het is mooi weer. ik stel voor iets met bier te doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:44 schreef appelsientje het volgende:
Hmm wat zal ik nu eens doen op deze vrije dag
Lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:42 schreef Lionheaad het volgende:
Iemand Koffie???
quote:
Astrodome: Within two minutes of AFP photographer Stanly Honda electronically publishing a photo of Katrina victim Latesha Vinette holding up her Red Cross debit card, Ms. Vinette was paged by the management of Reliant stadium to receive a call from Mastercard asking about cash advances totally $65,237, the attempted purchase of a Ferrari automobile using her card #, along with hundreds of purchases from eBay, including, ironically, camping gear.
Bron
Mijn vader is namelijk journalist en die heeft de school voor Journalistiek nooit afgemaaktquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker wel, erg leuke opleiding met veel afwisseling. (TV/radio krant/tijdschrift)
Toen kon dat nog 'gewoon'quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan heeft ie het goed gedaan dan.
Dat verhaal over mensen van de universiteit heeft hij pas nog tegen een vriend van mij die ook die journalistiek in wil, verteldquote:Tegenwoordig is het erg lastig om zonder papiertje aan de slag te kunnen in de journalistiek. Ze vragen al snel mensen die een universitaire opleiding hebben afgerond.
ziekquote:
das lang voor jou doenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:04 schreef rubbereend het volgende:
oi, 9 uur geslapenhad t blijkbaar nodig
[..]
ziek
Bij het Eindhovens Dagblad, onderdeel van de GPD-bladenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:07 schreef Suijk het volgende:
Waar is je vader journalist, dndiek?
Die krant hebben mijn ouders.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bij het Eindhovens Dagblad, onderdeel van de GPD-bladen
*snik* mijn eerste maand zonder stufi... niet dat het zoveel wasquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Loon is gestort, stufi is gestort
* BliksemSchigt kan er weer even tegenaan een week wel te verstaan; huur en collegegeld
Mijn slaaptijd was snel omquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:12 schreef appelsientje het volgende:
Hey het is al weer kwart over 12... gaat snel zo'n ochtend..
idd. heel veel voor mijn doen. Nouja aankomende nacht wordt weer kort aangezien t vanavond weer pokertijd is en k morgenvoreg weer vroeg op moetquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
das lang voor jou doen
maar eeuh goede morgen dan maar
dan hoor je de PSV geruchten dus vroegquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bij het Eindhovens Dagblad, onderdeel van de GPD-bladen
Valt best tegen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:21 schreef rubbereend het volgende:
dan hoor je de PSV geruchten dus vroeg
Ik kan morgen ook lekker uitslapen (eindelijk) zometeen weer een bruiloft...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd. heel veel voor mijn doen. Nouja aankomende nacht wordt weer kort aangezien t vanavond weer pokertijd is en k morgenvoreg weer vroeg op moet
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |