Ja...maar niet in zijn topics... en je doet het wel zo voorkomen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik suggereer niets. Ik herhaal slechts wat je vandaag hier in dit topic hebt gezegd.
Aquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daar ga je wederom de fout in. Jij bent het er niet mee eens, volgens jou is het standpunt stuitend en onzinnig en daarom is het volgens jou getroll en provocerend. Da's echt een fout uitgangspunt. Ik zeg helemaal niet dat ik het met zijn standpunten eens ben, dat maak jij er van (over woorden in de mond leggen en het verdraaien van zaken gesproken), maar ik ga ook niet zeggen dat zijn standpunten gezeik zijn.
Streep mij maar door. Ik kan alleen in het weekend in beperkte mate online zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:35 schreef Timmehhh het volgende:
Lithion, Kaalhei, Lemmeb, Davitamon, Sjun, Speth, Freako, RT-fm, Pool en Parabola zouden allemaal goede mods zijn.
Jazeker, moest weer werken vandaag!quote:
En tvlxd dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:31 schreef McCarthy het volgende:
lemmeb of kaalhei hebben mijn voorkeur.
anders extrawaskracht
Die onnodige enter verklapt je lekgedrag. Dit komt zeker rechtsstreeks uit OFF?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:20 schreef yvonne het volgende:
Wegens interne problemen hebben we besloten dat sizzler vanaf heden geen mod meer is, we hebben nu tijdelijk dus 2 extra
mods nodig ipv 1. Welkom LV & Ryan3"
Welkom!
Sizzler had bezwaren tegen het feit dat een vakkundig Mod als hij is vervangen zou worden door met zichzelf ingenomen subjectieve linkse quasi intellectueel?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:20 schreef yvonne het volgende:
Wegens interne problemen hebben we besloten dat sizzler vanaf heden geen mod meer is, we hebben nu tijdelijk dus 2 extra
Welkom!
Zijn politieke mening was niet conform de Fok!-eisen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:36 schreef Sickie het volgende:
Wat de neuk? Waarom is Sizzler weg????
POL moest een koerswijziging ondergaan en Sizzler paste niet meer in de nieuwe ideologie dat het beleid moet gaan ondersteunen... ze hadden zoiets van, waarom wachten?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:36 schreef Sickie het volgende:
Wat de neuk? Waarom is Sizzler weg????
goed lijstjequote:Op zaterdag 24 september 2005 12:35 schreef Timmehhh het volgende:
Lithion, Kaalhei, Lemmeb, Davitamon, Sjun, Speth, Freako, RT-fm, Pool en Parabola zouden allemaal goede mods zijn.
Keuze zat![]()
wat voor problemen. Was hij te rechts?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:20 schreef yvonne het volgende:
Welkom!
die ken ik nietquote:
holy fuck LV ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:36 schreef McCarthy het volgende:
nou ja, beter een kindervriend dan LV, dat vind ik zo'n sneue gast
Kloontje van Monidique.quote:
Behalve een kloontje is het ook nog eens je beste vriend?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:58 schreef Monidique het volgende:
[quote]Op zaterdag 24 september 2005 15:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kloontje van Monidique.
[/quote
Het is wel meer dan een kloontje!
Dat heb je perfect verwoord.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Behalve een kloontje is het ook nog eens je beste vriend?
Dat is z'n rechterhandquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Behalve een kloontje is het ook nog eens je beste vriend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |