Naja er wordt wel weer meer gestreamd op deze manier.!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:52 schreef -Delta- het volgende:
Nee nu kweek je een lekker topicNu gooi je extra de nadruk op "roep maar je wilt, alles is prima"
![]()
Nu krijg je dat wat er ook gezegd wilt worden over BB, alles hier gepost wordt.
Terwijl dit over de streams ging![]()
quote:
Deze keer jullie.quote:
Dat kunnen een aantal posters in dit topic niet vinden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Naar wat ik begrepen heb is het gewoon SC nu... 'not negotionable'
zie hiervoor ook ff het feedback topic.
Hebben ze suiker?quote:
flauw? ik vind het wel humor ze hoopte natuurlijk op echt eten(of gevarieerd eten)quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:02 schreef AnTjUh het volgende:
extra brood en pindakaas en uien
flauw
Ze hebben (voornamelijk op de talpa-site) erg veel kritiek gekregen op de hoeveelheid voedsel. Dus niet dat het eenzijdig is, maar dat het zo weinig is. BB is wederom gezwicht voor de druk...quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:02 schreef AnTjUh het volgende:
extra brood en pindakaas en uien
flauw
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hebben ze suiker?
Dan kunnen ze wellicht zelf uienwijn maken...
kan me dat goed voorstellen 2 bammen per dag! is echt weinigquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze hebben (voornamelijk op de talpa-site) erg veel kritiek gekregen op de hoeveelheid voedsel. Dus niet dat het eenzijdig is, maar dat het zo weinig is. BB is wederom gezwicht voor de druk...
Van nagellakremover met water kun je vast ook dronken wordenquote:
Respect voor het niet rokenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:05 schreef AnTjUh het volgende:
tis wakker lacht en rookt (nog) niet
[afbeelding]
er zijn altijd van die bangerds zoals ik die niet in de stream verslagen durven te typen(dubbele posts enzo)quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:05 schreef CartWOman het volgende:
Ik begrijp dat het wennen is voor de mensen die net thuis zijn, maar zoals het vandaag allemaal liep bewijst dat het wél werkt; zie de streamverslagen.
De oude topictitel van deze reeks nodigde users toch eerder uit hun verslagen hier regelmatig te plaatsen.
Al zijn het kleine stukjes: toch liever in het verslagen-topic.
Die was aan het doodbloeden namelijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |