Oh ja wij hebben een soort interviewboek kado gegeven. Staan een paar honderd persoonlijke vragen in.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Wat ook leuk is (maar dan ben je nu wat te laat) is van elk jaar van je moeder iets proberen in te plakken, foto's, herinneringen, kranteknipsels etc.
En daar een boek van maken.
Kreeg golfer van zijn broer dat was echt zoooo mooien
![]()
Mijn kapstertje heeft mij ook weer onder handen genomen en mijn weelderige haardos weer wat gefatsoeneerd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:26 schreef pascalheister het volgende:
zo haartjes ook weer geknipt hier
Je bent al erg snel erg belangrijk voor het elftal, of lijkt dat alleen maar zo ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:30 schreef VoreG het volgende:
8-3 gewonnen
Alleen de 1e helft gespeelt, toen stonden we 4-0 voor na 1 goal en 2 assists van mij.
2e helft binnen 5 minuten 4-3...
Uiteindelijk heel makkelijk gewonnen met 8-3, op het einde begon de tegenstander het wat zat te worden en proberen volgens mij benen te breken, maar agh. Gewonnen
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:18 schreef appelsientje het volgende:
Hoofdje is weer gekniptlekker kort.. makkelijk kapsel voor daar
Dat is ook een heel leuk idee om te onthoudenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:28 schreef tong80 het volgende:
Oh ja wij hebben een soort interviewboek kado gegeven. Staan een paar honderd persoonlijke vragen in.
'Had je meer kinderen gewild ?' 'Wat wilde je vroeger worden.' 'Zijn je dromen uitgekomen.' Etc....
Die vragen moet je in het boek beantwoorden en opschrijven. Je moet er de tijd voornemen.Ben je na een maand of 2 klaar krijgt de familie het te lezen en leer je iemand op een nog andere manier beter kennen dan gebruikelijk. Is erg leuk.
Dan loop ik daar uit de modequote:Op zaterdag 24 september 2005 15:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze houden daar ook van lang harige hippies hoor.
Q denkt er zelfs over om dreads te laten zetten (ook in zijn baard als die weer lang is)
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:58 schreef Superheld het volgende:
Ik ga niet nog een keer mee met mn vriendin shoppen![]()
Jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Laat me raden.... alle winkels in gegaan.. en de eerste winkel waar jullie zijn ingegaan... daar heeft ze uiteindelijk haar spullen gekocht
Hoe verschrikkelijk herkenbaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Laat me raden.... alle winkels in gegaan.. en de eerste winkel waar jullie zijn ingegaan... daar heeft ze uiteindelijk haar spullen gekocht
hij moet nog even wachten met de oktober feestenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hoe verschrikkelijk herkenbaar
HSV 1-0 voor tegen Bayern, goal van Raffie. Hij heeft zin in bier denk ik
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:01 schreef Suijk het volgende:
Er komen wel altijd vrienden/innen op bezoek om te monopolieën en te koken enzo, maar neuk je ook wel eens?
dat is ook slecht voor zijn lijn!quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
Raffie kan niet tegen bier/alcohol, zei ie ooit in een interview met Sportweek
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:01 schreef Suijk het volgende:
Er komen wel altijd vrienden/innen op bezoek om te monopolieën en te koken enzo, maar neuk je ook wel eens?
die is nu op RTL7quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Overigens, waar is straks die kwali van de A1GP te zien?
computer uit en weer aan bleek te werkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:29 schreef pascalheister het volgende:
gvd doet me geluid het ineens niet meer. Drivers al opnieuw geinstalleerd maar nog niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |