dat is de rook van Roel, die stiekum onder water zit te roken..........quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:59 schreef Bocaj het volgende:
Wat is dat voor een stoom uit dat water/vijver?
Het is lekker buiten!quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:01 schreef jalla het volgende:
dat is de verwarming. het is nog geen 20 graden maar ze zitten zonder kippevel in bikini
edit: valt wel mee het is eigelijk best lekker weer buiten
En een wagelijk vrouwtjequote:Op vrijdag 23 september 2005 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Wat een walgelijk mannetje
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:05 schreef Day het volgende:
[..]
En een wagelijk vrouwtje![]()
(Gert is toch effe weg, nu
)
De twee foto's die ik hierboven heb geplaatst. Die beelden werden een aantal keren heel snel door de regie op 1 stream gewisseld. Zelfde houding enzoquote:
Kee dan, thanks..quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De twee foto's die ik hierboven heb geplaatst. Die beelden werden een aantal keren heel snel door de regie op 1 stream gewisseld. Zelfde houding enzo
Stel je voor dat 1 van de bewoners het huis vrijwillig verlaat, zouden ze nu iemand kunnen vinden die er zonder gasmasker inwil ????quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:39 schreef mazaru het volgende:
Ik zou daar niet graag bij slapen vannacht met al die uien
ik heb nog niemand horen klagen over winderigheidquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:41 schreef CGJung het volgende:
[..]
Stel je voor dat 1 van de bewoners het huis vrijwillig verlaat, zouden ze nu iemand kunnen vinden die er zonder gasmasker inwil ????![]()
![]()
![]()
Zal niet lang meer duren, echt niet lang meerquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb nog niemand horen klagen over winderigheid
wat is 'normaal' ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:50 schreef TRiXeS het volgende:
Kunnen we trouwens dadelijk een normale topicnaam gebruiken? Heb een uur moeten zoeken naar dit topic
Big Brother Stream Commentarenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:51 schreef Kokstra het volgende:
BB SC heet het nu? Ah well...
Brood met pindakaas en uienringenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:48 schreef TRiXeS het volgende:
Wat eet Dido nou?
Even later zat Joost vlak achter ze Het Dorp van Wim Sonneveld te zingen, de gehele versiequote:
Ik hoorde hetquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Even later zat Joost vlak achter ze Het Dorp van Wim Sonneveld te zingen, de gehele versie![]()
Knap hoor.![]()
Ach, beetje onbeholpen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoorde het
Heeft ie lekker verkracht.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:38 schreef Maurisico het volgende:
17.56 Joost zingt intussen "mijn dorp" van Wim Sonneveld. Feilloos, hij kent de gehele tekst. Menno beweert dat sdit lied vanwege Joost zijn performance zojuistzker zal worden uitgebracht en de top 40 zal halen...
Volgens mij niet, die is actief bezig met de weekopdracht...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:08 schreef stil het volgende:
AIs Tanja alweer eens uit bed geweest?
Wel erg leuk, zij maar denken dat wij hun niet begrijpen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Wat een walgelijk mannetje
[afbeelding]
Hier ook, moet mn best doen ze te verstaan, maar aangezien het niet echt boeiend is, is het ook niet zo heel erg.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:20 schreef clauwheee het volgende:
Het geluid is heel slecht, of ligt dat aan mij?
Edit: dan ligt het aan mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:22 schreef Djoj het volgende:
[..]
Hier ook, moet mn best doen ze te verstaan, maar aangezien het niet echt boeiend is, is het ook niet zo heel erg.![]()
Of hij heeft het uitgemaakt..quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:25 schreef Marrije het volgende:
De clou is natuurlijk dat die meid het alsnog heeft uitgemaakt.
Denk dat ze ergens de lege nicotine-pleisters aan het opladen is...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:22 schreef newsman het volgende:
Waar is zeekoe Tanja nu ???
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:27 schreef flugeltje het volgende:
Vertikte Tanja het nou in eerste instantie om haar zender te checken?
Tanja zit toch niet op rantsoen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
En het eerste wat ze zei was dat de rijstwafels niet te vreten zijn.
de dag is nog niet omquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:30 schreef Inca het volgende:
hey tanja heeft het al wel een dag volgehouden om niet te roken![]()
was het maar waar....quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:30 schreef AnTjUh het volgende:
Lieske heeft Linda mishandelt omdat zij haar genomineerd heeft
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:29 schreef Marrije het volgende:
En Menno & Ingrid zijn weer terug.
daarom mag ze ook rijstwafels etenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tanja zit toch niet op rantsoen...![]()
die zijn ook niet te vretenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
En het eerste wat ze zei was dat de rijstwafels niet te vreten zijn.
ik denk een aangepast rantsoen.... gezond eten voor de baby enzo...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:30 schreef flugeltje het volgende:
Tanja zit toch niet op rantsoen...![]()
Wat een walgelijke jongen is dat tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |