Hmm ik heb goede bergschoenen, en die handschoenen zou ik moeten kopen denk ik...quote:Op maandag 19 september 2005 09:16 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ehm, helm en handschoenen heb ik zelf aangeschaft, motorkleding (jas en broek) kan je lenen van de rijschool (helm en handschoenen ook, maar da's niet zo'n fris idee vind ik).
Schoenen: Ik heb een paar bergschoenen, het gaat erom dat je een paar stevige schoenen hebt die de enkels bedekken...that's it! Echt motorlaarzen is geen must...
Mocht je zelf geen helm hebben en er één van de rijschool nemen, koop dan ff een helmmutsje, dat is een wat frisser idee...
Helm kost je 5 tientjes, 2 meer dan een paar redelijke hanschoenen (mail me maar voor een link waar je ze kan bestellen ivm mogelijke spam hier ofzo)quote:Op maandag 19 september 2005 23:21 schreef -recon- het volgende:
[..]
Hmm ik heb goede bergschoenen, en die handschoenen zou ik moeten kopen denk ik...
Helm zal ik eerst naar informeren of het goed genoeg is
vijftig tientjesquote:Op maandag 19 september 2005 23:28 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Helm kost je 50 tientjes, 2 meer dan een paar redelijke hanschoenen (mail me maar voor een link waar je ze kan bestellen ivm mogelijke spam hier ofzo)
dus goed genoeg, tsjah, voor die 5 tientjes heb je wel je eigen helm...
Check of ze aangesloten zijn bij BOVAG, dat scheelt (moet je wel een overeenkomst tekenen, maar geeft je wel garanties etc.)quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:19 schreef superheist het volgende:
ik ga straks eens naar een rijschool fietsen.
Nog bepaalde dingen die ik per se moet weten/vragen/eisen van ze?
Niet echt, gaan met die banaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:19 schreef superheist het volgende:
ik ga straks eens naar een rijschool fietsen.
Nog bepaalde dingen die ik per se moet weten/vragen/eisen van ze?
dat moet je dan behoorlijk veel kracht hebben gekost om m in zn 1 te raggen. het gaat al zwaar bij +- 20..quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:12 schreef Floxje het volgende:
Woei afgelopen zaterdag begonnen. Heb er inmiddels al 3 uur opzitten.
Mooiste moment: Toen ik aan het optrekken was en ruim 40 reed en doorschakelde naar zijn 3 (dacht ik) en toen bleek ik hem teruggezet te hebben naar zijn 1. Instructeur was er echt niet blij mee
Wow en dat al op je 4e lesquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:15 schreef dribbel79 het volgende:
31 oktober ga ik op voor het examen voertuigbeheersing (motert)...ben benieuwd...
zag ik vandaag een vrachtwagen rijden met zo'n L erop + reclame voor rijschool. Dus ik dacht laat ik eens kijken wat dat kost. dit staat op de website:quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:27 schreef Ferryfan4ever het volgende:
het lijkt me echt gaaf een vrachtwagenrijbewijs te hebben!
maar wat zou zo'n geintje nou kosten?
ik had dit vorige les..zo'n blunder. Ik moest ff oefenen met keren. Om achteruit te rijden moet ik dat 'schakelding' indrukken en dan naar rechts en omhoog doen (dus eigenlijk naast de 1). Dus ik wil op een gegeven moment weer wegrijden, zet dat schakelding in de vrij, daarna direct na de 1, maar zat beetje te kutten met koppeling, dus dacht dat ik hem in z'n 3 had gezet. Ik wil hem dus terug in de versnelling (1) zetten en druk tijdens het rijden dat 'schakelding' IN (omlaag)quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:12 schreef Floxje het volgende:
Woei afgelopen zaterdag begonnen. Heb er inmiddels al 3 uur opzitten.
Mooiste moment: Toen ik aan het optrekken was en ruim 40 reed en doorschakelde naar zijn 3 (dacht ik) en toen bleek ik hem teruggezet te hebben naar zijn 1. Instructeur was er echt niet blij mee
eigen verklaringquote:
Rij je (ook) in een Polo?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:28 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Om achteruit te rijden moet ik dat 'schakelding' indrukken en dan naar rechts en omhoog doen (dus eigenlijk naast de 1).
Hahaha ojee volgens mij ga ik echt die auto stuk maken als ik het zo leesquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:28 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ik had dit vorige les..zo'n blunder. Ik moest ff oefenen met keren. Om achteruit te rijden moet ik dat 'schakelding' indrukken en dan naar rechts en omhoog doen (dus eigenlijk naast de 1). Dus ik wil op een gegeven moment weer wegrijden, zet dat schakelding in de vrij, daarna direct na de 1, maar zat beetje te kutten met koppeling, dus dacht dat ik hem in z'n 3 had gezet. Ik wil hem dus terug in de versnelling (1) zetten en druk tijdens het rijden dat 'schakelding' IN (omlaag)![]()
dik gekraak hoorde je ergens onder de auto....
De instructeur vond het ook niet leuk (logisch)
. Volgende keer wat beter opletten, want ik deed het gewoon onbewust...
![]()
Ik heb gelesd in een audi a3, en daar was dat ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik rij in een Golf 4 en bij mij is het indrukken dan naar links en dan naar boven.
bahquote:Op woensdag 21 september 2005 10:30 schreef blup het volgende:
Gezakt, ik reed te langzaam.. Khad Raia in Utrecht..
Nee, alleen gewone brommer gereden vroegâh, geen schakelbrommert.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:11 schreef -recon- het volgende:
[..]
Wow en dat al op je 4e les
Heb je enige ervaring met motor gerelateerde dingen ? of schakellen ?
balen zegquote:Op woensdag 21 september 2005 10:30 schreef blup het volgende:
Gezakt, ik reed te langzaam.. Khad Raia in Utrecht..
Thanksquote:
Whahahquote:Op woensdag 21 september 2005 16:12 schreef MaRySe het volgende:
Ik mocht bij m'n proefles alleen maar op de parkeerplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |