quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:58 schreef Falco yvonne het volgende:
[..]
Ook trouwens apart om voor de uitslag al van jou te weten, dat mijn sollicitatiemail kansloos was.
Eerder een beetje sneu, als je het me eerlijk vraagtquote:
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja kind, had je maar moeten solliciteren, nu wijzen we gewoon iemand aan, ook heel democratisch hoor.
quote:Ik dacht dat er zou worden gekeken naar de stemmen? Waarom zoiezo de illusie ophouden, met dit topic, dat er gekeken wordt naar wat de users van POL willen, wanneer er toch gewoon iemand wordt aangewezen die enkele personen binnen Fok het meeste bevalt.
Zeg dan gewoon, de nieuwe Mod is Ryan3, PUNT.
quote:
Tsja, dat zouden we kunnen doen, maar waarom jullie de ilussie ontnemen dat je invloed kunt uitoefenen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik dacht dat er zou worden gekeken naar de stemmen? Waarom zoiezo de illusie ophouden, met dit topic, dat er gekeken wordt naar wat de users van POL willen, wanneer er toch gewoon iemand wordt aangewezen die enkele personen binnen Fok het meeste bevalt.
Zeg dan gewoon, de nieuwe Mod is Ryan3, PUNT.
Doe het dan gelijk goed, maar als je al moeite met spellen hebt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, dat zouden we kunnen doen, maar waarom jullie de ilussie ontnemen dat je invloed kunt uitoefenen?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk goed, maar als je al moeite met spellen hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk goed, maar als je al moeite met spellen hebt.![]()
quote:
Dit topic, of althans het vorige topic, overigens, is niet een initiatief vanuit de crew, het is niet geopend door een crewlid, komma, dus het is geen 'officieel' middel om de nieuwe mod te kiezen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik dacht dat er zou worden gekeken naar de stemmen? Waarom zoiezo de illusie ophouden, met dit topic, dat er gekeken wordt naar wat de users van POL willen, wanneer er toch gewoon iemand wordt aangewezen die enkele personen binnen Fok het meeste bevalt.
Phff, Ryan3 dusquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Maar anyway, om even serieus te reageren op je post:
[..]
Dit topic, of althans het vorige topic, overigens, is niet een initiatief vanuit de crew, het is niet geopend door een crewlid, komma, dus het is geen 'officieel' middel om de nieuwe mod te kiezen.
Maar natuurlijk kijken we ook naar de 'wensen' van de users. Maar bovenal is zo'n topic handig voor de extra aandacht zodat er eventueel wat meer users gaan solliciteren om zo een goede keus te maken.
Kijk, die stemmen op pberends zijn natuurlijk waardeloos met begrijpelijke redenen, maar daarnaast zien we in de poll wel een andere kandidaat met aardig wat steun. Dat maakt de beslissing wel wat makkelijker, denk ik.
Hoor je de buzzer?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:10 schreef Falco het volgende:
[..]
[..]
Eerder een beetje sneu, als je het me eerlijk vraagt.
Maar ik ga drvanuit dat je niet als een ware kenau in je eentje de scepter zwaait achter de schermen.
Ik zag je mail en moest lachen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:10 schreef Falco het volgende:
Eerder een beetje sneu, als je het me eerlijk vraagt.
Maar ik ga drvanuit dat je niet als een ware kenau in je eentje de scepter zwaait achter de schermen.
Wat maakt Ryan3 geschikter dan pberends?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:29 schreef Sidekick het volgende:
Kijk, die stemmen op pberends zijn natuurlijk waardeloos met begrijpelijke redenen, maar daarnaast zien we in de poll wel een andere kandidaat met aardig wat steun. Dat maakt de beslissing wel wat makkelijker, denk ik.
Jij staat bij "de rest" en hebt er al 16quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:41 schreef Argento het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat ik 0 stemmen heb?
In theorie kun je nu al op 16 stemmen staan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:41 schreef Argento het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat ik 0 stemmen heb?
Let je wel even op?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:43 schreef Pool het volgende:
[..]
In theorie kun je nu al op 16 stemmen staan.![]()
Interessant...quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij staat bij "de rest" en hebt er al 16
Psst het was geen grapje van Yvonne, maar echt serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:45 schreef Argento het volgende:
[..]
Interessant...
Kan ik ook op Pool stemmen of is hij ook ´rest´?
Ok, dus kortom, de werkelijke keuze is tussen LV en Ryan3 (dat is nog eens makkelijk kiezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Maar anyway, om even serieus te reageren op je post:
[..]
Dit topic, of althans het vorige topic, overigens, is niet een initiatief vanuit de crew, het is niet geopend door een crewlid, komma, dus het is geen 'officieel' middel om de nieuwe mod te kiezen.
Maar natuurlijk kijken we ook naar de 'wensen' van de users. Maar bovenal is zo'n topic handig voor de extra aandacht zodat er eventueel wat meer users gaan solliciteren om zo een goede keus te maken.
Hey, hallo, dr is nog hoop. Yvonne maakt geen grapjes!quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ok, dus kortom, de werkelijke keuze is tussen LV en Ryan3. Ik heb in het vorige topic een aantal mensen voorbij zien komen maar die komen blijkbaar niet door de 'selectie' heen.
Ben bang dat POL alsmaar kleiner gaat worden.![]()
Ik en grapjes???/quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:50 schreef Argento het volgende:
[..]
Hey, hallo, dr is nog hoop. Yvonne maakt geen grapjes!
WELKE keuze???quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ok, dus kortom, de werkelijke keuze is tussen LV en Ryan3 (dat is nog eens makkelijk kiezen). Ik heb in het vorige topic een aantal mensen voorbij zien komen maar die komen blijkbaar niet door de 'selectie' heen.
Ben bang dat POL alsmaar kleiner gaat worden.![]()
nvm, iig gefelictieerd met de nieuwe Mod.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
WELKE keuze???
Jouw zelfbenoemde keuze?
Waar zijn alle sollicitaties dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:57 schreef Pracissor het volgende:
[..]
nvm, iig gefelictieerd met de nieuwe Mod.![]()
![]()
I'm off, klaar met werken.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar zijn alle sollicitaties dan?
O, en weer een dag op FOK doorgebracht op kosten van de baas
Ach gos, laten ze je niet gaan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:01 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wacht nog steeds op me aflossing.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:05 schreef sizzler het volgende:
Is kozzmic al gepeild?
Rightquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb pberends gestemd. Maar dan moet hij mij wel unbannen in het voetbal forumWie stopt er trouwens als moderator? Of er gewoon één bij naast sizzler en sidekick?
Sidekick is bezig een internationale carriere op te bouwen en het is de vraag of zo'n topfunctie nog wel ruimte laat voor een actief FOK-leven. Ikzelf hoop ook een bedrijf te vinden dat mij aan wil nemen nu het afstuderen in zicht is. Het is dus voornamelijk vooruitdenken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb pberends gestemd. Maar dan moet hij mij wel unbannen in het voetbal forumWie stopt er trouwens als moderator? Of er gewoon één bij naast sizzler en sidekick?
Voor het einde van het weekend misschien, dus er is nog kans om te solliciteren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:46 schreef Tafkahs het volgende:
Maar goed, alle gekheid op een stokje, wanneer krijgen we die nieuwe blauwe te zien?
Je weet toch dat het veel leuker is om tegen autoriteiten te schoppen dan om het zelf te zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Voor het einde van het weekend misschien, dus er is nog kans om te solliciteren.
Het is nóg veel leuker om als autoriteit tegen users aan te schoppen. Dan kun je notes plaatsen, slotjes zetten, editten en bans voordragen. En ze vervolgens in FB uitkafferen. Soms kun je ze zó hard pakken, dat ze een apart forum oprichten alleen om jou te bekritiseren. Klinkt goed toch?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je weet toch dat het veel leuker is om tegen autoriteiten te schoppen dan om het zelf te zijn![]()
Genoeg autoriteiten over wanneer je mod bent; zo is het afkraken van yvonne een van d eleukste dingen die je achter de schermen kan doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je weet toch dat het veel leuker is om tegen autoriteiten te schoppen dan om het zelf te zijn![]()
dat kan hier toch ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Genoeg autoriteiten over wanneer je mod bent; zo is het afkraken van yvonne een van d eleukste dingen die je achter de schermen kan doen.
Sommige mensen nemen een internetforum iets te serieus.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:21 schreef Pool het volgende:
Soms kun je ze zó hard pakken, dat ze een apart forum oprichten alleen om jou te bekritiseren. Klinkt goed toch?![]()
Sorry!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik mis een naam.
Ze is een Admin.quote:
Is dat een stille hint?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:39 schreef Sidekick het volgende:
Maar inderdaad, Mike zou ook een zeer goede POL-mod zijn, gezien zijn politieke ervaring en FOkCrew-ervaring.
Ik bedoelde BHFH.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sorry!
Maar inderdaad, Mike zou ook een zeer goede POL-mod zijn, gezien zijn politieke ervaring en FOkCrew-ervaring.
Niet verder vertellen hoor.quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:57 schreef Dagonet het volgende:
Het wordt tijd voor iemand die zich niet in het links-rechts stramien laat gieten (hoewel hij wel het land verdedigd heeft in bangere dagen), bekend is met de systemen in andere landen én met de ogen van een buitenstaander (hij woont in België) naar Nederland kijkt. Iemand bovendien, die zich nimmer wenst te schikken naar de standaardopvattingen en continu 'out of the box' denkt en daartoe ook vele stellingen heeft geponeerd. Iemand die niet vatbaar is voor flames en immer ingetogen inhoudelijk reageert op andere inhoudelijke reacties.
Ik stel dan ook voor dat BHFH wordt opgenomen in het lijstje van gegadigden.
BHFH kan best een goeie mod zijn denk ik, als ie zich een beetje inhoudt. Net zoals pberends, die naar mijn idee de laatste tijd een stuk serieuzere topics opent dan de periode daarvoor.quote:
*checkt mailbox*quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:05 schreef sizzler het volgende:
Is kozzmic al gepeild?
Een clown met totalitaire neigingen als modje?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:28 schreef Falco het volgende:
Jaaah BHFH! Daar moet toch iedereen vrede mee hebben?
BHFH kan best serieus zijn en het is niet zo'n zure muggezifter zoals vele anderen hier. BHFH is de beste optie en ook de optie waar de meeste mensen het minste problemen mee hebben. BHFH is bijvoorbeeld nooit aan het trollen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een clown met totalitaire neigingen als modje?![]()
Hij trolt zeker niet op de normale wijze..quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
BHFH kan best serieus zijn en het is niet zo'n zure muggezifter zoals vele anderen hier. BHFH is de beste optie en ook de optie waar de meeste mensen het minste problemen mee hebben. BHFH is bijvoorbeeld nooit aan het trollen.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:09 schreef sizzler het volgende:
[..]
Sidekick is bezig een internationale carriere op te bouwen en het is de vraag of zo'n topfunctie nog wel ruimte laat voor een actief FOK-leven.
kijk, dta klinkt al heel wat aannemelijker.quote:Ikzelf hoop ook een bedrijf te vinden dat mij aan wil nemen nu het afstuderen in zicht is. Het is dus voornamelijk vooruitdenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |