Jij bent toch zo'n nachthool? Als ik nog wakker ben post ik wel ff een reminder.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post ik morgen weer dat ik de herhaling heb gemist.
Doe het dan in ieder geval voor mij. Tis zo'n topprogramma (vooral Ally McCoist) maar ik vergeet het altijdquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jij bent toch zo'n nachthool? Als ik nog wakker ben post ik wel ff een reminder.
ook welterusten Tong.quote:
Je zal die agent maar wezen, in elkaar gehoekt door een 14-jarig meisje. Die kan zijn collega's toch niet meer onder ogen komen!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:53 schreef DeTolk het volgende:
Meisje (14) bezorgt agent gebroken neus
Het zal je kind maar wezen..
Wat een baggerfilm is dat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:40 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat Phileine zegt sorry kijken.
vond Vitesse een kutclub?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:24 schreef clauwheee het volgende:
Rustig hier, iedereen voetbal aan het kijken?
Pff. Ik vond Vitesse altijd al een k*tclub, en Sturing, dus ik heb écht m'n avond niet.
Let op: 'vond altijd al'..nog steeds dus. Gigaquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
vond Vitesse een kutclub?Ik vind dat nog altijd
merendeel van de nederlandse films is zowiezo al bagger, zijn maar enkele echt goede filmsquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb Phileine zelf dan ook niet gezien, ik ga af op het oordeel van m'n zusje.
Viel mij mee.quote:
Thnxquote:Op zondag 25 september 2005 00:04 schreef pascalheister het volgende:
feli met de overwinning op de medekoploper Eilanden
Je klinkt nou wel heel ouwe lullerig.quote:Op zondag 25 september 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel mij mee.
Ik wil toch op de hoogte blijven wat jullie leeftijdsgenoten nou zo leuk aan Giphard enzo vinden.
Zaten best wel een paar leuke scenes in.
ja waar Kim voorbij kwam zekerquote:Op zondag 25 september 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel mij mee.
Ik wil toch op de hoogte blijven wat jullie leeftijdsgenoten nou zo leuk aan Giphard enzo vinden.
Zaten best wel een paar leuke scenes in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |