Alsof ik ooit iemand uitgekafferd heb??? Nou ja, 1 keer, die speedbootje dan, maar dat was terecht.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
:[ Dat zou je niet vertellen we moeten wel op elkaar kunnen blijven schelden zonder dat het schizofreen lijkt.
Impliceer je hiermee dat ik "links" zou zijn??? Ik denk dat er wat anders speelt. De hetze die tegen mij gevoerd wordt heeft te maken met kleinzieligheid, intellectueel onvermogen en een poging om het politieke centrum, waartoe uitgerekend ik behoor, te beschuldigen van extremisme. De zgn. extremisten van het midden. Oorzaak: rechts schuift zelf steeds verder op naar rechts, waardoor het politieke centrum, dat eigenlijk het meest verfoeid wordt omdat het zo redelijk is, langzamerhand de andere kant van het politieke spectrum vertegenwoordigt (in hun ogen).quote:Op woensdag 21 september 2005 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
In antwoord op Maerycke en Rm-rf
Politieke discussies zijn altijd loopgravenoorlogen, maar zoals het vaak in Pol ging was de agressie excessief. Jullie hebben beiden gelijk.
Het is nu net een beetje rustig geworden in Pol en om te voorkomen dat die linksrechtsrituelen weer hoog oplaaien is het beter een derde mod aan te nemen die ergens in het politieke centrum zit.
Ik denk aan Johan de Witt, Freako, Rm-rf en Extrawaskracht
De een situeert hen rechts van het centrum, de ander weer links.... whatever..
Het zijn integere mensen die prima mods kunnen zijn.
Mag je je wijf al weer neuken trouwens?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Impliceer je hiermee dat ik "links" zou zijn??? Ik denk dat er wat anders speelt. De hetze die tegen mij gevoerd wordt heeft te maken met kleinzieligheid, intellectueel onvermogen en een poging om het politieke centrum, waartoe uitgerekend ik behoor, te beschuldigen van extremisme. De zgn. extremisten van het midden. Oorzaak: rechts schuift zelf steeds verder op naar rechts, waardoor het politieke centrum, dat eigenlijk het meest verfoeid wordt omdat het zo redelijk is, langzamerhand de andere kant van het politieke spectrum vertegenwoordigt (in hun ogen).
Jij, jij...rooie rakkkkker...mij voor het lapje houden..he?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Impliceer je hiermee dat ik "links" zou zijn???
Ook een sterk punt dit soort, en andersoortige, insinuaties ketsen op mij af.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:59 schreef Sickie het volgende:
[..]
Mag je je wijf al weer neuken trouwens?![]()
achter aansluiten jijquote:Op woensdag 21 september 2005 15:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Gelieve mij niet meer voor te dragen.
Wat de mensen denken is, zoals je zelf ook weet, vaak onjuist; zulks probeer ik ook altijd onvermoeibaar, al zeg ik het zelf, aan te tonen. Bovendien het desolate clubje 8ste generatie inteelt idioten en laagschedeligen waaraan jij refereert, zijn permanent verbannen en vormen voor mij in die zin geen reden om mij als een te omstreden kandidaat terug te trekken uit deze campagne.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij, jij...rooie rakkkkker...mij voor het lapje houden..he?
Het maakt niet uit waar je objectief staat...maar wat mensen dénken waar je staat.
Velen zien je als links en ter rechtsradicale zijde is er een subjectieve onderstroom die de loopgravenoorlog uitbreidt tot persoonlijke aanvallen op linkse moderators.
Daarnaast ben je voor de echte baggeraars binnen die groep de grote boze satan.
Je zou best een prima mod kunnen zijn, maar niet op pol/news daarvoor is je postverleden te belast.
Dat geldt voor mij ook wel..hoor.
Maar afgezien daarvan, met veel gretigheid laat ik die gifbeker van het modschap aan mij voorbij gaan..
Uh, yup, ik geef het door...quote:p.s. zeg tegen Stali dat wij Ollie wel uitlaten vanavond..
Ja maar..... even zonder gekheid....mag je d'r nou al weer neuken of wat?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook een sterk punt dit soort, en andersoortige, insinuaties ketsen op mij af.
Je reageert er anders continue op en je refereert te vaak naar dat "andere forum" en/of de users daarvan.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook een sterk punt dit soort, en andersoortige, insinuaties ketsen op mij af.
Zet hier eens een slot op.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:31 schreef Monidique het volgende:
Ik word in ieder geval geen moderator.
Je weet toch dat je eerst jezelf moet voordragen of dit door een kloon laten doen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:36 schreef Vhiper het volgende:
Zeg, nou heb ik geen enkele interesse in een modschap, maar ik vind het toch wel erg dat mijn naam hier nog niet eens gevallen is!![]()
Ben ik zo erg?![]()
Dan wil ik hierbij in herinnering roepen dat deze thuiswoner zich buitengewoon onbetrouwbaar heeft betoond wanneer het aankwam op werken en het bezoeken van verjaardagen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:48 schreef Monidique het volgende:
Misschien moet ik maar gewoon wél gaan solliciteren...
Ja, in het echte leven kun je misschien twee uur te laat komen zonder repercussies, maar dit is wel even iets belangrijker.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:57 schreef Monidique het volgende:
Vérwòrpën! Daar staat slechts dat ik geen zin had. Ben uiteindelijk gewoon gegaan en heb een cadeautje gegeven.
Triest inderdaad. Bij deze is z'n kanditatuur verworpen.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, in het echte leven kun je misschien twee uur te laat komen zonder repercussies, maar dit is wel even iets belangrijker.
Een mens moet zich aanspreekbaar opstellen, wie zei dat ook weer???quote:Op woensdag 21 september 2005 15:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je reageert er anders continue op en je refereert te vaak naar dat "andere forum" en/of de users daarvan.
Dit maakt je imo geen geschikte mod voor POL.
Juist en wie niet lief is zal gestraft wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:05 schreef MrX1982 het volgende:
Ik draag bij deze du_ke voor tot mod
Lief zijn! zal POL gaan beheersen en het links en rechts denken maakt plaats voor lief zijn en stout zijn.
Dan is het duidelijk waar iedereen bij wil horen![]()
Ik verwacht dan ook niet dat het stemmen de doorslag geeft hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Democratie is mooi, maar de mensen zijn er niet mooi genoeg voor.
Silmarwen heeft hangtieten en die ander ken ik niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:08 schreef Dagonet het volgende:
Zijn er geen vrouwelijke kandidaten? Behalve Maerycke natuurlijk.
Waar is dinges gebleven? Of die andere?
Terecht hoewel sommige mensen daar hun plezier aan belevenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:09 schreef du_ke het volgende:
Juist en wie niet lief is zal gestraft worden.
Ik neem Stali mee: stuk, moeder van een kind, niet te rijp, ook niet te jong, pinnig en nooit te beroerd om haar mannetje te staan.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:08 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:00 schreef MrX1982 het volgende:
Tactisch slim zo lijkt het een democratisch proces terwijl yvonne al duidelijk heeft gemaakt dat van democratie gaan sprake is
Staan of slaan?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik neem Stali mee: stuk, moeder van een kind, niet te rijp, ook niet te jong, pinnig en nooit te beroerd om haar mannetje te staan..
Djenneke zou een glorieuse mod kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:08 schreef Dagonet het volgende:
Jij hebt slechts nog wat opvoeding nodigquote:Op woensdag 21 september 2005 16:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Terecht hoewel sommige mensen daar hun plezier aan beleven![]()
Ik overigens niet, want ben ik áltijd lief
Continue reageren op en refereren aan dat andere forum is je aanspreekbaar opstellen?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een mens moet zich aanspreekbaar opstellen, wie zei dat ook weer???
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:15 schreef du_ke het volgende:
Jij hebt slechts nog wat opvoeding nodig. Maar je mag gezellig met McCartny in een klasje hoor
.
Als ik me ergens voor opgeef dan ga ik er ook voor de volle 100% voor, zelfs cliché's zijn me dan niet te min, en overigens, zoals eerder vermeld: geveinsde zelfverachting en valse bescheidenheid rieken naar spruuutjes.quote:
Nooit te oud om te leren toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben niet meer leerplichtig, dus
Nee, je aanspreekbaar op stellen tav de geopperde mogelijkheid dat je als kandidaat misschien te omstreden bent vis-à-vis het links-rechts schema...quote:Op woensdag 21 september 2005 16:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Continue reageren op en refereren aan dat andere forum is je aanspreekbaar opstellen?![]()
Dat is zo maar niet elke materie wil ik lerenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef du_ke het volgende:
Nooit te oud om te leren toch?
Jij blijft liever dom, dat had ik al wel gemerktquote:Op woensdag 21 september 2005 16:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is zo maar niet elke materie wil ik leren
Ah, kloontjes, tsja, als waarschijnlijk enige in POL heb ik die nietquote:Op woensdag 21 september 2005 15:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je weet toch dat je eerst jezelf moet voordragen of dit door een kloon laten doen.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Of bedoelde je Dora als vrouwelijke kandidaat? In dat geval: [afbeelding].
En je bent zeker ook nog nooit geband? zonder klonen en bans kun je het wel shaken.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:26 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ah, kloontjes, tsja, als waarschijnlijk enige in POL heb ik die niet
Nee, dan liever SCH en Pietverdriet.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:28 schreef du_ke het volgende:
[..]Ja een fijne relnicht als mod is altijd fijn
.
Zie een duofunctie met SCH voor me.
Nope...nooit gebandquote:Op woensdag 21 september 2005 16:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
En je bent zeker ook nog nooit geband? zonder klonen en bans kun je het wel shaken.
Dat is normaal bij DDquote:Op woensdag 21 september 2005 16:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Silmarwen heeft hangtieten en die ander ken ik niet.
Is ze weg!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Beeeeeh.
[..]
In Canada, zonder hangtieten.
Dat is een geruchtquote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Die vergeep zich toch aan biggetjes?
Bedankt hè... nu word ik het zeker niet!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:47 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind Maerycke wel een goed idee
Zelfs ik?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef Silmarwen het volgende:
Het leuke is elke potentiele pol mod heeft notes van sidekick of sizzler volgens mij. Leuk begin met je nieuwe collega's
Heb jij hangtieten?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Bedankt hè... nu word ik het zeker niet!![]()
*checkt*quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb jij hangtieten?
(Wat wordt het hier toch ontzettend snel een nietszeggend allegaartje.)
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef Johan_de_With het volgende:
(Wat wordt het hier toch ontzettend snel een nietszeggend allegaartje.)
Bitchquote:Op woensdag 21 september 2005 16:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Bedankt hè... nu word ik het zeker niet!![]()
Ga toch heen, rotkreng!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Bitch
Ik vind dat wij standaard ruzie moeten hebben in POL
Wat lul je zeg. Om even een van mijn notes te quotenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ga toch heen, rotkreng!
Hadden wij geen ruzie dan?
quote:Je zuigt alleen maar.
Doe dat maar fijn bij sizzler en Sidekick kun je je fijn omhoog neuken tot modje.
quote:
Ja, jij, hierkomen, waar komt die quote vandaan die je net liet zien?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:59 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat lul je zeg. Om even een van mijn notes te quoten
[..]
Jawel toch, ik gedoog je alleen maar.
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Die ruzie is nog steeds legendarisch voor POL begrippen
Ja Ype! Wat een scheetje was datquote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef Maerycke het volgende:
Ik mis Aaah.. en Ype...
(om maar eens 2 uitersten van het politieke spectrum te noemen overigens...)
http://fokdiscussie.6.forumer.com/ kijk eens, al je vriendjes bij elkaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef Maerycke het volgende:
Ik mis Aaah.. en Ype...
(om maar eens 2 uitersten van het politieke spectrum te noemen overigens...)
Gut, ik zou haast denken dat je me kwijt wilt. Is natuurlijk niet zo.. toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://fokdiscussie.6.forumer.com/ kijk eens, al je vriendjes bij elkaar.
Misschien moet je je even inlezen over NR.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:09 schreef Silmarwen het volgende:
Wat boeit iemands politieke voorkeur nu eigenlijk? Behalve extreem rechts of links is het niet eens boeiend. Degene moet goed kunnen modden, wat van politiek af weten en de users kennen. Simple as that toch.
Ja, Good_Looking_Gobling is ook een prima keuze.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:14 schreef OldJeller het volgende:
kid.
Net zoals sizzler dat doet zeker?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:28 schreef ShaoliN het volgende:
Binding met het forum lijkt me niet nodig, ik kan immers gewoon een beetje aankloten. Net zoals Sidekick zeg maar. Ik zou direct alle posts die Marijnissen of Bos verheerlijken verwijderen.
Deze speedfreak bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:12 schreef Falco het volgende:
Oooh ik heb ook een sollicitatiemail gestuurd!
Maar eigenlijk zou speedfreak1 ofzo mod moeten worden. Kan ie gezellig samen met Sidekick de boel bij elkaar houden en thee drinken
Ja, zo'n dementia praecox figuur met een zwaar pedofiele inslag willen we uiteraard als mod hier..quote:Maar jah, dat heb je met iemand die wekelijks Brechtjes kutje likt, en daarna nog van zijn stiefdochter proeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |