abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 23 september 2005 @ 20:44:11 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_30868913
Van onze verslaggever.

Lee Towers de Rotterdamse volksheld voelde al veel sympathie voor z'n collega, maar nu de ras Amsterdammer in het Rotterdamse Ahoy wordt geëerd, is het alleen maar toegenomen. Hazes, heeft volgens Leen, wat zijn normale naam is, vele barrieres geslecht. Maar vanavond spant de kroon volgens Leen. Iemand die normaal gesproken in Amsterdam geëerd zou moeten worden, en door zijn innemende gevoelige vrouw begeleid wordt naar Rotterdam is een held. André had het zo gewild waren de woorden van Rachel Hazes, Leen, kan dit alleen maar beamen. Als iemand Rotterdam een warm hart toe droeg was het André wel. Niemand die zo hard juichde bij een overwinning van Feijenoord, aldus Leen.
Het mooistegebaar van Lee Towers moest toen nog komen. Deze van beroep kraandrijver heeft namens zijn vrouw laten verklaren dat mocht ie overlijden, hij met kist en al van een hijskraan in het IJ gegooid wil worden. Wat André deed met de vuurpijl doe ik net andersom. Verder wil ik in de Amsterdamse Heineken musical een herdenkingsdienst. Het liefst zoals bij André met artiesten die op een doodspoor zitten. Die zingen ten minste de longen uit hun lijf om hun loopbaan te redden.
Verder liet Lee weten dat zijn standbeeld zo veel mogelijk de waarheid moet benaderen. En vervolgde hij dat moet dan de elleboog van de Amsterdammer Jan Wouters tegen Gascoigne worden. Leen hoopt nog lang te leven maar wilde het wel gezegd hebben.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:46:08 #2
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_30868971
ik begon pas heel laat te twijfelen
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_30869019
Grappig stukje
pi_30869086
Goddomme Tong.. hoeveel uur per dag ben je bezig met dit soort onzin te verzinnen? 25?
  Trouwste user 2022 vrijdag 23 september 2005 @ 20:54:27 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_30869217
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 20:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Goddomme Tong.. hoeveel uur per dag ben je bezig met dit soort onzin te verzinnen? 25?
Het kostte me 5 minuten op internet te vinden

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30869259
Gerard Cox in de HMH om 'I can see clearly now' te zingen. Of beter nog, gewoon in de ArenA.
I intend to live forever, or die trying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')