19 oktober bedoelde ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan?
Groetjes,
veldmuis
Oktober denk ik...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan?
Groetjes,
veldmuis
Daarom doe ik vanavond een theorie-avondje, heb het boek 2 keer doorgelezen, maar doe bij proefexamens ook van alles fout...theorie zuigtquote:Op donderdag 22 september 2005 14:28 schreef Radjesh het volgende:
gezakt voor me theorie!
Achteraf wist ik alles wat ik fout heb gedaan, maarja daar heb ik niks aan natuurlijk...
Liesjequote:Op donderdag 22 september 2005 15:12 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Erg blij kijk je niet heur [afbeelding]
balen zeg, wat een kutreden ookquote:Op donderdag 22 september 2005 15:34 schreef rickus het volgende:
GVD!
Net voor de eerste keer praktijk gehad en gezakt![]()
![]()
Alles ging redelijk goed vond ik, speciale verrichtingen geen probleem, netjes gespiegeld etc etc..
Als reden gaf die examinator dat ik af en toe te rustig (?) reed, terwijl ik gewoon probeerde extra voorzichtig te doen.. Defensief rijden heet dat geloof ik. Maargoed, ik ben dus gezakt en wat je ook doet de examinator heeft toch altijd gelijk![]()
Gefeliciteerdquote:
Wat voor onderzoek was dat dan? Dat wil ik ook wel doenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:41 schreef Boink het volgende:
En ook nog ff 120 eurotjes verdienen
Ze vroegen of ik mee wilde doen aan een onderzoek.. Bessst
ach ja hij had waarschijnlijk al iemand laten slagen op die dag, de industrie moet in stand gehouden worden he. Het wordt echt tijd dat er een onderzoek naar dat hele gebeuren wordt gedaan bah corupte organisatiequote:Op donderdag 22 september 2005 15:34 schreef rickus het volgende:
GVD!
Net voor de eerste keer praktijk gehad en gezakt![]()
![]()
Alles ging redelijk goed vond ik, speciale verrichtingen geen probleem, netjes gespiegeld etc etc..
Als reden gaf die examinator dat ik af en toe te rustig (?) reed, terwijl ik gewoon probeerde extra voorzichtig te doen.. Defensief rijden heet dat geloof ik. Maargoed, ik ben dus gezakt en wat je ook doet de examinator heeft toch altijd gelijk![]()
400, 450 euro zei mijn rij-instructeur, dat was ongeveer een half jaar terug.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:59 schreef PeuRac het volgende:
iemand enig idee wat een spoedcursus aanhanger ongeveer kost eigenlijk? Zo'n 1 dagscursus dus, incl examen?
Hoeveel uur/ lessen heb je gehad??quote:Op donderdag 22 september 2005 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Vind het nu echt wel genoeg geweest, elke keer weer die les. Maar ja, ik kan het nog niet goed genoeg..
27 nu. En dat is gewoon te weinig.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Hoeveel uur/ lessen heb je gehad??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |