anders tief je zelf ook eens op ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:12 schreef babus het volgende:
mensjes waarom zitten jullie in godsnaam op FoK het is Zaterdag
Je moeder kansloze singlequote:Op zaterdag 24 september 2005 13:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
anders tief je zelf ook eens op ofzo
hij zit nu op zn stage, maar is vergeten dat het zaterdag isquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat deed jij hier ook alweer?![]()
Ik ben aan het wakkerworden en dan klaarmaken voor een Fokmeet in rotterdamquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:12 schreef babus het volgende:
mensjes waarom zitten jullie in godsnaam op FoK het is Zaterdag
Kijk dat vind ik nou wel grappig maar gelukkig is dat niet zo.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
hij zit nu op zn stage, maar is vergeten dat het zaterdag is
Das ook niet zo heel nutteloos op de zaterdag, chiekie of gewoon met een m8?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben aan het wakkerworden en dan klaarmaken voor een Fokmeet in rotterdam
thxquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:04 schreef nozem het volgende:
[..]
Mwah, nog steeds wel aantrekkelijk hoor.![]()
Hahahah ik had het ook over jouquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mn moeder is geen kansloze single
Beetje domme opmerking, want hoe kom jij anders ter wereld?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mn moeder is geen kansloze single
Miethoer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben aan het wakkerworden en dan klaarmaken voor een Fokmeet in rotterdam
Hahhahaaahquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Beetje domme opmerking, want hoe kom jij anders ter wereld?
Ga nou niet, we gaan je missen man!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:17 schreef babus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik ga der vandoor Ciao
chickies en dudesquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:16 schreef babus het volgende:
[..]
Das ook niet zo heel nutteloos op de zaterdag, chiekie of gewoon met een m8?
Je kan best single zijn en kinderen op de wereld zetten hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
MOet ik dat geloven of kan ik bter gaanquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ga nou niet, we gaan je missen man!![]()
Ik hield wel van de White Stripes, maar die laatste cd is echt bagger.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
chickies en dudestis een meeting he, dus meerdere mensjes
*en wie verzint er nou een stom nr over een deurbel!!!! gelukkig hou ik niet van the white stripes*
Heej, als single moet je toch ook eens buitenkomen enzoquote:
als ze single zou zijn, was de kans groter dat ze er niet zou zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vraag je je dat nou serieus af?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:19 schreef babus het volgende:
[..]
MOet ik dat geloven of kan ik bter gaan![]()
Nee natuurlijk niet EIquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vraag je je dat nou serieus af?
De twijfel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:19 schreef babus het volgende:
[..]
MOet ik dat geloven of kan ik bter gaan![]()
Ja, maar om nou andere kansloze figuren vrijwillig op te gaan zoeken?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heej, als single moet je toch ook eens buitenkomen enzo![]()
Stel dat het nou mooie vrouwen zijn?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja, maar om nou andere kansloze figuren vrijwillig op te gaan zoeken?![]()
Weten zij ook dat 'het broertje' weer komt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:22 schreef babus het volgende:
Maar ik gaat maar eens wat singlettes opzoeken
FOk! en mooie vrouwen is iets wat maar zelden voorkomt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:22 schreef babus het volgende:
[..]
Stel dat het nou mooie vrouwen zijn?![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja, maar om nou andere kansloze figuren vrijwillig op te gaan zoeken?![]()
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:14 schreef babus het volgende:
alleen ff snel checken
Dat wilde ik erook bij zeggen maar dat leek me zo lulligquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
FOk! en mooie vrouwen is iets wat maar zelden voorkomt.![]()
De kans dat deze mooie vrouwen zich laten verleiden op een meet te komen is nog geringer.
tipje...check hun fotoboekquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:23 schreef babus het volgende:
Ik zoek echte mooie singelettes en aangezien ik niet echt kan zien waar ik nu mee zit te babbelen..!?
Ik ben een man.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:23 schreef babus het volgende:
Ik zoek echte mooie singelettes en aangezien ik niet echt kan zien waar ik nu mee zit te babbelen..!?
is dat waarom jij geen fotoboek hebt, omdat je ook bij die groep hoort?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:24 schreef babus het volgende:
[..]
Dat wilde ik erook bij zeggen maar dat leek me zo lullig![]()
Stomme oen dat had ik ook niet tegen jou of tegen iemand. DAt was een algemeen zegje!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben een man.![]()
Ik ben niet op zoek naar 'broertjes' ...![]()
Ik doe dit fokken nog niet zo lang en ook niet zo vaak, k heb ook niet eens zin om er werk van te maken. Maar als je een foto van me wilt zien kan je dat ook vragenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
is dat waarom jij geen fotoboek hebt, omdat je ook bij die groep hoort?
Ik ga er altijd vanuit dat alle antwoorden voor mij bedoeld zijn, bijna niemand anders hier lijkt mij de moeite waard om tegen te praten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:25 schreef babus het volgende:
[..]
Stomme oen dat had ik ook niet tegen jou of tegen iemand. DAt was een algemeen zegje!![]()
Geloof me, het is niet altijd een goed idee om te zien hoe mensen op zaterdagochtend achter de pc zittenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:23 schreef babus het volgende:
Mag ik je foto? Ik wil hem uitvergroten en boven mijn bed plakken. Dan kan ik iedere dag weer zien hoe de grootste reserve-player van Nederland eruitziet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:27 schreef babus het volgende:
[..]
Ik doe dit fokken nog niet zo lang en ook niet zo vaak, k heb ook niet eens zin om er werk van te maken. Maar als je een foto van me wilt zien kan je dat ook vragen![]()
Hahahha dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Geloof me, het is niet altijd een goed idee om de gezichten te zien van hoe mensen op zaterdagochtend achter de pc zitten
je moest eens weten trancepje!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mag ik je foto? Ik wil hem uitvergroten en boven mijn bed plakken. Dan kan ik iedere dag weer zien hoe de grootste reserve-player van Nederland eruitziet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |