het is frusterend hoe vaak dat wel niet blijkt te werken.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
computer uit en weer aan bleek te werken
Lijkt maar zoquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent al erg snel erg belangrijk voor het elftal, of lijkt dat alleen maar zo ?
Oké,quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lijkt maar zo
Het loopt allemaal gewoon goed.
18.10 uur op ARDquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O, ik ben een tijdje weggeweest van de zomer enzo, waar is eigenlijk de Duits voetbal samenvattingen te zien en wanneer?
Okequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:54 schreef VoreG het volgende:
Al ben ik natuurlijk wel erg goed...
ik zeg er express niet bij dat mijn directe tegenstander een vent van 64 was maar oke
Niet des Ajax eigenlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:58 schreef Bos81 het volgende:
Maar ja ook vorige week scoorde je en gaf je assists
Op dit moment niet nee,quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet des Ajax eigenlijk
maar ja voor dit soort dingen is een spits ook.
En daarna je videorecorder want dat klopt dan ook niet meer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ben allerlei tvzenders aan het herprogrammeren .... hele volgorde van 25 kanalen aan het veranderen, wat ben ik ook een sukkel![]()
Godver, kon je dat niet zeggen toen ik hiermee begon. Denk je een logische volgorde op je tv te pleuren, komt Tong met zoietsquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
En daarna je videorecorder want dat klopt dan ook niet meer.
Kun je je vcr niet de tv-indeling één-op-één laten overnemen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Godver, kon je dat niet zeggen toen ik hiermee begon. Denk je een logische volgorde op je tv te pleuren, komt Tong met zoiets
Het had minstens 10-0 moeten zijn, men wat heb ik me geergerd langs de kant zegquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Vommie, zo erg is dat toch niet?
Als het goed is wel hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kun je je vcr niet de tv-indeling één-op-één laten overnemen?
En twee minuten later de winnende tegen Bayern. Het was de grote Rafael show.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rafael vd Vaart zn goal tegen Stuttgart gekozen tot Duits doelpunt vd week
Die was babykleertjes aan het kopen .quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Leuk hoor, Sylvie op de tribune?
Wiequote:Op zaterdag 24 september 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Dit keer vreemdgenoeg niet in beeld.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Sommige mensen hebben geen behoefte aan tussenstanden / uitslagenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:24 schreef tong80 het volgende:
Ajax nog steeds op 0-0 gat goed dus.
Vetquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:28 schreef pascalheister het volgende:
Teddy Ruxpin op dvd
http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=4169
Post ik morgen weer dat ik de herhaling heb gemist.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:38 schreef MaxPower het volgende:
Herhaling is vaak om een uurtje of 2 's nachts volgens mij.
Jij bent toch zo'n nachthool? Als ik nog wakker ben post ik wel ff een reminder.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post ik morgen weer dat ik de herhaling heb gemist.
Doe het dan in ieder geval voor mij. Tis zo'n topprogramma (vooral Ally McCoist) maar ik vergeet het altijdquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jij bent toch zo'n nachthool? Als ik nog wakker ben post ik wel ff een reminder.
ook welterusten Tong.quote:
Je zal die agent maar wezen, in elkaar gehoekt door een 14-jarig meisje. Die kan zijn collega's toch niet meer onder ogen komen!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:53 schreef DeTolk het volgende:
Meisje (14) bezorgt agent gebroken neus
Het zal je kind maar wezen..
Wat een baggerfilm is dat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:40 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat Phileine zegt sorry kijken.
vond Vitesse een kutclub?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:24 schreef clauwheee het volgende:
Rustig hier, iedereen voetbal aan het kijken?
Pff. Ik vond Vitesse altijd al een k*tclub, en Sturing, dus ik heb écht m'n avond niet.
Let op: 'vond altijd al'..nog steeds dus. Gigaquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
vond Vitesse een kutclub?Ik vind dat nog altijd
merendeel van de nederlandse films is zowiezo al bagger, zijn maar enkele echt goede filmsquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb Phileine zelf dan ook niet gezien, ik ga af op het oordeel van m'n zusje.
Viel mij mee.quote:
Thnxquote:Op zondag 25 september 2005 00:04 schreef pascalheister het volgende:
feli met de overwinning op de medekoploper Eilanden
Je klinkt nou wel heel ouwe lullerig.quote:Op zondag 25 september 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel mij mee.
Ik wil toch op de hoogte blijven wat jullie leeftijdsgenoten nou zo leuk aan Giphard enzo vinden.
Zaten best wel een paar leuke scenes in.
ja waar Kim voorbij kwam zekerquote:Op zondag 25 september 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel mij mee.
Ik wil toch op de hoogte blijven wat jullie leeftijdsgenoten nou zo leuk aan Giphard enzo vinden.
Giphard is de broer van Giphart?quote:Op zondag 25 september 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel mij mee.
Als ik lees dat jouw moeder 50 wordt binnenkort en dan denk: "Wat een jong ding". Ja, dan voel ik mij best een beetje ouwelullerig soms op Fok!.quote:Op zondag 25 september 2005 00:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je klinkt nou wel heel ouwe lullerig.
quote:Op zondag 25 september 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik lees dat jouw moeder 50 wordt binnenkort en dan denk: "Wat een jong ding". Ja, dan voel ik mij best een beetje ouwelullerig soms op Fok!.
Kim is een leuk meisje inderdaad.quote:
Zegt 'ie terwijl die nog in de wittebroodsweken zit .... arme Bloesiequote:Op zondag 25 september 2005 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Kim is een leuk meisje inderdaad.![]()
Het brood is allang opquote:Op zondag 25 september 2005 00:14 schreef Eilanden het volgende:
Zegt 'ie terwijl die nog in de wittebroodsweken zit .... arme Bloesie![]()
En waarom krijg ik nu associaties met de term 'afgelikte boterham'?quote:Op zondag 25 september 2005 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Het brood is allang op
Kruimeltjes lik ik net af
Toch wel ruim belegd en met echte boter he?quote:Op zondag 25 september 2005 00:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het brood is allang op
Kruimeltjes lik ik net af
Alsof jij iets tegen likken zou hebbenquote:Op zondag 25 september 2005 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
En waarom krijg ik nu associaties met de term 'afgelikte boterham'?
Man man het hele alfabet gaat er hier doorheenquote:Op zondag 25 september 2005 00:18 schreef Eilanden het volgende:
Alsof jij iets tegen likken zou hebben
Op het oordeel van m'n zusje ga ik altijd af, die zit wel goed.quote:Op zondag 25 september 2005 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Phileine is gewoon een leuke film.
Punt.
En je moet NOOOOOOOOIT afgaan op andere mensen Doesje
een vriendin kwam eten.. en daarna zijn we naar andere vrienden gegaan voor monopoly enzo....quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 01:42 schreef Bluezz het volgende:
Napraten
Ziekjes, dat gaat de goede kant op.
Alleen zit het gesnotter goed vast, maar ik bespaar je de gruwelijke details
Roel is echt geweldig in BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |