Of je gaat het vorige topic even naquote:Op woensdag 21 september 2005 18:56 schreef MaRySe het volgende:
Van mij mogen jullie er allemaal bij maar dan moet je wel datum en zo zeggen..
Aardig zeg!quote:Op woensdag 21 september 2005 18:56 schreef MaRySe het volgende:
Van mij mogen jullie er allemaal bij maar dan moet je wel datum en zo zeggen..
Ja hoi. Ik ben toch niet de gene die er per see in wil.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Of je gaat het vorige topic even na.
Ja, maar het was een geintje hoor mijn repliequote:Op woensdag 21 september 2005 22:32 schreef MaRySe het volgende:
[..]
![]()
Als je een topic dichtgooit is het wel zo netjes om een nieuwe te openen![]()
Hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:49 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, de 19e moet ik de TTT doen.
19 oktober bedoelde ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan?
Groetjes,
veldmuis
Oktober denk ik...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan?
Groetjes,
veldmuis
Daarom doe ik vanavond een theorie-avondje, heb het boek 2 keer doorgelezen, maar doe bij proefexamens ook van alles fout...theorie zuigtquote:Op donderdag 22 september 2005 14:28 schreef Radjesh het volgende:
gezakt voor me theorie!
Achteraf wist ik alles wat ik fout heb gedaan, maarja daar heb ik niks aan natuurlijk...
Liesjequote:Op donderdag 22 september 2005 15:12 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Erg blij kijk je niet heur [afbeelding]
balen zeg, wat een kutreden ookquote:Op donderdag 22 september 2005 15:34 schreef rickus het volgende:
GVD!
Net voor de eerste keer praktijk gehad en gezakt![]()
![]()
Alles ging redelijk goed vond ik, speciale verrichtingen geen probleem, netjes gespiegeld etc etc..
Als reden gaf die examinator dat ik af en toe te rustig (?) reed, terwijl ik gewoon probeerde extra voorzichtig te doen.. Defensief rijden heet dat geloof ik. Maargoed, ik ben dus gezakt en wat je ook doet de examinator heeft toch altijd gelijk![]()
Gefeliciteerdquote:
Wat voor onderzoek was dat dan? Dat wil ik ook wel doenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:41 schreef Boink het volgende:
En ook nog ff 120 eurotjes verdienen
Ze vroegen of ik mee wilde doen aan een onderzoek.. Bessst
ach ja hij had waarschijnlijk al iemand laten slagen op die dag, de industrie moet in stand gehouden worden he. Het wordt echt tijd dat er een onderzoek naar dat hele gebeuren wordt gedaan bah corupte organisatiequote:Op donderdag 22 september 2005 15:34 schreef rickus het volgende:
GVD!
Net voor de eerste keer praktijk gehad en gezakt![]()
![]()
Alles ging redelijk goed vond ik, speciale verrichtingen geen probleem, netjes gespiegeld etc etc..
Als reden gaf die examinator dat ik af en toe te rustig (?) reed, terwijl ik gewoon probeerde extra voorzichtig te doen.. Defensief rijden heet dat geloof ik. Maargoed, ik ben dus gezakt en wat je ook doet de examinator heeft toch altijd gelijk![]()
400, 450 euro zei mijn rij-instructeur, dat was ongeveer een half jaar terug.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:59 schreef PeuRac het volgende:
iemand enig idee wat een spoedcursus aanhanger ongeveer kost eigenlijk? Zo'n 1 dagscursus dus, incl examen?
Hoeveel uur/ lessen heb je gehad??quote:Op donderdag 22 september 2005 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Vind het nu echt wel genoeg geweest, elke keer weer die les. Maar ja, ik kan het nog niet goed genoeg..
27 nu. En dat is gewoon te weinig.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Hoeveel uur/ lessen heb je gehad??
[Centraal rijbewijs/rijles deel 25quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:38 schreef H4ze het volgende:
Kan ik trouwens ook nog in de OP worden toegevoegd? (6 september geslaagd)
kging 50 rijden waar 80 was toegestaan. Khad het bord gemist.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:19 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
bah![]()
hoezo te langzaam? langzaam invoegen of wat..?
oei dat is vervelendquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:28 schreef blup het volgende:
[..]
kging 50 rijden waar 80 was toegestaan. Khad het bord gemist.
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:18 schreef MaRySe het volgende:
Meld hier:wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles; wanneer je examen hebt en je mentale steun kan gebruiken;
wow, dan ga je wel snel zeg, in juli begonnen en al een keer examen gedaan en morgen een herexamen, veel succes hoor!quote:Op maandag 26 september 2005 10:57 schreef Sappii het volgende:
Hum, ik had eind juli iets gepost in een examentopic, toen was ik net begonnen. Heb inmiddels mijn theorie (in 1x), en morgen herexamen (voor de 2e keer). Ik was de eerste les gezakt op besluitvaardigheid. We reden binnen de bebouwde kom in een wijkje, ik wil overschakelen naar zijn 3, geef van te voren wat gas bij en boem. Ingreep, hij vond mijn snelheid te hoog om er mee over een vluchtheuvel te rijden. Tja dat doe je dan ook meteen nooit meer fout.Het was redelijk aan het begin van mijn examen, dus ik dacht ik maak er nog het beste van. Heb dan ook verder perfect gereden. Maarja jammer.
Ik was ook zo strontnerveus.. Heb een beetje last van faalangst.![]()
Als het morgen maar goed gaat, ik had de laatste les nogal moeite met invoegen. 't Liep gewoon niet zo lekker. En ik zie het ook wel gebeuren dat ze me er op pakken dat ik te voorzichtig rij. Hij merkte ook op dat ik iets te rustig reed in een wijk met allemaal straatjes van rechts. Maar ik heb zoiets van, ALS er een auto komt moet ik natuurlijk op tijd kunnen stoppen, anders krijg je alsnog een ingreep van die vent.
Gefeliciteerd, vermeldt meteen even in welke auto je gaat rijden, kijken of ik jou kan spotten in Delftquote:
angstquote:Op maandag 26 september 2005 13:58 schreef MaRySe het volgende:
om 5 uur 1e les maar ben ziek geworden net
nee ik ben verkouden hoofdpijn niezen keelpijn etc.quote:Op maandag 26 september 2005 14:57 schreef ASroma het volgende:
[..]
angst![]()
1e les in de spits wordt leuk voor je![]()
![]()
neuhquote:Op maandag 26 september 2005 15:05 schreef MaRySe het volgende:
[..]
nee ik ben verkouden hoofdpijn niezen keelpijn etc.
kou gevat
maar sta nu te spacen op paracetemolletjes
Kan geen kwaad right?
Weet ik niet kon de bijsluiter niet vinden..quote:Op maandag 26 september 2005 15:16 schreef ASroma het volgende:
[..]
neuh
Wat zijn de bijwerkingen?
Wanneer u zich aan de aanbevolen dosering houdt, zult u nauwelijks last krijgen van bijwerkingen
succes in ieder geval!oh ja tip: bij optrekken koppeling ff vasthouden, niet gelijk los willen laten, dan slaat ie namelijk super snel af.
Nissan Sunny @ Wap Wasbeer? Ik was de Ford Ka die net wegreedquote:Op maandag 26 september 2005 14:40 schreef chiren het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, vermeldt meteen even in welke auto je gaat rijden, kijken of ik jou kan spotten in Delft![]()
Serieusquote:Op maandag 26 september 2005 17:25 schreef Boink het volgende:
[..]
Nissan Sunny @ Wap Wasbeer? Ik was de Ford Ka die net wegreed![]()
Ik mocht pas toen ik kon schakelen op de wegquote:Op maandag 26 september 2005 16:32 schreef Toad het volgende:
Vanochtend dus mijn eerste les. Echt leuk was het.....
Schakelen pas de volgende keer. Maar nu mocht ik met een gangetje van 60 over wat bee-weggetjes rijden en later in de binnenstad.
of ze zien het wel en gaan juist overdreven aan de kant of geven je voorrang op een weg waar je eigenlijk helemaal geen voorrang. Volgens mij kan het ook wel in je nadeel werken zo'n L op het dak.quote:Op maandag 26 september 2005 19:51 schreef veldmuis het volgende:
Die L let niemand op lijkt het wel idd... maar ach, dat optrekken gaat de eerste les inderdaad traag, maar na een paar lessen scheur je weg.
Groetjes,
veldmuis
En terecht!quote:Op maandag 26 september 2005 19:47 schreef MaRySe het volgende:
Gaan ze toeteren omdat ik niet binnen 0.6 seconden optrek.
Gister zandvoort hequote:Op maandag 26 september 2005 18:34 schreef chiren het volgende:
[..]
Serieus?
Haha ja dat was ik... je reed wel netjes weg voor iemand die net zijn rijbewijs heeft, en autootje zag er weer glimmend uit![]()
Ik moest er ook maar even heen, had even een nachtje onder een boom gestaan, zag er niet meer uitEn meteen maar even de binnenkant gestofzuigdtd/gestofzogen
![]()
Maar ik zal kijken of ik je nog een keer spot ergens![]()
En om maar even ontopic te blijven, hoe heeft Maryse het gehad?
Oh ok heb net pas dat boek gekregen.quote:Op maandag 26 september 2005 20:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
leer je dat goed aan, want je mag dus geen stoplichten zeggen
ja dat zei mn leraar ook altijd.. maar sommige lichten zijn toch echt stoplichtenquote:Op maandag 26 september 2005 20:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
leer je dat goed aan, want je mag dus geen stoplichten zeggen
welke locatie/tijd moet jij dan?quote:Op zondag 25 september 2005 09:59 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Dus 30 sept: TTT
12 oktober: afrijden! (-----> net als fraser op dezelfde dag, locatie en de tijd is ook bijna gelijk)
nee hoor. volgens mij wordt de vraag voorgelezen. de meerkeuze antwoorden verschijnen stuk voor stuk (en worden opgelezen) en daarna heb je 10 sec (??) bedenktijd. zoiets was het. moet zeggen dat ik het niet meer goed weet, want het was een jaar geleden. maar geloof me, je hebt echt genoeg tijd.quote:Op maandag 26 september 2005 22:42 schreef Gelderland het volgende:
Ik heb een vraag over het theorie examen;
Is bij ELKE vraag maar 10 seconden lees + invulltijdIk heb namelijk zo'n cd-rom, en soms is de tijd (10 sec.) al om als ik nét het 1e antwoord (van de meerkeuze) gelezen heb....
![]()
![]()
en nee, ik lees niet heel langzaam![]()
Je hebt er ook vaak mensen bij die juist wel op die L letten en extra irritante dingen gaan doenquote:Op maandag 26 september 2005 19:51 schreef veldmuis het volgende:
Die L let niemand op lijkt het wel idd... maar ach, dat optrekken gaat de eerste les inderdaad traag, maar na een paar lessen scheur je weg.
Groetjes,
veldmuis
ja ik hoorde van een vriend een verhaal, die zei dat ptt busjes op de handrem gingen remmen, zodat je de lichten niet zag..quote:Op maandag 26 september 2005 23:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Je hebt er ook vaak mensen bij die juist wel op die L letten en extra irritante dingen gaan doen
* Max-Westerman denkt er overgins ook aan om rijles te gaan nemen![]()
in B. rond een uur of 1... weet de precieze tijd niet...quote:Op maandag 26 september 2005 22:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
welke locatie/tijd moet jij dan?
tsja ik weet niet hoe snel je zoiets oppikt. je moet in ieder geval niet denken ik haal t wel en zonder leren gaan, want veel mensen onderschatten het.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:50 schreef Gelderland het volgende:
ik had nóg een vraag over de theorie:
Ik heb 2 mogelijkheden om dat examen te doen. Óf a.s maandag(middag) of anders over 3.5 week pas.
Ik ben vrijdag én zondag vrij dus die dagen zou ik kunnnen leren. Maar hoelang moet je voor zoiets leren om het een beetje goed te makenWant ik ben aan het twijfelen welke datum ik ga inschrijven, maandag is namelijk al erg snel want ik heb nog NIETS geleerd
![]()
(ik zit wél op 33 lessen, ik les 1x per week, dus het moet ook niet te lang duren voordat ik mijn theorie haal)
was zenuwachtig voor TTT en had thuis wel antistress dingen liggen, maar dacht gewoon eens kijken hoe t ging zonder. en het ging wel hoor. ik deed bijzondere verrichtingen wel goed (recht achteruit en in een keer bochtje). alleen vergat ik bij die laatste te kijken toen ik wegging. maar kreeg wel vrijstelling. verder veel tips, vooral over kijken enzo.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:15 schreef Sappii het volgende:
Ik was op zich wel een klein beetje nerveus voor mijn TTT. Maar ik zou er nog niet voor naar de apo gaan of zo.TTT's zijn om foutjes te maken, bijna alle mensen die ik gesproken heb verliep het wat minder en maakte ze wat blunders. Na zo'n TTT krijg je toch altijd wel kritiek en advies over wat er beter kan en zo. Je kan beter op je TTT wat fouten maken, maak je ze op je examen niet.
En over de speciale verrichtingen hoef je je helemaal geen zorgen te maken. Ik had fileparkeren en en stuk achteruit rijden. Nou het file parkeren ging op zich mis, en achteruitrijden ging wel. Toch had ik gewoon vrijstelling voor die 2 dingen. Blijf gewoon goed om je heen kijken dan vinden ze het allang best.
Mijn toentertijd 'rijgenoot' verprutste ook het file parkeren, en keek niet goed bij de hellingproef. Alsnog vrijstelling.
Keertje of 3 per week, 2 uur per keer.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef Robin__ het volgende:
Hoevaak lessen jullie per week?
En op vaste tijden?
2x per week 1,5 uurquote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef Robin__ het volgende:
En op vaste tijden?
Hetzelfde geld voor mij. Alhoewel mijn lessen 50 minuten duren. Dus ik rij 10 minuten p/w meer. Maakt denk ik niet heel veel uit.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
2x per week 1,5 uur
en per week afspreken.
goede manier om te ontspannenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:29 schreef lambrusco_bianco het volgende:
< need mental support
maar nu eerst even uit eten!
Om 1 uur.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:34 schreef lambrusco_bianco het volgende:
@ Fraser: hoe laat rijd jij af op 12 oktober?
Moet jij ook in Leusden dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:04 schreef lambrusco_bianco het volgende:
eindtijd Fraser 14:00
starttijd lambrusco 14:00
** zwaait naar frazer in de examenruimte van het cbr als hij zijn nagesprek voert **
Wat doet een neger op het industrieterrein waar je rijles had, werken lijkt me ver gezocht.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:55 schreef MaRySe het volgende:
2e les
zo een evisu negert werd helemaal gek en ging flippen omdat ik de bocht te ruim nam
tsssssssk
En helemaal uitstappen en vanaf een afstand gebaren maken
Tippelen natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:34 schreef Life het volgende:
[..]
Wat doet een neger op het industrieterrein waar je rijles had, werken lijkt me ver gezocht.
wat een racisme hier zeg *schaamt zich voor medefokkers*quote:
Van jou mogen alleen blanken tippelen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:37 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
wat een racisme hier zeg *schaamt zich voor medefokkers*![]()
je hebt volkomen gelijk. het is geen racisme om te zeggen: "wat doet een neger op een industrieterrein. werken lijkt me vergezocht" "tippelen natuurlijk"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Van jou mogen alleen blanken tippelen?.
Discriminant..
Groetjes,
veldmuis
Ik les 1 keer per week, spreek ook per week af en probeer wel zoveel mogelijk op vaste tijden te rijden, maar dat lukt niet altijd.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef Robin__ het volgende:
En op vaste tijden?
ik heb ook de boeken van Veka Best gehad. je kunt beter eerst het hele theorieboek lezen en dan de vragen maken, want er willen nog wel eens vragen van andere hoofdstukken al in een eerder hoofdstuk zitten. maar verder wel een goede methode en als je het boek leest en al die vragen maakt dan haal je je theorie makkelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 23:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Iemand trouwens bekend met de boeken van Veka Best? Ik wil namelijk daaruit mijn theorie leren.
ja ik leste ook altijd 1x per week. alleen voor mn examen meer gepland, maar toen viel het uit, want hij moest naar de garage en zo. voor mn TTT ook een paar extra lessen gepland, maar viel allemaal uit omdat er toen sneeuw lag. per week afspreken vond ik ook wel handig, maar als ik tentamens had plande ik meestal vooruit, omdat ik bang was dat hij anders al vol zat op dagen/tijden waarop ik kon.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik les 1 keer per week, spreek ook per week af en probeer wel zoveel mogelijk op vaste tijden te rijden, maar dat lukt niet altijd.
Gister weer rijles gehad, en ik was echt moe, had drukke dag op school gehad enzo, dus ging niet echt lekker, beetje een offday. Hopelijk gaat het volgende week wel goed, want me TTT duurt niet lang meer ( is al wel aangrvaagd, maar weet nog niet wanneer ik hem heb, hoor ik als het goed is volgende week)
het ljikt mij verstandiger om het over de week te verspreiden, dus idd maandag-woensdag-vrijdag, want dan kun je het ff laten bezinken wat je de vorige les allemaal hebt geleerd en gedaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef randysgz het volgende:
Ik ben van plan om volgende week te beginnen met rijlessen.
Mn theorie heb ik 16sept al gehaald.![]()
Ik ga 3x per week 1 uur lessen.
Nu is mn vraag wat beter is, 3x achter elkaar, of de lessen verspreiden over de week?
Ik zat zelf te denken over, maandag, woensdag, vrijdag.?
Dat kan ook wel 1,5 uur alleen zal ik dan alleen 2 x per week kunnen.. Ik ga namelijk ¤ 38 per les betalen. Dus ben ik budget gebonden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
3 x 1 uur lijkt mij perfect.
Mss is 1,5 uur handiger, 1 uur is kort hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |