quote:Op woensdag 21 september 2005 11:16 schreef Tafkahs het volgende:
ik kijk even naar de jury. ..Nee, mag niet
IN dat geval is er vast wel een ander forum waar je je voor kunt aanmelden, al betwijfel ik of ze daarvoor mods zoeken, het is er nogal 'rustig' ... juist omdat de discussie tussen 'links' en 'rechts' er voornamelijk ontbreekt, en als hij komt opduiken veelal beeindigt wordt met IP-Bans (ze zijn daar namelijk tegen het bannen van useraccountsquote:Op woensdag 21 september 2005 11:15 schreef Maerycke het volgende:
Tegenwoordig in POL is geen normale discussie meer mogelijk (en dat is ook de reden waarom ik als behoorlijk fanatiek POL-er (het is nog steeds m'n favoriete forum) een jaar geleden ben afgehaakt
Ik denk dat je hier ook normale discussies zou moeten kunnen voeren zonder de argumenten 'jij bent rechts, dus een Hitleraanhanger en daarom kun je nooit gelijk hebben' of 'jij bent links, dus je wilt communisme en Stalin en daarom kun je nooit gelijk hebben' argumenten. Hier zie je mensen zich in hun greppels ingraven en daar komen ze (wat voor goede argumenten de linkse/rechtse tegenstanders ook hebben) nooit meer uitquote:Op woensdag 21 september 2005 11:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
IN dat geval is er vast wel een ander forum waar je je voor kunt aanmelden, al betwijfel ik of ze daarvoor mods zoeken, het is er nogal 'rustig' ... juist omdat de discussie tussen 'links' en 'rechts' er voornamelijk ontbreekt, en als hij komt opduiken veelal beeindigt wordt met IP-Bans (ze zijn daar namelijk tegen het bannen van useraccounts)
Dat zijn Femke Halsema-argumenten ...quote:
Je eerste en laatste alinea zijn perfecte voorbeelden van het punt wat ik hier probeer te makenquote:Op woensdag 21 september 2005 11:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat zijn Femke Halsema-argumenten ...
Politiek bestaat nu eenmaal uit een loopgraven-oorlog, niet voor niks waren het vaak oudstrijders als Hitler die succesvol politiek wisten te bedrijven, konden polariseren ...
Maoisten hebben ook een zeker voordeel, Maoisme is als ideologie een Verdun-in-Abstractio ...
Dat ontkennen is als opstaan uit zo'n greppel aan de Somme en hard tegen dat machinegeweersnest roepen: 'Héé jongens, zin in een potje kaarten?'
Vind je ook niet? Ben toch een Pol-user van het eerste uur. Druk me altijd gematigd uit in politieke kwesties. Hou eerder van de discussie dan het gewapper met statistieken om een stelling te onderbouwen. Pik er direct de (valse) ideologen uit die helemaal niet willen discussiëren, tegelijkertijd ben ik ook redelijk liberaal. Daarnaast trek ik vrouwtjes aan en ben ik in staat de nodige views te genereren. Wat wil je nog meer voor Pol?quote:
jaja, rustig, niet happen naar de baas hequote:Op woensdag 21 september 2005 11:37 schreef Ryan3 het volgende:
Mag ik ook in de poll???
Ik had jou en Monidique voorgedragenquote:Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
jaja, rustig, niet happen naar de baas he
je kan stemmen. Ik heb, in tegenstelling tot jou mijn mond niet voorbij gepraatquote:Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik had jou en Monidique voorgedragen
Er wordt gemanipuleerd met de poll!quote:Op woensdag 21 september 2005 11:39 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
je kan stemmen. Ik heb, in tegenstelling tot jou, mijn mond niet voorbij gepraat
Door deze reactie hoef je niet op mijn stem te rekenen. Mischien dat je in staat bent om de nodige views te genereren maar je helpt een ander forum aan meer reacties gok ik zo.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vind je ook niet? Ben toch een Pol-user van het eerste uur. Druk me altijd gematigd uit in politieke kwesties. Hou eerder van de discussie dan het gewapper met statistieken om een stelling te onderbouwen. Pik er direct de (valse) ideologen uit die helemaal niet willen discussiëren, tegelijkertijd ben ik ook redelijk liberaal. Daarnaast trek ik vrouwtjes aan en ben ik in staat de nodige views te genereren. Wat wil je nog meer voor Pol?.
ga klagen bij je alpha mannetjequote:Op woensdag 21 september 2005 11:41 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Er wordt gemanipuleerd met de poll!
Dat is meer een NWS user. Jammer dat Ryan3 zo'n godsvergetense achtelijke tering jostie is die alleen maar slaapverwekende posts plaatst, want anders had ik voor hem gestemt. Dan valt er iig weer iets te beleven hier. Waarschijnlijk een kloon invasie. Ook zal het Pol=Fok forum weer eens een stuk levendiger worden.quote:
Hey.. het was jouw alpha mannetje!quote:Op woensdag 21 september 2005 11:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ga klagen bij je alpha mannetje![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jammer dat Ryan3 zo'n godsvergetense achtelijke tering jostie is die alleen maar slaapverwekende posts plaatst,
Nou ja, zoiets gebeurde iddquote:Op woensdag 21 september 2005 11:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat ontkennen is als opstaan uit zo'n greppel aan de Somme en hard tegen dat machinegeweersnest roepen: 'Héé jongens, zin in een potje kaarten?'
Zal ik ze dan maar unbannen?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat is meer een NWS user. Jammer dat Ryan3 zo'n godsvergetense achtelijke tering jostie is die alleen maar slaapverwekende posts plaatst, want anders had ik voor hem gestemt. Dan valt er iig weer iets te beleven hier. Waarschijnlijk een kloon invasie. Ook zal het Pol=Fok forum weer eens een stuk levendiger worden.
Dat zegt idd genoeg over deze entiteit.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mijnheer noemt zichzelf "gematigd redelijk liberale intelectueel"
![]()
Oh God, jij bent,quote:Op woensdag 21 september 2005 11:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat zegt idd genoeg over deze entiteit.
Uitdaging: vind maar eens een extremistische mening van mij in Pol, of waar dan ook op Fok!, anders dan de hyperbolische paradie op valse ideologen. Ik denk dat ik het redelijke antwoord ben op Pol. Bovendien FA-material hè. Ik bedoel yvonne, bless her, wordt ook al wat ouder, iemand moet haar een keer aflossen hè. Kun je maar beter beginnen met je blote poten in de modder van Pol.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mijnheer noemt zichzelf "gematigd redelijk liberale intelectueel"
![]()
Ssst.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh God, jij bent,
jij bent
Lucida!
zie spelregelsquote:
Zijn opvoeding is nog niet af. Eigenlijk wou ik me daar dan mee gaan bemoeien als modje, mede.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:56 schreef MrX1982 het volgende:
Mensen die zichzelf aandragen voor het mod schap moeten het sws niet worden.
Sorry Ryan3
Jamaar, dan moet ik z'n account kapenquote:
hoor je het eens van een ander, MaartenXquote:Op woensdag 21 september 2005 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Algemene Spelregels:
* Kandidaten geven zichzelf op of suggereren dat te doen
Bovendien riekt de geveinsde zelfverachting naar spruuutjes.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Algemene Spelregels:
* Kandidaten geven zichzelf op of suggereren dat te doen
Gelukkig is FOK! geen democratiequote:Op woensdag 21 september 2005 12:01 schreef Ryan3 het volgende:
Btw pberends is toch een schertskandidaat hè?
Dat was Pim ook en Wilbers is het nu..quote:Op woensdag 21 september 2005 12:01 schreef Ryan3 het volgende:
schertskandidaten die grote stemmenwinst boeken bij verkiezingen, de Hadjememaars, Boer Koekoek's en Tegenpartijtjes, zijn wel een teken dat de bestaande politieke elite vervalt in een te Statisch systeem van zetelwarmhouderij en elkaar uit de wind houden ... de steeds meer lethargisch bevolking zoekt dan naar polemiek en polarisatie, en vind deze bij mensen die zich volledig losmaken van het Eliterairisme....quote:Op woensdag 21 september 2005 12:01 schreef Ryan3 het volgende:
Uiteraard is FOK! geen democratie,quote:Op woensdag 21 september 2005 12:23 schreef Argento het volgende:
Jullie gaan het Fok-volk toch niet laten bepalen wie de nieuwe machthebber moet worden???
Spelbrekerquote:Op woensdag 21 september 2005 12:25 schreef sizzler het volgende:
Mensen die interesse hebben: gewoon solliciteren!
verantwoordelijkheidsontduikerquote:Op woensdag 21 september 2005 12:25 schreef sizzler het volgende:
De nieuwe mod moet natuurlijk wel rechts genoeg zijn.quote:
Okay, bij deze mijn sollicitatie Sizzler.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:25 schreef sizzler het volgende:
Klopt, alleen ben ik ook een outsider natuurlijk, hoewel geen Hadjememaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:16 schreef RM-rf het volgende:
[..]
schertskandidaten die grote stemmenwinst boeken bij verkiezingen, de Hadjememaars, Boer Koekoek's en Tegenpartijtjes, zijn wel een teken dat de bestaande politieke elite vervalt in een te Statisch systeem van zetelwarmhouderij en elkaar uit de wind houden ... de steeds meer lethargisch bevolking zoekt dan naar polemiek en polarisatie, en vind deze bij mensen die zich volledig losmaken van het Eliterairisme....
Voor de meelezers, de vergelijking van de bezoekers van POL en Fok! met een onder Lethargie lijdende groep mensen, mag verder gebruikt worden en herhaald, ook zonder verwijzing naar mij ....
Het mag zelfs op de gebruikelijke wijze eenstemmig als Mantra of Vedisch gezang aangeheven worden op alle mogelijke momenten ...
Ik hoop echter wel dat diegenen die dit zullen doen, zich realiseren dat mijn beschuldiging van het leiden aan een lethargie, non-discriminatoir is, en dus _alle_ regelmatige lezers van Pol en Fok! betreft, inclusief eventueel gebande.
Sollicitatie volgt, kan ik voor wat motivatie iig verwijzen naar deze topic. Btw naar jou of SK sturen die sollicitatie???quote:Op woensdag 21 september 2005 12:25 schreef sizzler het volgende:
Waarom niet gewoon hier? Gun ons ook een kijkje in de keukenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sollicitatie volgt, kan ik voor wat motivatie iig verwijzen naar deze topic. Btw naar jou of SK sturen die sollicitatie???
Je weet hoe het met Pim is afgelopen, ik vrees dat ook wel een beetje als ik mod word hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat was Pim ook en Wilbers is het nu..
J
Forum@fok.nlquote:Op woensdag 21 september 2005 12:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sollicitatie volgt, kan ik voor wat motivatie iig verwijzen naar deze topic. Btw naar jou of SK sturen die sollicitatie???
Wel prachtig FP-materiaal dan!!quote:Op woensdag 21 september 2005 12:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je weet hoe het met Pim is afgelopen, ik vrees dat ook wel een beetje als ik mod word hoor.
Hi hi.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel prachtig FP-materiaal dan!!
Ook een beetje aan FOK! denken Ryan
Geen mensen die wrs een rekening te vereffenen hebben imho.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:38 schreef Timmehhh het volgende:
Kaalhei zou wel een goede mod zijn.
schuld van nuongirlquote:
Geloof ik niks vanquote:
Ik heb straks wel even een appeltje met jou te schillen... Leuk overleg hier in huis.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen mensen die wrs een rekening te vereffenen hebben imho..
De spindoctor van PBerends moet hier toch wel wat mee kunnen, lijkt mijquote:Op woensdag 21 september 2005 13:09 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik heb straks wel even een appeltje met jou te schillen... Leuk overleg hier in huis..
Ik ook niet, begrijp ook niet helemaal waarom er 3 mods nodig zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 13:14 schreef Tafkahs het volgende:
ik wist niet eens dat pol 27 users rijk was
Zowel sidekick als ik gaan het de komende periode druk krijgen. Daarna is het nog maar de vraag of we allebei een modfunctie aan kunnen houden. Vandaar dat we er nu alvast iemand bijzoeken.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik ook niet, begrijp ook niet helemaal waarom er 3 mods nodig zijn
O, ja idd, dat was ik nog vergeten te vermelden. Als ik mod word, wie twijfelt er eigenlijk nog aan, dan krijg je er een leuke, pinnige dame bij hè. Dus 2 voor de prijs van 1.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
De spindoctor van PBerends moet hier toch wel wat mee kunnen, lijkt mij![]()
Lastercampagne![]()
O, ja schat, I'm running for office.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:09 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik heb straks wel even een appeltje met jou te schillen... Leuk overleg hier in huis..
We zitten al op 29 stemmenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik ook niet, begrijp ook niet helemaal waarom er 3 mods nodig zijn
Da's waar, aber wir sind allen bruder toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sommige stemmen mag je niet meetellen hè.
Johan de With? Zou dat statusverhogend voor 'm werken, denk je? Als hij nou R&P mod mocht worden..quote:Op woensdag 21 september 2005 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
In antwoord op Maerycke en Rm-rf
Politieke discussies zijn altijd loopgravenoorlogen, maar zoals het vaak in Pol ging was de agressie excessief. Jullie hebben beiden gelijk.
Het is nu net een beetje rustig geworden in Pol en om te voorkomen dat die linksrechtsrituelen weer hoog oplaaien is het beter een derde mod aan te nemen die ergens in het politieke centrum zit.
Ik denk aan Johan de Witt, Freako, Rm-rf en Extrawaskracht
De een situeert hen rechts van het centrum, de ander weer links.... whatever..
Het zijn integere mensen die prima mods kunnen zijn.
Ok, succes met de druktequote:Op woensdag 21 september 2005 13:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zowel sidekick als ik gaan het de komende periode druk krijgen. Daarna is het nog maar de vraag of we allebei een modfunctie aan kunnen houden. Vandaar dat we er nu alvast iemand bijzoeken.
Oh, ik had PUB voor hem in gedachtenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:41 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Johan de With? Zou dat statusverhogend voor 'm werken, denk je? Als hij nou R&P mod mocht worden..
Wil je 'm meteen een depressie in zijn schoenen schuiven? Wat ben jij gemeen!quote:Op woensdag 21 september 2005 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ik had PUB voor hem in gedachten
Normaal gesproken hoort de toekomstige "First Lady" onvoorwaardelijk achter haar man te staan, in iedergeval tijdens de campagne. Dat er nu al gerommel in de tent is voorspelt weinig goeds.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ja idd, dat was ik nog vergeten te vermelden. Als ik mod word, wie twijfelt er eigenlijk nog aan, dan krijg je er een leuke, pinnige dame bij hè. Dus 2 voor de prijs van 1.
Als dat je kansen verhoogtquote:Zal ik haar photo's plaatsen???.
Die zijn heel stiekum 1 entiteitquote:Op woensdag 21 september 2005 13:50 schreef Pool het volgende:
Ik twijfel nog tussen lucida en ryan3.
Ah, dan is het opgelost. Maak ze allebei maar blauw!quote:Op woensdag 21 september 2005 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zijn heel stiekum 1 entiteit
Uiteraard!quote:Op woensdag 21 september 2005 13:59 schreef Argento het volgende:
Ik heb een keer een weekendban gehad. Is dat een aanbeveling?
Heb je zijn metaforen weleens gelezen?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
:[ Dat zou je niet vertellen we moeten wel op elkaar kunnen blijven schelden zonder dat het schizofreen lijkt.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hell, heel POL is 1 entiteit.
Ze plaagt me alleen maar wat.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Normaal gesproken hoort de toekomstige "First Lady" onvoorwaardelijk achter haar man te staan, in iedergeval tijdens de campagne. Dat er nu al gerommel in de tent is voorspelt weinig goeds.![]()
Yep.quote:Als dat je kansen verhoogt![]()
Alsof ik ooit iemand uitgekafferd heb??? Nou ja, 1 keer, die speedbootje dan, maar dat was terecht.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
:[ Dat zou je niet vertellen we moeten wel op elkaar kunnen blijven schelden zonder dat het schizofreen lijkt.
Impliceer je hiermee dat ik "links" zou zijn??? Ik denk dat er wat anders speelt. De hetze die tegen mij gevoerd wordt heeft te maken met kleinzieligheid, intellectueel onvermogen en een poging om het politieke centrum, waartoe uitgerekend ik behoor, te beschuldigen van extremisme. De zgn. extremisten van het midden. Oorzaak: rechts schuift zelf steeds verder op naar rechts, waardoor het politieke centrum, dat eigenlijk het meest verfoeid wordt omdat het zo redelijk is, langzamerhand de andere kant van het politieke spectrum vertegenwoordigt (in hun ogen).quote:Op woensdag 21 september 2005 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
In antwoord op Maerycke en Rm-rf
Politieke discussies zijn altijd loopgravenoorlogen, maar zoals het vaak in Pol ging was de agressie excessief. Jullie hebben beiden gelijk.
Het is nu net een beetje rustig geworden in Pol en om te voorkomen dat die linksrechtsrituelen weer hoog oplaaien is het beter een derde mod aan te nemen die ergens in het politieke centrum zit.
Ik denk aan Johan de Witt, Freako, Rm-rf en Extrawaskracht
De een situeert hen rechts van het centrum, de ander weer links.... whatever..
Het zijn integere mensen die prima mods kunnen zijn.
Mag je je wijf al weer neuken trouwens?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Impliceer je hiermee dat ik "links" zou zijn??? Ik denk dat er wat anders speelt. De hetze die tegen mij gevoerd wordt heeft te maken met kleinzieligheid, intellectueel onvermogen en een poging om het politieke centrum, waartoe uitgerekend ik behoor, te beschuldigen van extremisme. De zgn. extremisten van het midden. Oorzaak: rechts schuift zelf steeds verder op naar rechts, waardoor het politieke centrum, dat eigenlijk het meest verfoeid wordt omdat het zo redelijk is, langzamerhand de andere kant van het politieke spectrum vertegenwoordigt (in hun ogen).
Jij, jij...rooie rakkkkker...mij voor het lapje houden..he?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Impliceer je hiermee dat ik "links" zou zijn???
Ook een sterk punt dit soort, en andersoortige, insinuaties ketsen op mij af.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:59 schreef Sickie het volgende:
[..]
Mag je je wijf al weer neuken trouwens?![]()
achter aansluiten jijquote:Op woensdag 21 september 2005 15:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Gelieve mij niet meer voor te dragen.
Wat de mensen denken is, zoals je zelf ook weet, vaak onjuist; zulks probeer ik ook altijd onvermoeibaar, al zeg ik het zelf, aan te tonen. Bovendien het desolate clubje 8ste generatie inteelt idioten en laagschedeligen waaraan jij refereert, zijn permanent verbannen en vormen voor mij in die zin geen reden om mij als een te omstreden kandidaat terug te trekken uit deze campagne.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij, jij...rooie rakkkkker...mij voor het lapje houden..he?
Het maakt niet uit waar je objectief staat...maar wat mensen dénken waar je staat.
Velen zien je als links en ter rechtsradicale zijde is er een subjectieve onderstroom die de loopgravenoorlog uitbreidt tot persoonlijke aanvallen op linkse moderators.
Daarnaast ben je voor de echte baggeraars binnen die groep de grote boze satan.
Je zou best een prima mod kunnen zijn, maar niet op pol/news daarvoor is je postverleden te belast.
Dat geldt voor mij ook wel..hoor.
Maar afgezien daarvan, met veel gretigheid laat ik die gifbeker van het modschap aan mij voorbij gaan..
Uh, yup, ik geef het door...quote:p.s. zeg tegen Stali dat wij Ollie wel uitlaten vanavond..
Ja maar..... even zonder gekheid....mag je d'r nou al weer neuken of wat?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook een sterk punt dit soort, en andersoortige, insinuaties ketsen op mij af.
Je reageert er anders continue op en je refereert te vaak naar dat "andere forum" en/of de users daarvan.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook een sterk punt dit soort, en andersoortige, insinuaties ketsen op mij af.
Zet hier eens een slot op.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:31 schreef Monidique het volgende:
Ik word in ieder geval geen moderator.
Je weet toch dat je eerst jezelf moet voordragen of dit door een kloon laten doen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:36 schreef Vhiper het volgende:
Zeg, nou heb ik geen enkele interesse in een modschap, maar ik vind het toch wel erg dat mijn naam hier nog niet eens gevallen is!![]()
Ben ik zo erg?![]()
Dan wil ik hierbij in herinnering roepen dat deze thuiswoner zich buitengewoon onbetrouwbaar heeft betoond wanneer het aankwam op werken en het bezoeken van verjaardagen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:48 schreef Monidique het volgende:
Misschien moet ik maar gewoon wél gaan solliciteren...
Ja, in het echte leven kun je misschien twee uur te laat komen zonder repercussies, maar dit is wel even iets belangrijker.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:57 schreef Monidique het volgende:
Vérwòrpën! Daar staat slechts dat ik geen zin had. Ben uiteindelijk gewoon gegaan en heb een cadeautje gegeven.
Triest inderdaad. Bij deze is z'n kanditatuur verworpen.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, in het echte leven kun je misschien twee uur te laat komen zonder repercussies, maar dit is wel even iets belangrijker.
Een mens moet zich aanspreekbaar opstellen, wie zei dat ook weer???quote:Op woensdag 21 september 2005 15:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je reageert er anders continue op en je refereert te vaak naar dat "andere forum" en/of de users daarvan.
Dit maakt je imo geen geschikte mod voor POL.
Juist en wie niet lief is zal gestraft wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:05 schreef MrX1982 het volgende:
Ik draag bij deze du_ke voor tot mod
Lief zijn! zal POL gaan beheersen en het links en rechts denken maakt plaats voor lief zijn en stout zijn.
Dan is het duidelijk waar iedereen bij wil horen![]()
Ik verwacht dan ook niet dat het stemmen de doorslag geeft hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Democratie is mooi, maar de mensen zijn er niet mooi genoeg voor.
Silmarwen heeft hangtieten en die ander ken ik niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:08 schreef Dagonet het volgende:
Zijn er geen vrouwelijke kandidaten? Behalve Maerycke natuurlijk.
Waar is dinges gebleven? Of die andere?
Terecht hoewel sommige mensen daar hun plezier aan belevenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:09 schreef du_ke het volgende:
Juist en wie niet lief is zal gestraft worden.
Ik neem Stali mee: stuk, moeder van een kind, niet te rijp, ook niet te jong, pinnig en nooit te beroerd om haar mannetje te staan.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:08 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:00 schreef MrX1982 het volgende:
Tactisch slim zo lijkt het een democratisch proces terwijl yvonne al duidelijk heeft gemaakt dat van democratie gaan sprake is
Staan of slaan?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik neem Stali mee: stuk, moeder van een kind, niet te rijp, ook niet te jong, pinnig en nooit te beroerd om haar mannetje te staan..
Djenneke zou een glorieuse mod kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:08 schreef Dagonet het volgende:
Jij hebt slechts nog wat opvoeding nodigquote:Op woensdag 21 september 2005 16:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Terecht hoewel sommige mensen daar hun plezier aan beleven![]()
Ik overigens niet, want ben ik áltijd lief
Continue reageren op en refereren aan dat andere forum is je aanspreekbaar opstellen?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een mens moet zich aanspreekbaar opstellen, wie zei dat ook weer???
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:15 schreef du_ke het volgende:
Jij hebt slechts nog wat opvoeding nodig. Maar je mag gezellig met McCartny in een klasje hoor
.
Als ik me ergens voor opgeef dan ga ik er ook voor de volle 100% voor, zelfs cliché's zijn me dan niet te min, en overigens, zoals eerder vermeld: geveinsde zelfverachting en valse bescheidenheid rieken naar spruuutjes.quote:
Nooit te oud om te leren toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben niet meer leerplichtig, dus
Nee, je aanspreekbaar op stellen tav de geopperde mogelijkheid dat je als kandidaat misschien te omstreden bent vis-à-vis het links-rechts schema...quote:Op woensdag 21 september 2005 16:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Continue reageren op en refereren aan dat andere forum is je aanspreekbaar opstellen?![]()
Dat is zo maar niet elke materie wil ik lerenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef du_ke het volgende:
Nooit te oud om te leren toch?
Jij blijft liever dom, dat had ik al wel gemerktquote:Op woensdag 21 september 2005 16:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is zo maar niet elke materie wil ik leren
Ah, kloontjes, tsja, als waarschijnlijk enige in POL heb ik die nietquote:Op woensdag 21 september 2005 15:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je weet toch dat je eerst jezelf moet voordragen of dit door een kloon laten doen.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Of bedoelde je Dora als vrouwelijke kandidaat? In dat geval: [afbeelding].
En je bent zeker ook nog nooit geband? zonder klonen en bans kun je het wel shaken.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:26 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ah, kloontjes, tsja, als waarschijnlijk enige in POL heb ik die niet
Nee, dan liever SCH en Pietverdriet.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:28 schreef du_ke het volgende:
[..]Ja een fijne relnicht als mod is altijd fijn
.
Zie een duofunctie met SCH voor me.
Nope...nooit gebandquote:Op woensdag 21 september 2005 16:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
En je bent zeker ook nog nooit geband? zonder klonen en bans kun je het wel shaken.
Dat is normaal bij DDquote:Op woensdag 21 september 2005 16:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Silmarwen heeft hangtieten en die ander ken ik niet.
Is ze weg!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Beeeeeh.
[..]
In Canada, zonder hangtieten.
Dat is een geruchtquote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Die vergeep zich toch aan biggetjes?
Bedankt hè... nu word ik het zeker niet!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:47 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind Maerycke wel een goed idee
Zelfs ik?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef Silmarwen het volgende:
Het leuke is elke potentiele pol mod heeft notes van sidekick of sizzler volgens mij. Leuk begin met je nieuwe collega's
Heb jij hangtieten?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Bedankt hè... nu word ik het zeker niet!![]()
*checkt*quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb jij hangtieten?
(Wat wordt het hier toch ontzettend snel een nietszeggend allegaartje.)
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef Johan_de_With het volgende:
(Wat wordt het hier toch ontzettend snel een nietszeggend allegaartje.)
Bitchquote:Op woensdag 21 september 2005 16:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Bedankt hè... nu word ik het zeker niet!![]()
Ga toch heen, rotkreng!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Bitch
Ik vind dat wij standaard ruzie moeten hebben in POL
Wat lul je zeg. Om even een van mijn notes te quotenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ga toch heen, rotkreng!
Hadden wij geen ruzie dan?
quote:Je zuigt alleen maar.
Doe dat maar fijn bij sizzler en Sidekick kun je je fijn omhoog neuken tot modje.
quote:
Ja, jij, hierkomen, waar komt die quote vandaan die je net liet zien?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:59 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat lul je zeg. Om even een van mijn notes te quoten
[..]
Jawel toch, ik gedoog je alleen maar.
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Die ruzie is nog steeds legendarisch voor POL begrippen
Ja Ype! Wat een scheetje was datquote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef Maerycke het volgende:
Ik mis Aaah.. en Ype...
(om maar eens 2 uitersten van het politieke spectrum te noemen overigens...)
http://fokdiscussie.6.forumer.com/ kijk eens, al je vriendjes bij elkaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef Maerycke het volgende:
Ik mis Aaah.. en Ype...
(om maar eens 2 uitersten van het politieke spectrum te noemen overigens...)
Gut, ik zou haast denken dat je me kwijt wilt. Is natuurlijk niet zo.. toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://fokdiscussie.6.forumer.com/ kijk eens, al je vriendjes bij elkaar.
Misschien moet je je even inlezen over NR.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:09 schreef Silmarwen het volgende:
Wat boeit iemands politieke voorkeur nu eigenlijk? Behalve extreem rechts of links is het niet eens boeiend. Degene moet goed kunnen modden, wat van politiek af weten en de users kennen. Simple as that toch.
Ja, Good_Looking_Gobling is ook een prima keuze.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:14 schreef OldJeller het volgende:
kid.
Net zoals sizzler dat doet zeker?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:28 schreef ShaoliN het volgende:
Binding met het forum lijkt me niet nodig, ik kan immers gewoon een beetje aankloten. Net zoals Sidekick zeg maar. Ik zou direct alle posts die Marijnissen of Bos verheerlijken verwijderen.
Deze speedfreak bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:12 schreef Falco het volgende:
Oooh ik heb ook een sollicitatiemail gestuurd!
Maar eigenlijk zou speedfreak1 ofzo mod moeten worden. Kan ie gezellig samen met Sidekick de boel bij elkaar houden en thee drinken
Ja, zo'n dementia praecox figuur met een zwaar pedofiele inslag willen we uiteraard als mod hier..quote:Maar jah, dat heb je met iemand die wekelijks Brechtjes kutje likt, en daarna nog van zijn stiefdochter proeft.
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:36 schreef Vhiper het volgende:
Zeg, nou heb ik geen enkele interesse in een modschap, maar ik vind het toch wel erg dat mijn naam hier nog niet eens gevallen is!![]()
Ben ik zo erg?![]()
What the hell is up your ass?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Misschien moet je je even inlezen over NR.
Ga ondertussen maar weer terug naar het PUB-subforum, kid.
Hoelang blijf jij eigenlijk met die kleur rondlopen?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
LOL
Totdat ik een andere cel heb opgeleid die mijn functie kan overnemenquote:Op woensdag 21 september 2005 17:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoelang blijf jij eigenlijk met die kleur rondlopen?
Ik had in de vorige post een smilie alsquote:Op woensdag 21 september 2005 17:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze speedfreak bedoel je?
[..]
Ja, zo'n dementia praecox figuur met een zwaar pedofiele inslag willen we uiteraard als mod hier..
Een hele cel? Dus op het moment worden je berichten geschreven door een collectief? Dat dacht ik wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Totdat ik een andere cel heb opgeleid die mijn functie kan overnemen![]()
Uiteraard dacht jij dat wel. Jij bent immers een sidekick.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een hele cel? Dus op het moment worden je berichten geschreven door een collectief? Dat dacht ik wel.
1. Contrapuntquote:Op woensdag 21 september 2005 17:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard dacht jij dat wel. Jij bent immers een sidekick.
Ik meen dat iemand dat in zn signature had staan.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
1. Contrapunt
2. Hyperbool
3. Camp
Nou ja, Good Luck.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik meen dat iemand dat in zn signature had staan.
Obviously your head is up your ass, else you wouldn't have made such a dumb-ass reply.. duh.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
What the hell is up your ass?
1 keer serieus gedaan [NWS] => niet aangenomen = krijg maar de klere.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:25 schreef sizzler het volgende:
Als je een leeg bierflesje naar yvonne smijt, gebeuren er inderdaad serieuze ongelukken.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
1 keer serieus gedaan [NWS] => niet aangenomen = krijg maar de klere.
Smijt een leeg bierflesje het crew-hok in (in de hoop dat er serieuze ongelukken gebeuren).
* Mutant01 stapt op een glasscherf.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Smijt een leeg bierflesje het crew-hok in (in de hoop dat er serieuze ongelukken gebeuren).
Try mequote:Op woensdag 21 september 2005 17:26 schreef Mutant01 het volgende:
Wil men de persoonlijke vetes hier buiten laten! Anders ga ik mensen bannen, yvonne is hierbij gewaarschuwd!
Vol graagquote:Op woensdag 21 september 2005 17:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ow ben jij er zo een!quote:
Vraag maar aan Yvonne een pleister.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:39 schreef Mutant01 het volgende:
* Mutant01 stapt op een glasscherf.
Only thing that'll make my life complete is if I turn your face into a toilet seat.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ow ben jij er zo een!
* Mutant01 pakt zweep en een aantal zwartlederen kledingstukken
Door yvonne (Administrator) (42) - maandag 19 september 2005 @ 23:11 ip admin Bekijk het fotoboek van yvonne profiel edit quotequote:Op woensdag 21 september 2005 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vol graag, en als je in crewhok zou kunnen kijken staat er in het topic over POL, drugshond
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:42 schreef yvonne het volgende:
Vol graag.
Ik ben al begonnen.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Door yvonne (Administrator) (42) - maandag 19 september 2005 @ 23:11 ip admin Bekijk het fotoboek van yvonne profiel edit quote
De PMS Godin
Usericon van yvonne
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:56 schreef yvonne het volgende:
Maargoed, ik zeg dat we er een bijnemen.
Drugshond
Bewijs, te lui om een screenshot te maken.
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Obviously your head is up your ass, else you wouldn't have made such a dumb-ass reply.. duh.
tsktsk.
Sit.
Jij ziet er wel weer okay uit. Is een optiequote:Op woensdag 21 september 2005 17:54 schreef George-Butters het volgende:
Gelukkig ben ik niet genoemd
Nee, het ambt is voorbehouden aan mensen die fatsoenlijk Nederlands schrijven. Oftewel, Drugshond komt nooit of te nimmer in aanmerking en sizzler en sidekick worden van hun functie ontheven.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:54 schreef McCarthy het volgende:
wordt ik ook nog genoemd?
Ik kan tenminste wel uitrekenen hoe hard (en met welke invalshoek) ik een bierflesje tegen je kop aan kan gooien.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, het ambt is voorbehouden aan mensen die fatsoenlijk Nederlands schrijven. Oftewel, Drugshond komt nooit of te nimmer in aanmerking en sizzler en sidekick worden van hun functie ontheven.
'uit', niet van.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, het ambt is voorbehouden aan mensen die fatsoenlijk Nederlands schrijven. Oftewel, Drugshond komt nooit of te nimmer in aanmerking en sizzler en sidekick worden van hun functie ontheven.
[afbeelding]
Mooi. Wacht tot er een vacature is op VBL, daar malen ze ook niet zo om taalfouten.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik kan tenminste wel uitrekenen hoe hard (en met welke invalshoek) ik een bierflesje tegen je kop aan kan gooien.
Muts, je lekt je notesaantal.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Door yvonne (Administrator) (42) - maandag 19 september 2005 @ 23:11 ip admin Bekijk het fotoboek van yvonne profiel edit quote
De PMS Godin
Usericon van yvonne
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:56 schreef yvonne het volgende:
Maargoed, ik zeg dat we er een bijnemen.
Drugshond
Bewijs, te lui om een screenshot te maken.
Bunnies!quote:
Zonder een persoon te steunen die alle christenen als fascisten ziet zeg ik; hij heeft gelijk.quote:
Zonder je om je oren te slaan met het feit dat jij je verlaat op de hersenspinsels van de meerderheid, verzoek ik je de verwijzing naar Van Dale tot je te nemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zonder een persoon te steunen die alle christenen als fascisten ziet zeg ik; hij heeft gelijk.
http://www.google.com/search?q=ontheffen+uit&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8
Hmmm, een discussie over de fascistische trekjes inherent aan elk van de monotheïsmen klinkt aanlokkelijk. Maar nee.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zonder een persoon te steunen die alle christenen als fascisten ziet.
Naja, je moet op een één of andere manier het totaal aantal posts omhoog krikken...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:08 schreef Falco het volgende:
Als ik nu mod was, had ik natuurlijk allang een slotje gezet op dit topic. Mên, wat een oeverloos gezwam!
Iemand ontheffen UIT zijn functie is correct taalgebruik, maar ik zie al dat dit een discussie zonder einde gaat worden.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zonder je om je oren te slaan met het feit dat jij je verlaat op de hersenspinsels van de meerderheid, verzoek ik je de verwijzing naar Van Dale tot je te nemen.
En dat zeg jij?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Iemand ontheffen UIT zijn functie is correct taalgebruik
Dat helpt wel bij je kansen om mod te worden natuurlijk; jezelf staande kunnen houden in een oeverloze discussie is wel een vereiste.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Iemand ontheffen UIT zijn functie is correct taalgebruik, maar ik zie al dat dit een discussie zonder einde gaat worden.
Waarom schuw je dan de discussie over het ''inherente fascisme''?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat helpt wel bij je kansen om mod te worden natuurlijk; jezelf staande kunnen houden in een oeverloze discussie is wel een vereiste.
Et tu:quote:Op woensdag 21 september 2005 17:54 schreef McCarthy het volgende:
wordt ik ook nog genoemd?
Ga niet dit hele topic doorlezen!
42 bullshit notesquote:
Daarom word je het ook nietquote:Op woensdag 21 september 2005 18:08 schreef Falco het volgende:
Als ik nu mod was, had ik natuurlijk allang een slotje gezet op dit topic. Mên, wat een oeverloos gezwam!
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jij ziet er wel weer okay uit. Is een optie![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Iemand ontheffen UIT zijn functie is correct taalgebruik, maar ik zie al dat dit een discussie zonder einde gaat worden.
Trut!quote:
Hemel Akkersloot op als diegene die ervoor gezorgt heeft dat die waarheid niet langer duurde dan wenselijk was.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lord_VetinariDie is al eens mod geweest van POL.
Je bedoelt die gast die je religie de grond in boorde?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Hemel Akkersloot op als diegene die ervoor gezorgt heeft dat die waarheid niet langer duurde dan wenselijk was.
Waar denk je?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, jij, hierkomen, waar komt die quote vandaan die je net liet zien?
Ik voel een post aankomen...
Ben ik rechts genoeg?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
De nieuwe mod moet natuurlijk wel rechts genoeg zijn.
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:08 schreef Dagonet het volgende:
Oh, daar, bij de echte pedo'squote:
Waar is Gia?? Milagro?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:08 schreef Dagonet het volgende:
Juist, ik ook niet dat soort dingen krijg je niet wanneer je je gewoon voorbeeldig gedraagtquote:
Waar staan die notes dan??? Hoe kun je dat achterhalen?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist, ik ook niet dat soort dingen krijg je niet wanneer je je gewoon voorbeeldig gedraagt.
Bij mij staat niks voor zover ik kan zien. Ofwel dan heb ik ze ook nietquote:Op donderdag 22 september 2005 11:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar staan die notes dan??? Hoe kun je dat achterhalen?
Nah was best een succes toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lord_VetinariDie is al eens mod geweest van POL.
Zijn tijd was nog niet rijp op dat moment.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:38 schreef Sickie het volgende:
[..]
Jah, daarom is ie het nog steeds.![]()
Je mag de mijne hebben.. dan heb je er al 8quote:Op woensdag 21 september 2005 18:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Cool, ik heb net zoveel stemmen als Maerycke
6 (zes)quote:Op donderdag 22 september 2005 11:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist, ik ook niet dat soort dingen krijg je niet wanneer je je gewoon voorbeeldig gedraagt.
onopvallend is het woordquote:Op donderdag 22 september 2005 14:40 schreef du_ke het volgende:
Och dat valt op een kwaliteits oeuvre van bijna 22.000 berichten reuze mee.
Afgewezen, lieverd.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:37 schreef du_ke het volgende:
Oh vast en ik besef me ook dan een aanzielijk deel van mijn oeuvre binnen een zeker polcafe tot stand is gekomen.
Mag ik dan Aaah nomineren?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef Sidekick het volgende:
Ik zou graag finder_elf_towns willen voordragen, enkel om Yohen te irriteren.
Ik steun dit van ganser harte.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef Sidekick het volgende:
Als je Johan echt wenste te irriteren, zou je het laatste deel van die zin er juist niet bij moeten zetten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef Sidekick het volgende:
Sins pberends een soort *live*live*live* aktie heeft gehouden en ik allemaal verontruste usertjes op m'n privé kreeg kun je dat schudden, dan blijft dus Ryan3 over met de beste kaartenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:01 schreef Tafkahs het volgende:
Wanneer wordt de inauguratie van Pberends eigenlijk gestart?
Nee hij kondigde ergens op irc ofzo een Gboy-tje aanquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Je bedoelt van die porno-kaartspelen met kinderen erop?
Ik bedoelde Clinton.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hij kondigde ergens op irc ofzo een Gboy-tje aan
Hoe voorspelbaar...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sins pberends een soort *live*live*live* aktie heeft gehouden en ik allemaal verontruste usertjes op m'n privé kreeg kun je dat schudden, dan blijft dus Ryan3 over met de beste kaarten
Tsja kind, had je maar moeten solliciteren, nu wijzen we gewoon iemand aan, ook heel democratisch hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:43 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hoe voorspelbaar...![]()
Alleen Sizzler kon ik beschouwen als iemand vanuit het midden van het politiek spectrum.
Het wordt nu wel weer duidelijk welke kant jullie op willen met het POL-beleid, niet dat er zoveel veranderd wanneer Mutan01 vervangen moet worden.
Ook trouwens apart om voor de uitslag al van jou te weten, dat mijn sollicitatiemail kansloos was.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja kind, had je maar moeten solliciteren, nu wijzen we gewoon iemand aan, ook heel democratisch hoor.
Eerlijk ben ik hè?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Ook trouwens apart om voor de uitslag al van jou te weten, dat mijn sollicitatiemail kansloos was.
Bij jou past de tag moderator niet meer, jammer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:01 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Wat is mijn kans, Y?
En "tof" ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij jou past de tag moderator niet meer, jammer.
Nee, sorry.quote:
Ik dacht dat er zou worden gekeken naar de stemmen? Waarom zoiezo de illusie ophouden, met dit topic, dat er gekeken wordt naar wat de users van POL willen, wanneer er toch gewoon iemand wordt aangewezen die enkele personen binnen Fok het meeste bevalt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja kind, had je maar moeten solliciteren, nu wijzen we gewoon iemand aan, ook heel democratisch hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |