Dat had je tegen Mohammed B moeten zeggen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:26 schreef rubbereend het volgende:
k vind t een beetje overdreven met die Hazes, kom zeg een man die al dood is ga je toch niet nog eens afschieten
Is ook overdreven, rachel ook.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:26 schreef rubbereend het volgende:
k vind t een beetje overdreven met die Hazes, kom zeg een man die al dood is ga je toch niet nog eens afschieten
Die heeft geen vrouw die media-geld-geil is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:37 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik vind het ook overdreven. De Kneet is vandaag een jaar geleden toch ook gestorven? Daar hoor je aanmerkelijk minder van.
Ja, dat is ook zo. De Kneet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:37 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik vind het ook overdreven. De Kneet is vandaag een jaar geleden toch ook gestorven? Daar hoor je aanmerkelijk minder van.
Dat was Alicequote:
Kut yank!quote:
Die zijn normaal, inderdaad.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft geen vrouw die media-geld-geil is.
*Rochel*quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:42 schreef tong80 het volgende:
Ja en de volgende orkaan gaat Rachel heten.
Er was van de week nog een hele mooie docu over Kneet op tv.quote:
Ik hoop dat het gesmaakt heeft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:57 schreef appelsientje het volgende:
Hugo Boss op
Ben klaar vooor vanaovnd
Er zit alcohol in.quote:
'Lieve schatquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:00 schreef appelsientje het volgende:
ff snel een vraag..
hoe begonnen ze die liefdjes brieven bij Candle light ook al weer??
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Lieve schat
ik smacht allang naar je
verlang naar je.
Mijn godin van de nacht,
zolang aan je gedacht.
Iedere zin ontkracht
onze zinderende liefde.
Het doorkliefde alle gedachten.
Ik kan niet meer wachten.
Je moest eens weten,