dat is de rook van Roel, die stiekum onder water zit te roken..........quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:59 schreef Bocaj het volgende:
Wat is dat voor een stoom uit dat water/vijver?
Het is lekker buiten!quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:01 schreef jalla het volgende:
dat is de verwarming. het is nog geen 20 graden maar ze zitten zonder kippevel in bikini
edit: valt wel mee het is eigelijk best lekker weer buiten
En een wagelijk vrouwtjequote:Op vrijdag 23 september 2005 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Wat een walgelijk mannetje
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:05 schreef Day het volgende:
[..]
En een wagelijk vrouwtje![]()
(Gert is toch effe weg, nu
)
De twee foto's die ik hierboven heb geplaatst. Die beelden werden een aantal keren heel snel door de regie op 1 stream gewisseld. Zelfde houding enzoquote:
Kee dan, thanks..quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De twee foto's die ik hierboven heb geplaatst. Die beelden werden een aantal keren heel snel door de regie op 1 stream gewisseld. Zelfde houding enzo
Stel je voor dat 1 van de bewoners het huis vrijwillig verlaat, zouden ze nu iemand kunnen vinden die er zonder gasmasker inwil ????quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:39 schreef mazaru het volgende:
Ik zou daar niet graag bij slapen vannacht met al die uien
ik heb nog niemand horen klagen over winderigheidquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:41 schreef CGJung het volgende:
[..]
Stel je voor dat 1 van de bewoners het huis vrijwillig verlaat, zouden ze nu iemand kunnen vinden die er zonder gasmasker inwil ????![]()
![]()
![]()
Zal niet lang meer duren, echt niet lang meerquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb nog niemand horen klagen over winderigheid
wat is 'normaal' ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:50 schreef TRiXeS het volgende:
Kunnen we trouwens dadelijk een normale topicnaam gebruiken? Heb een uur moeten zoeken naar dit topic
Big Brother Stream Commentarenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:51 schreef Kokstra het volgende:
BB SC heet het nu? Ah well...
Brood met pindakaas en uienringenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:48 schreef TRiXeS het volgende:
Wat eet Dido nou?
Even later zat Joost vlak achter ze Het Dorp van Wim Sonneveld te zingen, de gehele versiequote:
Ik hoorde hetquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Even later zat Joost vlak achter ze Het Dorp van Wim Sonneveld te zingen, de gehele versie![]()
Knap hoor.![]()
Ach, beetje onbeholpen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoorde het
Heeft ie lekker verkracht.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:38 schreef Maurisico het volgende:
17.56 Joost zingt intussen "mijn dorp" van Wim Sonneveld. Feilloos, hij kent de gehele tekst. Menno beweert dat sdit lied vanwege Joost zijn performance zojuistzker zal worden uitgebracht en de top 40 zal halen...
Volgens mij niet, die is actief bezig met de weekopdracht...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:08 schreef stil het volgende:
AIs Tanja alweer eens uit bed geweest?
Wel erg leuk, zij maar denken dat wij hun niet begrijpen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Wat een walgelijk mannetje
[afbeelding]
Hier ook, moet mn best doen ze te verstaan, maar aangezien het niet echt boeiend is, is het ook niet zo heel erg.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:20 schreef clauwheee het volgende:
Het geluid is heel slecht, of ligt dat aan mij?
Edit: dan ligt het aan mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:22 schreef Djoj het volgende:
[..]
Hier ook, moet mn best doen ze te verstaan, maar aangezien het niet echt boeiend is, is het ook niet zo heel erg.![]()
Of hij heeft het uitgemaakt..quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:25 schreef Marrije het volgende:
De clou is natuurlijk dat die meid het alsnog heeft uitgemaakt.
Denk dat ze ergens de lege nicotine-pleisters aan het opladen is...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:22 schreef newsman het volgende:
Waar is zeekoe Tanja nu ???
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:27 schreef flugeltje het volgende:
Vertikte Tanja het nou in eerste instantie om haar zender te checken?
Tanja zit toch niet op rantsoen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
En het eerste wat ze zei was dat de rijstwafels niet te vreten zijn.
de dag is nog niet omquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:30 schreef Inca het volgende:
hey tanja heeft het al wel een dag volgehouden om niet te roken![]()
was het maar waar....quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:30 schreef AnTjUh het volgende:
Lieske heeft Linda mishandelt omdat zij haar genomineerd heeft
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:29 schreef Marrije het volgende:
En Menno & Ingrid zijn weer terug.
daarom mag ze ook rijstwafels etenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tanja zit toch niet op rantsoen...![]()
die zijn ook niet te vretenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
En het eerste wat ze zei was dat de rijstwafels niet te vreten zijn.
ik denk een aangepast rantsoen.... gezond eten voor de baby enzo...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:30 schreef flugeltje het volgende:
Tanja zit toch niet op rantsoen...![]()
Wat een walgelijke jongen is dat tochquote:
Nee, als het slowchat heet is het net alsof we onzin uit ons duim zuigen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:54 schreef stil het volgende:
[..]
SC Commentaren op de live streams vind ik wel een mooie titel![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:33 schreef flugeltje het volgende:
Staat er eigenlijk een sanctie op het 'jatten' van het eten van Tanja?
met roomboter en suikerquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:35 schreef schatje het volgende:
Rijstwafels ijn wel lekker met jam hoor![]()
.
ik vrees ook dat dit een uitnodiging zal zijn voor steeds meer offtopic gedoequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:35 schreef -Delta- het volgende:
Nee, als het slowchat heet is het net alsof we onzin uit ons duim zuigen.![]()
T'is gewoon commentaar op de streams, geen slowchat.
Misschien een boete? Of nog een week rantsoen? In dat geval hoop ik dat iemand het doet, lijden zullen zequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:33 schreef flugeltje het volgende:
Staat er eigenlijk een sanctie op het 'jatten' van het eten van Tanja?
Dat is nog wel te overleven dacht ik zo....quote:
Stream Commentaar dacht ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:33 schreef Wup het volgende:
SC= Slow Chat neem ik aan...... jammer
maar goed, verder zie ik nog niet zoveel verandering........
Ik denk dat ze zich daar nog wel eens lelijk in kan vergissenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:35 schreef Marrije het volgende:
Haha, Ingrid denkt dat zij met Menno de nieuwe Bart & Sabien wordt.
ik snap niet dat Ingrid niet wat meer afstand van die jongen neemt.....ik vind het niet om aan te zien die twee terwijl ik Ingrid eerst zo leuk vondquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:35 schreef Marrije het volgende:
knurkie ook Snickers jattenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is nog wel te overleven dacht ik zo....
* flugeltje zou 's nachts voor wat extra maagvulling zorgen op die manier.
denk dat Menno de volgende is die eruit vliegt over 2 weken dus dan mogen ze wel opschietenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:35 schreef Marrije het volgende:
Idd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:36 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vrees ook dat dit een uitnodiging zal zijn voor steeds meer offtopic gedoe
Ik begin ze juist steeds leuker te vindenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap niet dat Ingrid niet wat meer afstand van die jongen neemt.....ik vind het niet om aan te zien die twee terwijl ik Ingrid eerst zo leuk vond
Slim bedacht, als SC al een officiële afkorting voor slowchat is.quote:
probeer deze eens http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:39 schreef clauwheee het volgende:
Ik kijk (keek) via de BB site maar nu wisselde ik van stream en nu zijn al m'n streams wegIk heb nog echt mn avond geloof ik
Ik vind Menno ook steeds minder leuk.
Hij is nog steeds een van mijn favorietenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:39 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind Menno ook steeds minder leuk.
Ik ook, komt niks boeiends meer uit dat kind en dat domme sloerie gebeuren met die egotripper, nee bedankt, verveel me kapot als hun in bed liggen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap niet dat Ingrid niet wat meer afstand van die jongen neemt.....ik vind het niet om aan te zien die twee terwijl ik Ingrid eerst zo leuk vond
Daar ben ik het nu wel mee eensquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij is nog steed een van mijn favorieten![]()
![]()
.
Samen met Ingrid.
Hoewel ik hem af en toe wel de nek wil omdraaien.
Ralph gaat er volwassen mee om. Natte Lie vind ik kinderachtig en achterbaks.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:37 schreef schatje het volgende:
Joost zei dat het interessanter zou zijn als Nath en Ralph ruzie zouden hebben, maar dat is niet zo, omdat ze er volwassen mee omgaan.
of Commentaren op de live streams deel...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:47 schreef Maerycke het volgende:
Is 'Streamchat' misschien een idee?
Doe even normaal zeg!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:48 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
of Commentaren op de live streams deel...
KOM OP ZEG!!!
Blijkbaar heb ik iets gemist. Of komt het omdat er vanmorgen zoveel postings mbt relaties in stonden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Naar wat ik begrepen heb is het gewoon SC nu... 'not negotionable'
zie hiervoor ook ff het feedback topic.
Erg slim gedaan dan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Nee nu kweek je een lekker topicquote:Of er nu geslowchat wordt over de streams, de tv-progamma's of het programma an sich, het blijft slow chat
Discussie loopt al langer en de mod's hebben vanochtend de knoop doorgehakt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik iets gemist. Of komt het omdat er vanmorgen zoveel postings mbt relaties in stonden?
Ja, ik had wel ff kunnen linken, maar daar was ik ff te veel Dido voor op het moment... (lees: lui)quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:53 schreef Marrije het volgende:
Flugel, ik lees nu pas je verwijzing naar het feedback topic.
Altijd handig, mods die ideeën verzinnen, terwijl ze er zelf nooit zijn en posten, dus zij zullen wel weten wat het beste isquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Discussie loopt al langer en de mod's hebben vanochtend de knoop doorgehakt.
Er is ook niets veranderd! Alleen de titel is gewijzigd, verder blijft het gewoon geouwemeut van een stelletje BB-junks.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:54 schreef Maerycke het volgende:
Damn... ik had niets moeten zeggenVolgens (ja nog één keer dan) reageert iedereen wel erg overdreven, want ik heb nog geen post gezien die niet precies hetzelfde van toon was als alle voorgaande posts in deze reeks. Lange tenen heeft iedereen hoor, mèn... Tis maar een forum, mensen
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er is ook niets veranderd! Alleen de titel is gewijzigd, verder blijft het gewoon geouwemeut van een stelletje junks.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er is ook niets veranderd! Alleen de titel is gewijzigd, verder blijft het gewoon geouwemeut van een stelletje BB-junks.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Altijd handig, mods die ideeën verzinnen, terwijl ze er zelf nooit zijn en posten, dus zij zullen wel weten wat het beste is![]()
![]()
Ik heb Chantal zowieso nog nooit kunnen betrappen op enige elegantie.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:57 schreef Knurkie het volgende:
hebben jullie wel eens gezien hoe Chantal dr eten kauwt? echt GOOR
Ja CW... ga 'ns weg...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ja, jij bent mod nu! Je mag hier blijkbaar niet meer komen!
ja dat is ook waar hahah maar het viel me opquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb Chantal zowieso nog nooit kunnen betrappen op enige elegantie.
Naja er wordt wel weer meer gestreamd op deze manier.!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:52 schreef -Delta- het volgende:
Nee nu kweek je een lekker topicNu gooi je extra de nadruk op "roep maar je wilt, alles is prima"
![]()
Nu krijg je dat wat er ook gezegd wilt worden over BB, alles hier gepost wordt.
Terwijl dit over de streams ging![]()
quote:
Deze keer jullie.quote:
Dat kunnen een aantal posters in dit topic niet vinden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Hebben ze suiker?quote:
flauw? ik vind het wel humor ze hoopte natuurlijk op echt eten(of gevarieerd eten)quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:02 schreef AnTjUh het volgende:
extra brood en pindakaas en uien
flauw
Ze hebben (voornamelijk op de talpa-site) erg veel kritiek gekregen op de hoeveelheid voedsel. Dus niet dat het eenzijdig is, maar dat het zo weinig is. BB is wederom gezwicht voor de druk...quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:02 schreef AnTjUh het volgende:
extra brood en pindakaas en uien
flauw
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hebben ze suiker?
Dan kunnen ze wellicht zelf uienwijn maken...
kan me dat goed voorstellen 2 bammen per dag! is echt weinigquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze hebben (voornamelijk op de talpa-site) erg veel kritiek gekregen op de hoeveelheid voedsel. Dus niet dat het eenzijdig is, maar dat het zo weinig is. BB is wederom gezwicht voor de druk...
Van nagellakremover met water kun je vast ook dronken wordenquote:
Respect voor het niet rokenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:05 schreef AnTjUh het volgende:
tis wakker lacht en rookt (nog) niet
[afbeelding]
er zijn altijd van die bangerds zoals ik die niet in de stream verslagen durven te typen(dubbele posts enzo)quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:05 schreef CartWOman het volgende:
Ik begrijp dat het wennen is voor de mensen die net thuis zijn, maar zoals het vandaag allemaal liep bewijst dat het wél werkt; zie de streamverslagen.
De oude topictitel van deze reeks nodigde users toch eerder uit hun verslagen hier regelmatig te plaatsen.
Al zijn het kleine stukjes: toch liever in het verslagen-topic.
Die was aan het doodbloeden namelijk.![]()
ja een soort geheime missie of zoquote:
oneliner streamverslagen hebben dus nul toegevoegde waardequote:Op vrijdag 23 september 2005 19:05 schreef CartWOman het volgende:
Ik begrijp dat het wennen is voor de mensen die net thuis zijn, maar zoals het vandaag allemaal liep bewijst dat het wél werkt; zie de streamverslagen.
De oude topictitel van deze reeks nodigde users toch eerder uit hun verslagen hier regelmatig te plaatsen.
Al zijn het kleine stukjes: toch liever in het verslagen-topic.
Die was aan het doodbloeden namelijk.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:08 schreef Knurkie het volgende:
[..]
er zijn altijd van die bangerds zoals ik die niet in de stream verslagen durven te typen(dubbele posts enzo)
Zeker, al betwijfel ik of ze het gaat volhouden.quote:
Je zit onmiddellijk op de nominatiebankquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zeker, al betwijfel ik of ze het gaat volhouden.
Wat is dan ook alweer de sanctie?
Beter dubbele posts dan geen posts.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:08 schreef Knurkie het volgende:
[..]
er zijn altijd van die bangerds zoals ik die niet in de stream verslagen durven te typen(dubbele posts enzo)
Calvé, wie is er niet groot mee gewordenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is toch alleen bij de rookpolitie als ze niet klikken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:11 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je zit onmiddellijk op de nominatiebank![]()
Ik vind het hier veel spontaner en leuker... Boeit me niet wat er verder precies elke minuut gebeurt is... De belangrijke dingen lees ik wel op het BBBlog...quote:er zijn altijd van die bangerds zoals ik die niet in de stream verslagen durven te typen(dubbele posts enzo)
Eén korte zin die wél een leuke gebeurtenis beschrijft is nog beter dan niks.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:10 schreef Wup het volgende:
[..]
oneliner streamverslagen hebben dus nul toegevoegde waarde
maar goed, jullie hebben wel genoeg kritiek gehad
het went wel hoor
alleen jammer van de scanman screens....
Volgens mij toch ook als ze de opdracht niet halen? (Ik moet eerlijk zeggen dat ik al zat te twijfelen hoor..)quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is toch alleen bij de rookpolitie als ze niet klikken?
Mogen die niet meer hier??quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:10 schreef Wup het volgende:
[..]
alleen jammer van de scanman screens....
Owjaquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:11 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je zit onmiddellijk op de nominatiebank![]()
is dat niet roken van 2,5 persoon de hele weekopdracht?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:12 schreef Dynabite het volgende:
ach, het is voorspelbaar hoe Tanja's week eruit ziet. Ze zal ongetwijfeld 20 uur per dag op bed gaan liggen om vervolgens na deze week weer volop te gaan roken.
week opdracht is het dus dan nog een week rantsoenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, wel pindakaasallergie. Mijn ex had dat, die ging echt bijna dood als hij per ongeluk iets van pinda's at...quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:15 schreef AnTjUh het volgende:
is er ook iets als pindakaasvergiftiging ?
Volgens Lieske wel....quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:15 schreef AnTjUh het volgende:
is er ook iets als pindakaasvergiftiging ?
Als je van water dood kan gaan, dan moet de pindakaas deze week slachtoffers gaan maken...quote:is er ook iets als pindakaasvergiftiging ?
Tuurlijk wel, en cross-posten kan toch ook gewoon?quote:
Nergens voor nodig! Probeer het gewoon 'es, kort stukje ofzo. En beter dubbel dan niks.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:08 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee als de niet rokende bewoners iemand die niet MAG roken ziet en niet zegt is die genomineerdquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Volgens mij toch ook als ze de opdracht niet halen? (Ik moet eerlijk zeggen dat ik al zat te twijfelen hoor..)
ga er binnen kort wel even voor zitten, als mn geluid beter isquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nergens voor nodig! Probeer het gewoon 'es, kort stukje ofzo. En beter dubbel dan niks.
Heb het vandaag gemerkt ja! Heb zo'n anderhalf uur helemaal in mijn eetje streamverslagen gemaakt [ puur toevallig vanwege opzoeken van iets eerder op de dag]. viel me toen op dat er op dat moent niemand was, heb dus voor een keer maar objectief commentaar gegevenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:08 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Ik vergis me. Ik zat in het verkeerde topic te posten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, en cross-posten kan toch ook gewoon?
hehe, dat waren ze bij zijn vorige geheime opdracht ookquote:
Ik was er blij mee.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Heb het vandaag gemerkt ja! Heb zo'n anderhalf uur helemaal in mijn eetje streamverslagen gemaakt [ puur toevallig vanwege opzoeken van iets eerder op de dag]. viel me toen op dat er op dat moent niemand was, heb dus voor een keer maar objectief commentaar gegeven![]()
Brrrr..... Die was groot.quote:
Nu snap ik het nog nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee als de niet rokende bewoners iemand die niet MAG roken ziet en niet zegt is die genomineerd
en als ze stiekum roken en BB ziet het (wat altijd zo is natuurlijk) dan is de week opdracht verpest
ik zit het net te lezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Heb het vandaag gemerkt ja! Heb zo'n anderhalf uur helemaal in mijn eetje streamverslagen gemaakt [ puur toevallig vanwege opzoeken van iets eerder op de dag]. viel me toen op dat er op dat moent niemand was, heb dus voor een keer maar objectief commentaar gegeven![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:19 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ga er binnen kort wel even voor zitten, als mn geluid beter is![]()
niets persoonlijks, weekopdracht mislukt voor de hele groepquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:23 schreef CartWOman het volgende:
Nu snap ik het nog niet
Wat als de rokende-maar-nu-even-niet-rokende-bewoner wél gaat roken en netjes wordt ge-NSB'd, wat is dan het gevolg voor de overtreder?
Oldbie-verslagen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
voor zover mij bekend geen extra straf (behalve dan zeer waarschijnlijk genomineerd worden door de andere ivm niet slagen van de week opdrachtquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nu snap ik het nog niet
Wat als de rokende-maar-nu-even-niet-rokende-bewoner wél gaat roken en netjes wordt ge-NSB'd, wat is dan het gevolg voor de overtreder?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:20 schreef schatje het volgende:
De bewoners van BB3 in het luxe gedeelte hadden het pas goed. Die mochten iedere dag gewoon bestellen wat ze wilden.
Bedankt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:24 schreef TagForce het volgende:
Dan is de weekopdracht mislukt, en moeten ze volgende week weer op rantsoen.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:30 schreef flugeltje het volgende:
Dit is dus écht het toppunt van saaiheid....
Waarom blijven we dan tóch kijken?quote:
V-E-R-S-L-A-V-E-N-D!quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom blijven we dan tóch kijken?
om dezelfde reden als ik heel BB1 heb gekeken je weet maar nooit of er iets gebeurd hahahquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom blijven we dan tóch kijken?
Komt denk ik wel als het nicotinegebrek toeslaat.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:36 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij zit Roel te roken!!
Ja precies... LIJKT...quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:38 schreef Knurkie het volgende:
hmm het lijkt of hij slaapt
ja en Lieske is ook buiten hahah als ie rookt heeft ie wel lefquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja precies... LIJKT...
Hij moet wel oppassen nu, Rob is in de buurt.
Echt goed, knurkie!quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:36 schreef Knurkie het volgende:
Joost weer oogjes dicht Linda weer in dr blote bovenkant
ps eerste Stream verslagje gedaan![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Echt goed, knurkie!
Joost voelt zich enorm op z'n gemak bij vrouwen, hè?
"Ik ben een vrouw met een piemel"
Arme arme pinoquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:48 schreef Maurisico het volgende:
Volgens mij is Pino het huis binnengeslopen en heeft ie nu iets met Chantal.....
[afbeelding]
Hij smeert meteen een boterham (met pindakaas?) dus ik denk van wel....quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:52 schreef Knurkie het volgende:
Roel is opgestaan maar kon niet zien of hij nu wel of niet aan het roken was
het liep hier vast maar idd denk het ook omdat ie gaat etenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij smeert meteen een boterham (met pindakaas?) dus ik denk van wel....
doet hij goedquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:36 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij zit Roel te roken!!
zeker en het is de 2e overdag! dus ik denk wel dat ie de 20 gaat halen zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
doet hij goed
op zich kanp om in zo'n beperkte ruimte stiekem te roken
Pino GNA GNA GNAquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:48 schreef Maurisico het volgende:
Volgens mij is Pino het huis binnengeslopen en heeft ie nu iets met Chantal.....
[afbeelding]
Ik begin daar ook een beetje genoeg van te krijgen eerlijk gezegd....quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:03 schreef regenworm het volgende:
Menno en ingrid liggen ook weer eens bij elkaar in bed.
Er vermoeid die twee
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik begin daar ook een beetje genoeg van te krijgen eerlijk gezegd....
Ik dus ook en dit gaat tegen hun werken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik begin daar ook een beetje genoeg van te krijgen eerlijk gezegd....
soort zoekt soortquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:48 schreef Maurisico het volgende:
[afbeelding]
vertelquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie het juist bergafwaards gaan
nouja, dat zie ik (en de rest van NL) aan alles, dus misschien dat jij kunt vertellenquote:
het beestje heeft een andere naam gekregen meer niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:21 schreef teamlead het volgende:
right.. heb ik 2 dagen niet genoeg tijd gehad om BB bij te houden, zitten we opeens met z'n allen een een ander topic...
klopt... maar ik ben niet altijd even snel van begrip en zocht me dus rotquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
het beestje heeft een andere naam gekregen meer niet.![]()
![]()
Arme Pino,quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:48 schreef Maurisico het volgende:
[afbeelding]
ik vind dat Rob en Chantal maar eens ruzie moeten gaan makenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:30 schreef wickie het volgende:
Rob viel net Roel ff aan waarom weet ik niet ik heb het geluid niet aan staan
was uit vriendschap hoor...ze hebben een goed gesprek samen gehad.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:30 schreef wickie het volgende:
Rob viel net Roel ff aan waarom weet ik niet ik heb het geluid niet aan staan
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:28 schreef regenworm het volgende:
Ik zie niemand meer roken, iedereen gestopt
Ja het viel mij ook al op. Maar wat maakt ze eik, weet iemand dat?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef wickie het volgende:
Tanja krijgt volgens mij moedergevoelens, ze is aan het handwerken geslagen, lekker hobbien is begonnen.....
iets in je handen hebben is wel makkelijk als je probeert te stoppen met roken, maar waar haalt ze handwerkjes vandaan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef wickie het volgende:
Tanja krijgt volgens mij moedergevoelens, ze is aan het handwerken geslagen, lekker hobbien is begonnen.....
ze zijn die 3d dingen aan het knippen waar ze er 31.000 van moesten inpakkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:35 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja het viel mij ook al op. Maar wat maakt ze eik, weet iemand dat?
Ze hebben een aantal van die Winnie de Poeh knutselvellen achtergehouden geloof ik...quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:35 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja het viel mij ook al op. Maar wat maakt ze eik, weet iemand dat?
nee dat is het mini schaartje dat je erbij kooptquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:38 schreef Jojogirl het volgende:
En ze knipt met een nagelschaartje volgensmij dus dat komt vast gewoon uit d'r toilettas.
dat staat er altijd op hoor.........quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef Zabb het volgende:
Is er vanavond ook nog een live-uitzending op?? Dat staat wel op de site van Talpa!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |