Mensen reageren zo omdat zijn standpunten in zich al gezeik zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
BHFH maakt een punt, mensen zijn het er niet mee eens, dat kan, maar mensen beginnen dan vaak al met offtopic geleuter en getroll, terwijl BHFH er toch inhoudelijk op in wil gaan. Ik kan goed begrijpen dat hij niet ingaat op de vele trolls en offtopic zeikopmerkingen in zijn topics, die zijn er genoeg en dat weet jij ook wel.
Het is geen laster.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Welja... leuk om je 'vijanden' zo te belasteren.
Dat scheelt veel denkwerk, nietwaar?
Tuurlijk wel... je hebt helemaal niks bewijzen.quote:
Daar maak je gewoon weer een gigantische denkfout. Omdat jij het niet eens bent met zijn standpunten noem je het gezeik. Maar puur en alleen omdat jij het niet eens bent met zijn standpunten. Onzin dus.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Mensen reageren zo omdat zijn standpunten in zich al gezeik zijn.
Hij brengt gezeik op een nette manier, dat wel
Daarnaast reageert hij nauwelijks op serieuse nette reacties.
Als de tegenargumenten hem te moeilijk wordt dan zwijgt hij.
En hij moet al snel zwijgen, want hij heeft niet veel pro-argumenten.
Daarbij... ook mensen die hem 'ondersteunen' doen dat soms op een zeik- en trolwijze
In elk topic van Ryan3 zijn er wel wat 'adepten' die hem op zeik- en trollwijze 'ondersteunen'.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... je hebt helemaal niks bewijzen.
Je praat een stel gefrustreerde baggeraars na..
Die roddels komen van mensen af die hem ook verketteren tot pedo en fascist..quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:57 schreef McCarthy het volgende:
over ryan3 doen de geruchten de ronde dat hij door de crew te manipuleren ervoor gezorgd heeft dat half rechts pol gebant is
Ook in jouw topics..quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In elk topic van Ryan3 zijn er wel wat 'adepten' die hem op zeik- en trollwijze 'ondersteunen'.
In mijn topicquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ook in jouw topics..
Maar BFHF maakt die zeiksteunreacties meer los dan anderen.
Dat komt simpel door de inhoud van zijn standpunten...niet door zijn presentatievorm
Standpunten van BFHF:quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Fout uitgangspunt. Je ziet standpunten waar je het niet mee eens bent als "gezeik". Da's al helemaal fout natuurlijk.
Het is geen gezeik en geziek, jij bent het er niet mee eens. Dat kan, maar dat wil nog niet zeggen dat het gezeik, getroll en geziek is natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Standpunten van BFHF:
-- we moeten verre landen veroveren, cq de baas spelen, net als vroeger
-- iedereen moet een uniform dragen
-- een antilliaans eiland met kernwapens wegbombarderen
-- parlement afschaffen en om de vier jaar een dictator kiezen
-- de PM voor het leven benoemen
Dat is gezeik en geziek.. vandaar de hilarische reacties..
Wie wel serieus reageert krijgt niet veel tegenspel van hem.
Hij brengt gezeik op een nette manier.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is geen gezeik en geziek, jij bent het er niet mee eens. Dat kan, maar dat wil nog niet zeggen dat het gezeik, getroll en geziek is natuurlijk.
Zoveel mensen hebben moeite met de inhoud van zijn standpuntjes.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je moeite hebt met mensen met andere standpunten dan weet ik niet of een politiek forum de juiste plek voor je is.
Ha, je bent erweerquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:44 schreef Pracissor het volgende:
rm-rf, idd is een goede kandidaat, totaal neutraal en zeker met verstand!
[..]
Deze user willen jullie Mod-rechten geven? Is dit een flauwe grap? LV is nog objectiever.
Daarom draag ik ook rm-rf voor. Deze user heeft geen besmet verleden, is wel neutraal te noemen, heeft geen duidelijke uitgesproken politieke voorkeur en is een stuk intelligenter dan de tot nu toe voorgedragen mods.
RM-RF for president dus!
Onzin, jij noemt het gezeik omdat je het er niet mee eens bent. Da's kort door de bocht en vooral een fout uitgangspunt in een politieke discussie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hij brengt gezeik op een nette manier.
[..]
Er zijn meer mensen die moeite hebben met de inhoud van zijn standpunten of beter gezegd: het er niet mee eens zijn. Jammer dat je nu al meteen weer denigrerend moet worden door verkleinwoorden te gebruiken.quote:Zoveel mensen hebben moeite met de inhoud van zijn standpuntjes.
Heel normaal, toch ?
Ik uit het nog op een serieuse manier.
En op een discussieforum is het júist de bedoeling moeite te hebben met andere standpunten en daarop te reageren.
Er zijn zoveel standpuntjes waar ik het niet mee eens ben en niet gezeik noem.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Onzin, jij noemt het gezeik omdat je het er niet mee eens bent. Da's kort door de bocht en vooral een fout uitgangspunt in een politieke discussie.
Ik zei toch dat 'in het een bepaalde zin' getrol is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er zijn meer mensen die moeite hebben met de inhoud van zijn standpunten of beter gezegd: het er niet mee eens zijn. Jammer dat je nu al meteen weer denigrerend moet worden door verkleinwoorden te gebruiken.Er wordt ook gereageerd, maar niet op een serieuze manier. Ook niet door jou, want je noemt het meteen al gezeik en getroll.
Jij bent het er niet mee eens, daarom noem je het gezeik en nu noem je het opeens extremistisch. Da's geen manier om een discussie aan te gaan, door de TS per definitie al te betitelen als zeikerd of troll.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er zijn zoveel standpuntjes waar ik het niet mee eens ben en niet gezeik noem.
De standpuntjes van BFHF zijn extremistisch.
Ze zijn zo stuitend dat het door velen als gezeik wordt ervaren.
[..]
Een bashreactie plaatst iemand nog altijd zelf. Je zou er ook normaal op in kunnen gaan of als dat niet mogelijk is het topic gewoon kunnen negeren? Niemand dwingt je om een bashreactie te plaatsen in een topic van BHFH.quote:Ik zei toch dat 'in het een bepaalde zin' getrol is.
Niet in de normale betekenis van getrol zoals we dat kennen hier.
Hij lokt bashreacties uit, niet door de vorm, maar door de inhoud.
Hij lokt ook zo nog extremere reacties uit van mensen die hem voor de gein/serieus ondersteunen.
Je moet eens goed kijken naar mijn laatste reacties in zijn topics.
Ik reageer zeker wel serieus, maar hij gaat er nauwelijk op in... en schijnt geen besef te hebben voor redelijkheid, realisme, humanisme, democratie, mensenrechten
Ik noem het niet meteen gezeik in die topics.
Zo ben ik ook niet de discussie ingegaan in zijn topics.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij bent het er niet mee eens, daarom noem je het gezeik en nu noem je het opeens extremistisch. Da's geen manier om een discussie aan te gaan, door de TS per definitie al te betitelen als zeikerd of troll.
Serieus op ingaan heb ik zeker wel gedaan. Te weinig respons... en een boel mensen blijven spontaan hilarisch reageren... al dan niet anti of nog extremer proquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een bashreactie plaatst iemand nog altijd zelf. Je zou er ook normaal op in kunnen gaan of als dat niet mogelijk is het topic gewoon kunnen negeren? Niemand dwingt je om een bashreactie te plaatsen in een topic van BHFH.
Ik leg je geen woorden in de mond. Ik gebruik alleen dingen die je hier ook werkelijk hebt gezegd. Niet vorig jaar, niet 3 jaar terug, maar gewoon vandaag, zaterdag 24 september 2005.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zo ben ik ook niet de discussie ingegaan in zijn topics.
Ik heb dat nooit gezegd in mijn reacties op hem.
Je legt mij woorden in de mond..
[..]
Het ligt aan de bashreacties. Jouw uitgangspunt is fout.quote:Serieus op ingaan heb ik zeker wel gedaan. Te weinig respons... en een boel mensen blijven spontaan hilarisch reageren... al dan niet anti of nog extremer pro
Het ligt aan hen? Ten dele... het ligt ook aan de stuitende opvattingen.
Je suggereert dat ik zo de discussie aangaat met BHFH en dat is onzin.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik leg je geen woorden in de mond. Ik gebruik alleen dingen die je hier ook werkelijk hebt gezegd. Niet vorig jaar, niet 3 jaar terug, maar gewoon vandaag, zaterdag 24 september 2005.
Stuitende en onzinnige standpunten lokken toch bashreacties uit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het ligt aan de bashreacties. Jouw uitgangspunt is fout.
Ik suggereer niets. Ik herhaal slechts wat je vandaag hier in dit topic hebt gezegd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je suggereert dat ik zo de discussie aangaat met BHFH en dat is onzin.
[..]
Daar ga je wederom de fout in. Jij bent het er niet mee eens, volgens jou is het standpunt stuitend en onzinnig en daarom is het volgens jou getroll en provocerend. Da's echt een fout uitgangspunt. Ik zeg helemaal niet dat ik het met zijn standpunten eens ben, dat maak jij er van (over woorden in de mond leggen en het verdraaien van zaken gesproken), maar ik ga ook niet zeggen dat zijn standpunten gezeik zijn.quote:Stuitende en onzinnige standpunten lokken toch bashreacties uit.
Blijkbaar vind je de standpunten niet zo stuitend. Maar erken dan wel dat een heleboel mensen het wel stuitend of extremistisch ervaren.
Jouw uitgangspunt is het extremisme niet onderkennen. Toch wel veel fout, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |