Tuurlijk wel, en cross-posten kan toch ook gewoon?quote:
Nergens voor nodig! Probeer het gewoon 'es, kort stukje ofzo. En beter dubbel dan niks.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:08 schreef Knurkie het volgende:
[..]
er zijn altijd van die bangerds zoals ik die niet in de stream verslagen durven te typen(dubbele posts enzo)
nee als de niet rokende bewoners iemand die niet MAG roken ziet en niet zegt is die genomineerdquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Volgens mij toch ook als ze de opdracht niet halen? (Ik moet eerlijk zeggen dat ik al zat te twijfelen hoor..)
ga er binnen kort wel even voor zitten, als mn geluid beter isquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nergens voor nodig! Probeer het gewoon 'es, kort stukje ofzo. En beter dubbel dan niks.
Heb het vandaag gemerkt ja! Heb zo'n anderhalf uur helemaal in mijn eetje streamverslagen gemaakt [ puur toevallig vanwege opzoeken van iets eerder op de dag]. viel me toen op dat er op dat moent niemand was, heb dus voor een keer maar objectief commentaar gegevenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:08 schreef Knurkie het volgende:
[..]
er zijn altijd van die bangerds zoals ik die niet in de stream verslagen durven te typen(dubbele posts enzo)
Ik vergis me. Ik zat in het verkeerde topic te posten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, en cross-posten kan toch ook gewoon?
hehe, dat waren ze bij zijn vorige geheime opdracht ookquote:
Ik was er blij mee.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Heb het vandaag gemerkt ja! Heb zo'n anderhalf uur helemaal in mijn eetje streamverslagen gemaakt [ puur toevallig vanwege opzoeken van iets eerder op de dag]. viel me toen op dat er op dat moent niemand was, heb dus voor een keer maar objectief commentaar gegeven![]()
Brrrr..... Die was groot.quote:
Nu snap ik het nog nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee als de niet rokende bewoners iemand die niet MAG roken ziet en niet zegt is die genomineerd
en als ze stiekum roken en BB ziet het (wat altijd zo is natuurlijk) dan is de week opdracht verpest
ik zit het net te lezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Heb het vandaag gemerkt ja! Heb zo'n anderhalf uur helemaal in mijn eetje streamverslagen gemaakt [ puur toevallig vanwege opzoeken van iets eerder op de dag]. viel me toen op dat er op dat moent niemand was, heb dus voor een keer maar objectief commentaar gegeven![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:19 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ga er binnen kort wel even voor zitten, als mn geluid beter is![]()
niets persoonlijks, weekopdracht mislukt voor de hele groepquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:23 schreef CartWOman het volgende:
Nu snap ik het nog niet
Wat als de rokende-maar-nu-even-niet-rokende-bewoner wél gaat roken en netjes wordt ge-NSB'd, wat is dan het gevolg voor de overtreder?
Oldbie-verslagen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
voor zover mij bekend geen extra straf (behalve dan zeer waarschijnlijk genomineerd worden door de andere ivm niet slagen van de week opdrachtquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nu snap ik het nog niet
Wat als de rokende-maar-nu-even-niet-rokende-bewoner wél gaat roken en netjes wordt ge-NSB'd, wat is dan het gevolg voor de overtreder?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:20 schreef schatje het volgende:
De bewoners van BB3 in het luxe gedeelte hadden het pas goed. Die mochten iedere dag gewoon bestellen wat ze wilden.
Bedankt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:24 schreef TagForce het volgende:
Dan is de weekopdracht mislukt, en moeten ze volgende week weer op rantsoen.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:30 schreef flugeltje het volgende:
Dit is dus écht het toppunt van saaiheid....
Waarom blijven we dan tóch kijken?quote:
V-E-R-S-L-A-V-E-N-D!quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom blijven we dan tóch kijken?
om dezelfde reden als ik heel BB1 heb gekeken je weet maar nooit of er iets gebeurd hahahquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom blijven we dan tóch kijken?
Komt denk ik wel als het nicotinegebrek toeslaat.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:36 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij zit Roel te roken!!
Ja precies... LIJKT...quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:38 schreef Knurkie het volgende:
hmm het lijkt of hij slaapt
ja en Lieske is ook buiten hahah als ie rookt heeft ie wel lefquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja precies... LIJKT...
Hij moet wel oppassen nu, Rob is in de buurt.
Echt goed, knurkie!quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:36 schreef Knurkie het volgende:
Joost weer oogjes dicht Linda weer in dr blote bovenkant
ps eerste Stream verslagje gedaan![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Echt goed, knurkie!
Joost voelt zich enorm op z'n gemak bij vrouwen, hè?
"Ik ben een vrouw met een piemel"
Arme arme pinoquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:48 schreef Maurisico het volgende:
Volgens mij is Pino het huis binnengeslopen en heeft ie nu iets met Chantal.....
[afbeelding]
Hij smeert meteen een boterham (met pindakaas?) dus ik denk van wel....quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:52 schreef Knurkie het volgende:
Roel is opgestaan maar kon niet zien of hij nu wel of niet aan het roken was
het liep hier vast maar idd denk het ook omdat ie gaat etenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij smeert meteen een boterham (met pindakaas?) dus ik denk van wel....
doet hij goedquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:36 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij zit Roel te roken!!
zeker en het is de 2e overdag! dus ik denk wel dat ie de 20 gaat halen zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
doet hij goed
op zich kanp om in zo'n beperkte ruimte stiekem te roken
Pino GNA GNA GNAquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:48 schreef Maurisico het volgende:
Volgens mij is Pino het huis binnengeslopen en heeft ie nu iets met Chantal.....
[afbeelding]
Ik begin daar ook een beetje genoeg van te krijgen eerlijk gezegd....quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:03 schreef regenworm het volgende:
Menno en ingrid liggen ook weer eens bij elkaar in bed.
Er vermoeid die twee
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik begin daar ook een beetje genoeg van te krijgen eerlijk gezegd....
Ik dus ook en dit gaat tegen hun werken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik begin daar ook een beetje genoeg van te krijgen eerlijk gezegd....
soort zoekt soortquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:48 schreef Maurisico het volgende:
[afbeelding]
vertelquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie het juist bergafwaards gaan
nouja, dat zie ik (en de rest van NL) aan alles, dus misschien dat jij kunt vertellenquote:
het beestje heeft een andere naam gekregen meer niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:21 schreef teamlead het volgende:
right.. heb ik 2 dagen niet genoeg tijd gehad om BB bij te houden, zitten we opeens met z'n allen een een ander topic...
klopt... maar ik ben niet altijd even snel van begrip en zocht me dus rotquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
het beestje heeft een andere naam gekregen meer niet.![]()
![]()
Arme Pino,quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:48 schreef Maurisico het volgende:
[afbeelding]
ik vind dat Rob en Chantal maar eens ruzie moeten gaan makenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:30 schreef wickie het volgende:
Rob viel net Roel ff aan waarom weet ik niet ik heb het geluid niet aan staan
was uit vriendschap hoor...ze hebben een goed gesprek samen gehad.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:30 schreef wickie het volgende:
Rob viel net Roel ff aan waarom weet ik niet ik heb het geluid niet aan staan
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:28 schreef regenworm het volgende:
Ik zie niemand meer roken, iedereen gestopt
Ja het viel mij ook al op. Maar wat maakt ze eik, weet iemand dat?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef wickie het volgende:
Tanja krijgt volgens mij moedergevoelens, ze is aan het handwerken geslagen, lekker hobbien is begonnen.....
iets in je handen hebben is wel makkelijk als je probeert te stoppen met roken, maar waar haalt ze handwerkjes vandaan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef wickie het volgende:
Tanja krijgt volgens mij moedergevoelens, ze is aan het handwerken geslagen, lekker hobbien is begonnen.....
ze zijn die 3d dingen aan het knippen waar ze er 31.000 van moesten inpakkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:35 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja het viel mij ook al op. Maar wat maakt ze eik, weet iemand dat?
Ze hebben een aantal van die Winnie de Poeh knutselvellen achtergehouden geloof ik...quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:35 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja het viel mij ook al op. Maar wat maakt ze eik, weet iemand dat?
nee dat is het mini schaartje dat je erbij kooptquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:38 schreef Jojogirl het volgende:
En ze knipt met een nagelschaartje volgensmij dus dat komt vast gewoon uit d'r toilettas.
dat staat er altijd op hoor.........quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef Zabb het volgende:
Is er vanavond ook nog een live-uitzending op?? Dat staat wel op de site van Talpa!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |