Deze bus nietquote:Op donderdag 22 september 2005 23:34 schreef JaWi het volgende:
Ach, busje kan ook leuk zijn.
Dat is wel erg lang geleden, Gilles speelt nu in de Belgische onderbond.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zie ineens dat we hier ESPN Sport hebben op de kabel
Een wedstrijd van Arsenal tegen Sheffield Wednesday met Gilles de Bilde bij Sheffield
Ik zag ook Sibon staan en Overmars deed nog meequote:Op donderdag 22 september 2005 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is wel erg lang geleden, Gilles speelt nu in de Belgische onderbond.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:27 schreef Blumchen het volgende:ik ga ook maar eens slapen.. Eens kijken wat ik nu ga dromen
NN![]()
![]()
![]()
Eensch. Categorie A inteelt-dorp.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
Veendam. Daar wil je nog niet dood gevonden worden.
Fijne natte dromen verder over Bluezz en mij.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:27 schreef Blumchen het volgende:ik ga ook maar eens slapen.. Eens kijken wat ik nu ga dromen
NN![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:55 schreef JaWi het volgende:
Bier.
nog een puik idee, tijdens de CL komt dat prachtige spandoek omhoog opde 2e ring, dan kun je hem zo vinden..... kun je hem dan van de 2e ring afflikkeren?quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:04 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb ook een puik plan: slapen.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:04 schreef JaWi het volgende:
Dat plan is reeds in andere vorm besproken.
het einde van de wereld en net daar voorbijquote:
is het misschien niet makkelijker als jullie Tong in huis nemen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:40 schreef golfer het volgende:
Als tong straks weer even moet pissen willen jullie hem dan zeggen dat ie zich van onze RodoSCHganger regelmatig even moet melden bij mij, in het kader van het oppassen op hem?
Hebben we hem al een aantal keren aangeboden, maar zodra ie uit Bommel weg is krijgt ie heimwee naar zijn magnetron en hij kan niet wennen aan dat nieuwe merk Pampers dat we voor hem in voorraad hebben.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
is het misschien niet makkelijker als jullie Tong in huis nemen?
jullie hebben wel een tankstation met sjek om de hoek?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben we hem al een aantal keren aangeboden, maar zodra ie uit Bommel weg is krijgt ie heimwee naar zijn magnetron en hij kan niet wennen aan dat nieuwe merk Pampers dat we voor hem in voorraad hebben.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Stroh 80, wat is dat toch heerlijkVooral als eerstejaars huisgenoten het helemaal niet kennen
2 van de 5 wc's zijn bezet zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]en die liggen nu ergens onder een tafel?
We zijn speciaal voor Tong hier komen wonen omdat het aan al zijn eisen voldeed.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jullie hebben wel een tankstation met sjek om de hoek?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn speciaal voor Tong hier komen wonen omdat het aan al zijn eisen voldeed.
AH, benzinepomp, shag, macaronischotels, baco's en we hebben 2 videorecorders voor hem aangeschaft.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
2 van de 5 wc's zijn bezet zullen we maar zeggen
Ow, en de andere 3 zijn in hun nest gaan liggen merk ik net .... dan ga ik nog maar een borreltje doen met wat mensen die wel meer dan 2 glaasjes doenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
2 van de 5 wc's zijn bezet zullen we maar zeggen
Dat gaan we ze morgenochtendmiddagavond wel even lerenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]worden die daarna ooit nog schoon gemaakt?
Zeer graagquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:15 schreef JaWi het volgende:
Wilt u bacardi c bij u ola?
jup moet weer beginnen om 6uquote:Op vrijdag 23 september 2005 05:07 schreef dndiek het volgende:
Heey Pascal
begint jouw dag weer? Mijn dag eindigt net!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:34 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Gelukkig laatste werkdag van de week
ik wacht nog even. eerst maar koffiequote:
Vooruitquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wacht nog even. eerst maar koffie
oh, wacht ff, het is Hazes remembrance day vandaag. doe dan maar bier.quote:
Maar het is wel meegevallen allemaal ??quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:02 schreef just me het volgende:
Mijn kaak is nog opgezet maar ik heb vannacht redelijk goed geslapen!
maar.. ik moet nog even niet aan komende woensdag denken als ze de andere kant gaan doen
Mwah; ik dacht dus dat ze alleen rechtboven gingen doen en het was dus rechtsboven én rechtsbeneden. Hij had gezegd dat hij mijn voortanden "even" ging meenemen maar daar ging een verdoving in waarvan hij zelf zei dat die het ergste was van alle verdovingen en dat heb ik geweten! Ik heb vrijwel geen napijn gehad en ik moet regelmatig spoelen en dat was in het begin pijnlijk maar nu gaat dat ook goed. Ik mag aan de linkerkant wel poetsen en aan de rechterkant niet ivm de hechtingen die er zitten. Vies idee en daarom spoel ik maar extra veel. Het lachen doet nog wel pijn maar dat komt omdat alles nog dik is, bukken doet pijn dus geen schoonmakenquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar het is wel meegevallen allemaal ??
Maar goed als alles klaar is.. dan heb je ook wat!quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:12 schreef just me het volgende:
[..]
Mwah; ik dacht dus dat ze alleen rechtboven gingen doen en het was dus rechtsboven én rechtsbeneden. Hij had gezegd dat hij mijn voortanden "even" ging meenemen maar daar ging een verdoving in waarvan hij zelf zei dat die het ergste was van alle verdovingen en dat heb ik geweten! Ik heb vrijwel geen napijn gehad en ik moet regelmatig spoelen en dat was in het begin pijnlijk maar nu gaat dat ook goed. Ik mag aan de linkerkant wel poetsen en aan de rechterkant niet ivm de hechtingen die er zitten. Vies idee en daarom spoel ik maar extra veel. Het lachen doet nog wel pijn maar dat komt omdat alles nog dik is, bukken doet pijn dus geen schoonmaken
ja een rekening van ¤ 1800,--quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar goed als alles klaar is.. dan heb je ook wat!
Volgens mij heb ik weer iets gemist....quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Meubels officieel gekocht gisteren!![]()
Kreeg nog voor 10% van het aankoopbedrag cadeaubonnen!
En u 8 tot 12 weken wachten.....
Je hebt wel wat gemist ja, is ook vrij snel gegaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:02 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens mij heb ik weer iets gemist....
Heb je nog veel van de prijs van het huis kunnen afkrijgen??
Vandaag begint er de ene na grootste (en de mooiste) Kermis van Nrderland!quote:
Ja gezellig, al die kermispaupersquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vandaag begint er de ene na grootste (en de mooiste) Kermis van Nrderland!
Hmm..hier (Roosendaal) hebben ze ook de tweede kermis van Nederland na Tilburgquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vandaag begint er de ene na grootste (en de mooiste) Kermis van Nrderland!
Tja, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je hebt wel wat gemist ja, is ook vrij snel gegaan.
Per 1 oktober krijg ik de sleutel van een huurappartement in het centrum van Weert.
Ik moet Ali en Mohammed nog bellen om af te spreken, maar het zal wel maandag worden ja!quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer zijn dit jaar de rellen tussen donker en blank? Maandagmiddag?
het is mooi weer. ik stel voor iets met bier te doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:44 schreef appelsientje het volgende:
Hmm wat zal ik nu eens doen op deze vrije dag
Lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:42 schreef Lionheaad het volgende:
Iemand Koffie???
quote:
Astrodome: Within two minutes of AFP photographer Stanly Honda electronically publishing a photo of Katrina victim Latesha Vinette holding up her Red Cross debit card, Ms. Vinette was paged by the management of Reliant stadium to receive a call from Mastercard asking about cash advances totally $65,237, the attempted purchase of a Ferrari automobile using her card #, along with hundreds of purchases from eBay, including, ironically, camping gear.
Bron
Mijn vader is namelijk journalist en die heeft de school voor Journalistiek nooit afgemaaktquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker wel, erg leuke opleiding met veel afwisseling. (TV/radio krant/tijdschrift)
Toen kon dat nog 'gewoon'quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan heeft ie het goed gedaan dan.
Dat verhaal over mensen van de universiteit heeft hij pas nog tegen een vriend van mij die ook die journalistiek in wil, verteldquote:Tegenwoordig is het erg lastig om zonder papiertje aan de slag te kunnen in de journalistiek. Ze vragen al snel mensen die een universitaire opleiding hebben afgerond.
ziekquote:
das lang voor jou doenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:04 schreef rubbereend het volgende:
oi, 9 uur geslapenhad t blijkbaar nodig
[..]
ziek
Bij het Eindhovens Dagblad, onderdeel van de GPD-bladenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:07 schreef Suijk het volgende:
Waar is je vader journalist, dndiek?
Die krant hebben mijn ouders.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bij het Eindhovens Dagblad, onderdeel van de GPD-bladen
*snik* mijn eerste maand zonder stufi... niet dat het zoveel wasquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Loon is gestort, stufi is gestort
* BliksemSchigt kan er weer even tegenaan een week wel te verstaan; huur en collegegeld
Mijn slaaptijd was snel omquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:12 schreef appelsientje het volgende:
Hey het is al weer kwart over 12... gaat snel zo'n ochtend..
idd. heel veel voor mijn doen. Nouja aankomende nacht wordt weer kort aangezien t vanavond weer pokertijd is en k morgenvoreg weer vroeg op moetquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
das lang voor jou doen
maar eeuh goede morgen dan maar
dan hoor je de PSV geruchten dus vroegquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bij het Eindhovens Dagblad, onderdeel van de GPD-bladen
Valt best tegen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:21 schreef rubbereend het volgende:
dan hoor je de PSV geruchten dus vroeg
Ik kan morgen ook lekker uitslapen (eindelijk) zometeen weer een bruiloft...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd. heel veel voor mijn doen. Nouja aankomende nacht wordt weer kort aangezien t vanavond weer pokertijd is en k morgenvoreg weer vroeg op moet
[..]
* just me gaat dus weer bankhangen!quote:
En jij raadt nooit wie die lijst heeft samengesteldquote:
Raggel ??quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En jij raadt nooit wie die lijst heeft samengesteld![]()
![]()
De stemmers van www.sterrren.nlquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En jij raadt nooit wie die lijst heeft samengesteld![]()
![]()
Dan zijn zo meldingen van Hazes op die en die zender wel handigquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik probeer Hazes netjes te ontwijken.
Tja maar er moest toch eerst 100 clips beschikbaar zijn...quote:
k ontwijk lekker meequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:33 schreef Bananenman het volgende:
[[url=http://img115.imageshack.us/img115/5521/10009036xk.th.jpg]afbeelding][/URL]
dan moet je op tijd bukken voor die vuurpijl straksquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt ja, anders hou je er alsnog hoofdpijn aan over.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan moet je op tijd bukken voor die vuurpijl straks
* just me smeert wat kwakzalf!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:29 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz wil wel wat kwakzalf, ziek voelen is
quote:164. tong80 41
164. Tamagotchi 41
164. mr-maxi 41
164. popolon 41
164. Lionheaad 41
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef olavski het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ga vrolijk met dit account verder.
Dat heeft m'n vriendin vannacht al gedaan...quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:20 schreef Againzender het volgende:
Ah, het kotsuurtje is begonnen zo te zien!
nieuwe mascotte in aantocht?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat heeft m'n vriendin vannacht al gedaan...![]()
LOLquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
nieuwe mascotte in aantocht?
Ik hoop van niet....quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
nieuwe mascotte in aantocht?
ik bezuip mij ook altijd eerst voordat ik naar IKEA gaquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
LOL
Ik ga ff bier drinken en dan naar de IKEA
Goed weekend allemaal!
Ik vind de text van hun nummer 'in het land van' wel okequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:20 schreef Againzender het volgende:
zijn die lange frans en baas b nou nog niet preventief geruimd?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind de text van hun nummer 'in het land van' wel oke
Maar dat komt meer omdat ze alles uit Nederland opnoemen en nederland is oke
En weer terug..quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
* Ambrosius gaat even op-en-neer naar school om wat in te leveren..
The samequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja, Nederland is best OK ole ole, maar die twee mogen ze van mij afzinken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik gooi hem er nu maar inquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:21 schreef pascalheister het volgende:
dvd van het 2e seizoen van de Lama's is ook binnen, wellicht vanavond eens kijken
Dan ga ik maar naar huis toe...quote:
Dat had je tegen Mohammed B moeten zeggen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:26 schreef rubbereend het volgende:
k vind t een beetje overdreven met die Hazes, kom zeg een man die al dood is ga je toch niet nog eens afschieten
Is ook overdreven, rachel ook.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:26 schreef rubbereend het volgende:
k vind t een beetje overdreven met die Hazes, kom zeg een man die al dood is ga je toch niet nog eens afschieten
Die heeft geen vrouw die media-geld-geil is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:37 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik vind het ook overdreven. De Kneet is vandaag een jaar geleden toch ook gestorven? Daar hoor je aanmerkelijk minder van.
Ja, dat is ook zo. De Kneet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:37 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik vind het ook overdreven. De Kneet is vandaag een jaar geleden toch ook gestorven? Daar hoor je aanmerkelijk minder van.
Dat was Alicequote:
Kut yank!quote:
Die zijn normaal, inderdaad.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft geen vrouw die media-geld-geil is.
*Rochel*quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:42 schreef tong80 het volgende:
Ja en de volgende orkaan gaat Rachel heten.
Er was van de week nog een hele mooie docu over Kneet op tv.quote:
Ik hoop dat het gesmaakt heeft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:57 schreef appelsientje het volgende:
Hugo Boss op
Ben klaar vooor vanaovnd
Er zit alcohol in.quote:
'Lieve schatquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:00 schreef appelsientje het volgende:
ff snel een vraag..
hoe begonnen ze die liefdjes brieven bij Candle light ook al weer??
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Lieve schat
ik smacht allang naar je
verlang naar je.
Mijn godin van de nacht,
zolang aan je gedacht.
Iedere zin ontkracht
onze zinderende liefde.
Het doorkliefde alle gedachten.
Ik kan niet meer wachten.
Je moest eens weten,
hoe ik hunker.
Naar de geur van je bunker.'
Zoiets ?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:03 schreef tong80 het volgende:
Je moest eens weten,
hoe ik hunker.
Naar de geur van je bunker.'
Zoiets ?
Jij ook!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:13 schreef appelsientje het volgende:
ik ben wegfijne avond iedereen!
Wat voor pizza ga je eten ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, ff mn pizza in de oven donderen
André Hazes, één jaar later. Nederland-2.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:04 schreef DeTolk het volgende:
Wie gaat er het Herdenkings Concert voor Dre kijken?
Ik had et kunnen weten dat je er een topic over geopend had.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
André Hazes, één jaar later. Nederland-2.
Spelen ze tegen Barbara Barendquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:12 schreef Suijk het volgende:
Ik ga eens kijken of Helmond Sport potten kan breken op kunstgras.
Ik niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:04 schreef DeTolk het volgende:
Wie gaat er het Herdenkings Concert voor Dre kijken?
Snobquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik ga die telefilm op Ned3 kijken.
heb veel goede dingen over hun Lowlandsoptreden gehoord, mocht ook wel de mensen die daar zaten hebben meer dan 1,5 uur in de rij gestaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:15 schreef pascalheister het volgende:
Lama's dvd was weer
Lowlands stukje was ook leuk
welke komt er ookalweer? Loverboy?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik ga die telefilm op Ned3 kijken.
1 keer gezien, dat was ook wel genoegquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke komt er ookalweer? Loverboy?
was idd wel aardig maar meer niet, Monique van der werff is wel lekker dat scheelt:quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
1 keer gezien, dat was ook wel genoeg
kun je wel op tijd voor de tv zitten 's ochtends om de aankomst van Rita te zienquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:42 schreef VoreG het volgende:
morgen om 09.00 verzamelen en om 10.00 uur spelen, ik ben verdomme toch geen effie!
Welke kleur ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:43 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee heeft de haartjes in de verf
dat schreeuwt om een fotoquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:43 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee heeft de haartjes in de verf
Dat heb ik al eens gedaan, dus ik denk dit keer niet weerquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gedaan, dus ik denk dit keer niet weer
Oké,quote:
alles gaat op de automatische piloot op zo'n tijdstipquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je wel op tijd voor de tv zitten 's ochtends om de aankomst van Rita te zien
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oké,
wat eend zegt:
Wij willen pics
Eerder gepost of niet
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Iemand die Sophie nog gezien achter het raam vorige week op BNN??
dat was deze week tochquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Het is toch ook een lief biggetjequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt VoreG ook aan met standaardopmerking nummer 1.
wiequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Ja uh, die kreeg ik via de link van Rascal!
Die krijgen ze de lucht niet in, eerste poging mislukt dacht ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:18 schreef golfer het volgende:
Is H6 al gelanceerd?
oh die ken ik nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
rascalheister, dat boefje uit de Achterhoek.
Had ie nog steeds last van overgewicht dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Die krijgen ze de lucht niet in, eerste poging mislukt dacht ik.
Rachel is toch een ras-Rotterdamse ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat ze in Rotterdam doen ? Is toch niet Hazes in het Ahoy ? Ras Amsterdammer DWS en Ajax suporter.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
k had ze 30minuten na de aflevering al in t programma topic staanquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah kijk, Pascal weet wel waar je de foto's kunt vinden.
ze beweerde toen strax ergens op TV dat t een feyenoorder wasquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat ze in Rotterdam doen ? Is toch niet Hazes in het Ahoy ? Ras Amsterdammer DWS en Ajax suporter.
dadelijk zelf pokerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |