De twee foto's die ik hierboven heb geplaatst. Die beelden werden een aantal keren heel snel door de regie op 1 stream gewisseld. Zelfde houding enzoquote:
Kee dan, thanks..quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De twee foto's die ik hierboven heb geplaatst. Die beelden werden een aantal keren heel snel door de regie op 1 stream gewisseld. Zelfde houding enzo
Stel je voor dat 1 van de bewoners het huis vrijwillig verlaat, zouden ze nu iemand kunnen vinden die er zonder gasmasker inwil ????quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:39 schreef mazaru het volgende:
Ik zou daar niet graag bij slapen vannacht met al die uien
ik heb nog niemand horen klagen over winderigheidquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:41 schreef CGJung het volgende:
[..]
Stel je voor dat 1 van de bewoners het huis vrijwillig verlaat, zouden ze nu iemand kunnen vinden die er zonder gasmasker inwil ????![]()
![]()
![]()
Zal niet lang meer duren, echt niet lang meerquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb nog niemand horen klagen over winderigheid
wat is 'normaal' ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:50 schreef TRiXeS het volgende:
Kunnen we trouwens dadelijk een normale topicnaam gebruiken? Heb een uur moeten zoeken naar dit topic
Big Brother Stream Commentarenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:51 schreef Kokstra het volgende:
BB SC heet het nu? Ah well...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |