Ik hoef geen foto om te zien dat je net zo kansloos bent als dat je laat zien hier in dit topicquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:27 schreef babus het volgende:
[..]
Ik doe dit fokken nog niet zo lang en ook niet zo vaak, k heb ook niet eens zin om er werk van te maken. Maar als je een foto van me wilt zien kan je dat ook vragen![]()
Corina is het dus, aangenaam Bob!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
is dat waarom jij geen fotoboek hebt, omdat je ook bij die groep hoort?
Nee da's lekker in slaap vallenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mag ik je foto? Ik wil hem uitvergroten en boven mijn bed plakken. Dan kan ik iedere dag weer zien hoe de grootste reserve-player van Nederland eruitziet.![]()
*Troetelbeertjes!!!! Straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!*quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik hoef geen foto om te zien dat je net zo kansloos bent als dat je laat zien hier in dit topic
*mister ik wil alleen echt mooie vrouwen*
*gelukkig is wat jij mooi vindt voor een ander weer lelijk*
Dat d8 ik dus ff niet. Ooit gehoord van schoonheden en kansloos hahahah wie gaat er nou naar rotterdam naar wat fokkers toequote:Op zaterdag 24 september 2005 13:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik hoef geen foto om te zien dat je net zo kansloos bent als dat je laat zien hier in dit topic
*gelukkig is wat jij mooi vindt voor een ander weer lelijk*
Daar heeft hij een punt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:29 schreef purplerose het volgende:
Dat krijg je als als je mij met zulke onzin lastigvalt als ik nog niet goed wakker benquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:31 schreef webspider het volgende:
[..]
*Troetelbeertjes!!!! Straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!*
Veel vrolijker op de zaterdagmorgen![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:09 schreef Tranceptor het volgende:
Als ik 37 kilo afval dan denkt men dat ik 55 jaar na dato uit een kamp ben komen lopen.
Ik bert of mario ook wel eensquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:31 schreef purplerose het volgende:
Bob? dus jij drinkt nooit, das wel een voordeel, mag je mij rond chauffeuren
Jij niet kennelijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:32 schreef babus het volgende:
[..]
Dat d8 ik dus ff niet. Ooit gehoord van schoonheden en kansloos hahahah wie gaat er nou naar rotterdam naar wat fokkers toe![]()
ah, geef toe, diep van binnen ben je een echte jostiquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar heeft hij een punt.
![]()
Er is wel degelijk een scheidslijn voor wat alle mannen lelijk vinden hoor, op misschien een paar Josti's na.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar heeft hij een punt.
![]()
Er is wel degelijk een scheidslijn voor wat alle mannen lelijk vinden hoor, op misschien een paar Josti's na.![]()
Hahahaha oei 1-0quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
ah, geef toe, diep van binnen ben je een echte josti
Ik ben geen liefdadigheidsinstelling sorry. U bent bij de verkeerde balie, probeer het Leger des Heils eens.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
ah, geef toe, diep van binnen ben je een echte josti
Je kan niet zomaar een oordeel over mij maken. Je zit er namelijk zwaar naast.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Jij niet kennelijk.
Jij zit liever achter Fok, thuis, kansloos te wezen, terwijl andere mensen vrienden maken, het gezellig hebben, etc.
Wie is er dan kansloos ?![]()
Jij onder andere.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Jij niet kennelijk.
Jij zit liever achter Fok, thuis, kansloos te wezen, terwijl andere mensen vrienden maken, het gezellig hebben, etc.
Wie is er dan kansloos ?![]()
OEiiiiiiiiiiiiiiii 1-1quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben geen liefdadigheidsinstelling sorry. U bent bij de verkeerde balie, probeer het Leger des Heils eens.
Idd zonde van je tied. Ga jij nog wat leuks doen vanavond?? BEetje flippen in een disco ofzo>?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:36 schreef Christine het volgende:
vraagje: waarom heb ik dit topic teruggelezen
het was namelijk niet boeiend.
kroegentocht met een stel UVT'ers.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:37 schreef babus het volgende:
[..]
Idd zonde van je tied. Ga jij nog wat leuks doen vanavond?? BEetje flippen in een disco ofzo>?
Om mijn subtiele opmerking over mijn afvallen naar voren te halen. In het leven had je twee types: de afmakers en de voorgevers. Jij bent meer een voorgevel r.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:36 schreef Christine het volgende:
vraagje: waarom heb ik dit topic teruggelezen
het was namelijk niet boeiend.
Kijk dat zijn mooie plannen. En in welk deel van NL gaan jullie dat doen>>??quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:38 schreef Christine het volgende:
[..]
kroegentocht met een stel UVT'ers.
Het deel dat daarna op veetransport gaat richting Polen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:38 schreef babus het volgende:
[..]
Kijk dat zijn mooie plannen. En in welk deel van NL gaan jullie dat doen>>??
joh, jij ook al?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:38 schreef Christine het volgende:
[..]
kroegentocht met een stel UVT'ers.
net als ik in rotterdam, tis dezelfde meetquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:38 schreef babus het volgende:
[..]
Kijk dat zijn mooie plannen. En in welk deel van NL gaan jullie dat doen>>??
Heb jij je kaartje al voor dat transport?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het deel dat daarna op veetransport gaat richting Polen.![]()
you dont want thatquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:43 schreef babus het volgende:
Ik ben nu echt pleite rustig aan tranc ik spreek je vast wel weer een xtje
Je doelt op mijn goddellijke tietjes?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Om mijn subtiele opmerking over mijn afvallen naar voren te halen. In het leven had je twee types: de afmakers en de voorgevers. Jij bent meer een voorgevel r.
Vast wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:43 schreef babus het volgende:
Ik ben nu echt pleite rustig aan tranc ik spreek je vast wel weer een xtje
we beginnen om 20.30 in O'sheasquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:44 schreef babus het volgende:
En misschien zie ik jou wel in Rotterdam
Nee ik ben de machinist, ik heb geen kaartje nodig.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb jij je kaartje al voor dat transport?
\Kijk eerst ff naar je foto's op fok en praat dan nog eens over goddelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Je doelt op mijn goddellijke tietjes?
Ik moet altijd doorstrepen wat niet van toepassing is volgens de formulieren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Je doelt op mijn goddellijke tietjesen?
Is cool zie je misschien daaroquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
we beginnen om 20.30 in O'sheas
Ah, dus jij bent als eerste op de plek van bestemmingquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee ik ben de machinist, ik heb geen kaartje nodig.![]()
Geloof me, je herkent ze meteen en bedenkt je wel 100 keer voor je gaat zitten. Drink veel voor dus !!!quote:
Ik laad jullie netjes uit ja, gooi de kachel aan en de rest gaat vanzelf. Wel handig dat we van die stroomstootapparaatjes hebben nu, met 220 volt op hun lichaam gaan ze wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent als eerste op de plek van bestemming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |