was zenuwachtig voor TTT en had thuis wel antistress dingen liggen, maar dacht gewoon eens kijken hoe t ging zonder. en het ging wel hoor. ik deed bijzondere verrichtingen wel goed (recht achteruit en in een keer bochtje). alleen vergat ik bij die laatste te kijken toen ik wegging. maar kreeg wel vrijstelling. verder veel tips, vooral over kijken enzo.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:15 schreef Sappii het volgende:
Ik was op zich wel een klein beetje nerveus voor mijn TTT. Maar ik zou er nog niet voor naar de apo gaan of zo.TTT's zijn om foutjes te maken, bijna alle mensen die ik gesproken heb verliep het wat minder en maakte ze wat blunders. Na zo'n TTT krijg je toch altijd wel kritiek en advies over wat er beter kan en zo. Je kan beter op je TTT wat fouten maken, maak je ze op je examen niet.
En over de speciale verrichtingen hoef je je helemaal geen zorgen te maken. Ik had fileparkeren en en stuk achteruit rijden. Nou het file parkeren ging op zich mis, en achteruitrijden ging wel. Toch had ik gewoon vrijstelling voor die 2 dingen. Blijf gewoon goed om je heen kijken dan vinden ze het allang best.
Mijn toentertijd 'rijgenoot' verprutste ook het file parkeren, en keek niet goed bij de hellingproef. Alsnog vrijstelling.
Keertje of 3 per week, 2 uur per keer.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef Robin__ het volgende:
Hoevaak lessen jullie per week?
En op vaste tijden?
2x per week 1,5 uurquote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef Robin__ het volgende:
En op vaste tijden?
Hetzelfde geld voor mij. Alhoewel mijn lessen 50 minuten duren. Dus ik rij 10 minuten p/w meer. Maakt denk ik niet heel veel uit.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
2x per week 1,5 uur
en per week afspreken.
goede manier om te ontspannenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:29 schreef lambrusco_bianco het volgende:
< need mental support
maar nu eerst even uit eten!
Om 1 uur.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:34 schreef lambrusco_bianco het volgende:
@ Fraser: hoe laat rijd jij af op 12 oktober?
Moet jij ook in Leusden dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:04 schreef lambrusco_bianco het volgende:
eindtijd Fraser 14:00
starttijd lambrusco 14:00
** zwaait naar frazer in de examenruimte van het cbr als hij zijn nagesprek voert **
Wat doet een neger op het industrieterrein waar je rijles had, werken lijkt me ver gezocht.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:55 schreef MaRySe het volgende:
2e les
zo een evisu negert werd helemaal gek en ging flippen omdat ik de bocht te ruim nam
tsssssssk
En helemaal uitstappen en vanaf een afstand gebaren maken
Tippelen natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:34 schreef Life het volgende:
[..]
Wat doet een neger op het industrieterrein waar je rijles had, werken lijkt me ver gezocht.
wat een racisme hier zeg *schaamt zich voor medefokkers*quote:
Van jou mogen alleen blanken tippelen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:37 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
wat een racisme hier zeg *schaamt zich voor medefokkers*![]()
je hebt volkomen gelijk. het is geen racisme om te zeggen: "wat doet een neger op een industrieterrein. werken lijkt me vergezocht" "tippelen natuurlijk"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Van jou mogen alleen blanken tippelen?.
Discriminant..
Groetjes,
veldmuis
Ik les 1 keer per week, spreek ook per week af en probeer wel zoveel mogelijk op vaste tijden te rijden, maar dat lukt niet altijd.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef Robin__ het volgende:
En op vaste tijden?
ik heb ook de boeken van Veka Best gehad. je kunt beter eerst het hele theorieboek lezen en dan de vragen maken, want er willen nog wel eens vragen van andere hoofdstukken al in een eerder hoofdstuk zitten. maar verder wel een goede methode en als je het boek leest en al die vragen maakt dan haal je je theorie makkelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 23:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Iemand trouwens bekend met de boeken van Veka Best? Ik wil namelijk daaruit mijn theorie leren.
ja ik leste ook altijd 1x per week. alleen voor mn examen meer gepland, maar toen viel het uit, want hij moest naar de garage en zo. voor mn TTT ook een paar extra lessen gepland, maar viel allemaal uit omdat er toen sneeuw lag. per week afspreken vond ik ook wel handig, maar als ik tentamens had plande ik meestal vooruit, omdat ik bang was dat hij anders al vol zat op dagen/tijden waarop ik kon.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik les 1 keer per week, spreek ook per week af en probeer wel zoveel mogelijk op vaste tijden te rijden, maar dat lukt niet altijd.
Gister weer rijles gehad, en ik was echt moe, had drukke dag op school gehad enzo, dus ging niet echt lekker, beetje een offday. Hopelijk gaat het volgende week wel goed, want me TTT duurt niet lang meer ( is al wel aangrvaagd, maar weet nog niet wanneer ik hem heb, hoor ik als het goed is volgende week)
het ljikt mij verstandiger om het over de week te verspreiden, dus idd maandag-woensdag-vrijdag, want dan kun je het ff laten bezinken wat je de vorige les allemaal hebt geleerd en gedaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef randysgz het volgende:
Ik ben van plan om volgende week te beginnen met rijlessen.
Mn theorie heb ik 16sept al gehaald.![]()
Ik ga 3x per week 1 uur lessen.
Nu is mn vraag wat beter is, 3x achter elkaar, of de lessen verspreiden over de week?
Ik zat zelf te denken over, maandag, woensdag, vrijdag.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |