oke goed punt, wat maakt jou gelukkig?quote:
Van wie?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:44 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad, de combinatie is het beste.
Maar moet je kiezen, dan kies ik toch liever voor seks zonder liefde dan voor liefde zonder seks.
Van TSquote:
lezen, "MAAR moet je kiezen"... er staat niet dat ze moet kiezen, maar in het geval dat dat WEL zou moeten.....quote:
Is dit omdat je de verantwoording van een relatie te zwaar vindt?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:44 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad, de combinatie is het beste.
Maar moet je kiezen, dan kies ik toch liever voor seks zonder liefde dan voor liefde zonder seks.
uiteraard..lijkt me ook wel saai worden, liefde zonder sex, maar sex zonder liefde zou me het gevoel geven iets wezenlijks te missen, denk niet dat ik daar goed tegen zou kunnen..quote:Op woensdag 21 september 2005 12:42 schreef Rekkie het volgende:
Liefde en sex
Ik kan me geen relatie voorstellen zonder een van beide.
Ik moet helemaal niks en kies daarom ook niet!quote:Op woensdag 21 september 2005 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
lezen, "MAAR moet je kiezen"... er staat niet dat ze moet kiezen, maar in het geval dat dat WEL zou moeten.....
Nee hoor, heeft daar niets mee te maken. Hoewel ik inderdaad wel aan mijn vrijheid gehecht ben. Maar een goede relatie hoeft die vrijheid niet in te dammen.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:48 schreef zhe-devilll het volgende:
Is dit omdat je de verantwoording van een relatie te zwaar vindt?
Of omdat je vrijheid je heilig is geworden? Is er een aanleiding voor geweest dat je er anders over ging denken als je er uberhaupt ooit al anders over dacht?
Idd! Sterker nog, ik durf te stellen dat een goede relatie je persoonlijke vrijheid niet indamt..quote:Op woensdag 21 september 2005 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft daar niets mee te maken. Hoewel ik inderdaad wel aan mijn vrijheid gehecht ben. Maar een goede relatie hoeft die vrijheid niet in te dammen.
Maar eh wat mankeert mij dan? Ben ik nog niet losgelaten dan ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:55 schreef richie29 het volgende:
Liefde kun je ook krijgen van familie en vrienden. Als je goede vrienden hebt en goed met je familie kan omgaan zou het zelfs (bijna) voldoende zijn om te leven zonder liefde van een vaste partner.
Seks kun je een beetje moeilijk van goede vrienden en familie verwachten...een je hele leven zonder seks..aiai
Seks zonder liefde trekt mij ook niet aan, lijkt me niet wat, maar als ik echt zou moeten kiezen ga ik misschien ook wel voor seks zonder liefde in plaats van liefde zonder seks.
Een relatie kan heel benauwend zijn maar dit is natuurlijk erg persoonsgebonden..quote:Op woensdag 21 september 2005 12:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk soms dat ik een relatie wil. Maar als een relatie dan in het vooruitzicht is, benauwt het me. Geef mij voorlopig maar neukertjes. Met het risico oppervlakkig te worden gevonden; ik word heel erg gelukkig van goeie seks. Ook als ik dat doe met iemand op wie ik niet verliefd ben.
Inderdaad, zo is het bij mij ook. Zou ik een tijd relatie-loos zijn dan is een one-night stand misschien best mogelijk. Maar een relatie zonder sex daar pas ik echt voor...quote:Op woensdag 21 september 2005 12:52 schreef MarMar het volgende:
liefde overkomt je, sex is echter voor mij persoonlijk redelijk onmisbaar
sex zonder liefde is okey om de tijd mee door te komen inbetween relationships, liefde zonder sex echter.. (relatiewise dan) dat overleeft het niet bij mij..
Ik denk dat het onmogelijk is om te kiezen voor liefde, als in, voor liefde gaan als je nog geen relatie hebt... het is meer een kwestie van liefde kiest jou..
Het hangt erg van het soort relatie af. Maar ik vind het eigenlijk wel erg fijn om totaal ongebonden te zijn en (ja, sorry) met iemand te kunnen neuken wanneer ik dat wil. Als ik aan iemand 'vast' zit, ga ik ineens heel veel lekkers om me heen zien.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:58 schreef zhe-devilll het volgende:
Een relatie kan heel benauwend zijn maar dit is natuurlijk erg persoonsgebonden..
Bedoel je hiermee ook sex met jezelf?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:52 schreef MarMar het volgende:
liefde overkomt je, sex is echter voor mij persoonlijk redelijk onmisbaar
sex zonder liefde is okey om de tijd mee door te komen inbetween relationships, liefde zonder sex echter.. (relatiewise dan) dat overleeft het niet bij mij..
Ik denk dat het onmogelijk is om te kiezen voor liefde, als in, voor liefde gaan als je nog geen relatie hebt... het is meer een kwestie van liefde kiest jou..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whatever...maar om hiervoor nu zomaar met een naar bed te gaan?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:00 schreef zhe-devilll het volgende:
whatever...maar om hiervoor nu zomaar met een naar bed te gaan?
![]()
dan zou je altijd nog vreemd kunnen gaan bij wilde neigingenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:59 schreef Shreever het volgende:
[..]
Inderdaad, zo is het bij mij ook. Zou ik een tijd relatie-loos zijn dan is een one-night stand misschien best mogelijk. Maar een relatie zonder sex daar pas ik echt voor...
quote:
Mankeren denk ik weinigquote:Op woensdag 21 september 2005 12:57 schreef zhe-devilll het volgende:
Maar eh wat mankeert mij dan? Ben ik nog niet losgelaten dan ofzo?![]()
Vreemdgaan kan ik niet. Zou ik me enorm kut onder voelen en wil ik iemand ook niet aandoen. Zelfs als mijn partner het goed zou keuren zou ik het niet willen.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dan zou je altijd nog vreemd kunnen gaan bij wilde neigingen
Liefde zoals in een (goeie) relatie valt niet echt te vergelijken met liefde van familie en vrienden, in mijn ogen. Als ik moest kiezen tussen liefde en seks, dan kies ik liefde. Het enige 'erge' gevolg van geen seks is geen nakomelingen, wat me klote lijkt als je die toch allebei wilt hebben; beetje paradox..quote:Op woensdag 21 september 2005 12:55 schreef richie29 het volgende:
Liefde kun je ook krijgen van familie en vrienden. Als je goede vrienden hebt en goed met je familie kan omgaan zou het zelfs (bijna) voldoende zijn om te leven zonder liefde van een vaste partner.
Seks kun je een beetje moeilijk van goede vrienden en familie verwachten...een je hele leven zonder seks..aiai
Seks zonder liefde trekt mij ook niet aan, lijkt me niet wat, maar als ik echt zou moeten kiezen ga ik misschien ook wel voor seks zonder liefde in plaats van liefde zonder seks.
hm ik weet niet of dit te maken heeft met liefde van mensen om je heen, houden van jezelf is natuurlijk de beste optie, ik heb ook geen liefde nodig ergens?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:03 schreef richie29 het volgende:
[..]
Mankeren denk ik weinig
Ik redeneer gewoon anders dan jij denk ik. Liefde kun je van heel veel mensen krijgen en ik denk dat ik iemand ben die veel mensen om zich heen heeft die veel om me geven. Om die reden denk ik (twijfel wel of ik dat echt zou kunnen) dat ik zonder liefde van partner zou kunnen leven. Maar niet zonder sex.
Zal ook wel wat met mijn geslacht te maken hebben...en zonder liefde kunnen (of denken te kunnen) van een partner is uiteraard iets HEEL anders dan willen ;-)
Het gemis van seks vind jij geen probleem?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:05 schreef trancethrust het volgende:
Het enige 'erge' gevolg van geen seks is geen nakomelingen, wat me klote lijkt als je die toch allebei wilt hebben; beetje paradox..
Mee eensssch, deels. Echt te vergelijken is het niet..klopt ,maar ik denk dat het voldoende is in combinatie met sex.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:05 schreef trancethrust het volgende:
Liefde zoals in een (goeie) relatie valt niet echt te vergelijken met liefde van familie en vrienden, in mijn ogen.
Is een huwelijk dan in het leven geroepen om veiligheid te geven aan de mensen?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:05 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Liefde zoals in een (goeie) relatie valt niet echt te vergelijken met liefde van familie en vrienden, in mijn ogen. Als ik moest kiezen tussen liefde en seks, dan kies ik liefde. Het enige 'erge' gevolg van geen seks is geen nakomelingen, wat me klote lijkt als je die toch allebei wilt hebben; beetje paradox..
Ik heb geen ervaring met vaste relaties, maar dat zou ongetwijfeld gelukkiger maken aangezien de meeste mensen (lijken te) streven naar een relatie. Niet dat ik nu niet gelukkig ben overigens.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oke goed punt, wat maakt jou gelukkig?
een terloopse seksuele belevenis of een vaste goedlopende relatie
Maar wat mis je dan aan sex met een ander?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gemis van seks vind jij geen probleem?
Maar worden de meeste mensen er ook gelúkkig van als ze dan eindelijk hebben bereikt wat ze hebben nagestreefd...?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:10 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met vaste relaties, maar dat zou ongetwijfeld gelukkiger maken aangezien de meeste mensen (lijken te) streven naar een relatie. Niet dat ik nu niet gelukkig ben overigens.
Liefde bestaat zeker, ik snap ook niet goed waarom je daaraan twijfelt, maar sex is opzich zelf redelijk egoistisch ja. Vind ik wel tenminste. Dat doe je uiteindelijk toch omdat JIJ het fijn vind , JIJ gestreeld wil worden en JIJ wil klaarkomen. Nou zit daar echt wel het genot bij van een ander plezieren, maar ook dat doe je deels nog voor jezelf..omdat je dat zo lekker of fijn vindquote:Op woensdag 21 september 2005 13:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Is een huwelijk dan in het leven geroepen om veiligheid te geven aan de mensen?
Gezinsverband en zorg voor elkaar?
Waarom hebben we relaties eigenlijk? Op den duur gaat denk ik , zo te lezen het merendeel uit van een eigen Ik, en wil men vanuit het zelf zich niet meer echt binden aan iemand.
Impliceert dit nu dat Liefde niet bestaat? Is het een utopie? Is het egoisme of is juist sex egoisme?
Seks is voor mij niet intiem. Ja, het is wel intiem, maar ik heb er geen problemen mee om het te doen met iemand die ik nog maar net of zelfs helemaal niet ken.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Maar wat mis je dan aan sex met een ander?
dat is in feite toch enorm intiem? Dat deel je toch niet zomaar even met vreemde mensen?
enne je hebt altijd nog de![]()
dus?
Geen idee, vraag het ze, in m'n directe vriendenkring heb ik ook nauwelijks mensen met relatieervaringquote:Op woensdag 21 september 2005 13:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar worden de meeste mensen er ook gelúkkig van als ze dan eindelijk hebben bereikt wat ze hebben nagestreefd...?
Masturbatie vind ik persoonlijk een treetje lager staan op de seksladder dan seks met iemand anders.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Maar wat mis je dan aan sex met een ander?
dat is in feite toch enorm intiem? Dat deel je toch niet zomaar even met vreemde mensen?
enne je hebt altijd nog de![]()
dus?
Ook dat is waar, men lijkt stelletjes meer te waarderen dan alleenstaanden.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:10 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met vaste relaties, maar dat zou ongetwijfeld gelukkiger maken aangezien de meeste mensen (lijken te) streven naar een relatie. Niet dat ik nu niet gelukkig ben overigens.
Eén op de drie huwelijken strandt. Veel relaties raken in een sleur. Ik zie wel mensen om me heen die écht gelukkig met elkaar zijn, maar het is redelijk zeldzaam heb ik het idee.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:14 schreef prinsrob het volgende:
Geen idee, vraag het ze, in m'n directe vriendenkring heb ik ook nauwelijks mensen met relatieervaring.
Jezus dat ''JIJ'' in je zinnen komt bij mij nooit voor tijdens sex...quote:Op woensdag 21 september 2005 13:12 schreef richie29 het volgende:
[..]
Liefde bestaat zeker, ik snap ook niet goed waarom je daaraan twijfelt, maar sex is opzich zelf redelijk egoistisch ja. Vind ik wel tenminste. Dat doe je uiteindelijk toch omdat JIJ het fijn vind , JIJ gestreeld wil worden en JIJ wil klaarkomen. Nou zit daar echt wel het genot bij van een ander plezieren, maar ook dat doe je deels nog voor jezelf..omdat je dat zo lekker of fijn vind
U see?
Daar kan ik me dan weer weinig bij voorstellen. Ik heb seks in de eerste plaats voor mijn eigen lol. Gelukkig is het zo dat ik er ook erg van kan genieten om een ander genot te bezorgen.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:18 schreef zhe-devilll het volgende:
Jezus dat ''JIJ'' in je zinnen komt bij mij nooit voor tijdens sex...![]()
ik voel sex als een samenzijn, echt in totaliteit, heb nooit gedacht aan mezelf ergens..
wooh
Ik vind dat best meevallen.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:18 schreef BGN het volgende:
Een leven met seks maar zonder liefde zal op de lange termijn ook niet echt werken. Tenzij je in staat bent om jezelf volstrekt gelukkig te maken, maar da's vrij lastig....
ja oke lager maar het sublimeert wel een enorme behoefte die kan voorkomen dat je uit je dak gaat... op straat ofzo LOLquote:Op woensdag 21 september 2005 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Masturbatie vind ik persoonlijk een treetje lager staan op de seksladder dan seks met iemand anders.
Het is nu ook weer niet zo dat ik iedere vreemdeling mijn slaapkamer binnentrek om even een potje te neuken. Maar ik hoef inderdaad niet iemand door en door te kennen om er geweldige seks mee te kunnen hebben.
Dat valt nou ook wel weer wat mee. Masturberen is leuk, maar het haalt het niet bij een goeie beurt hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja oke lager maar het sublimeert wel een enorme behoefte die kan voorkomen dat je uit je dak gaat... op straat ofzo LOL
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:20 schreef zhe-devilll het volgende:
ja oke lager maar het sublimeert wel een enorme behoefte die kan voorkomen dat je uit je dak gaat... op straat ofzo LOL
ik voel dat als een natuurlijk behoefte die je hebt als je van iemand houdt, dan wil je elkaar aanraken en kussen en meer...quote:Op woensdag 21 september 2005 13:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar kan ik me dan weer weinig bij voorstellen. Ik heb seks in de eerste plaats voor mijn eigen lol. Gelukkig is het zo dat ik er ook erg van kan genieten om een ander genot te bezorgen.
tuurlijk maar goed, dat kan bij mij alleen maar als ik dus gevoelens heb voor die ander..quote:Op woensdag 21 september 2005 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natuurlijk en ik sla de hand dan ook gaarne aan mezelf zo nu en dan.
Maar hoe lekker en bevredigend dat ook is, het háált het niet bij seks met een ander.
Gedeelde seks is dubbele seks, zeg maar.
Aantrekkelijk vinden en houden van zijn twee heel verschillende dingen. Ik moet iemand wel een beetje aantrekkelijk vinden om er seks mee te willen hebben. Maar ik hoef niet van diegene te houden. Ik zie seks toch meer als een ietwat dierlijke neiging. Liefde is daarmee niet verbonden. Iig niet voor mij.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:22 schreef zhe-devilll het volgende:
ik voel dat als een natuurlijk behoefte die je hebt als je van iemand houdt, dan wil je elkaar aanraken en kussen en meer...
en genieten doe je dan ook vanuit dat standpunt denk ik..
Maar ik heb dit gevoel niet bij iemand die ik niet aantrekkelijk vind (in mijn ogen)
echt totaal niet zelfs?
Bijna volledig mee eens, alleen met de nuancering dat liefde daar niet mee verbonden hoeft te zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Aantrekkelijk vinden en houden van zijn twee heel verschillende dingen. Ik moet iemand wel een beetje aantrekkelijk vinden om er seks mee te willen hebben. Maar ik hoef niet van diegene te houden. Ik zie seks toch meer als een ietwat dierlijke neiging. Liefde is daarmee niet verbonden. Iig niet voor mij.
Inderdaad. Het kan wel en dat maakt het misschien nog wel mooier (niet echt veel ervaring meequote:Op woensdag 21 september 2005 13:26 schreef Copycat het volgende:
Bijna volledig mee eens, alleen met de nuancering dat liefde daar niet mee verbonden hoeft te zijn.
Het zou vervelend zijn maar gegeven dat ik al de keuze had gemaakt voor liefde boven seks, is het enige nadeel alleen het gebrek aan nakomelingetjes. Of gaan we t nu hebben over KIquote:Op woensdag 21 september 2005 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gemis van seks vind jij geen probleem?
Ik denk wel dat huwelijk bestaat om elkaar zekerheid te geven, in de zin van 'ik kies ervoor om altijd bij jou te blijven', maar mijns inziens heb je dat bij een langdurige goede relatie ook al. Dus eig is trouwen alleen een soort van formaliteit? En een goed excuus voor een mooi feestjequote:Op woensdag 21 september 2005 13:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Is een huwelijk dan in het leven geroepen om veiligheid te geven aan de mensen?
Gezinsverband en zorg voor elkaar?
Waarom hebben we relaties eigenlijk? Op den duur gaat denk ik , zo te lezen het merendeel uit van een eigen Ik, en wil men vanuit het zelf zich niet meer echt binden aan iemand.
Impliceert dit nu dat Liefde niet bestaat? Is het een utopie? Is het egoisme of is juist sex egoisme?
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:28 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Het zou vervelend zijn maar gegeven dat ik al de keuze had gemaakt voor liefde boven seks, is het enige nadeel alleen het gebrek aan nakomelingetjes. Of gaan we t nu hebben over KI
En zoals zhe-devilll al opmerkte:, bij gebrek aan 'meer'.
[..]
Ik denk wel dat huwelijk bestaat om elkaar zekerheid te geven, in de zin van 'ik kies ervoor om altijd bij jou te blijven', maar mijns inziens heb je dat bij een langdurige goede relatie ook al. Dus eig is trouwen alleen een soort van formaliteit? En een goed excuus voor een mooi feestje![]()
Relaties hebben we omdat (bijna) iedereen wel iemand anders nodig heeft om zichzelf mee te delen, om op terug te vallen, om gewild te voelen, etc.
Verder heb ik niet echt een probleem me te binden aan iemand als ze het echt waard is.
Als iemand zich niet wil binden en toch liefde wil dan is dat inderdaad egoistisch. Als iemand louter seks heeft om aan zijn eigen trekken te komen is dat ook egoistisch.
niet met de intentie mensen boos te maken; je doet het dan immers alleen voor jezelf
Liefde is inderdaad een utopie, niemand weet immers wat het precies is, maar het is er wel eentje waar je met zn 2en naar streeft; en in die zin is misschien het pad naar die utopie hetgeen waar liefde omdraait.
maar hoe bepaal je dit? Dat je wel of niet misbruik van iemand maakt?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja trancethrust, het is egoïstisch. Er is wat mij betreft alleen helemaal niets mis met egoïsme. Zolang je maar niet misbruik gaat maken van mensen e.d.
dat was niet de insteek van het topic..quote:Op woensdag 21 september 2005 13:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In welke zin heeft trancethrust de keuze voor liefde boven seks gemaakt? Je hebt een partner die geen seks wil?
Ik spreek meestal gewoon met iemand af dat we seks hebben om de seks en verder niet. Gewoon expliciet in zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:35 schreef zhe-devilll het volgende:
maar hoe bepaal je dit? Dat je wel of niet misbruik van iemand maakt?
Ik heb dan ook geen relatie. Als je iemand gaat toestaan om buiten de deur te neuken terwijl je dat eigenlijk niet wilt maar bang bent om diegene kwijt te raken, dan ben je dom bezig.quote:Er zijn best veel mensen die toegeven aan de partner die vrijheid zoekt..
Dan moeten ze dat niet zeggen. Dat is dan toch hún probleem?quote:nee oke ik wil ook echt niks met je zeggen ze --- maar ondertussen zitten ze wel met een klotengevoel..
Idd. En zéker geen seksrelatie aangaan met iemand op wie je stiekem wél verliefd bent. Een lastige verleiding om te weerstaan, maar wel zo snugger.quote:Dus enige wat men kan doen is dus altijd heel duidelijk zijn in je wensen..
toch zie ik dit veel gebeuren om me heen hoor..en ja dit is ook hun probleem maar ze blijven hopen op toch ooit een relatie met die persoon ...En gekke is diegene die t.o hen staat ziet dat dan ook weer niet in dat de ander smacht naar meer...quote:Op woensdag 21 september 2005 13:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat niet zeggen. Dat is dan toch hún probleem
je lijkt wel een inboorling...heb je nog meer vocabulair tot je beschikking?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:36 schreef Tafkahs het volgende:
tieten!
Tja, da's gewoon een beetje dom. Je moet daar gewoon heel eerlijk en duidelijk in zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:40 schreef zhe-devilll het volgende:
toch zie ik dit veel gebeuren om me heen hoor..en ja dit is ook hun probleem maar ze blijven hopen op toch ooit een relatie met die persoon ...En gekke is diegene die t.o hen staat ziet dat dan ook weer niet in dat de ander smacht naar meer...
Nee, ik ben meer van de directe aanpak hequote:Op woensdag 21 september 2005 13:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
je lijkt wel een inboorling...heb je nog meer vocabulair tot je beschikking?
![]()
Like that!!quote:Op woensdag 21 september 2005 13:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer van de directe aanpak he
Precies, met de toevoeging dat je er ook duidelijk in moet zijn met wat je wil (zoals je later ook zelf zegtquote:Op woensdag 21 september 2005 13:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja trancethrust, het is egoïstisch. Er is wat mij betreft alleen helemaal niets mis met egoïsme. Zolang je maar niet misbruik gaat maken van mensen e.d.
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wooh je verwoord het schitterend!!!!!!!!!
Ik dacht meer aan de hypothetische keuze tussen seks en liefde; daar kies ik voor liefde, dus was de vraag of ik het gebrek aan seks niet problematisch vond eigenlijk niet relevant. Dat bedoelde ik met de ' al gemaakte keuze'quote:Op woensdag 21 september 2005 13:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In welke zin heeft trancethrust de keuze voor liefde boven seks gemaakt? Je hebt een partner die geen seks wil?
ah een belg zekers die verdwaald is zekersquote:Op woensdag 21 september 2005 13:56 schreef in-limboy het volgende:
Voor mij is het in ieder geval liefde, en niet seks (nogal wiedes)
Zo wiedes is het blijkbaar niet. Je bent in de minderheid.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:56 schreef in-limboy het volgende:
Voor mij is het in ieder geval liefde, en niet seks (nogal wiedes)
stand is nu 12-3quote:Op woensdag 21 september 2005 14:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zo wiedes is het blijkbaar niet. Je bent in de minderheid.
trommel vanavond mijn spirituele gevoelige vriendenkring wel ff op danquote:
Voor mij is het nogal wiedes, maar als ik mijn reden opschrijf, gaat het topic rellen.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zo wiedes is het blijkbaar niet. Je bent in de minderheid.
Kom op met die boterhamzakjes danquote:
Je bent impotent?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:05 schreef in-limboy het volgende:
Voor mij is het nogal wiedes, maar als ik mijn reden opschrijf, gaat het topic rellen.![]()
Haha, ach, het leuke van zo'n minderheid is dat het het zoeken wat uitdagender maakt, toch?quote:
Je hebt dan ook geen relatie nodig voor seks.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:07 schreef TaQer het volgende:
Liefde & Vertrouwen. Sex is een hele leuke bijkomstigheid,dat zal ik niet ontkennen. Maar wat is je relatie zonder liefde en vertrouwen? Dan is er geen relatie.
Seks is blijkbaar iets wat vrouwen 'geven' en mannen 'krijgen'?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:09 schreef RobbieRicardo het volgende:
zonder sex geen liefde dus sex is t belangrijkst je kan niet houden van een vrouw die jou geen sex geeft
waar mannen recht op hebben als man zijnde ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Seks is blijkbaar iets wat vrouwen 'geven' en mannen 'krijgen'?
En vrouwen hebben er geen recht op? Jij gaat er van uit dat vrouwen eigenlijk liever geen seks willen en dat je het dus van ze moet eisen?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
waar mannen recht op hebben als man zijnde ja.
de man is een gever en de vrouw een nemer zo is het en zo is het altijd al geweest en maakt deel uit van de rechten van de man. en ik ben niet slecht in bed ik hoor anders geen klachtenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En vrouwen hebben er geen recht op? Jij gaat er van uit dat vrouwen eigenlijk liever geen seks willen en dat je het dus van ze moet eisen?
Je bent zeker erg slecht in bed.
Net was het nog andersom.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:14 schreef RobbieRicardo het volgende:
de man is een gever en de vrouw een nemer zo is het en zo is het altijd al geweest
Je bent moslim?quote:en maakt deel uit van de rechten van de man.
ik heb niets met die gastent e maken en dat wil ik ook nietquote:Op woensdag 21 september 2005 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Net was het nog andersom.
[..]
Je bent moslim?
Aangezien seks niet staat aangemerkt als één van de rechten van de mens in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens, denk ik dat er helemaal niemand 'recht' heeft op seks.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:16 schreef trancethrust het volgende:
He niet gaan rellen he
Vrouwen hebben iig net zo veel ' recht' op seks als mannen, ofwel vrouwen 'geven' en 'krijgen' seks, net zoals mannen seks 'geven' en 'krijgen', als je t in die woorden wilt uitdrukken..
Waar staat dat geschreven?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:14 schreef RobbieRicardo het volgende:
de man is een gever en de vrouw een nemer zo is het en zo is het altijd al geweest en maakt deel uit van de rechten van de man.
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ach, ik word graag genomen hoor.
Je vindt dat het wel van respect getuigt om seks gewoon te némen, ongeacht of een vrouw dat wil of niet...? Vréémde gedachtengang...quote:Op woensdag 21 september 2005 14:20 schreef RobbieRicardo het volgende:
beetje respect graag voor mij mening ik zeik juo ook niet af copycat met je oertijd. je kapsel komt uit de oertijd
Liefde?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:14 schreef zhe-devilll het volgende:
*hm interessante eye opener prinsrob*
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:20 schreef RobbieRicardo het volgende:
beetje respect graag voor mij mening ik zeik juo ook niet af copycat met je oertijd. je kapsel komt uit de oertijd
Ze hebben er begrip voor.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:27 schreef RobbieRicardo het volgende:
ik heb keiveel respect voor vrouwen waar halen jullie dit allemal vandaan??? respect betekend voor mij liefde en ik ben een liefdevol persoon vooral voor vrouwen dat sex voor mij noodfzakelijk is dat is gewoon zo en hebben de meeste vrouwen begrip voor
Nee ja zo bedoel ik t niet natuurlijk. Punt is meer dat als er ooit een recht tot seks is dat het zowel voor mannen als vrouwen in gelijke mate is. Je maakt trouwens wel een grappig punt; zolang er hoeren e.d. zijn is het al dan niet recht hebben op seks niet echt een issue. Doet me trouwens denken aan iets banaals wat ik ooit had gehoord; een gehandicapt persoon vond dat ie recht had op seks, en een tv programma had uiteindelijk iets voor hem weten te regelenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Aangezien seks niet staat aangemerkt als één van de rechten van de mens in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens, denk ik dat er helemaal niemand 'recht' heeft op seks.En al helemaal niet tegen de zin van een ander trouwens. Dan ga je maar naar een hoer.
natuurlijk want de mens moet zich voortplanten.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:27 schreef Copycat het volgende:
Heb je er andersom ook begrip voor dat voor veel vrouwen seks net zo noodzakelijk is?
Dat lees ik namelijk niet in je posts.
Gehandicapten schijnen het zelfs vergoed te kunnen krijgen als ze naar de hoeren gaan. Blijkbaar is het voor gehandicapten dus wél een recht. Ik krijg namelijk geen gigolo vergoed als ik geen neukmaatje kan vinden.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:28 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Nee ja zo bedoel ik t niet natuurlijk. Punt is meer dat als er ooit een recht tot seks is dat het zowel voor mannen als vrouwen in gelijke mate is. Je maakt trouwens wel een grappig punt; zolang er hoeren e.d. zijn is het al dan niet recht hebben op seks niet echt een issue. Doet me trouwens denken aan iets banaals wat ik ooit had gehoord; een gehandicapt persoon vond dat ie recht had op seks, en een tv programma had uiteindelijk iets voor hem weten te regelenZit iig nog een hele discussie om het hoekje bij de vraag of men recht heeft op seks, maar da's een heel ander onderwerp...
Ik MOET helemaal niks.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:29 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
natuurlijk want de mens moet zich voortplanten.
Ik heb het niet over voortplanting maar over genotquote:Op woensdag 21 september 2005 14:29 schreef RobbieRicardo het volgende:
Denk je dat eenv rouw alleen maar sex heeft om een man bij zich te houden en om kinderen te maken?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:29 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ga ik geen antwoord opgeven want dan krijg ik problemen met al die vrouwen hier die teveel naar opra en sex in the city kijken en dat na gaan doenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Denk je dat eenv rouw alleen maar sex heeft om een man bij zich te houden en om kinderen te maken?
Eigenlijk best vreemd; regering betaalt ervoor om in de lusten van een bepaalde groep te voorzien? Aan de ene kant is het heel goed te begrijpen, maar toch, het blijft vreemd...quote:Op woensdag 21 september 2005 14:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gehandicapten schijnen het zelfs vergoed te kunnen krijgen als ze naar de hoeren gaan. Blijkbaar is het voor gehandicapten dus wél een recht. Ik krijg namelijk geen gigolo vergoed als ik geen neukmaatje kan vinden.
LOL Jij denkt dat vrouwen alleen maar doen alsóf ze seks leuk vinden omdat ze dat op TV zien?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:37 schreef RobbieRicardo het volgende:
ga ik geen antwoord opgeven want dan krijg ik problemen met al die vrouwen hier die teveel naar opra en sex in the city kijken en dat na gaan doen
En toch geef je impliciet antwoordquote:Op woensdag 21 september 2005 14:37 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ga ik geen antwoord opgeven want dan krijg ik problemen met al die vrouwen hier die teveel naar opra en sex in the city kijken en dat na gaan doen
Wow, hoe was dat?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:38 schreef Copycat het volgende:
Dat is op zich al een duidelijk genoeg antwoord, Robbie.
FYI : Ik genoot al van seks voor zowel Oprah als SaTC op de Nederlandse buis verschenen.
Het lijkt me wel wat hoor, zo'n afgetrainde kerel die er echt hélemaal voor jouw is.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:38 schreef trancethrust het volgende:
Eigenlijk best vreemd; regering betaalt ervoor om in de lusten van een bepaalde groep te voorzien? Aan de ene kant is het heel goed te begrijpen, maar toch, het blijft vreemd...
En t zou ook wat zijn he, gratis hoertjes/gigolo'sAlhoewel ik niet het idee heb dat jij dat in principe ooit zou hebben
![]()
LOL Ja ik ook.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:38 schreef Copycat het volgende:
Dat is op zich al een duidelijk genoeg antwoord, Robbie.
FYI : Ik genoot al van seks voor zowel Oprah als SaTC op de Nederlandse buis verschenen.
Beter dan in de filmquote:Op woensdag 21 september 2005 14:39 schreef Tafkahs het volgende:
Wow, hoe was dat?
Het is een rudimentaire eikel.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef cinnamongirl het volgende:
De Schepper heeft bij ons niet voor niets een genotsknopje ontworpen hoor![]()
De enige fiunctie ervan is genot....
Schepper.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef cinnamongirl het volgende:
De Schepper heeft bij ons niet voor niets een genotsknopje ontworpen hoor![]()
De enige fiunctie ervan is genot....
Schepper Schmepper, ik weet ook niet wie er verantwoordelijk is voor ons 'ontwerp' maar ik klaag nietquote:Op woensdag 21 september 2005 14:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Schepper.Scheppers schijnen alleen maar te willen dat we dat knopje voorál niet teveel gebruiken.
*meldt*quote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat hoor, zo'n afgetrainde kerel die er echt hélemaal voor jouw is.
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hint: seks is voor een man een stuk leuker als de vrouw het ook leuk vindt.
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:49 schreef Godshand het volgende:
*meldt*
hoi Luup!![]()
er hoeft maar "sex" in de TT te staan en we zijn er weer
Maar zou je dan niet bijvoorbeeld willen dat je partner je toestaat om elders seks te halen? Wat zou je zelf doen als jij degene was die geen seks meer kon hebben?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:28 schreef Enyalius het volgende:
hetzelfde als altijd. liefde zal er bij mij niet minder door worden
Dat is natuurlijk een oordeel vanuit jouw persoonlijke denkkader. Ik zou het dus wél verschrikkelijk missen. Ik zal niet zeggen dat ik niet zonder kán, maar ik wil het niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:33 schreef Enyalius het volgende:
ik sta wel vaker lange tijd droog als het moet en mis sex totaal niet. vind het persoonlijk nogal zwaar overschat.
ik blijf zonder enige twijfel bij mijn man. Een leven waarin ik van 's morgens tot 's avonds naar hartelust zou kunnen sexen, lijkt me verschrikkeliijk triest en leeg zonder hem aan mijn zij.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Even een zijdelingse vraag, als dat mag van TS...
Wat als je een goede relatie hebt en je partner is plotseling fysiek niet meer in staat om seks te hebben, bijvoorbeeld door een ongeluk. Nooit meer. Wat zou je doen?
Maar ik denk wel dat je ergens anders dan de sex gaat zoeken...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik blijf zonder enige twijfel bij mijn man. Een leven waarin ik van 's morgens tot 's avonds naar hartelust zou kunnen sexen, lijkt me verschrikkeliijk triest en leeg zonder hem aan mijn zij.
En, waar blijven ze?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
trommel vanavond mijn spirituele gevoelige vriendenkring wel ff op dan![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef denka het volgende:
Het hele leven en de wereld draait om sex....echt...
Ik blijf bij mijn partner..quote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat als je een goede relatie hebt en je partner is plotseling fysiek niet meer in staat om seks te hebben, bijvoorbeeld door een ongeluk. Nooit meer. Wat zou je doen?
Als ik die behoefte zou hebben? Red ik mijzelf op een achteraf kamertje wel ik heb geen man nodig om sex te moeten hebben, ik heb wel een partner nodig om te delen..quote:Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar zou je dan niet bijvoorbeeld willen dat je partner je toestaat om elders seks te halen? Wat zou je zelf doen als jij degene was die geen seks meer kon hebben?
Niks.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat het anders een flinke impact op een relatie kan hebben en dat zoiets niet zelden tot een breuk leidt, op de lange duur.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:14 schreef 0 het volgende:
Niks.
Lijkt me nogal achterlijk om iemand om die reden te dumpen.
Het is altijd lastig je te verplaatsen in mensen die anders zijn dan jij.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:45 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik begrijp soms de intense geilheid niet in mensen,
Om 'mezelf te delen' heb ik geen partner nodig. Dat kan ik ook met anderen, al begrijp ik niet helemaal wat je bedoelt met 'jezelf delen'.quote:wel dat intense gevoel jezelf te willen delen samen met je partner..dat noem ik liefde want ik kan dit echt niet delen met zomaar iemand..
Dan noem je ook wel weer een uiterste.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:45 schreef petitlapin het volgende:
ik blijf zonder enige twijfel bij mijn man. Een leven waarin ik van 's morgens tot 's avonds naar hartelust zou kunnen sexen, lijkt me verschrikkeliijk triest en leeg zonder hem aan mijn zij.
echt niet, dat zou impliceren dat ik verliefd ben geworden op iemand anders, want ik persoonlijk ben niet in staat om sex te hebben met iemand waar ik niet verliefd op ben.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:52 schreef denka het volgende:
Maar ik denk wel dat je ergens anders dan de sex gaat zoeken...
sex met iemand anders spreekt me niet aan, integendeel, ik zou ervan walgen. je hebt mensen die zomaar lustgevoelens kunnen hebben voor iemand, zonder er verliefd op te zijn, ik kan dat niet. Ik moet er niet aan denken om sex te hebben met iemand anders dan mijn vriend.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind sommige reacties wel erg moreel correct.
De mens wordt gedreven door lust.
Als ik geen sex meer zou kunnen hebben om de een of de andere reden, zou ik het niet op mijn geweten willen hebben om een gezonde man met gezonde driften een seksueel leven te ontzeggen.
Van mij zou ie dan een minnares mogen zoeken.
Omgekeerd verwacht ik ook van mijn vriend dat ie mij sex gunt als hij het mij niet meer zou kunnen geven.
IK neem aan dat er wel een bepaalde mate van aantrekkingskracht moet zijn voordat je met iemand het bed deelt. En als je je aangetrokken voelt tot iemand anders, is het dan geen verraad t.o.v. je partner? Je kunt niet doen alsof het helemaal niks voorsteld.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind sommige reacties wel erg moreel correct.
Als ik geen sex meer zou kunnen hebben om de een of de andere reden, zou ik het niet op mijn geweten willen hebben om een gezonde man met gezonde driften een seksueel leven te ontzeggen.
Van mij zou ie dan een minnares mogen zoeken.
Omgekeerd verwacht ik ook van mijn vriend dat ie mij sex gunt als hij het mij niet meer zou kunnen geven.
Sommige mensen kennen ook nog idealen en dergelijke. (Macht, geld, bekendheid en succes zijn ook leuke drijfveren, maar die vallen ook onder een vorm van lust..)quote:Op donderdag 22 september 2005 10:30 schreef cinnamongirl het volgende:
...
...
hier kan ik me erg in vinden.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sex met iemand anders spreekt me niet aan,
Ik kan niet genieten van sex als ik niet verliefd ben op mijn partner, ik moet hem goed kennen en van hem houden van kop tot teen.
Hier is niets moreels aan verbonden. Ik heb er geen problemen mee dat anderen niet zonder sex kunnen.
Het gaat om overleven, relaties (als die al bestaan) en sex zijn bijzaak.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:39 schreef zhe-devilll het volgende:
Ben gewoon heel benieuwd hoe men aankijkt tegen relaties, en losvaste one night/month stands, wat is er momenteel nog belangrijk,
gaat het nog steeds om liefde of gaat men tegenwoordig meer voor de sex .
En is dat dan niet erg oppervlakkig?
Sex is de ultieme vorm van overleven -voortplanten!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat om overleven, relaties (als die al bestaan) en sex zijn bijzaak.
Daar hebben we toch het klonen voor? Sex is volledig overboden hoor tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Sex is de ultieme vorm van overleven -voortplanten!![]()
We worden meer door instincten 'aangedreven' dan we denken.
Maar juist de overbodige zaken zijn vaak het leukst/lekkerstquote:Op donderdag 22 september 2005 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
Sex is volledig overboden hoor tegenwoordig.![]()
Ja, 'leer' dat maar eens aan onze genen.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hebben we toch het klonen voor? Sex is volledig overboden hoor tegenwoordig.![]()
Dat valt ook wel heel erg tegen.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar juist de overbodige zaken zijn vaak het leukst/lekkerst.
Vind je?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
Dat valt ook wel heel erg tegen.
I second that!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je?
I beg to differ in deze...
Dat mag, ik vind er (tot nu toe) echt helemaal niets aanquote:Op donderdag 22 september 2005 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je?
I beg to differ in deze...
Je vindt niks aan seks...?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
Dat mag, ik vind er (tot nu toe) echt helemaal niets aan
Volgens mij is er alleen oppervlakkigheid tegenwoordig. Sex zonder enig vertooning van emotie (van man).quote:Op woensdag 21 september 2005 12:39 schreef zhe-devilll het volgende:
Ben gewoon heel benieuwd hoe men aankijkt tegen relaties, en losvaste one night/month stands, wat is er momenteel nog belangrijk,
gaat het nog steeds om liefde of gaat men tegenwoordig meer voor de sex .
En is dat dan niet erg oppervlakkig?
Dat je niet verliefd bent en geen relatie hebt, wil nog niet zeggen dat er geen emotie bij komt kijken. Integendeel.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:48 schreef SV het volgende:
[..]
Volgens mij is er alleen oppervlakkigheid tegenwoordig. Sex zonder enig vertooning van emotie (van man).![]()
![]()
Nope, tot nu toe echt nietquote:Op donderdag 22 september 2005 17:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je vindt niks aan seks...?
Nou ja, dat kan. Ik zie twee mogelijkheden. Óf het is gewoon niet jouw ding, óf je hebt nog nooit écht goeie seks gehad.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
Nope, tot nu toe echt niet
Zou het zomaar kunnen zijn hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 18:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan. Ik zie twee mogelijkheden. Óf het is gewoon niet jouw ding, óf je hebt nog nooit écht goeie seks gehad.
Heb je het nooit echt interessant gevonden?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zover ben ik dus niet en of ik daar ooit ga komen, ik twijfel zeer..........
Misschen ben je gewoon aseksueel. Die zijn er meer. Hier op het forum lopen er ook enkele rond.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
Nooit interessant, dat misschien nog wel, maar leuk of lekker niet nee
Zou kunnen , of ik ben gewoon de juiste persoon nog niet tegengekomen (als dat al bestaat de juiste persoon)quote:Op donderdag 22 september 2005 18:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschen ben je gewoon aseksueel. Die zijn er meer. Hier op het forum lopen er ook enkele rond.
of sommige mensen zijn einzelgangers en genieten van het leven zonder al die heisaquote:Op donderdag 22 september 2005 16:09 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen ook nog idealen en dergelijke. (Macht, geld, bekendheid en succes zijn ook leuke drijfveren, maar die vallen ook onder een vorm van lust..)
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
of sommige mensen zijn einzelgangers en genieten van het leven zonder al die heisa
(Macht, geld, bekendheid en succes en sex met vreemden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |