Dit ziet eruit als avond, winkels dicht, geen centen en bier op?quote:
Bij mijn nichtjes werkt dat goed, die kalken alleen die borden onderquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:17 schreef DIGGER het volgende:
Heb vanavond de deuren van Glenn z'n nieuwe kamer gereed gemaakt: Deels geverft met Schoolbordverf, daarna omlijst met een lijst gemaakt van zilverkleurige plakplinten, kan ie straks z'n eigen tekeningen op de deur maken (en hopelijk alleen op de deur....)
Heb nog Jupiler, Kriek en Ouzo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als avond, winkels dicht, geen centen en bier op?
PANIEK!!!!!??????
Hij heeft aan beide kanten van de deur een halve vierkante meter, lijkt me toch wel voldoendequote:Op vrijdag 23 september 2005 21:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Bij mijn nichtjes werkt dat goed, die kalken alleen die borden onderIk hoop voor je dat Glenn dat ook gaat doen
Ja zeker weten, want na het zwangerschapsverlof is ze toch al van plan voor ander werk te kijken, dichter in de buurt.quote:Laat vrouwlief dan idd maar lekker rusten!
Dat 1e is OK, dat 2e is niet mijn smaak, dat 3e is ronduitquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb nog Jupiler, Kriek en Ouzo.
Ga dan ook van die Racing chat af!quote:Maar teveel gezeik aan me kop dus behoorlijk slechte zin...
Tis al even gelee dat we in de competitie van de neusjes verloren hebben Tong.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
komk ook eens langs als je voor de zoveelste keer hebt verloren.
Geen idee, zo lang de wind maar niet deze kant op staat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:54 schreef VoreG het volgende:
Is die vlieger al de lucht in?
Want dan waait je matje in je gezicht?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geen idee, zo lang de wind maar niet deze kant op staat.
Nee, dan verandert Gorinchem in Pompeij, weet je wel hoeveel as dat oplevert, Andre H. ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Want dan waait je matje in je gezicht?
Die man is zo ontzettend niet leuk. Maar ik gas na SS wel even kijken. Heeft Henk Spaan in de steek gelarten. Dat doe je toch niet ? Ze hebben een DVD uitgebracht dan komt ie als miljonair op Cracau even zeggen hoe het zit. Mensen trappen in z'n lachje maar het is een wolf in schaapskleren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
Harry Vermeegen is weer even in Nederland en nu te gast bij BVD.
Harry ging buiten Henk om met andere omroepen onderhandelen. En Harry vindt zichzelf erg leuk. daar kan ik ook nietr tegen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze gingen ook steeds slechter met elkaar om toen, kan je niet alleen Harry verwijten.
ja of spaan heef harrie in de steek gelatenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die man is zo ontzettend niet leuk. Maar ik gas na SS wel even kijken. Heeft Henk Spaan in de steek gelarten. Dat doe je toch niet ? Ze hebben een DVD uitgebracht dan komt ie als miljonair op Cracau even zeggen hoe het zit. Mensen trappen in z'n lachje maar het is een wolf in schaapskleren.
welke nu ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:30 schreef popolon het volgende:
Zo weer naar de film.
Heb vandaag wel een auto gekocht voor $200.
Als ie het een half jaar volhoudt ben ik al tevreden.
Taurus, cool wat voor een bouwjaar?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:39 schreef popolon het volgende:
Vorige week naar 4 brothers geweest, nu Emily Rose.
Een hele oude Ford Taurus
Wat een ding.
Hebben jullie [ignore mode] aan staan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Zin om te gaan zuipen in de stad. Iemand zin om mee te gaan?
Ben je er nog?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hebben jullie [ignore mode] aan staan?
we zitten toch in een cafe, waarom zou je dan elders gaan zuipenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jouw stad is een beetje ver wegquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
ach het loopt wel, alleen ze lusten wel watquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:46 schreef popolon het volgende:
Ik vertrouw die Amerikaanse auto's niet zo.
Net zo ver als de jouwe van de mijne isquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En net of jouw stad zo lekker dichtbij is...
valt me nog 100% mee, vroeger dronk hij 10 liter per dagquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Tjee, hoe ziet de beste man eruit op het moment?
Mooie film idd, zag hem nu pas voor het eerstquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Good Will Hunting, blijft een goeie film
Ik voor de 2de keer .... eerste keer was ik dronken en ben ik halfweg in slaap gedonderdquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Mooie film idd, zag hem nu pas voor het eerst
dat is toch voor na het zuipen?>quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:38 schreef JaWi het volgende:
HOi hoi, paracentmealokl graag.
was jij die zwalkende gast op het Leidseplein net die tegen die ME bus aanknalde?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:44 schreef JaWi het volgende:
Ik moet nue ht gaan slape nadners spat mijn ohofd in 3 stukken uit elakar.
Dedemsvaart...daar wil je niet dood gevonden worden, pfaf!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:34 schreef pfaf het volgende:
Voor ik dood ha.tot orgen.9 uur tegen Dedemsvaart.
:;)
Neuh ik asd ent bij duivendrecnte,quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
was jij die zwalkende gast op het Leidseplein net die tegen die ME bus aanknalde?
Ik zou maar gauw gaan slapenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
Neuh ik asd ent bij duivendrecnte,.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou maar gauw gaan slapen.
Ga je schamen, wat een kutwedstrijdquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:14 schreef MaxPower het volgende:
Is er nu nog iets fatsoenlijks op tv? Nog wat adrenaline over van de wedstrijd van vanavond dus kan toch niet slapen!
Sorry mijnheer!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ga je schamen, wat een kutwedstrijd
nee gewoon geldquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:34 schreef Suijk het volgende:
Echte Hollander.
Wat had je gegeven? Een suffe kamerplant?
Ik drink wel, maar alleen dingen zonder alcoholquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:28 schreef appelsientje het volgende:
nooit ??? ....
ik welen het was nog 'gratis' ook... mijn cadeau heb ik er met gemak uit gedronken
Je kunt moeilijk 'Goedenavond' zeggen om 10 uur 's ochtendsquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:31 schreef appelsientje het volgende:
Dit lijkt wel het 'grote goede morgen topic'
Naar mn vriendin en daardoor niet gratis naar green street hooliganquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:34 schreef appelsientje het volgende:
Gaan de Hoolers nog wat leuks doen vandaag ?? (ik begin maar een gesprek)
Karten én laserschieten vanavondquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:34 schreef appelsientje het volgende:
Gaan de Hoolers nog wat leuks doen vandaag ?? (ik begin maar een gesprek)
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen Bos en tot ziens!
Ik ga naar de voetbal.
Zo iemand geef je geregeld subtiel een schopquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:43 schreef pfaf het volgende:
Nee, m'n elftal. We waren veel beter, maar zij hadden één speler die alles deed en iedereen voorbij kon.
Ik ben trainer/coach.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:44 schreef methodmich het volgende:
Zo vroeg gevoetbald al dan?
Waarom hebben jullie die kerel niet gewoon afgezaagd?
D4, niets slecht gecoached, na 3 wedstrijden is de eerste lijn in het spel al zichtbaar, dat had ik 2 weken terug na de 11-0 verlies niet verwacht.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:47 schreef methodmich het volgende:
Okee. Slecht gecoacht dan vriend! Welk team?
Was onze opponent vandaag.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:50 schreef Suijk het volgende:
In Dedemsvaart pfaf?
Het zag er al vreemd uit inderdaad.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:50 schreef methodmich het volgende:
Waarom gebruik je een -ed en niet gewoon de -t?
Maar goed, er is dus een hand van Pfaf. Welk systeem speel je?
http://frontpage.fok.nl/column/3247
Marokkanen hebben we hier niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:56 schreef methodmich het volgende:
Dat heb je goed gedaan dan. Veel Marokkaanse balgoochelaars?
Dat was vorige leuk... We hadden een toernooitje en tussen 2 wedstrijden door ben ik met m'n rechtsbuiten op het doel aan het schieten geweest. De volgende wedstrijd krijgen we al in de 2e minuut een vrije trap. Schiet hij hem er precies in zoals we geoefend hadden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:05 schreef methodmich het volgende:
Okee. Dan wel veel op standaardsituaties trainen, die zijn steeds bepalender.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:
Kijk, ze leren dus wel van je! En je geeft ze ondertussen allemaal leuke muziektips natuurlijk.
Eigenlijk iets te rustig als je het mij vraagt.quote:
Dan had je eerder moeten zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Zin om te gaan zuipen in de stad. Iemand zin om mee te gaan?
In ieder geval beter dan de afgelopen grieperige dagen zo te voelenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef Suijk het volgende:
Dag Bluezz, alles goed?
Griep is erg naar, en het was nog wel zo mooi weer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan de afgelopen grieperige dagen zo te voelen
En de zon schijnt
Oent doe?
Oe, mijn zussie 60quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:55 schreef Suijk het volgende:
Wist je dat volgende week mijn mama 50 jaar wordt?
Een weekendje in een kasteeltje (pa mag ook mee), een uitvergrote foto van toen ze heel klein was met opa (die 3 maanden geleden overleden is) en zo'n allesmixer machine.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe, mijn zussie 60
Wat ga je haar geven?
Dankzij een doelpunt van Dirk Marcellisquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:55 schreef tong80 het volgende:
Goeiemiddag.
Oranje onder de 17 jaar op het WK naar de kwartfinale.
pff dat is lastig... mijn moeder is 3 jaar geleden ook 50 geworden... geen idee eigenlijk wat ik gegeven heb. Maar toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren heb ik ze een foto van mij gegeven (door zo'n fotograaf gemaakt... en omdat ik enig kind ben, was dat vrij duurquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een weekendje in een kasteeltje (pa mag ook mee), een uitvergrote foto van toen ze heel klein was met opa (die 3 maanden geleden overleden is) en zo'n allesmixer machine.
Lastig iets te verzinnen hoor, wat zou jij willen krijgen als je 50 wordt?
Oh ja wij hebben een soort interviewboek kado gegeven. Staan een paar honderd persoonlijke vragen in.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Wat ook leuk is (maar dan ben je nu wat te laat) is van elk jaar van je moeder iets proberen in te plakken, foto's, herinneringen, kranteknipsels etc.
En daar een boek van maken.
Kreeg golfer van zijn broer dat was echt zoooo mooien
![]()
Mijn kapstertje heeft mij ook weer onder handen genomen en mijn weelderige haardos weer wat gefatsoeneerd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:26 schreef pascalheister het volgende:
zo haartjes ook weer geknipt hier
Je bent al erg snel erg belangrijk voor het elftal, of lijkt dat alleen maar zo ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:30 schreef VoreG het volgende:
8-3 gewonnen
Alleen de 1e helft gespeelt, toen stonden we 4-0 voor na 1 goal en 2 assists van mij.
2e helft binnen 5 minuten 4-3...
Uiteindelijk heel makkelijk gewonnen met 8-3, op het einde begon de tegenstander het wat zat te worden en proberen volgens mij benen te breken, maar agh. Gewonnen
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:18 schreef appelsientje het volgende:
Hoofdje is weer gekniptlekker kort.. makkelijk kapsel voor daar
Dat is ook een heel leuk idee om te onthoudenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:28 schreef tong80 het volgende:
Oh ja wij hebben een soort interviewboek kado gegeven. Staan een paar honderd persoonlijke vragen in.
'Had je meer kinderen gewild ?' 'Wat wilde je vroeger worden.' 'Zijn je dromen uitgekomen.' Etc....
Die vragen moet je in het boek beantwoorden en opschrijven. Je moet er de tijd voornemen.Ben je na een maand of 2 klaar krijgt de familie het te lezen en leer je iemand op een nog andere manier beter kennen dan gebruikelijk. Is erg leuk.
Dan loop ik daar uit de modequote:Op zaterdag 24 september 2005 15:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze houden daar ook van lang harige hippies hoor.
Q denkt er zelfs over om dreads te laten zetten (ook in zijn baard als die weer lang is)
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:58 schreef Superheld het volgende:
Ik ga niet nog een keer mee met mn vriendin shoppen![]()
Jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Laat me raden.... alle winkels in gegaan.. en de eerste winkel waar jullie zijn ingegaan... daar heeft ze uiteindelijk haar spullen gekocht
Hoe verschrikkelijk herkenbaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Laat me raden.... alle winkels in gegaan.. en de eerste winkel waar jullie zijn ingegaan... daar heeft ze uiteindelijk haar spullen gekocht
hij moet nog even wachten met de oktober feestenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hoe verschrikkelijk herkenbaar
HSV 1-0 voor tegen Bayern, goal van Raffie. Hij heeft zin in bier denk ik
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:01 schreef Suijk het volgende:
Er komen wel altijd vrienden/innen op bezoek om te monopolieën en te koken enzo, maar neuk je ook wel eens?
dat is ook slecht voor zijn lijn!quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
Raffie kan niet tegen bier/alcohol, zei ie ooit in een interview met Sportweek
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:01 schreef Suijk het volgende:
Er komen wel altijd vrienden/innen op bezoek om te monopolieën en te koken enzo, maar neuk je ook wel eens?
die is nu op RTL7quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Overigens, waar is straks die kwali van de A1GP te zien?
computer uit en weer aan bleek te werkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:29 schreef pascalheister het volgende:
gvd doet me geluid het ineens niet meer. Drivers al opnieuw geinstalleerd maar nog niks
het is frusterend hoe vaak dat wel niet blijkt te werken.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
computer uit en weer aan bleek te werken
Lijkt maar zoquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent al erg snel erg belangrijk voor het elftal, of lijkt dat alleen maar zo ?
Oké,quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lijkt maar zo
Het loopt allemaal gewoon goed.
18.10 uur op ARDquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O, ik ben een tijdje weggeweest van de zomer enzo, waar is eigenlijk de Duits voetbal samenvattingen te zien en wanneer?
Okequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:54 schreef VoreG het volgende:
Al ben ik natuurlijk wel erg goed...
ik zeg er express niet bij dat mijn directe tegenstander een vent van 64 was maar oke
Niet des Ajax eigenlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:58 schreef Bos81 het volgende:
Maar ja ook vorige week scoorde je en gaf je assists
Op dit moment niet nee,quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet des Ajax eigenlijk
maar ja voor dit soort dingen is een spits ook.
En daarna je videorecorder want dat klopt dan ook niet meer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ben allerlei tvzenders aan het herprogrammeren .... hele volgorde van 25 kanalen aan het veranderen, wat ben ik ook een sukkel![]()
Godver, kon je dat niet zeggen toen ik hiermee begon. Denk je een logische volgorde op je tv te pleuren, komt Tong met zoietsquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
En daarna je videorecorder want dat klopt dan ook niet meer.
Kun je je vcr niet de tv-indeling één-op-één laten overnemen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Godver, kon je dat niet zeggen toen ik hiermee begon. Denk je een logische volgorde op je tv te pleuren, komt Tong met zoiets
Het had minstens 10-0 moeten zijn, men wat heb ik me geergerd langs de kant zegquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Vommie, zo erg is dat toch niet?
Als het goed is wel hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kun je je vcr niet de tv-indeling één-op-één laten overnemen?
En twee minuten later de winnende tegen Bayern. Het was de grote Rafael show.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rafael vd Vaart zn goal tegen Stuttgart gekozen tot Duits doelpunt vd week
Die was babykleertjes aan het kopen .quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Leuk hoor, Sylvie op de tribune?
Wiequote:Op zaterdag 24 september 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Dit keer vreemdgenoeg niet in beeld.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Sommige mensen hebben geen behoefte aan tussenstanden / uitslagenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:24 schreef tong80 het volgende:
Ajax nog steeds op 0-0 gat goed dus.
Vetquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:28 schreef pascalheister het volgende:
Teddy Ruxpin op dvd
http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=4169
Post ik morgen weer dat ik de herhaling heb gemist.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:38 schreef MaxPower het volgende:
Herhaling is vaak om een uurtje of 2 's nachts volgens mij.
Jij bent toch zo'n nachthool? Als ik nog wakker ben post ik wel ff een reminder.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post ik morgen weer dat ik de herhaling heb gemist.
Doe het dan in ieder geval voor mij. Tis zo'n topprogramma (vooral Ally McCoist) maar ik vergeet het altijdquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jij bent toch zo'n nachthool? Als ik nog wakker ben post ik wel ff een reminder.
ook welterusten Tong.quote:
Je zal die agent maar wezen, in elkaar gehoekt door een 14-jarig meisje. Die kan zijn collega's toch niet meer onder ogen komen!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:53 schreef DeTolk het volgende:
Meisje (14) bezorgt agent gebroken neus
Het zal je kind maar wezen..
Wat een baggerfilm is dat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:40 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat Phileine zegt sorry kijken.
vond Vitesse een kutclub?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:24 schreef clauwheee het volgende:
Rustig hier, iedereen voetbal aan het kijken?
Pff. Ik vond Vitesse altijd al een k*tclub, en Sturing, dus ik heb écht m'n avond niet.
Let op: 'vond altijd al'..nog steeds dus. Gigaquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
vond Vitesse een kutclub?Ik vind dat nog altijd
merendeel van de nederlandse films is zowiezo al bagger, zijn maar enkele echt goede filmsquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb Phileine zelf dan ook niet gezien, ik ga af op het oordeel van m'n zusje.
Viel mij mee.quote:
Thnxquote:Op zondag 25 september 2005 00:04 schreef pascalheister het volgende:
feli met de overwinning op de medekoploper Eilanden
Je klinkt nou wel heel ouwe lullerig.quote:Op zondag 25 september 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel mij mee.
Ik wil toch op de hoogte blijven wat jullie leeftijdsgenoten nou zo leuk aan Giphard enzo vinden.
Zaten best wel een paar leuke scenes in.
ja waar Kim voorbij kwam zekerquote:Op zondag 25 september 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel mij mee.
Ik wil toch op de hoogte blijven wat jullie leeftijdsgenoten nou zo leuk aan Giphard enzo vinden.
Giphard is de broer van Giphart?quote:Op zondag 25 september 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel mij mee.
Als ik lees dat jouw moeder 50 wordt binnenkort en dan denk: "Wat een jong ding". Ja, dan voel ik mij best een beetje ouwelullerig soms op Fok!.quote:Op zondag 25 september 2005 00:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je klinkt nou wel heel ouwe lullerig.
quote:Op zondag 25 september 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik lees dat jouw moeder 50 wordt binnenkort en dan denk: "Wat een jong ding". Ja, dan voel ik mij best een beetje ouwelullerig soms op Fok!.
Kim is een leuk meisje inderdaad.quote:
Zegt 'ie terwijl die nog in de wittebroodsweken zit .... arme Bloesiequote:Op zondag 25 september 2005 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Kim is een leuk meisje inderdaad.![]()
Het brood is allang opquote:Op zondag 25 september 2005 00:14 schreef Eilanden het volgende:
Zegt 'ie terwijl die nog in de wittebroodsweken zit .... arme Bloesie![]()
En waarom krijg ik nu associaties met de term 'afgelikte boterham'?quote:Op zondag 25 september 2005 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Het brood is allang op
Kruimeltjes lik ik net af
Toch wel ruim belegd en met echte boter he?quote:Op zondag 25 september 2005 00:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het brood is allang op
Kruimeltjes lik ik net af
Alsof jij iets tegen likken zou hebbenquote:Op zondag 25 september 2005 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
En waarom krijg ik nu associaties met de term 'afgelikte boterham'?
Man man het hele alfabet gaat er hier doorheenquote:Op zondag 25 september 2005 00:18 schreef Eilanden het volgende:
Alsof jij iets tegen likken zou hebben
Op het oordeel van m'n zusje ga ik altijd af, die zit wel goed.quote:Op zondag 25 september 2005 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Phileine is gewoon een leuke film.
Punt.
En je moet NOOOOOOOOIT afgaan op andere mensen Doesje
een vriendin kwam eten.. en daarna zijn we naar andere vrienden gegaan voor monopoly enzo....quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 01:42 schreef Bluezz het volgende:
Napraten
Ziekjes, dat gaat de goede kant op.
Alleen zit het gesnotter goed vast, maar ik bespaar je de gruwelijke details
Roel is echt geweldig in BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |