jup moet weer beginnen om 6uquote:Op vrijdag 23 september 2005 05:07 schreef dndiek het volgende:
Heey Pascal
begint jouw dag weer? Mijn dag eindigt net!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:34 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Gelukkig laatste werkdag van de week
ik wacht nog even. eerst maar koffiequote:
Vooruitquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wacht nog even. eerst maar koffie
oh, wacht ff, het is Hazes remembrance day vandaag. doe dan maar bier.quote:
Maar het is wel meegevallen allemaal ??quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:02 schreef just me het volgende:
Mijn kaak is nog opgezet maar ik heb vannacht redelijk goed geslapen!
maar.. ik moet nog even niet aan komende woensdag denken als ze de andere kant gaan doen
Mwah; ik dacht dus dat ze alleen rechtboven gingen doen en het was dus rechtsboven én rechtsbeneden. Hij had gezegd dat hij mijn voortanden "even" ging meenemen maar daar ging een verdoving in waarvan hij zelf zei dat die het ergste was van alle verdovingen en dat heb ik geweten! Ik heb vrijwel geen napijn gehad en ik moet regelmatig spoelen en dat was in het begin pijnlijk maar nu gaat dat ook goed. Ik mag aan de linkerkant wel poetsen en aan de rechterkant niet ivm de hechtingen die er zitten. Vies idee en daarom spoel ik maar extra veel. Het lachen doet nog wel pijn maar dat komt omdat alles nog dik is, bukken doet pijn dus geen schoonmakenquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar het is wel meegevallen allemaal ??
Maar goed als alles klaar is.. dan heb je ook wat!quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:12 schreef just me het volgende:
[..]
Mwah; ik dacht dus dat ze alleen rechtboven gingen doen en het was dus rechtsboven én rechtsbeneden. Hij had gezegd dat hij mijn voortanden "even" ging meenemen maar daar ging een verdoving in waarvan hij zelf zei dat die het ergste was van alle verdovingen en dat heb ik geweten! Ik heb vrijwel geen napijn gehad en ik moet regelmatig spoelen en dat was in het begin pijnlijk maar nu gaat dat ook goed. Ik mag aan de linkerkant wel poetsen en aan de rechterkant niet ivm de hechtingen die er zitten. Vies idee en daarom spoel ik maar extra veel. Het lachen doet nog wel pijn maar dat komt omdat alles nog dik is, bukken doet pijn dus geen schoonmaken
ja een rekening van ¤ 1800,--quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar goed als alles klaar is.. dan heb je ook wat!
Volgens mij heb ik weer iets gemist....quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Meubels officieel gekocht gisteren!![]()
Kreeg nog voor 10% van het aankoopbedrag cadeaubonnen!
En u 8 tot 12 weken wachten.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |