abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30788994
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:20 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ja oke lager maar het sublimeert wel een enorme behoefte die kan voorkomen dat je uit je dak gaat... op straat ofzo LOL
Dat valt nou ook wel weer wat mee. Masturberen is leuk, maar het haalt het niet bij een goeie beurt hoor.
  woensdag 21 september 2005 @ 13:22:24 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30789014
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:20 schreef zhe-devilll het volgende:

ja oke lager maar het sublimeert wel een enorme behoefte die kan voorkomen dat je uit je dak gaat... op straat ofzo LOL

Natuurlijk en ik sla de hand dan ook gaarne aan mezelf zo nu en dan .
Maar hoe lekker en bevredigend dat ook is, het háált het niet bij seks met een ander.
Gedeelde seks is dubbele seks, zeg maar .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30789028
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Daar kan ik me dan weer weinig bij voorstellen. Ik heb seks in de eerste plaats voor mijn eigen lol. Gelukkig is het zo dat ik er ook erg van kan genieten om een ander genot te bezorgen.
ik voel dat als een natuurlijk behoefte die je hebt als je van iemand houdt, dan wil je elkaar aanraken en kussen en meer...
en genieten doe je dan ook vanuit dat standpunt denk ik..
Maar ik heb dit gevoel niet bij iemand die ik niet aantrekkelijk vind (in mijn ogen)
echt totaal niet zelfs?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30789075
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Natuurlijk en ik sla de hand dan ook gaarne aan mezelf zo nu en dan .
Maar hoe lekker en bevredigend dat ook is, het háált het niet bij seks met een ander.
Gedeelde seks is dubbele seks, zeg maar .
tuurlijk maar goed, dat kan bij mij alleen maar als ik dus gevoelens heb voor die ander..
best jammer wel voor mezelf..dat ik zo ben eigenlijk
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30789084
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:22 schreef zhe-devilll het volgende:
ik voel dat als een natuurlijk behoefte die je hebt als je van iemand houdt, dan wil je elkaar aanraken en kussen en meer...
en genieten doe je dan ook vanuit dat standpunt denk ik..
Maar ik heb dit gevoel niet bij iemand die ik niet aantrekkelijk vind (in mijn ogen)
echt totaal niet zelfs?
Aantrekkelijk vinden en houden van zijn twee heel verschillende dingen. Ik moet iemand wel een beetje aantrekkelijk vinden om er seks mee te willen hebben. Maar ik hoef niet van diegene te houden. Ik zie seks toch meer als een ietwat dierlijke neiging. Liefde is daarmee niet verbonden. Iig niet voor mij.
  woensdag 21 september 2005 @ 13:26:36 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30789150
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Aantrekkelijk vinden en houden van zijn twee heel verschillende dingen. Ik moet iemand wel een beetje aantrekkelijk vinden om er seks mee te willen hebben. Maar ik hoef niet van diegene te houden. Ik zie seks toch meer als een ietwat dierlijke neiging. Liefde is daarmee niet verbonden. Iig niet voor mij.
Bijna volledig mee eens, alleen met de nuancering dat liefde daar niet mee verbonden hoeft te zijn.
pi_30789197
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:26 schreef Copycat het volgende:
Bijna volledig mee eens, alleen met de nuancering dat liefde daar niet mee verbonden hoeft te zijn.
Inderdaad. Het kan wel en dat maakt het misschien nog wel mooier (niet echt veel ervaring mee ), maar het hoeft niet.
pi_30789208
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het gemis van seks vind jij geen probleem?
Het zou vervelend zijn maar gegeven dat ik al de keuze had gemaakt voor liefde boven seks, is het enige nadeel alleen het gebrek aan nakomelingetjes. Of gaan we t nu hebben over KI
En zoals zhe-devilll al opmerkte: , bij gebrek aan 'meer'.
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:09 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Is een huwelijk dan in het leven geroepen om veiligheid te geven aan de mensen?
Gezinsverband en zorg voor elkaar?
Waarom hebben we relaties eigenlijk? Op den duur gaat denk ik , zo te lezen het merendeel uit van een eigen Ik, en wil men vanuit het zelf zich niet meer echt binden aan iemand.
Impliceert dit nu dat Liefde niet bestaat? Is het een utopie? Is het egoisme of is juist sex egoisme?
Ik denk wel dat huwelijk bestaat om elkaar zekerheid te geven, in de zin van 'ik kies ervoor om altijd bij jou te blijven', maar mijns inziens heb je dat bij een langdurige goede relatie ook al. Dus eig is trouwen alleen een soort van formaliteit? En een goed excuus voor een mooi feestje
Relaties hebben we omdat (bijna) iedereen wel iemand anders nodig heeft om zichzelf mee te delen, om op terug te vallen, om gewild te voelen, etc.
Verder heb ik niet echt een probleem me te binden aan iemand als ze het echt waard is.
Als iemand zich niet wil binden en toch liefde wil dan is dat inderdaad egoistisch. Als iemand louter seks heeft om aan zijn eigen trekken te komen is dat ook egoistisch.
niet met de intentie mensen boos te maken; je doet het dan immers alleen voor jezelf
Liefde is inderdaad een utopie, niemand weet immers wat het precies is, maar het is er wel eentje waar je met zn 2en naar streeft; en in die zin is misschien het pad naar die utopie hetgeen waar liefde omdraait.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_30789273
Ja trancethrust, het is egoïstisch. Er is wat mij betreft alleen helemaal niets mis met egoïsme. Zolang je maar niet misbruik gaat maken van mensen e.d.
pi_30789324
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:28 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Het zou vervelend zijn maar gegeven dat ik al de keuze had gemaakt voor liefde boven seks, is het enige nadeel alleen het gebrek aan nakomelingetjes. Of gaan we t nu hebben over KI
En zoals zhe-devilll al opmerkte: , bij gebrek aan 'meer'.
[..]

Ik denk wel dat huwelijk bestaat om elkaar zekerheid te geven, in de zin van 'ik kies ervoor om altijd bij jou te blijven', maar mijns inziens heb je dat bij een langdurige goede relatie ook al. Dus eig is trouwen alleen een soort van formaliteit? En een goed excuus voor een mooi feestje
Relaties hebben we omdat (bijna) iedereen wel iemand anders nodig heeft om zichzelf mee te delen, om op terug te vallen, om gewild te voelen, etc.
Verder heb ik niet echt een probleem me te binden aan iemand als ze het echt waard is.
Als iemand zich niet wil binden en toch liefde wil dan is dat inderdaad egoistisch. Als iemand louter seks heeft om aan zijn eigen trekken te komen is dat ook egoistisch.
niet met de intentie mensen boos te maken; je doet het dan immers alleen voor jezelf
Liefde is inderdaad een utopie, niemand weet immers wat het precies is, maar het is er wel eentje waar je met zn 2en naar streeft; en in die zin is misschien het pad naar die utopie hetgeen waar liefde omdraait.

wooh je verwoord het schitterend!!!!!!!!!
pi_30789381
In welke zin heeft trancethrust de keuze voor liefde boven seks gemaakt? Je hebt een partner die geen seks wil?
pi_30789437
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja trancethrust, het is egoïstisch. Er is wat mij betreft alleen helemaal niets mis met egoïsme. Zolang je maar niet misbruik gaat maken van mensen e.d.
maar hoe bepaal je dit? Dat je wel of niet misbruik van iemand maakt?
Er zijn best veel mensen die toegeven aan de partner die vrijheid zoekt..
nee oke ik wil ook echt niks met je zeggen ze --- maar ondertussen zitten ze wel met een klotengevoel..
In feite krijg je dan wederom 2 groepen mensen
de ene die een relatie wil in liefde *inclu sex natuurlijk*
De andere die een relatie wil alleen inclu sex en zonder bindingen...

Soms als mensen dit meemaken op jonge leeftijd bv, dan veranderen ze van iemand die in feite liefde zocht in een persoon die nu alleen nog maar uit is op sex?
Omdat ze dit ergens aangeleerd hebben..dankzij het misbruik van een ander die misschien niet duidelijk genoeg was..

Dus enige wat men kan doen is dus altijd heel duidelijk zijn in je wensen..
pi_30789459
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In welke zin heeft trancethrust de keuze voor liefde boven seks gemaakt? Je hebt een partner die geen seks wil?
dat was niet de insteek van het topic..
liefde incluus sex
of alleen sex.. dus
pi_30789469
tieten!
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30789541
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:35 schreef zhe-devilll het volgende:
maar hoe bepaal je dit? Dat je wel of niet misbruik van iemand maakt?
Ik spreek meestal gewoon met iemand af dat we seks hebben om de seks en verder niet. Gewoon expliciet in zijn.
quote:
Er zijn best veel mensen die toegeven aan de partner die vrijheid zoekt..
Ik heb dan ook geen relatie. Als je iemand gaat toestaan om buiten de deur te neuken terwijl je dat eigenlijk niet wilt maar bang bent om diegene kwijt te raken, dan ben je dom bezig.
quote:
nee oke ik wil ook echt niks met je zeggen ze --- maar ondertussen zitten ze wel met een klotengevoel..
Dan moeten ze dat niet zeggen. Dat is dan toch hún probleem?
quote:
Dus enige wat men kan doen is dus altijd heel duidelijk zijn in je wensen..
Idd. En zéker geen seksrelatie aangaan met iemand op wie je stiekem wél verliefd bent. Een lastige verleiding om te weerstaan, maar wel zo snugger.
pi_30789595
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dan moeten ze dat niet zeggen. Dat is dan toch hún probleem
toch zie ik dit veel gebeuren om me heen hoor..en ja dit is ook hun probleem maar ze blijven hopen op toch ooit een relatie met die persoon ...En gekke is diegene die t.o hen staat ziet dat dan ook weer niet in dat de ander smacht naar meer...
pi_30789615
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:36 schreef Tafkahs het volgende:
tieten!
je lijkt wel een inboorling...heb je nog meer vocabulair tot je beschikking?
pi_30789626
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:40 schreef zhe-devilll het volgende:
toch zie ik dit veel gebeuren om me heen hoor..en ja dit is ook hun probleem maar ze blijven hopen op toch ooit een relatie met die persoon ...En gekke is diegene die t.o hen staat ziet dat dan ook weer niet in dat de ander smacht naar meer...
Tja, da's gewoon een beetje dom. Je moet daar gewoon heel eerlijk en duidelijk in zijn.
pi_30789820
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:41 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

je lijkt wel een inboorling...heb je nog meer vocabulair tot je beschikking?
Nee, ik ben meer van de directe aanpak he
pi_30789966
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:47 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Nee, ik ben meer van de directe aanpak he
Like that!!
pi_30790089
Voor mij is het in ieder geval liefde, en niet seks (nogal wiedes )
You're living in a fantasy... world...
pi_30790178
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Precies, met de toevoeging dat je er ook duidelijk in moet zijn met wat je wil (zoals je later ook zelf zegt )
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:32 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

wooh je verwoord het schitterend!!!!!!!!!
Dank je
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik dacht meer aan de hypothetische keuze tussen seks en liefde; daar kies ik voor liefde, dus was de vraag of ik het gebrek aan seks niet problematisch vond eigenlijk niet relevant. Dat bedoelde ik met de ' al gemaakte keuze'
pi_30790282
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:56 schreef in-limboy het volgende:
ah een belg zekers die verdwaald is zekers
pi_30790284
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:56 schreef in-limboy het volgende:
Zo wiedes is het blijkbaar niet. Je bent in de minderheid.
pi_30790309
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

stand is nu 12-3
pi_30790325
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:02 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

stand is nu 12-3
trommel vanavond mijn spirituele gevoelige vriendenkring wel ff op dan
pi_30790389
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Voor mij is het nogal wiedes, maar als ik mijn reden opschrijf, gaat het topic rellen.
You're living in a fantasy... world...
pi_30790415
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:52 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Like that!!
Kom op met die boterhamzakjes dan
  woensdag 21 september 2005 @ 14:06:36 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30790434
in-limboy. Ik ben niet bepaald gecharmeerd van jou niet zo subtiele hints!
Achterwege laten, dus!
pi_30790437
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:05 schreef in-limboy het volgende:
Voor mij is het nogal wiedes, maar als ik mijn reden opschrijf, gaat het topic rellen.
Je bent impotent?
pi_30790447
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:02 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

stand is nu 12-3
Haha, ach, het leuke van zo'n minderheid is dat het het zoeken wat uitdagender maakt, toch?
pi_30790457
Liefde & Vertrouwen. Sex is een hele leuke bijkomstigheid,dat zal ik niet ontkennen. Maar wat is je relatie zonder liefde en vertrouwen? Dan is er geen relatie.
pi_30790474
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:07 schreef TaQer het volgende:
Liefde & Vertrouwen. Sex is een hele leuke bijkomstigheid,dat zal ik niet ontkennen. Maar wat is je relatie zonder liefde en vertrouwen? Dan is er geen relatie.
Je hebt dan ook geen relatie nodig voor seks.
pi_30790509
zonder sex geen liefde dus sex is t belangrijkst je kan niet houden van een vrouw die jou geen sex geeft
pi_30790535
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:09 schreef RobbieRicardo het volgende:
zonder sex geen liefde dus sex is t belangrijkst je kan niet houden van een vrouw die jou geen sex geeft
Seks is blijkbaar iets wat vrouwen 'geven' en mannen 'krijgen'?
pi_30790578
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Seks is blijkbaar iets wat vrouwen 'geven' en mannen 'krijgen'?
waar mannen recht op hebben als man zijnde ja.
pi_30790600
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

waar mannen recht op hebben als man zijnde ja.
En vrouwen hebben er geen recht op? Jij gaat er van uit dat vrouwen eigenlijk liever geen seks willen en dat je het dus van ze moet eisen?

Je bent zeker erg slecht in bed.
pi_30790656
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

En vrouwen hebben er geen recht op? Jij gaat er van uit dat vrouwen eigenlijk liever geen seks willen en dat je het dus van ze moet eisen?

Je bent zeker erg slecht in bed.
de man is een gever en de vrouw een nemer zo is het en zo is het altijd al geweest en maakt deel uit van de rechten van de man. en ik ben niet slecht in bed ik hoor anders geen klachten
pi_30790690
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:14 schreef RobbieRicardo het volgende:
de man is een gever en de vrouw een nemer zo is het en zo is het altijd al geweest
Net was het nog andersom.
quote:
en maakt deel uit van de rechten van de man.
Je bent moslim?
pi_30790713
He niet gaan rellen he
Vrouwen hebben iig net zo veel ' recht' op seks als mannen, ofwel vrouwen 'geven' en 'krijgen' seks, net zoals mannen seks 'geven' en 'krijgen', als je t in die woorden wilt uitdrukken..
pi_30790736
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Net was het nog andersom.
[..]

Je bent moslim?
ik heb niets met die gastent e maken en dat wil ik ook niet
pi_30790741
Als ik moet kiezen: Liefde.
nuff said.
pi_30790755
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:16 schreef trancethrust het volgende:
He niet gaan rellen he
Vrouwen hebben iig net zo veel ' recht' op seks als mannen, ofwel vrouwen 'geven' en 'krijgen' seks, net zoals mannen seks 'geven' en 'krijgen', als je t in die woorden wilt uitdrukken..
Aangezien seks niet staat aangemerkt als één van de rechten van de mens in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens, denk ik dat er helemaal niemand 'recht' heeft op seks. En al helemaal niet tegen de zin van een ander trouwens. Dan ga je maar naar een hoer.
  woensdag 21 september 2005 @ 14:18:36 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30790758
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:14 schreef RobbieRicardo het volgende:

de man is een gever en de vrouw een nemer zo is het en zo is het altijd al geweest en maakt deel uit van de rechten van de man.
Waar staat dat geschreven?
Als ik seks heb is het een kwestie van geven en nemen. Of doel je nu alleen op het feit dat een man een penis en een vrouw een vagina heeft?
Jouw denkbeelden stammen uit de oertijd.
pi_30790785
Ach, ik word graag genomen hoor.
pi_30790805
beetje respect graag voor mij mening ik zeik juo ook niet af copycat met je oertijd. je kapsel komt uit de oertijd
  woensdag 21 september 2005 @ 14:20:37 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30790811
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ach, ik word graag genomen hoor.

Ik ook...
Maar ik neem ook zelf graag het voortouw .
pi_30790821
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:20 schreef RobbieRicardo het volgende:
beetje respect graag voor mij mening ik zeik juo ook niet af copycat met je oertijd. je kapsel komt uit de oertijd
Je vindt dat het wel van respect getuigt om seks gewoon te némen, ongeacht of een vrouw dat wil of niet...? Vréémde gedachtengang...
pi_30790841
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:14 schreef zhe-devilll het volgende:
*hm interessante eye opener prinsrob*
Liefde?
  woensdag 21 september 2005 @ 14:22:21 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30790851
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:20 schreef RobbieRicardo het volgende:

Waarom moet ik respect hebben voor een mening waaruit geen respect voor vrouwen blijkt?

FYI: Mijn huidige kapsel dateert van afgelopen donderdag .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')