quote:Op woensdag 21 september 2005 11:16 schreef Tafkahs het volgende:
ik kijk even naar de jury. ..Nee, mag niet
IN dat geval is er vast wel een ander forum waar je je voor kunt aanmelden, al betwijfel ik of ze daarvoor mods zoeken, het is er nogal 'rustig' ... juist omdat de discussie tussen 'links' en 'rechts' er voornamelijk ontbreekt, en als hij komt opduiken veelal beeindigt wordt met IP-Bans (ze zijn daar namelijk tegen het bannen van useraccountsquote:Op woensdag 21 september 2005 11:15 schreef Maerycke het volgende:
Tegenwoordig in POL is geen normale discussie meer mogelijk (en dat is ook de reden waarom ik als behoorlijk fanatiek POL-er (het is nog steeds m'n favoriete forum) een jaar geleden ben afgehaakt
Ik denk dat je hier ook normale discussies zou moeten kunnen voeren zonder de argumenten 'jij bent rechts, dus een Hitleraanhanger en daarom kun je nooit gelijk hebben' of 'jij bent links, dus je wilt communisme en Stalin en daarom kun je nooit gelijk hebben' argumenten. Hier zie je mensen zich in hun greppels ingraven en daar komen ze (wat voor goede argumenten de linkse/rechtse tegenstanders ook hebben) nooit meer uitquote:Op woensdag 21 september 2005 11:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
IN dat geval is er vast wel een ander forum waar je je voor kunt aanmelden, al betwijfel ik of ze daarvoor mods zoeken, het is er nogal 'rustig' ... juist omdat de discussie tussen 'links' en 'rechts' er voornamelijk ontbreekt, en als hij komt opduiken veelal beeindigt wordt met IP-Bans (ze zijn daar namelijk tegen het bannen van useraccounts)
Dat zijn Femke Halsema-argumenten ...quote:
Je eerste en laatste alinea zijn perfecte voorbeelden van het punt wat ik hier probeer te makenquote:Op woensdag 21 september 2005 11:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat zijn Femke Halsema-argumenten ...
Politiek bestaat nu eenmaal uit een loopgraven-oorlog, niet voor niks waren het vaak oudstrijders als Hitler die succesvol politiek wisten te bedrijven, konden polariseren ...
Maoisten hebben ook een zeker voordeel, Maoisme is als ideologie een Verdun-in-Abstractio ...
Dat ontkennen is als opstaan uit zo'n greppel aan de Somme en hard tegen dat machinegeweersnest roepen: 'Héé jongens, zin in een potje kaarten?'
Vind je ook niet? Ben toch een Pol-user van het eerste uur. Druk me altijd gematigd uit in politieke kwesties. Hou eerder van de discussie dan het gewapper met statistieken om een stelling te onderbouwen. Pik er direct de (valse) ideologen uit die helemaal niet willen discussiëren, tegelijkertijd ben ik ook redelijk liberaal. Daarnaast trek ik vrouwtjes aan en ben ik in staat de nodige views te genereren. Wat wil je nog meer voor Pol?quote:
jaja, rustig, niet happen naar de baas hequote:Op woensdag 21 september 2005 11:37 schreef Ryan3 het volgende:
Mag ik ook in de poll???
Ik had jou en Monidique voorgedragenquote:Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
jaja, rustig, niet happen naar de baas he
je kan stemmen. Ik heb, in tegenstelling tot jou mijn mond niet voorbij gepraatquote:Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik had jou en Monidique voorgedragen
Er wordt gemanipuleerd met de poll!quote:Op woensdag 21 september 2005 11:39 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
je kan stemmen. Ik heb, in tegenstelling tot jou, mijn mond niet voorbij gepraat
Door deze reactie hoef je niet op mijn stem te rekenen. Mischien dat je in staat bent om de nodige views te genereren maar je helpt een ander forum aan meer reacties gok ik zo.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vind je ook niet? Ben toch een Pol-user van het eerste uur. Druk me altijd gematigd uit in politieke kwesties. Hou eerder van de discussie dan het gewapper met statistieken om een stelling te onderbouwen. Pik er direct de (valse) ideologen uit die helemaal niet willen discussiëren, tegelijkertijd ben ik ook redelijk liberaal. Daarnaast trek ik vrouwtjes aan en ben ik in staat de nodige views te genereren. Wat wil je nog meer voor Pol?.
ga klagen bij je alpha mannetjequote:Op woensdag 21 september 2005 11:41 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Er wordt gemanipuleerd met de poll!
Dat is meer een NWS user. Jammer dat Ryan3 zo'n godsvergetense achtelijke tering jostie is die alleen maar slaapverwekende posts plaatst, want anders had ik voor hem gestemt. Dan valt er iig weer iets te beleven hier. Waarschijnlijk een kloon invasie. Ook zal het Pol=Fok forum weer eens een stuk levendiger worden.quote:
Hey.. het was jouw alpha mannetje!quote:Op woensdag 21 september 2005 11:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ga klagen bij je alpha mannetje![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jammer dat Ryan3 zo'n godsvergetense achtelijke tering jostie is die alleen maar slaapverwekende posts plaatst,
Nou ja, zoiets gebeurde iddquote:Op woensdag 21 september 2005 11:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat ontkennen is als opstaan uit zo'n greppel aan de Somme en hard tegen dat machinegeweersnest roepen: 'Héé jongens, zin in een potje kaarten?'
Zal ik ze dan maar unbannen?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat is meer een NWS user. Jammer dat Ryan3 zo'n godsvergetense achtelijke tering jostie is die alleen maar slaapverwekende posts plaatst, want anders had ik voor hem gestemt. Dan valt er iig weer iets te beleven hier. Waarschijnlijk een kloon invasie. Ook zal het Pol=Fok forum weer eens een stuk levendiger worden.
Dat zegt idd genoeg over deze entiteit.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mijnheer noemt zichzelf "gematigd redelijk liberale intelectueel"
![]()
Oh God, jij bent,quote:Op woensdag 21 september 2005 11:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat zegt idd genoeg over deze entiteit.
Uitdaging: vind maar eens een extremistische mening van mij in Pol, of waar dan ook op Fok!, anders dan de hyperbolische paradie op valse ideologen. Ik denk dat ik het redelijke antwoord ben op Pol. Bovendien FA-material hè. Ik bedoel yvonne, bless her, wordt ook al wat ouder, iemand moet haar een keer aflossen hè. Kun je maar beter beginnen met je blote poten in de modder van Pol.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mijnheer noemt zichzelf "gematigd redelijk liberale intelectueel"
![]()
Ssst.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh God, jij bent,
jij bent
Lucida!
zie spelregelsquote:
Zijn opvoeding is nog niet af. Eigenlijk wou ik me daar dan mee gaan bemoeien als modje, mede.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:56 schreef MrX1982 het volgende:
Mensen die zichzelf aandragen voor het mod schap moeten het sws niet worden.
Sorry Ryan3
Jamaar, dan moet ik z'n account kapenquote:
hoor je het eens van een ander, MaartenXquote:Op woensdag 21 september 2005 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Algemene Spelregels:
* Kandidaten geven zichzelf op of suggereren dat te doen
Bovendien riekt de geveinsde zelfverachting naar spruuutjes.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Algemene Spelregels:
* Kandidaten geven zichzelf op of suggereren dat te doen
Gelukkig is FOK! geen democratiequote:Op woensdag 21 september 2005 12:01 schreef Ryan3 het volgende:
Btw pberends is toch een schertskandidaat hè?
Dat was Pim ook en Wilbers is het nu..quote:Op woensdag 21 september 2005 12:01 schreef Ryan3 het volgende:
schertskandidaten die grote stemmenwinst boeken bij verkiezingen, de Hadjememaars, Boer Koekoek's en Tegenpartijtjes, zijn wel een teken dat de bestaande politieke elite vervalt in een te Statisch systeem van zetelwarmhouderij en elkaar uit de wind houden ... de steeds meer lethargisch bevolking zoekt dan naar polemiek en polarisatie, en vind deze bij mensen die zich volledig losmaken van het Eliterairisme....quote:Op woensdag 21 september 2005 12:01 schreef Ryan3 het volgende:
Uiteraard is FOK! geen democratie,quote:Op woensdag 21 september 2005 12:23 schreef Argento het volgende:
Jullie gaan het Fok-volk toch niet laten bepalen wie de nieuwe machthebber moet worden???
Spelbrekerquote:Op woensdag 21 september 2005 12:25 schreef sizzler het volgende:
Mensen die interesse hebben: gewoon solliciteren!
verantwoordelijkheidsontduikerquote:Op woensdag 21 september 2005 12:25 schreef sizzler het volgende:
De nieuwe mod moet natuurlijk wel rechts genoeg zijn.quote:
Okay, bij deze mijn sollicitatie Sizzler.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:25 schreef sizzler het volgende:
Klopt, alleen ben ik ook een outsider natuurlijk, hoewel geen Hadjememaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:16 schreef RM-rf het volgende:
[..]
schertskandidaten die grote stemmenwinst boeken bij verkiezingen, de Hadjememaars, Boer Koekoek's en Tegenpartijtjes, zijn wel een teken dat de bestaande politieke elite vervalt in een te Statisch systeem van zetelwarmhouderij en elkaar uit de wind houden ... de steeds meer lethargisch bevolking zoekt dan naar polemiek en polarisatie, en vind deze bij mensen die zich volledig losmaken van het Eliterairisme....
Voor de meelezers, de vergelijking van de bezoekers van POL en Fok! met een onder Lethargie lijdende groep mensen, mag verder gebruikt worden en herhaald, ook zonder verwijzing naar mij ....
Het mag zelfs op de gebruikelijke wijze eenstemmig als Mantra of Vedisch gezang aangeheven worden op alle mogelijke momenten ...
Ik hoop echter wel dat diegenen die dit zullen doen, zich realiseren dat mijn beschuldiging van het leiden aan een lethargie, non-discriminatoir is, en dus _alle_ regelmatige lezers van Pol en Fok! betreft, inclusief eventueel gebande.
Sollicitatie volgt, kan ik voor wat motivatie iig verwijzen naar deze topic. Btw naar jou of SK sturen die sollicitatie???quote:Op woensdag 21 september 2005 12:25 schreef sizzler het volgende:
Waarom niet gewoon hier? Gun ons ook een kijkje in de keukenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sollicitatie volgt, kan ik voor wat motivatie iig verwijzen naar deze topic. Btw naar jou of SK sturen die sollicitatie???
Je weet hoe het met Pim is afgelopen, ik vrees dat ook wel een beetje als ik mod word hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat was Pim ook en Wilbers is het nu..
J
Forum@fok.nlquote:Op woensdag 21 september 2005 12:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sollicitatie volgt, kan ik voor wat motivatie iig verwijzen naar deze topic. Btw naar jou of SK sturen die sollicitatie???
Wel prachtig FP-materiaal dan!!quote:Op woensdag 21 september 2005 12:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je weet hoe het met Pim is afgelopen, ik vrees dat ook wel een beetje als ik mod word hoor.
Hi hi.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel prachtig FP-materiaal dan!!
Ook een beetje aan FOK! denken Ryan
Geen mensen die wrs een rekening te vereffenen hebben imho.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:38 schreef Timmehhh het volgende:
Kaalhei zou wel een goede mod zijn.
schuld van nuongirlquote:
Geloof ik niks vanquote:
Ik heb straks wel even een appeltje met jou te schillen... Leuk overleg hier in huis.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen mensen die wrs een rekening te vereffenen hebben imho..
De spindoctor van PBerends moet hier toch wel wat mee kunnen, lijkt mijquote:Op woensdag 21 september 2005 13:09 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik heb straks wel even een appeltje met jou te schillen... Leuk overleg hier in huis..
Ik ook niet, begrijp ook niet helemaal waarom er 3 mods nodig zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 13:14 schreef Tafkahs het volgende:
ik wist niet eens dat pol 27 users rijk was
Zowel sidekick als ik gaan het de komende periode druk krijgen. Daarna is het nog maar de vraag of we allebei een modfunctie aan kunnen houden. Vandaar dat we er nu alvast iemand bijzoeken.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik ook niet, begrijp ook niet helemaal waarom er 3 mods nodig zijn
O, ja idd, dat was ik nog vergeten te vermelden. Als ik mod word, wie twijfelt er eigenlijk nog aan, dan krijg je er een leuke, pinnige dame bij hè. Dus 2 voor de prijs van 1.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
De spindoctor van PBerends moet hier toch wel wat mee kunnen, lijkt mij![]()
Lastercampagne![]()
O, ja schat, I'm running for office.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:09 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik heb straks wel even een appeltje met jou te schillen... Leuk overleg hier in huis..
We zitten al op 29 stemmenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik ook niet, begrijp ook niet helemaal waarom er 3 mods nodig zijn
Da's waar, aber wir sind allen bruder toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sommige stemmen mag je niet meetellen hè.
Johan de With? Zou dat statusverhogend voor 'm werken, denk je? Als hij nou R&P mod mocht worden..quote:Op woensdag 21 september 2005 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
In antwoord op Maerycke en Rm-rf
Politieke discussies zijn altijd loopgravenoorlogen, maar zoals het vaak in Pol ging was de agressie excessief. Jullie hebben beiden gelijk.
Het is nu net een beetje rustig geworden in Pol en om te voorkomen dat die linksrechtsrituelen weer hoog oplaaien is het beter een derde mod aan te nemen die ergens in het politieke centrum zit.
Ik denk aan Johan de Witt, Freako, Rm-rf en Extrawaskracht
De een situeert hen rechts van het centrum, de ander weer links.... whatever..
Het zijn integere mensen die prima mods kunnen zijn.
Ok, succes met de druktequote:Op woensdag 21 september 2005 13:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zowel sidekick als ik gaan het de komende periode druk krijgen. Daarna is het nog maar de vraag of we allebei een modfunctie aan kunnen houden. Vandaar dat we er nu alvast iemand bijzoeken.
Oh, ik had PUB voor hem in gedachtenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:41 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Johan de With? Zou dat statusverhogend voor 'm werken, denk je? Als hij nou R&P mod mocht worden..
Wil je 'm meteen een depressie in zijn schoenen schuiven? Wat ben jij gemeen!quote:Op woensdag 21 september 2005 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ik had PUB voor hem in gedachten
Normaal gesproken hoort de toekomstige "First Lady" onvoorwaardelijk achter haar man te staan, in iedergeval tijdens de campagne. Dat er nu al gerommel in de tent is voorspelt weinig goeds.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ja idd, dat was ik nog vergeten te vermelden. Als ik mod word, wie twijfelt er eigenlijk nog aan, dan krijg je er een leuke, pinnige dame bij hè. Dus 2 voor de prijs van 1.
Als dat je kansen verhoogtquote:Zal ik haar photo's plaatsen???.
Die zijn heel stiekum 1 entiteitquote:Op woensdag 21 september 2005 13:50 schreef Pool het volgende:
Ik twijfel nog tussen lucida en ryan3.
Ah, dan is het opgelost. Maak ze allebei maar blauw!quote:Op woensdag 21 september 2005 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zijn heel stiekum 1 entiteit
Uiteraard!quote:Op woensdag 21 september 2005 13:59 schreef Argento het volgende:
Ik heb een keer een weekendban gehad. Is dat een aanbeveling?
Heb je zijn metaforen weleens gelezen?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
:[ Dat zou je niet vertellen we moeten wel op elkaar kunnen blijven schelden zonder dat het schizofreen lijkt.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hell, heel POL is 1 entiteit.
Ze plaagt me alleen maar wat.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Normaal gesproken hoort de toekomstige "First Lady" onvoorwaardelijk achter haar man te staan, in iedergeval tijdens de campagne. Dat er nu al gerommel in de tent is voorspelt weinig goeds.![]()
Yep.quote:Als dat je kansen verhoogt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |