoepels in dr oren?
O w8 ff dan blijf ik nog even aandachtig luisteren wat je wel te bieden hebt. Ik heb voor jou in de aanbieding grote donkerblonde jongens lekker gespierd, andersnogiets?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:02 schreef purplerose het volgende:
Dat zijn dus vrouwen die ik niet kan regelen
Dat kan ik wel hoor, en dat doe ik dan ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:35 schreef babus het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar een oordeel over mij maken.
Je bent wel het meest kansloze ventje volgesn mij hiero STFu en ga naar een kinder forum ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat kan ik wel hoor, en dat doe ik dan ook
Ben je der nog of???quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:02 schreef purplerose het volgende:
Dat zijn dus vrouwen die ik niet kan regelen
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef babus het volgende:
DAMN ur ugly!!
Mja, huis opruimen enzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zo, daar heb je lang over gedaan.![]()
Jij ook.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:33 schreef Christine het volgende:
Oja: veel plezier op jullie meet allemaal vanmiddag.
enorm en het lukt blijkbaar, je reageertquote:
Niet in US bijdehandje, alleen op de mededeling dat je weer eens om aandacht verlegen zit. Zeker lang geen seks gehad ofzo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
enorm en het lukt blijkbaar, je reageert
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:53 schreef Mokster het volgende:
Hmmm... stilletjes hier... iedereen single af en aan het neuken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |