Nee, als het slowchat heet is het net alsof we onzin uit ons duim zuigen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:54 schreef stil het volgende:
[..]
SC Commentaren op de live streams vind ik wel een mooie titel![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:33 schreef flugeltje het volgende:
Staat er eigenlijk een sanctie op het 'jatten' van het eten van Tanja?
met roomboter en suikerquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:35 schreef schatje het volgende:
Rijstwafels ijn wel lekker met jam hoor![]()
.
ik vrees ook dat dit een uitnodiging zal zijn voor steeds meer offtopic gedoequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:35 schreef -Delta- het volgende:
Nee, als het slowchat heet is het net alsof we onzin uit ons duim zuigen.![]()
T'is gewoon commentaar op de streams, geen slowchat.
Misschien een boete? Of nog een week rantsoen? In dat geval hoop ik dat iemand het doet, lijden zullen zequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:33 schreef flugeltje het volgende:
Staat er eigenlijk een sanctie op het 'jatten' van het eten van Tanja?
Dat is nog wel te overleven dacht ik zo....quote:
Stream Commentaar dacht ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:33 schreef Wup het volgende:
SC= Slow Chat neem ik aan...... jammer
maar goed, verder zie ik nog niet zoveel verandering........
Ik denk dat ze zich daar nog wel eens lelijk in kan vergissenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:35 schreef Marrije het volgende:
Haha, Ingrid denkt dat zij met Menno de nieuwe Bart & Sabien wordt.
ik snap niet dat Ingrid niet wat meer afstand van die jongen neemt.....ik vind het niet om aan te zien die twee terwijl ik Ingrid eerst zo leuk vondquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:35 schreef Marrije het volgende:
knurkie ook Snickers jattenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is nog wel te overleven dacht ik zo....
* flugeltje zou 's nachts voor wat extra maagvulling zorgen op die manier.
denk dat Menno de volgende is die eruit vliegt over 2 weken dus dan mogen ze wel opschietenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:35 schreef Marrije het volgende:
Idd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:36 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vrees ook dat dit een uitnodiging zal zijn voor steeds meer offtopic gedoe
Ik begin ze juist steeds leuker te vindenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap niet dat Ingrid niet wat meer afstand van die jongen neemt.....ik vind het niet om aan te zien die twee terwijl ik Ingrid eerst zo leuk vond
Slim bedacht, als SC al een officiële afkorting voor slowchat is.quote:
probeer deze eens http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:39 schreef clauwheee het volgende:
Ik kijk (keek) via de BB site maar nu wisselde ik van stream en nu zijn al m'n streams wegIk heb nog echt mn avond geloof ik
Ik vind Menno ook steeds minder leuk.
Hij is nog steeds een van mijn favorietenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:39 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind Menno ook steeds minder leuk.
Ik ook, komt niks boeiends meer uit dat kind en dat domme sloerie gebeuren met die egotripper, nee bedankt, verveel me kapot als hun in bed liggen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap niet dat Ingrid niet wat meer afstand van die jongen neemt.....ik vind het niet om aan te zien die twee terwijl ik Ingrid eerst zo leuk vond
Daar ben ik het nu wel mee eensquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij is nog steed een van mijn favorieten![]()
![]()
.
Samen met Ingrid.
Hoewel ik hem af en toe wel de nek wil omdraaien.
Ralph gaat er volwassen mee om. Natte Lie vind ik kinderachtig en achterbaks.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:37 schreef schatje het volgende:
Joost zei dat het interessanter zou zijn als Nath en Ralph ruzie zouden hebben, maar dat is niet zo, omdat ze er volwassen mee omgaan.
of Commentaren op de live streams deel...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:47 schreef Maerycke het volgende:
Is 'Streamchat' misschien een idee?
Doe even normaal zeg!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:48 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
of Commentaren op de live streams deel...
KOM OP ZEG!!!
Blijkbaar heb ik iets gemist. Of komt het omdat er vanmorgen zoveel postings mbt relaties in stonden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Naar wat ik begrepen heb is het gewoon SC nu... 'not negotionable'
zie hiervoor ook ff het feedback topic.
Erg slim gedaan dan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Nee nu kweek je een lekker topicquote:Of er nu geslowchat wordt over de streams, de tv-progamma's of het programma an sich, het blijft slow chat
Discussie loopt al langer en de mod's hebben vanochtend de knoop doorgehakt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik iets gemist. Of komt het omdat er vanmorgen zoveel postings mbt relaties in stonden?
Ja, ik had wel ff kunnen linken, maar daar was ik ff te veel Dido voor op het moment... (lees: lui)quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:53 schreef Marrije het volgende:
Flugel, ik lees nu pas je verwijzing naar het feedback topic.
Altijd handig, mods die ideeën verzinnen, terwijl ze er zelf nooit zijn en posten, dus zij zullen wel weten wat het beste isquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Discussie loopt al langer en de mod's hebben vanochtend de knoop doorgehakt.
Er is ook niets veranderd! Alleen de titel is gewijzigd, verder blijft het gewoon geouwemeut van een stelletje BB-junks.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:54 schreef Maerycke het volgende:
Damn... ik had niets moeten zeggenVolgens (ja nog één keer dan) reageert iedereen wel erg overdreven, want ik heb nog geen post gezien die niet precies hetzelfde van toon was als alle voorgaande posts in deze reeks. Lange tenen heeft iedereen hoor, mèn... Tis maar een forum, mensen
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er is ook niets veranderd! Alleen de titel is gewijzigd, verder blijft het gewoon geouwemeut van een stelletje junks.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er is ook niets veranderd! Alleen de titel is gewijzigd, verder blijft het gewoon geouwemeut van een stelletje BB-junks.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Altijd handig, mods die ideeën verzinnen, terwijl ze er zelf nooit zijn en posten, dus zij zullen wel weten wat het beste is![]()
![]()
Ik heb Chantal zowieso nog nooit kunnen betrappen op enige elegantie.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:57 schreef Knurkie het volgende:
hebben jullie wel eens gezien hoe Chantal dr eten kauwt? echt GOOR
Ja CW... ga 'ns weg...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ja, jij bent mod nu! Je mag hier blijkbaar niet meer komen!
ja dat is ook waar hahah maar het viel me opquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb Chantal zowieso nog nooit kunnen betrappen op enige elegantie.
Naja er wordt wel weer meer gestreamd op deze manier.!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:52 schreef -Delta- het volgende:
Nee nu kweek je een lekker topicNu gooi je extra de nadruk op "roep maar je wilt, alles is prima"
![]()
Nu krijg je dat wat er ook gezegd wilt worden over BB, alles hier gepost wordt.
Terwijl dit over de streams ging![]()
quote:
Deze keer jullie.quote:
Dat kunnen een aantal posters in dit topic niet vinden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Hebben ze suiker?quote:
flauw? ik vind het wel humor ze hoopte natuurlijk op echt eten(of gevarieerd eten)quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:02 schreef AnTjUh het volgende:
extra brood en pindakaas en uien
flauw
Ze hebben (voornamelijk op de talpa-site) erg veel kritiek gekregen op de hoeveelheid voedsel. Dus niet dat het eenzijdig is, maar dat het zo weinig is. BB is wederom gezwicht voor de druk...quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:02 schreef AnTjUh het volgende:
extra brood en pindakaas en uien
flauw
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hebben ze suiker?
Dan kunnen ze wellicht zelf uienwijn maken...
kan me dat goed voorstellen 2 bammen per dag! is echt weinigquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze hebben (voornamelijk op de talpa-site) erg veel kritiek gekregen op de hoeveelheid voedsel. Dus niet dat het eenzijdig is, maar dat het zo weinig is. BB is wederom gezwicht voor de druk...
Van nagellakremover met water kun je vast ook dronken wordenquote:
Respect voor het niet rokenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:05 schreef AnTjUh het volgende:
tis wakker lacht en rookt (nog) niet
[afbeelding]
er zijn altijd van die bangerds zoals ik die niet in de stream verslagen durven te typen(dubbele posts enzo)quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:05 schreef CartWOman het volgende:
Ik begrijp dat het wennen is voor de mensen die net thuis zijn, maar zoals het vandaag allemaal liep bewijst dat het wél werkt; zie de streamverslagen.
De oude topictitel van deze reeks nodigde users toch eerder uit hun verslagen hier regelmatig te plaatsen.
Al zijn het kleine stukjes: toch liever in het verslagen-topic.
Die was aan het doodbloeden namelijk.![]()
ja een soort geheime missie of zoquote:
oneliner streamverslagen hebben dus nul toegevoegde waardequote:Op vrijdag 23 september 2005 19:05 schreef CartWOman het volgende:
Ik begrijp dat het wennen is voor de mensen die net thuis zijn, maar zoals het vandaag allemaal liep bewijst dat het wél werkt; zie de streamverslagen.
De oude topictitel van deze reeks nodigde users toch eerder uit hun verslagen hier regelmatig te plaatsen.
Al zijn het kleine stukjes: toch liever in het verslagen-topic.
Die was aan het doodbloeden namelijk.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:08 schreef Knurkie het volgende:
[..]
er zijn altijd van die bangerds zoals ik die niet in de stream verslagen durven te typen(dubbele posts enzo)
Zeker, al betwijfel ik of ze het gaat volhouden.quote:
Je zit onmiddellijk op de nominatiebankquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zeker, al betwijfel ik of ze het gaat volhouden.
Wat is dan ook alweer de sanctie?
Beter dubbele posts dan geen posts.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:08 schreef Knurkie het volgende:
[..]
er zijn altijd van die bangerds zoals ik die niet in de stream verslagen durven te typen(dubbele posts enzo)
Calvé, wie is er niet groot mee gewordenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is toch alleen bij de rookpolitie als ze niet klikken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:11 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je zit onmiddellijk op de nominatiebank![]()
Ik vind het hier veel spontaner en leuker... Boeit me niet wat er verder precies elke minuut gebeurt is... De belangrijke dingen lees ik wel op het BBBlog...quote:er zijn altijd van die bangerds zoals ik die niet in de stream verslagen durven te typen(dubbele posts enzo)
Eén korte zin die wél een leuke gebeurtenis beschrijft is nog beter dan niks.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:10 schreef Wup het volgende:
[..]
oneliner streamverslagen hebben dus nul toegevoegde waarde
maar goed, jullie hebben wel genoeg kritiek gehad
het went wel hoor
alleen jammer van de scanman screens....
Volgens mij toch ook als ze de opdracht niet halen? (Ik moet eerlijk zeggen dat ik al zat te twijfelen hoor..)quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is toch alleen bij de rookpolitie als ze niet klikken?
Mogen die niet meer hier??quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:10 schreef Wup het volgende:
[..]
alleen jammer van de scanman screens....
Owjaquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:11 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je zit onmiddellijk op de nominatiebank![]()
is dat niet roken van 2,5 persoon de hele weekopdracht?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:12 schreef Dynabite het volgende:
ach, het is voorspelbaar hoe Tanja's week eruit ziet. Ze zal ongetwijfeld 20 uur per dag op bed gaan liggen om vervolgens na deze week weer volop te gaan roken.
week opdracht is het dus dan nog een week rantsoenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, wel pindakaasallergie. Mijn ex had dat, die ging echt bijna dood als hij per ongeluk iets van pinda's at...quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:15 schreef AnTjUh het volgende:
is er ook iets als pindakaasvergiftiging ?
Volgens Lieske wel....quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:15 schreef AnTjUh het volgende:
is er ook iets als pindakaasvergiftiging ?
Als je van water dood kan gaan, dan moet de pindakaas deze week slachtoffers gaan maken...quote:is er ook iets als pindakaasvergiftiging ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |