Nee, als het slowchat heet is het net alsof we onzin uit ons duim zuigen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:54 schreef stil het volgende:
[..]
SC Commentaren op de live streams vind ik wel een mooie titel![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:33 schreef flugeltje het volgende:
Staat er eigenlijk een sanctie op het 'jatten' van het eten van Tanja?
met roomboter en suikerquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:35 schreef schatje het volgende:
Rijstwafels ijn wel lekker met jam hoor![]()
.
ik vrees ook dat dit een uitnodiging zal zijn voor steeds meer offtopic gedoequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:35 schreef -Delta- het volgende:
Nee, als het slowchat heet is het net alsof we onzin uit ons duim zuigen.![]()
T'is gewoon commentaar op de streams, geen slowchat.
Misschien een boete? Of nog een week rantsoen? In dat geval hoop ik dat iemand het doet, lijden zullen zequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:33 schreef flugeltje het volgende:
Staat er eigenlijk een sanctie op het 'jatten' van het eten van Tanja?
Dat is nog wel te overleven dacht ik zo....quote:
Stream Commentaar dacht ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:33 schreef Wup het volgende:
SC= Slow Chat neem ik aan...... jammer
maar goed, verder zie ik nog niet zoveel verandering........
Ik denk dat ze zich daar nog wel eens lelijk in kan vergissenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:35 schreef Marrije het volgende:
Haha, Ingrid denkt dat zij met Menno de nieuwe Bart & Sabien wordt.
ik snap niet dat Ingrid niet wat meer afstand van die jongen neemt.....ik vind het niet om aan te zien die twee terwijl ik Ingrid eerst zo leuk vondquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:35 schreef Marrije het volgende:
knurkie ook Snickers jattenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is nog wel te overleven dacht ik zo....
* flugeltje zou 's nachts voor wat extra maagvulling zorgen op die manier.
denk dat Menno de volgende is die eruit vliegt over 2 weken dus dan mogen ze wel opschietenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:35 schreef Marrije het volgende:
Idd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:36 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vrees ook dat dit een uitnodiging zal zijn voor steeds meer offtopic gedoe
Ik begin ze juist steeds leuker te vindenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap niet dat Ingrid niet wat meer afstand van die jongen neemt.....ik vind het niet om aan te zien die twee terwijl ik Ingrid eerst zo leuk vond
Slim bedacht, als SC al een officiële afkorting voor slowchat is.quote:
probeer deze eens http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:39 schreef clauwheee het volgende:
Ik kijk (keek) via de BB site maar nu wisselde ik van stream en nu zijn al m'n streams wegIk heb nog echt mn avond geloof ik
Ik vind Menno ook steeds minder leuk.
Hij is nog steeds een van mijn favorietenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:39 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind Menno ook steeds minder leuk.
Ik ook, komt niks boeiends meer uit dat kind en dat domme sloerie gebeuren met die egotripper, nee bedankt, verveel me kapot als hun in bed liggen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap niet dat Ingrid niet wat meer afstand van die jongen neemt.....ik vind het niet om aan te zien die twee terwijl ik Ingrid eerst zo leuk vond
Daar ben ik het nu wel mee eensquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij is nog steed een van mijn favorieten![]()
![]()
.
Samen met Ingrid.
Hoewel ik hem af en toe wel de nek wil omdraaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |