Je kunt moeilijk 'Goedenavond' zeggen om 10 uur 's ochtendsquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:31 schreef appelsientje het volgende:
Dit lijkt wel het 'grote goede morgen topic'
Naar mn vriendin en daardoor niet gratis naar green street hooliganquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:34 schreef appelsientje het volgende:
Gaan de Hoolers nog wat leuks doen vandaag ?? (ik begin maar een gesprek)
Karten én laserschieten vanavondquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:34 schreef appelsientje het volgende:
Gaan de Hoolers nog wat leuks doen vandaag ?? (ik begin maar een gesprek)
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen Bos en tot ziens!
Ik ga naar de voetbal.
Zo iemand geef je geregeld subtiel een schopquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:43 schreef pfaf het volgende:
Nee, m'n elftal. We waren veel beter, maar zij hadden één speler die alles deed en iedereen voorbij kon.
Ik ben trainer/coach.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:44 schreef methodmich het volgende:
Zo vroeg gevoetbald al dan?
Waarom hebben jullie die kerel niet gewoon afgezaagd?
D4, niets slecht gecoached, na 3 wedstrijden is de eerste lijn in het spel al zichtbaar, dat had ik 2 weken terug na de 11-0 verlies niet verwacht.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:47 schreef methodmich het volgende:
Okee. Slecht gecoacht dan vriend! Welk team?
Was onze opponent vandaag.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:50 schreef Suijk het volgende:
In Dedemsvaart pfaf?
Het zag er al vreemd uit inderdaad.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:50 schreef methodmich het volgende:
Waarom gebruik je een -ed en niet gewoon de -t?
Maar goed, er is dus een hand van Pfaf. Welk systeem speel je?
http://frontpage.fok.nl/column/3247
Marokkanen hebben we hier niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:56 schreef methodmich het volgende:
Dat heb je goed gedaan dan. Veel Marokkaanse balgoochelaars?
Dat was vorige leuk... We hadden een toernooitje en tussen 2 wedstrijden door ben ik met m'n rechtsbuiten op het doel aan het schieten geweest. De volgende wedstrijd krijgen we al in de 2e minuut een vrije trap. Schiet hij hem er precies in zoals we geoefend hadden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:05 schreef methodmich het volgende:
Okee. Dan wel veel op standaardsituaties trainen, die zijn steeds bepalender.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:
Kijk, ze leren dus wel van je! En je geeft ze ondertussen allemaal leuke muziektips natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |