Ja alle mannelijke deelnemers slaan de bal nu in het water.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:46 schreef T1andonly het volgende:! Is dat een nieuwe tak in die sport?
Kijk, er post altijd wel weer iemand die er verstand van heeft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:46 schreef Lucille het volgende:
Het schijnt dat als de golfclub opgewarmt is dat je dan beter kan slaan.
Ah... Een connaiseur!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:53 schreef more het volgende:
Het natte geil geeft een extra effect aan de bal, omdat de golfclub minder weerstand ondervindt.
Ah, dat hebben ze jou wijs gemaakt zeker?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:46 schreef Lucille het volgende:
Het schijnt dat als de golfclub opgewarmt is dat je dan beter kan slaan.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:46 schreef Pool het volgende:
Ach, je hebt ook van die vrouwen die een hele voetbalclub tussen hun benen nemen.
Dan valt dit nog wel mee.![]()
Normaal kom je daar lastig uit dusquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:51 schreef Pool het volgende:
Ik zie geen bal, zou die ook in haar bunker terechtgekomen zijn?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:05 schreef DaveMasteR het volgende:
Een golfclub onder je neus is ook niet fijn.
[afbeelding]
Dus je mag een golfclub nog wel onopzettelijk in je doos douwen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:02 schreef just me het volgende:
Artikel 4.2.a:
Tijdens een vastgestelde ronde mogen de speelkenmerken van een stok niet opzettelijk worden veranderd door bijstelling of op enigerlei andere wijze
deze dame moet dus gediskwalificeerd worden
Ja, en je ondertitel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dus je mag een golfclub nog wel onopzettelijk in je doos douwen?
Die hangen er bovenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:51 schreef Pool het volgende:
Ik zie geen bal, zou die ook in haar bunker terechtgekomen zijn?
Welkomquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:37 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
Maar als je nu dan gaat slaan, is het dan niet zo dat je club meteen wegschiet omdat de grip nat is?
of misschien hebben ze daar die handschoen voor
dank je, ik voel me hier al helemaal thuisquote:
Zo thuis als een golfclub tussen de benenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:40 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
[..]
dank je, ik voel me hier al helemaal thuis![]()
ik weet niet of jij het lekker vind een golfclub tussen je benen te krijgen, en ik hoop niet dat je vind dat ze daar horenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:41 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Zo thuis als een golfclub tussen de benen
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:49 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
[..]
ik weet niet of jij het lekker vind een golfclub tussen je benen te krijgen, en ik hoop niet dat je vind dat ze daar horen![]()
sylvie?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |