Nou weet ik niet meer zeker of het bij Rex of een andere Duitstalige serie was, maar is het wel eens opgevallen dat hetzelfde woord anders wordt vertaald?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:31 schreef SpugendeLama het volgende:
Rex
Daar heb ik zo'n beetje al mijn Duits van geleerd
Ja, ik heb ook naar Rex gekeken,leuke serie vond ik datquote:
Ja, Moser vind ik ook de leukste !quote:Op zondag 25 september 2005 11:05 schreef sleepflower het volgende:
Rex.Nostalgie. Die eerste vent, die doodging, was inderdaad de leukste.
Ik kan me niet precies meer herinneren hoe hij doodging, alleen dat het heel zielig was, vooral voor Rex.quote:Op zondag 25 september 2005 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, Moser vind ik ook de leukste !
Gelukkig heb ik 2 dvd's van Rex.
Eindstation Wenen en Een engel op 4 poten
Mosers Dood en De Nieuwe
Heb ik toch fijne herinnering aan Moser![]()
![]()
Zijn vriendin was in een of ander oud gebouw gegijzeld. Moser was al gewond geraakt en toen werd hij ook nog eens doodgeschoten terwijl Rex net te laat kwam om het te reddenquote:Op zondag 25 september 2005 11:17 schreef sleepflower het volgende:
Ik kan me niet precies meer herinneren hoe hij doodging, alleen dat het heel zielig was, vooral voor Rex.
Oh ja, ik herinner het me weer. Tragisch hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 12:12 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zijn vriendin was in een of ander oud gebouw gegijzeld. Moser was al gewond geraakt en toen werd hij ook nog eens doodgeschoten terwijl Rex net te laat kwam om het te redden
Terwijl zijn eerste baasje in de eerste aflevering ook al het leven laat door een bom
En Brandtner is toch ook omgekomen?
Tobias Moretti speelde Moser in Rexquote:Op zondag 25 september 2005 13:07 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Ik haal die Moretti en Moser ook door elkaar, ze lijken zoveel op elkaar.
Oh, oeps, haha. Kijk nou ben ik helemaal in de war.quote:Op zondag 25 september 2005 13:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tobias Moretti speelde Moser in Rex![]()
Voor Moser was er natuurlijk ook een baasjequote:Op zondag 25 september 2005 13:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Was Moser niet zijn eerstje baasje dan !?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |