enorm en het lukt blijkbaar, je reageertquote:
Niet in US bijdehandje, alleen op de mededeling dat je weer eens om aandacht verlegen zit. Zeker lang geen seks gehad ofzo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
enorm en het lukt blijkbaar, je reageert
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:53 schreef Mokster het volgende:
Hmmm... stilletjes hier... iedereen single af en aan het neuken?![]()
klinkt goed meid!!!! Ik heb ook een heerlijke avond gehad gisterenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Top!!
Heerlijke avond gehad met je-weet-wel...
Die is net weg.
En strax met de girls op stap!!
Moeten we van de week maar weer even afspreken voor een lange lunch!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:08 schreef Christine het volgende:
[..]
klinkt goed meid!!!! Ik heb ook een heerlijke avond gehad gisteren
en straks op kroegentocht...
heel goed plan meidquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Moeten we van de week maar weer even afspreken voor een lange lunch!!
yepz ook datquote:
jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet in US bijdehandje, alleen op de mededeling dat je weer eens om aandacht verlegen zit. Zeker lang geen seks gehad ofzo?![]()
je mocht mee naar rotterdamquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:16 schreef RATMEN het volgende:
ik heb niets te doen vanavond en dat klopt dus niet.
Doe je zelfquote:
altijd hequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook? Verder nog wilde plannen in de duinen?
mochtquote:
Dan is het dus magquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:19 schreef Christine het volgende:
[..]
ja schat, jij wilde niet... hoewel het aanbod blijft staan
UHUH, met Chris en haar dingen in de hoofd rolquote:
Als je hoofdrol aan elkaar schrijft lijkt het net of er hoofd drol staatquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:23 schreef RATMEN het volgende:
[..]
UHUH, met Chris en haar dingen in de hoofd rol.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:23 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik had het echt overwogen, als het geen Rotterdam was. Wat een KUTstad is dat zeg. We kunnen ook samen in Den Haag gaan stappen hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, je mag mee naar rotterdam vanavond.
verleidelijk... maar ik heb al afgesproken. En het is overal leuk toch, als je met leuke mensen bent?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:25 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik had het echt overwogen, als het geen Rotterdam was. Wat een KUTstad is dat zeg. We kunnen ook samen in Den Haag gaan stappen hoor.
Oew Chris...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:23 schreef RATMEN het volgende:
[..]
zet um eens op de mijnequote:
Nee hoor je hebt helemaal niks gemist... en elke middag lunchen? Meid ik moet ook nog werken...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oew Chris...
Zullen we elke middag maar gaan lunchen dan?
Kheb wat gemist geloof ik
pi'squote:
Sjef dat filmpje en mail het dan ff door okequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oew Chris...
Zullen we elke middag maar gaan lunchen dan?
Kheb wat gemist geloof ik
Doe'k niet aanquote:
Ow ja...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee hoor je hebt helemaal niks gemist... en elke middag lunchen? Meid ik moet ook nog werken...
Oja, dinsdag naar de efteling
Neequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow ja...
Gaat Leuke Collega trouwens ook mee?
je kunt meegaan naar naar huisquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:16 schreef RATMEN het volgende:
ik heb niets te doen vanavond en dat klopt dus niet.
was geen grapjequote:
En helemaal naar dar rare Limbo land komen rijden. Ik moet morgen om 11 uur de spullen tussen mij en mijn ex verdelen en inpakken, ik wil wel een klein beetje helder zijn ...quote:
ga je vanaaf?quote:
nou omdat jij het bentquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, ik maak het alleen belachelijk. Dat is toch wel ok?
Eet ze!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:32 schreef Ynske het volgende:
hmmmm
mams heeft zelfgemaakte kippensoep en kippenpasteitjes klaar
Yns gaat smullen
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:32 schreef Ynske het volgende:
hmmmm
mams heeft zelfgemaakte kippensoep en kippenpasteitjes klaar
Yns gaat smullen
je hoeft niet te drinken, doe ik ook nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:32 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En helemaal naar dar rare Limbo land komen rijden. Ik moet morgen om 11 uur de spullen tussen mij en mijn ex verdelen en inpakken, ik wil wel een klein beetje helder zijn ...
Woei, als jij er ook bent, dan denk ik er nog even overna. Kan ik Chris op de terugweg met de auto in Rotterdam oppikken en thuis brengen. Mokster: kom ik jou dan ook nog ergens tegenquote:
yupsquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:34 schreef RATMEN het volgende:
Kan ik Chris op de terugweg met de auto in Rotterdam oppikken en thuis brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |