Die man is zo ontzettend niet leuk. Maar ik gas na SS wel even kijken. Heeft Henk Spaan in de steek gelarten. Dat doe je toch niet ? Ze hebben een DVD uitgebracht dan komt ie als miljonair op Cracau even zeggen hoe het zit. Mensen trappen in z'n lachje maar het is een wolf in schaapskleren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
Harry Vermeegen is weer even in Nederland en nu te gast bij BVD.
Harry ging buiten Henk om met andere omroepen onderhandelen. En Harry vindt zichzelf erg leuk. daar kan ik ook nietr tegen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze gingen ook steeds slechter met elkaar om toen, kan je niet alleen Harry verwijten.
ja of spaan heef harrie in de steek gelatenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die man is zo ontzettend niet leuk. Maar ik gas na SS wel even kijken. Heeft Henk Spaan in de steek gelarten. Dat doe je toch niet ? Ze hebben een DVD uitgebracht dan komt ie als miljonair op Cracau even zeggen hoe het zit. Mensen trappen in z'n lachje maar het is een wolf in schaapskleren.
welke nu ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:30 schreef popolon het volgende:
Zo weer naar de film.
Heb vandaag wel een auto gekocht voor $200.
Als ie het een half jaar volhoudt ben ik al tevreden.
Taurus, cool wat voor een bouwjaar?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:39 schreef popolon het volgende:
Vorige week naar 4 brothers geweest, nu Emily Rose.
Een hele oude Ford Taurus
Wat een ding.
Hebben jullie [ignore mode] aan staan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Zin om te gaan zuipen in de stad. Iemand zin om mee te gaan?
Ben je er nog?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hebben jullie [ignore mode] aan staan?
we zitten toch in een cafe, waarom zou je dan elders gaan zuipenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jouw stad is een beetje ver wegquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
ach het loopt wel, alleen ze lusten wel watquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:46 schreef popolon het volgende:
Ik vertrouw die Amerikaanse auto's niet zo.
Net zo ver als de jouwe van de mijne isquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En net of jouw stad zo lekker dichtbij is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |