quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:58 schreef Falco yvonne het volgende:
[..]
Ook trouwens apart om voor de uitslag al van jou te weten, dat mijn sollicitatiemail kansloos was.
Eerder een beetje sneu, als je het me eerlijk vraagtquote:
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja kind, had je maar moeten solliciteren, nu wijzen we gewoon iemand aan, ook heel democratisch hoor.
quote:Ik dacht dat er zou worden gekeken naar de stemmen? Waarom zoiezo de illusie ophouden, met dit topic, dat er gekeken wordt naar wat de users van POL willen, wanneer er toch gewoon iemand wordt aangewezen die enkele personen binnen Fok het meeste bevalt.
Zeg dan gewoon, de nieuwe Mod is Ryan3, PUNT.
quote:
Tsja, dat zouden we kunnen doen, maar waarom jullie de ilussie ontnemen dat je invloed kunt uitoefenen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik dacht dat er zou worden gekeken naar de stemmen? Waarom zoiezo de illusie ophouden, met dit topic, dat er gekeken wordt naar wat de users van POL willen, wanneer er toch gewoon iemand wordt aangewezen die enkele personen binnen Fok het meeste bevalt.
Zeg dan gewoon, de nieuwe Mod is Ryan3, PUNT.
Doe het dan gelijk goed, maar als je al moeite met spellen hebt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, dat zouden we kunnen doen, maar waarom jullie de ilussie ontnemen dat je invloed kunt uitoefenen?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk goed, maar als je al moeite met spellen hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk goed, maar als je al moeite met spellen hebt.![]()
quote:
Dit topic, of althans het vorige topic, overigens, is niet een initiatief vanuit de crew, het is niet geopend door een crewlid, komma, dus het is geen 'officieel' middel om de nieuwe mod te kiezen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik dacht dat er zou worden gekeken naar de stemmen? Waarom zoiezo de illusie ophouden, met dit topic, dat er gekeken wordt naar wat de users van POL willen, wanneer er toch gewoon iemand wordt aangewezen die enkele personen binnen Fok het meeste bevalt.
Phff, Ryan3 dusquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Maar anyway, om even serieus te reageren op je post:
[..]
Dit topic, of althans het vorige topic, overigens, is niet een initiatief vanuit de crew, het is niet geopend door een crewlid, komma, dus het is geen 'officieel' middel om de nieuwe mod te kiezen.
Maar natuurlijk kijken we ook naar de 'wensen' van de users. Maar bovenal is zo'n topic handig voor de extra aandacht zodat er eventueel wat meer users gaan solliciteren om zo een goede keus te maken.
Kijk, die stemmen op pberends zijn natuurlijk waardeloos met begrijpelijke redenen, maar daarnaast zien we in de poll wel een andere kandidaat met aardig wat steun. Dat maakt de beslissing wel wat makkelijker, denk ik.
Hoor je de buzzer?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:10 schreef Falco het volgende:
[..]
[..]
Eerder een beetje sneu, als je het me eerlijk vraagt.
Maar ik ga drvanuit dat je niet als een ware kenau in je eentje de scepter zwaait achter de schermen.
Ik zag je mail en moest lachen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:10 schreef Falco het volgende:
Eerder een beetje sneu, als je het me eerlijk vraagt.
Maar ik ga drvanuit dat je niet als een ware kenau in je eentje de scepter zwaait achter de schermen.
Wat maakt Ryan3 geschikter dan pberends?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:29 schreef Sidekick het volgende:
Kijk, die stemmen op pberends zijn natuurlijk waardeloos met begrijpelijke redenen, maar daarnaast zien we in de poll wel een andere kandidaat met aardig wat steun. Dat maakt de beslissing wel wat makkelijker, denk ik.
Jij staat bij "de rest" en hebt er al 16quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:41 schreef Argento het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat ik 0 stemmen heb?
In theorie kun je nu al op 16 stemmen staan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:41 schreef Argento het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat ik 0 stemmen heb?
Let je wel even op?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:43 schreef Pool het volgende:
[..]
In theorie kun je nu al op 16 stemmen staan.![]()
Interessant...quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij staat bij "de rest" en hebt er al 16
Psst het was geen grapje van Yvonne, maar echt serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:45 schreef Argento het volgende:
[..]
Interessant...
Kan ik ook op Pool stemmen of is hij ook ´rest´?
Ok, dus kortom, de werkelijke keuze is tussen LV en Ryan3 (dat is nog eens makkelijk kiezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Maar anyway, om even serieus te reageren op je post:
[..]
Dit topic, of althans het vorige topic, overigens, is niet een initiatief vanuit de crew, het is niet geopend door een crewlid, komma, dus het is geen 'officieel' middel om de nieuwe mod te kiezen.
Maar natuurlijk kijken we ook naar de 'wensen' van de users. Maar bovenal is zo'n topic handig voor de extra aandacht zodat er eventueel wat meer users gaan solliciteren om zo een goede keus te maken.
Hey, hallo, dr is nog hoop. Yvonne maakt geen grapjes!quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ok, dus kortom, de werkelijke keuze is tussen LV en Ryan3. Ik heb in het vorige topic een aantal mensen voorbij zien komen maar die komen blijkbaar niet door de 'selectie' heen.
Ben bang dat POL alsmaar kleiner gaat worden.![]()
Ik en grapjes???/quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:50 schreef Argento het volgende:
[..]
Hey, hallo, dr is nog hoop. Yvonne maakt geen grapjes!
WELKE keuze???quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ok, dus kortom, de werkelijke keuze is tussen LV en Ryan3 (dat is nog eens makkelijk kiezen). Ik heb in het vorige topic een aantal mensen voorbij zien komen maar die komen blijkbaar niet door de 'selectie' heen.
Ben bang dat POL alsmaar kleiner gaat worden.![]()
nvm, iig gefelictieerd met de nieuwe Mod.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
WELKE keuze???
Jouw zelfbenoemde keuze?
Waar zijn alle sollicitaties dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:57 schreef Pracissor het volgende:
[..]
nvm, iig gefelictieerd met de nieuwe Mod.![]()
![]()
I'm off, klaar met werken.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar zijn alle sollicitaties dan?
O, en weer een dag op FOK doorgebracht op kosten van de baas
Ach gos, laten ze je niet gaan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:01 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wacht nog steeds op me aflossing.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:05 schreef sizzler het volgende:
Is kozzmic al gepeild?
Rightquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb pberends gestemd. Maar dan moet hij mij wel unbannen in het voetbal forumWie stopt er trouwens als moderator? Of er gewoon één bij naast sizzler en sidekick?
Sidekick is bezig een internationale carriere op te bouwen en het is de vraag of zo'n topfunctie nog wel ruimte laat voor een actief FOK-leven. Ikzelf hoop ook een bedrijf te vinden dat mij aan wil nemen nu het afstuderen in zicht is. Het is dus voornamelijk vooruitdenken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb pberends gestemd. Maar dan moet hij mij wel unbannen in het voetbal forumWie stopt er trouwens als moderator? Of er gewoon één bij naast sizzler en sidekick?
Voor het einde van het weekend misschien, dus er is nog kans om te solliciteren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:46 schreef Tafkahs het volgende:
Maar goed, alle gekheid op een stokje, wanneer krijgen we die nieuwe blauwe te zien?
Je weet toch dat het veel leuker is om tegen autoriteiten te schoppen dan om het zelf te zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Voor het einde van het weekend misschien, dus er is nog kans om te solliciteren.
Het is nóg veel leuker om als autoriteit tegen users aan te schoppen. Dan kun je notes plaatsen, slotjes zetten, editten en bans voordragen. En ze vervolgens in FB uitkafferen. Soms kun je ze zó hard pakken, dat ze een apart forum oprichten alleen om jou te bekritiseren. Klinkt goed toch?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je weet toch dat het veel leuker is om tegen autoriteiten te schoppen dan om het zelf te zijn![]()
Genoeg autoriteiten over wanneer je mod bent; zo is het afkraken van yvonne een van d eleukste dingen die je achter de schermen kan doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je weet toch dat het veel leuker is om tegen autoriteiten te schoppen dan om het zelf te zijn![]()
dat kan hier toch ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Genoeg autoriteiten over wanneer je mod bent; zo is het afkraken van yvonne een van d eleukste dingen die je achter de schermen kan doen.
Sommige mensen nemen een internetforum iets te serieus.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:21 schreef Pool het volgende:
Soms kun je ze zó hard pakken, dat ze een apart forum oprichten alleen om jou te bekritiseren. Klinkt goed toch?![]()
Sorry!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik mis een naam.
Ze is een Admin.quote:
Is dat een stille hint?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:39 schreef Sidekick het volgende:
Maar inderdaad, Mike zou ook een zeer goede POL-mod zijn, gezien zijn politieke ervaring en FOkCrew-ervaring.
Ik bedoelde BHFH.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sorry!
Maar inderdaad, Mike zou ook een zeer goede POL-mod zijn, gezien zijn politieke ervaring en FOkCrew-ervaring.
Niet verder vertellen hoor.quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:57 schreef Dagonet het volgende:
Het wordt tijd voor iemand die zich niet in het links-rechts stramien laat gieten (hoewel hij wel het land verdedigd heeft in bangere dagen), bekend is met de systemen in andere landen én met de ogen van een buitenstaander (hij woont in België) naar Nederland kijkt. Iemand bovendien, die zich nimmer wenst te schikken naar de standaardopvattingen en continu 'out of the box' denkt en daartoe ook vele stellingen heeft geponeerd. Iemand die niet vatbaar is voor flames en immer ingetogen inhoudelijk reageert op andere inhoudelijke reacties.
Ik stel dan ook voor dat BHFH wordt opgenomen in het lijstje van gegadigden.
BHFH kan best een goeie mod zijn denk ik, als ie zich een beetje inhoudt. Net zoals pberends, die naar mijn idee de laatste tijd een stuk serieuzere topics opent dan de periode daarvoor.quote:
*checkt mailbox*quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:05 schreef sizzler het volgende:
Is kozzmic al gepeild?
Een clown met totalitaire neigingen als modje?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:28 schreef Falco het volgende:
Jaaah BHFH! Daar moet toch iedereen vrede mee hebben?
BHFH kan best serieus zijn en het is niet zo'n zure muggezifter zoals vele anderen hier. BHFH is de beste optie en ook de optie waar de meeste mensen het minste problemen mee hebben. BHFH is bijvoorbeeld nooit aan het trollen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een clown met totalitaire neigingen als modje?![]()
Hij trolt zeker niet op de normale wijze..quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
BHFH kan best serieus zijn en het is niet zo'n zure muggezifter zoals vele anderen hier. BHFH is de beste optie en ook de optie waar de meeste mensen het minste problemen mee hebben. BHFH is bijvoorbeeld nooit aan het trollen.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:09 schreef sizzler het volgende:
[..]
Sidekick is bezig een internationale carriere op te bouwen en het is de vraag of zo'n topfunctie nog wel ruimte laat voor een actief FOK-leven.
kijk, dta klinkt al heel wat aannemelijker.quote:Ikzelf hoop ook een bedrijf te vinden dat mij aan wil nemen nu het afstuderen in zicht is. Het is dus voornamelijk vooruitdenken.
Hij trollt niet. Jij ziet standpunten waar je het totaal niet mee eens bent als trolls, da's een fout uitgangspunt natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hij trolt zeker niet op de normale wijze..
Dat is te waarderen in hem.
Hij trolt met die wereldvreemde totalitaire standpunten, vandaar dat zijn topics bullshit worden.
Iemand die zo een feeling met de realiteit mist, heeft hij dan wel feeling genoeg met de users ?
Hij wordt als een clown gezien, is dat een imago die goed is voor een serieuse moderator ?
Deze user willen jullie Mod-rechten geven? Is dit een flauwe grap? LV is nog objectiever.quote:donderdag 22 september 2005 12:20 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens zijn er wel meer topics (en users) die wat mij betreft een enkeltje TRU kunnen kijken, alleen die worden hier geduld onder het motto "vrijheid van meningsuiting" blijkbaar.
Niet consequent tov de verbannen topics over 9-11 en warcorporatism. Ik heb het dan natuurlijk over lui die in talloze serieuze discussies en topics reppen over de manipulatie van linkse (tot uiterst linkse) media. Gangbaar onder de noemer "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving". Een argument dat nooit bewezen is en wel te pas en te onpas overal met de haren bij wordt gesleept ten einde discussies te laten ontaarden in een theater dat pol onwaardig is...
Zijn standpunten zijn zo stuitend dat het hilarische tot boze reacties uitlokt... en daarmee wordt het topic verknald.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij trollt niet. Jij ziet standpunten waar je het totaal niet mee eens bent als trolls, da's een fout uitgangspunt natuurlijk.
BHFH maakt een punt, mensen zijn het er niet mee eens, dat kan, maar mensen beginnen dan vaak al met offtopic geleuter en getroll, terwijl BHFH er toch inhoudelijk op in wil gaan. Ik kan goed begrijpen dat hij niet ingaat op de vele trolls en offtopic zeikopmerkingen in zijn topics, die zijn er genoeg en dat weet jij ook wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zijn standpunten zijn zo stuitend dat het hilarische tot boze reacties uitlokt... en daarmee wordt het topic verknald.
Zelf gaat hij nauwelijk serieus in op serieuse kritiek en verzuimt daarmee het topic naar een inhoudelijke kant te sturen. In die zin noemde ik het 'trollen'
Hij beseft zelf niet en hij doet ook geen moeite te beseffen waarom mensen zo reageren.
Het interesseert hem geen fluit en dat is een vorm van minachting.
Systematisch de gevoelens van mensen negeren is ook een soort trollen en zieken.
Verder is hij best wel een vriendelijk mens, lijkt me.
Welja... leuk om je 'vijanden' zo te belasteren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
en daarnaast ook voortdurend met kloontjes aan het klussen en trollen.
Mensen reageren zo omdat zijn standpunten in zich al gezeik zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
BHFH maakt een punt, mensen zijn het er niet mee eens, dat kan, maar mensen beginnen dan vaak al met offtopic geleuter en getroll, terwijl BHFH er toch inhoudelijk op in wil gaan. Ik kan goed begrijpen dat hij niet ingaat op de vele trolls en offtopic zeikopmerkingen in zijn topics, die zijn er genoeg en dat weet jij ook wel.
Het is geen laster.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Welja... leuk om je 'vijanden' zo te belasteren.
Dat scheelt veel denkwerk, nietwaar?
Tuurlijk wel... je hebt helemaal niks bewijzen.quote:
Daar maak je gewoon weer een gigantische denkfout. Omdat jij het niet eens bent met zijn standpunten noem je het gezeik. Maar puur en alleen omdat jij het niet eens bent met zijn standpunten. Onzin dus.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Mensen reageren zo omdat zijn standpunten in zich al gezeik zijn.
Hij brengt gezeik op een nette manier, dat wel
Daarnaast reageert hij nauwelijks op serieuse nette reacties.
Als de tegenargumenten hem te moeilijk wordt dan zwijgt hij.
En hij moet al snel zwijgen, want hij heeft niet veel pro-argumenten.
Daarbij... ook mensen die hem 'ondersteunen' doen dat soms op een zeik- en trolwijze
In elk topic van Ryan3 zijn er wel wat 'adepten' die hem op zeik- en trollwijze 'ondersteunen'.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... je hebt helemaal niks bewijzen.
Je praat een stel gefrustreerde baggeraars na..
Die roddels komen van mensen af die hem ook verketteren tot pedo en fascist..quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:57 schreef McCarthy het volgende:
over ryan3 doen de geruchten de ronde dat hij door de crew te manipuleren ervoor gezorgd heeft dat half rechts pol gebant is
Ook in jouw topics..quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In elk topic van Ryan3 zijn er wel wat 'adepten' die hem op zeik- en trollwijze 'ondersteunen'.
In mijn topicquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ook in jouw topics..
Maar BFHF maakt die zeiksteunreacties meer los dan anderen.
Dat komt simpel door de inhoud van zijn standpunten...niet door zijn presentatievorm
Standpunten van BFHF:quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Fout uitgangspunt. Je ziet standpunten waar je het niet mee eens bent als "gezeik". Da's al helemaal fout natuurlijk.
Het is geen gezeik en geziek, jij bent het er niet mee eens. Dat kan, maar dat wil nog niet zeggen dat het gezeik, getroll en geziek is natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Standpunten van BFHF:
-- we moeten verre landen veroveren, cq de baas spelen, net als vroeger
-- iedereen moet een uniform dragen
-- een antilliaans eiland met kernwapens wegbombarderen
-- parlement afschaffen en om de vier jaar een dictator kiezen
-- de PM voor het leven benoemen
Dat is gezeik en geziek.. vandaar de hilarische reacties..
Wie wel serieus reageert krijgt niet veel tegenspel van hem.
Hij brengt gezeik op een nette manier.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is geen gezeik en geziek, jij bent het er niet mee eens. Dat kan, maar dat wil nog niet zeggen dat het gezeik, getroll en geziek is natuurlijk.
Zoveel mensen hebben moeite met de inhoud van zijn standpuntjes.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je moeite hebt met mensen met andere standpunten dan weet ik niet of een politiek forum de juiste plek voor je is.
Ha, je bent erweerquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:44 schreef Pracissor het volgende:
rm-rf, idd is een goede kandidaat, totaal neutraal en zeker met verstand!
[..]
Deze user willen jullie Mod-rechten geven? Is dit een flauwe grap? LV is nog objectiever.
Daarom draag ik ook rm-rf voor. Deze user heeft geen besmet verleden, is wel neutraal te noemen, heeft geen duidelijke uitgesproken politieke voorkeur en is een stuk intelligenter dan de tot nu toe voorgedragen mods.
RM-RF for president dus!
Onzin, jij noemt het gezeik omdat je het er niet mee eens bent. Da's kort door de bocht en vooral een fout uitgangspunt in een politieke discussie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hij brengt gezeik op een nette manier.
[..]
Er zijn meer mensen die moeite hebben met de inhoud van zijn standpunten of beter gezegd: het er niet mee eens zijn. Jammer dat je nu al meteen weer denigrerend moet worden door verkleinwoorden te gebruiken.quote:Zoveel mensen hebben moeite met de inhoud van zijn standpuntjes.
Heel normaal, toch ?
Ik uit het nog op een serieuse manier.
En op een discussieforum is het júist de bedoeling moeite te hebben met andere standpunten en daarop te reageren.
Er zijn zoveel standpuntjes waar ik het niet mee eens ben en niet gezeik noem.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Onzin, jij noemt het gezeik omdat je het er niet mee eens bent. Da's kort door de bocht en vooral een fout uitgangspunt in een politieke discussie.
Ik zei toch dat 'in het een bepaalde zin' getrol is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er zijn meer mensen die moeite hebben met de inhoud van zijn standpunten of beter gezegd: het er niet mee eens zijn. Jammer dat je nu al meteen weer denigrerend moet worden door verkleinwoorden te gebruiken.Er wordt ook gereageerd, maar niet op een serieuze manier. Ook niet door jou, want je noemt het meteen al gezeik en getroll.
Jij bent het er niet mee eens, daarom noem je het gezeik en nu noem je het opeens extremistisch. Da's geen manier om een discussie aan te gaan, door de TS per definitie al te betitelen als zeikerd of troll.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er zijn zoveel standpuntjes waar ik het niet mee eens ben en niet gezeik noem.
De standpuntjes van BFHF zijn extremistisch.
Ze zijn zo stuitend dat het door velen als gezeik wordt ervaren.
[..]
Een bashreactie plaatst iemand nog altijd zelf. Je zou er ook normaal op in kunnen gaan of als dat niet mogelijk is het topic gewoon kunnen negeren? Niemand dwingt je om een bashreactie te plaatsen in een topic van BHFH.quote:Ik zei toch dat 'in het een bepaalde zin' getrol is.
Niet in de normale betekenis van getrol zoals we dat kennen hier.
Hij lokt bashreacties uit, niet door de vorm, maar door de inhoud.
Hij lokt ook zo nog extremere reacties uit van mensen die hem voor de gein/serieus ondersteunen.
Je moet eens goed kijken naar mijn laatste reacties in zijn topics.
Ik reageer zeker wel serieus, maar hij gaat er nauwelijk op in... en schijnt geen besef te hebben voor redelijkheid, realisme, humanisme, democratie, mensenrechten
Ik noem het niet meteen gezeik in die topics.
Zo ben ik ook niet de discussie ingegaan in zijn topics.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij bent het er niet mee eens, daarom noem je het gezeik en nu noem je het opeens extremistisch. Da's geen manier om een discussie aan te gaan, door de TS per definitie al te betitelen als zeikerd of troll.
Serieus op ingaan heb ik zeker wel gedaan. Te weinig respons... en een boel mensen blijven spontaan hilarisch reageren... al dan niet anti of nog extremer proquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een bashreactie plaatst iemand nog altijd zelf. Je zou er ook normaal op in kunnen gaan of als dat niet mogelijk is het topic gewoon kunnen negeren? Niemand dwingt je om een bashreactie te plaatsen in een topic van BHFH.
Ik leg je geen woorden in de mond. Ik gebruik alleen dingen die je hier ook werkelijk hebt gezegd. Niet vorig jaar, niet 3 jaar terug, maar gewoon vandaag, zaterdag 24 september 2005.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zo ben ik ook niet de discussie ingegaan in zijn topics.
Ik heb dat nooit gezegd in mijn reacties op hem.
Je legt mij woorden in de mond..
[..]
Het ligt aan de bashreacties. Jouw uitgangspunt is fout.quote:Serieus op ingaan heb ik zeker wel gedaan. Te weinig respons... en een boel mensen blijven spontaan hilarisch reageren... al dan niet anti of nog extremer pro
Het ligt aan hen? Ten dele... het ligt ook aan de stuitende opvattingen.
Je suggereert dat ik zo de discussie aangaat met BHFH en dat is onzin.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik leg je geen woorden in de mond. Ik gebruik alleen dingen die je hier ook werkelijk hebt gezegd. Niet vorig jaar, niet 3 jaar terug, maar gewoon vandaag, zaterdag 24 september 2005.
Stuitende en onzinnige standpunten lokken toch bashreacties uit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het ligt aan de bashreacties. Jouw uitgangspunt is fout.
Ik suggereer niets. Ik herhaal slechts wat je vandaag hier in dit topic hebt gezegd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je suggereert dat ik zo de discussie aangaat met BHFH en dat is onzin.
[..]
Daar ga je wederom de fout in. Jij bent het er niet mee eens, volgens jou is het standpunt stuitend en onzinnig en daarom is het volgens jou getroll en provocerend. Da's echt een fout uitgangspunt. Ik zeg helemaal niet dat ik het met zijn standpunten eens ben, dat maak jij er van (over woorden in de mond leggen en het verdraaien van zaken gesproken), maar ik ga ook niet zeggen dat zijn standpunten gezeik zijn.quote:Stuitende en onzinnige standpunten lokken toch bashreacties uit.
Blijkbaar vind je de standpunten niet zo stuitend. Maar erken dan wel dat een heleboel mensen het wel stuitend of extremistisch ervaren.
Jouw uitgangspunt is het extremisme niet onderkennen. Toch wel veel fout, hoor.
Ja...maar niet in zijn topics... en je doet het wel zo voorkomen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik suggereer niets. Ik herhaal slechts wat je vandaag hier in dit topic hebt gezegd.
Aquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daar ga je wederom de fout in. Jij bent het er niet mee eens, volgens jou is het standpunt stuitend en onzinnig en daarom is het volgens jou getroll en provocerend. Da's echt een fout uitgangspunt. Ik zeg helemaal niet dat ik het met zijn standpunten eens ben, dat maak jij er van (over woorden in de mond leggen en het verdraaien van zaken gesproken), maar ik ga ook niet zeggen dat zijn standpunten gezeik zijn.
Streep mij maar door. Ik kan alleen in het weekend in beperkte mate online zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:35 schreef Timmehhh het volgende:
Lithion, Kaalhei, Lemmeb, Davitamon, Sjun, Speth, Freako, RT-fm, Pool en Parabola zouden allemaal goede mods zijn.
Jazeker, moest weer werken vandaag!quote:
En tvlxd dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:31 schreef McCarthy het volgende:
lemmeb of kaalhei hebben mijn voorkeur.
anders extrawaskracht
Die onnodige enter verklapt je lekgedrag. Dit komt zeker rechtsstreeks uit OFF?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:20 schreef yvonne het volgende:
Wegens interne problemen hebben we besloten dat sizzler vanaf heden geen mod meer is, we hebben nu tijdelijk dus 2 extra
mods nodig ipv 1. Welkom LV & Ryan3"
Welkom!
Sizzler had bezwaren tegen het feit dat een vakkundig Mod als hij is vervangen zou worden door met zichzelf ingenomen subjectieve linkse quasi intellectueel?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:20 schreef yvonne het volgende:
Wegens interne problemen hebben we besloten dat sizzler vanaf heden geen mod meer is, we hebben nu tijdelijk dus 2 extra
Welkom!
Zijn politieke mening was niet conform de Fok!-eisen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:36 schreef Sickie het volgende:
Wat de neuk? Waarom is Sizzler weg????
POL moest een koerswijziging ondergaan en Sizzler paste niet meer in de nieuwe ideologie dat het beleid moet gaan ondersteunen... ze hadden zoiets van, waarom wachten?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:36 schreef Sickie het volgende:
Wat de neuk? Waarom is Sizzler weg????
goed lijstjequote:Op zaterdag 24 september 2005 12:35 schreef Timmehhh het volgende:
Lithion, Kaalhei, Lemmeb, Davitamon, Sjun, Speth, Freako, RT-fm, Pool en Parabola zouden allemaal goede mods zijn.
Keuze zat![]()
wat voor problemen. Was hij te rechts?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:20 schreef yvonne het volgende:
Welkom!
die ken ik nietquote:
holy fuck LV ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:36 schreef McCarthy het volgende:
nou ja, beter een kindervriend dan LV, dat vind ik zo'n sneue gast
Kloontje van Monidique.quote:
Behalve een kloontje is het ook nog eens je beste vriend?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:58 schreef Monidique het volgende:
[quote]Op zaterdag 24 september 2005 15:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kloontje van Monidique.
[/quote
Het is wel meer dan een kloontje!
Dat heb je perfect verwoord.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Behalve een kloontje is het ook nog eens je beste vriend?
Dat is z'n rechterhandquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Behalve een kloontje is het ook nog eens je beste vriend?
Dan zal z'n kloontje wel aardig depressief zijn.quote:
Sovjet-scores zijn okay.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:46 schreef pberends het volgende:
Ik vond 40% van de stemmen te weinig. Ik wacht tot Lord-nogiets en Ryan3 het helemaal upscrewen en dan word ik mod by popular demand.
Een beetje teleurgesteld toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:46 schreef pberends het volgende:
Ik vond 40% van de stemmen te weinig. Ik wacht tot Lord-nogiets en Ryan3 het helemaal upscrewen en dan word ik mod by popular demand.
Jok nietquote:
Ik denk dat jij het wordt. Ik zou het jou iig wel gunnenquote:Op zondag 25 september 2005 22:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eens kijken of de knopjes al werken.
Niet lachen met Belgenquote:Op zondag 25 september 2005 22:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zeg eensquote:Op zondag 25 september 2005 22:25 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een vermoeden...
Nee, we lachen niet met Belgen, we lachen om Belgen.quote:
Ongetwijfeld. Vette pech voor hen.quote:Op zondag 25 september 2005 22:35 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat er een aantal zijn die er ongetwijfeld commentaar op hebben,.
Sidekick heeft mij nota bene gevraagd of ik zin had, daardoor dus.quote:Op zondag 25 september 2005 22:41 schreef Tafkahs het volgende:
.. er is geloot![]()
(waarom nou weer een sufferd, we hebben sidekick toch al)
Nou, maak er dan maar wat vanquote:Op zondag 25 september 2005 22:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Sidekick heeft mij nota bene gevraagd of ik zin had, daardoor dus.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |