*meldt*quote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat hoor, zo'n afgetrainde kerel die er echt hélemaal voor jouw is.
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hint: seks is voor een man een stuk leuker als de vrouw het ook leuk vindt.
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:49 schreef Godshand het volgende:
*meldt*
hoi Luup!![]()
er hoeft maar "sex" in de TT te staan en we zijn er weer
Maar zou je dan niet bijvoorbeeld willen dat je partner je toestaat om elders seks te halen? Wat zou je zelf doen als jij degene was die geen seks meer kon hebben?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:28 schreef Enyalius het volgende:
hetzelfde als altijd. liefde zal er bij mij niet minder door worden
Dat is natuurlijk een oordeel vanuit jouw persoonlijke denkkader. Ik zou het dus wél verschrikkelijk missen. Ik zal niet zeggen dat ik niet zonder kán, maar ik wil het niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:33 schreef Enyalius het volgende:
ik sta wel vaker lange tijd droog als het moet en mis sex totaal niet. vind het persoonlijk nogal zwaar overschat.
ik blijf zonder enige twijfel bij mijn man. Een leven waarin ik van 's morgens tot 's avonds naar hartelust zou kunnen sexen, lijkt me verschrikkeliijk triest en leeg zonder hem aan mijn zij.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Even een zijdelingse vraag, als dat mag van TS...
Wat als je een goede relatie hebt en je partner is plotseling fysiek niet meer in staat om seks te hebben, bijvoorbeeld door een ongeluk. Nooit meer. Wat zou je doen?
Maar ik denk wel dat je ergens anders dan de sex gaat zoeken...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik blijf zonder enige twijfel bij mijn man. Een leven waarin ik van 's morgens tot 's avonds naar hartelust zou kunnen sexen, lijkt me verschrikkeliijk triest en leeg zonder hem aan mijn zij.
En, waar blijven ze?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
trommel vanavond mijn spirituele gevoelige vriendenkring wel ff op dan![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef denka het volgende:
Het hele leven en de wereld draait om sex....echt...
Ik blijf bij mijn partner..quote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat als je een goede relatie hebt en je partner is plotseling fysiek niet meer in staat om seks te hebben, bijvoorbeeld door een ongeluk. Nooit meer. Wat zou je doen?
Als ik die behoefte zou hebben? Red ik mijzelf op een achteraf kamertje wel ik heb geen man nodig om sex te moeten hebben, ik heb wel een partner nodig om te delen..quote:Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar zou je dan niet bijvoorbeeld willen dat je partner je toestaat om elders seks te halen? Wat zou je zelf doen als jij degene was die geen seks meer kon hebben?
Niks.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat het anders een flinke impact op een relatie kan hebben en dat zoiets niet zelden tot een breuk leidt, op de lange duur.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:14 schreef 0 het volgende:
Niks.
Lijkt me nogal achterlijk om iemand om die reden te dumpen.
Het is altijd lastig je te verplaatsen in mensen die anders zijn dan jij.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:45 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik begrijp soms de intense geilheid niet in mensen,
Om 'mezelf te delen' heb ik geen partner nodig. Dat kan ik ook met anderen, al begrijp ik niet helemaal wat je bedoelt met 'jezelf delen'.quote:wel dat intense gevoel jezelf te willen delen samen met je partner..dat noem ik liefde want ik kan dit echt niet delen met zomaar iemand..
Dan noem je ook wel weer een uiterste.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:45 schreef petitlapin het volgende:
ik blijf zonder enige twijfel bij mijn man. Een leven waarin ik van 's morgens tot 's avonds naar hartelust zou kunnen sexen, lijkt me verschrikkeliijk triest en leeg zonder hem aan mijn zij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |