5 maandenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:11 schreef melismay het volgende:
[..]Echt?! Hoe lang heb je daar over gedaan?
En blijf je nu ook makkelijk op dat gewicht of moet je jezelf alles onthouden?quote:
Spar·taans (bn.)quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zoek jij op google even een Spartaans dieet op.![]()
Ik schommel een beetje met 2 kilo. Er moet nog 6/7 kilo af, dan ben ik totaal 43/44 kilo kwijt, das het einddoel. Maar daarvoor wil ik weer in Den Haag wonen, kan ik makkelijker naar mijn sportschool.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:13 schreef melismay het volgende:
[..]
En blijf je nu ook makkelijk op dat gewicht of moet je jezelf alles onthouden?
IMHO is afvallen niet iets wat je even kan doen, het is een verandering van levensstijl. Dat kan moeilijk zijn, maar bij voldoende motivatie en steun uit je omgeving is dat goed te doen. Je moet ook zelf de ruggegraat hebben. Heb je dat niet, dan zul je nooit lang slank zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Je wilde noggesquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:07 schreef RATMEN het volgende:
Waarom word ik om 10:00 uur wakker als ik na 5ven pas ga slapen.
En er bij trainen natuurlijk, anders werkt het niet zo goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:15 schreef Tranceptor het volgende:
Ah low carb, dat kan ik wel volhouden ook.![]()
nogges wat ?quote:
Thnx men!quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:18 schreef Tranceptor het volgende:
Top Ratmen, je ziet er 100 keer beter uit ook.
Ik ga drie keer per week zwemmen een dik uur baantjes (en ik ben fanatiek), dus dat komt goed.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En er bij trainen natuurlijk, anders werkt het niet zo goed.
Meer energie levert een lekkerder leven, dus das idd erg belangrijk!quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga drie keer per week zwemmen een dik uur baantjes (en ik ben fanatiek), dus dat komt goed.
Maar goed ik ben ook niet te zwaar of zo, volgens BMI zelfs normaal en vrij laag vetpercentage. Ik doe het ook om wat meer energie te hebben.
Kloptquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
IMHO is afvallen niet iets wat je even kan doen, het is een verandering van levensstijl. Dat kan moeilijk zijn, maar bij voldoende motivatie en steun uit je omgeving is dat goed te doen. Je moet ook zelf de ruggegraat hebben. Heb je dat niet, dan zul je nooit lang slank zijn.
Tja, dat wat je rond 5-en ook deedquote:
ik heb er 2quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoi! Ik heb een kater...
Wat ik rond 04:30 deed mogelijk welquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tja, dat wat je rond 5-en ook deed
Je ziet er een stuk beter uit hoor!quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:15 schreef RATMEN het volgende:
RATMEN dik:
[afbeelding]
RATMEN minder dik:
[afbeelding]
Dank uquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Je ziet er een stuk beter uit hoor!KNap van je dat je zo veel afgevallen bent
Helemaal mee eens, maar ik ken ook veel mensen die zo'n dieet doen waar ze zichzelf alles onthouden en als ze dan stoppen met het dieet hebben ze alles er zo weer aan zitten...quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
IMHO is afvallen niet iets wat je even kan doen, het is een verandering van levensstijl. Dat kan moeilijk zijn, maar bij voldoende motivatie en steun uit je omgeving is dat goed te doen. Je moet ook zelf de ruggegraat hebben. Heb je dat niet, dan zul je nooit lang slank zijn.
Ik ook! Een zwarte en 1 keer bonkende koppijn!quote:
Naar mijn ervaring moet het nog altijd mogelijk zijn om bepaalde 'foute' dingen te doen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:13 schreef melismay het volgende:
[..]
TC heeft gelijk. Als je echt wilt veranderen, moet je je manier van leven en eten blijvend aanpassen. Maar dan is het vervolgens prima te doen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar ik ken ook veel mensen die zo'n dieet doen waar ze zichzelf alles onthouden en als ze dan stoppen met het dieet hebben ze alles er zo weer aan zitten...
Thnxquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:26 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring moet het nog altijd mogelijk zijn om bepaalde 'foute' dingen te doen.
Ik ben anderhalf jaar 15 kilo afgevallen binnen een half jaar. Dit heb ik gedaan door voor een deel mijn leefwijze aan te passen rondom eten, drinken & sporten. Sindsdien kan ik mij af en toe best misdragen. Zolang als je de grootste deel van je tijd maar goed eet.
@RATMEN
Knap resultaat!![]()
Ik ben katerloosquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoi! Ik heb een kater...
Ah jij zei t ook al...quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Klopt
Meesten doen een crashdieet en gaan daarna door met hun standaard levensstijl.
En het dan maar raar vinden dat het er weer allemaal aankomt
Ik ben gewoon gezonder gaan eten, dat scheelt enorm veel
Ik heb dat nl altijd als ik flink ben uitgegaan de dag ervoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:22 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wat ik rond 04:30 deed mogelijk wel. Maar toen ben ik maar mijn bed uit gegaan en lekker koffie gedronken met mijn mama.
Zolang iemand het heeft over wat hij/zij allemaal moet laten staan om af te vallen, dan weet je gewoon dat het dieet niet werkt. Je kunt ook wel heel drastisch gaan lijnen om het lijnen, maar een dieet zoeken wat bij je past, en je levenstijl in licht gewijzigde vorm doorzet, heeft veel meer zin.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar ik ken ook veel mensen die zo'n dieet doen waar ze zichzelf alles onthouden en als ze dan stoppen met het dieet hebben ze alles er zo weer aan zitten...
Ik was alleen hoor vannachtquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb dat nl altijd als ik flink ben uitgegaan de dag ervoor.
Dan word ik wakker en wil verder gaan stappen
Maar dat bedoelde je vast niet
Wel fijn voor je hoor
Nou ja, fysiek was ik alleen thuis.quote:
k ben net ff wat oude foto's aant doorbladeren..quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah jij zei t ook al...
Ik ben zo ook veel afgevallen, ook door gewoon de regelmaat aan te nemen en veel erbij te sporten... Nu dat alles ontbreekt en ik er ook nog veel stress bij heb ben ik wel weer aangekomen.. Maar ik ga weer sporten en dan gaat t weer helemaal goed komen
Ik geloof dat ik geen foto's heb van die tijd dat ik minder zwaar wasquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
k ben net ff wat oude foto's aant doorbladeren..
kijken of ik ze erop zet
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
k ben net ff wat oude foto's aant doorbladeren..
kijken of ik ze erop zet
Mwah, nog steeds wel aantrekkelijk hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Muuk wat meer heavy, zo'n kleine 20 kilo zwaarder dan nu.
Ik vind de Muuk van nu vele malen leuker.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:04 schreef nozem het volgende:
[..]
Mwah, nog steeds wel aantrekkelijk hoor.![]()
Wat nou slijmbal? Ben ik eens een keer oprecht, word ik meteen voor slijmbal uitgemaakt. Fijne vent ben jij.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind de Muuk van nu vele malen leuker.![]()
Slijmbal.![]()
je vindt muuk nu alleen maar leuker omdat ze gewicht kwijt is???quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind de Muuk van nu vele malen leuker.![]()
Slijmbal.![]()
Het ligt in je natuur dan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat nou slijmbal? Ben ik eens een keer oprecht, word ik meteen voor slijmbal uitgemaakt. Fijne vent ben jij.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
je vindt muuk nu alleen maar leuker omdat ze gewicht kwijt is???
Wat deed jij hier ook alweer?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:12 schreef babus het volgende:
mensjes waarom zitten jullie in godsnaam op FoK het is Zaterdag
anders tief je zelf ook eens op ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:12 schreef babus het volgende:
mensjes waarom zitten jullie in godsnaam op FoK het is Zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |