Arme arme pinoquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:48 schreef Maurisico het volgende:
Volgens mij is Pino het huis binnengeslopen en heeft ie nu iets met Chantal.....
[afbeelding]
Hij smeert meteen een boterham (met pindakaas?) dus ik denk van wel....quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:52 schreef Knurkie het volgende:
Roel is opgestaan maar kon niet zien of hij nu wel of niet aan het roken was
het liep hier vast maar idd denk het ook omdat ie gaat etenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij smeert meteen een boterham (met pindakaas?) dus ik denk van wel....
doet hij goedquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:36 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij zit Roel te roken!!
zeker en het is de 2e overdag! dus ik denk wel dat ie de 20 gaat halen zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
doet hij goed
op zich kanp om in zo'n beperkte ruimte stiekem te roken
Pino GNA GNA GNAquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:48 schreef Maurisico het volgende:
Volgens mij is Pino het huis binnengeslopen en heeft ie nu iets met Chantal.....
[afbeelding]
Ik begin daar ook een beetje genoeg van te krijgen eerlijk gezegd....quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:03 schreef regenworm het volgende:
Menno en ingrid liggen ook weer eens bij elkaar in bed.
Er vermoeid die twee
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik begin daar ook een beetje genoeg van te krijgen eerlijk gezegd....
Ik dus ook en dit gaat tegen hun werken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik begin daar ook een beetje genoeg van te krijgen eerlijk gezegd....
soort zoekt soortquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:48 schreef Maurisico het volgende:
[afbeelding]
vertelquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie het juist bergafwaards gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |