Ze hebben er begrip voor.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:27 schreef RobbieRicardo het volgende:
ik heb keiveel respect voor vrouwen waar halen jullie dit allemal vandaan??? respect betekend voor mij liefde en ik ben een liefdevol persoon vooral voor vrouwen dat sex voor mij noodfzakelijk is dat is gewoon zo en hebben de meeste vrouwen begrip voor
Nee ja zo bedoel ik t niet natuurlijk. Punt is meer dat als er ooit een recht tot seks is dat het zowel voor mannen als vrouwen in gelijke mate is. Je maakt trouwens wel een grappig punt; zolang er hoeren e.d. zijn is het al dan niet recht hebben op seks niet echt een issue. Doet me trouwens denken aan iets banaals wat ik ooit had gehoord; een gehandicapt persoon vond dat ie recht had op seks, en een tv programma had uiteindelijk iets voor hem weten te regelenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Aangezien seks niet staat aangemerkt als één van de rechten van de mens in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens, denk ik dat er helemaal niemand 'recht' heeft op seks.En al helemaal niet tegen de zin van een ander trouwens. Dan ga je maar naar een hoer.
natuurlijk want de mens moet zich voortplanten.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:27 schreef Copycat het volgende:
Heb je er andersom ook begrip voor dat voor veel vrouwen seks net zo noodzakelijk is?
Dat lees ik namelijk niet in je posts.
Gehandicapten schijnen het zelfs vergoed te kunnen krijgen als ze naar de hoeren gaan. Blijkbaar is het voor gehandicapten dus wél een recht. Ik krijg namelijk geen gigolo vergoed als ik geen neukmaatje kan vinden.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:28 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Nee ja zo bedoel ik t niet natuurlijk. Punt is meer dat als er ooit een recht tot seks is dat het zowel voor mannen als vrouwen in gelijke mate is. Je maakt trouwens wel een grappig punt; zolang er hoeren e.d. zijn is het al dan niet recht hebben op seks niet echt een issue. Doet me trouwens denken aan iets banaals wat ik ooit had gehoord; een gehandicapt persoon vond dat ie recht had op seks, en een tv programma had uiteindelijk iets voor hem weten te regelenZit iig nog een hele discussie om het hoekje bij de vraag of men recht heeft op seks, maar da's een heel ander onderwerp...
Ik MOET helemaal niks.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:29 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
natuurlijk want de mens moet zich voortplanten.
Ik heb het niet over voortplanting maar over genotquote:Op woensdag 21 september 2005 14:29 schreef RobbieRicardo het volgende:
Denk je dat eenv rouw alleen maar sex heeft om een man bij zich te houden en om kinderen te maken?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:29 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ga ik geen antwoord opgeven want dan krijg ik problemen met al die vrouwen hier die teveel naar opra en sex in the city kijken en dat na gaan doenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Denk je dat eenv rouw alleen maar sex heeft om een man bij zich te houden en om kinderen te maken?
Eigenlijk best vreemd; regering betaalt ervoor om in de lusten van een bepaalde groep te voorzien? Aan de ene kant is het heel goed te begrijpen, maar toch, het blijft vreemd...quote:Op woensdag 21 september 2005 14:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gehandicapten schijnen het zelfs vergoed te kunnen krijgen als ze naar de hoeren gaan. Blijkbaar is het voor gehandicapten dus wél een recht. Ik krijg namelijk geen gigolo vergoed als ik geen neukmaatje kan vinden.
LOL Jij denkt dat vrouwen alleen maar doen alsóf ze seks leuk vinden omdat ze dat op TV zien?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:37 schreef RobbieRicardo het volgende:
ga ik geen antwoord opgeven want dan krijg ik problemen met al die vrouwen hier die teveel naar opra en sex in the city kijken en dat na gaan doen
En toch geef je impliciet antwoordquote:Op woensdag 21 september 2005 14:37 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ga ik geen antwoord opgeven want dan krijg ik problemen met al die vrouwen hier die teveel naar opra en sex in the city kijken en dat na gaan doen
Wow, hoe was dat?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:38 schreef Copycat het volgende:
Dat is op zich al een duidelijk genoeg antwoord, Robbie.
FYI : Ik genoot al van seks voor zowel Oprah als SaTC op de Nederlandse buis verschenen.
Het lijkt me wel wat hoor, zo'n afgetrainde kerel die er echt hélemaal voor jouw is.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:38 schreef trancethrust het volgende:
Eigenlijk best vreemd; regering betaalt ervoor om in de lusten van een bepaalde groep te voorzien? Aan de ene kant is het heel goed te begrijpen, maar toch, het blijft vreemd...
En t zou ook wat zijn he, gratis hoertjes/gigolo'sAlhoewel ik niet het idee heb dat jij dat in principe ooit zou hebben
![]()
LOL Ja ik ook.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:38 schreef Copycat het volgende:
Dat is op zich al een duidelijk genoeg antwoord, Robbie.
FYI : Ik genoot al van seks voor zowel Oprah als SaTC op de Nederlandse buis verschenen.
Beter dan in de filmquote:Op woensdag 21 september 2005 14:39 schreef Tafkahs het volgende:
Wow, hoe was dat?
Het is een rudimentaire eikel.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef cinnamongirl het volgende:
De Schepper heeft bij ons niet voor niets een genotsknopje ontworpen hoor![]()
De enige fiunctie ervan is genot....
Schepper.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef cinnamongirl het volgende:
De Schepper heeft bij ons niet voor niets een genotsknopje ontworpen hoor![]()
De enige fiunctie ervan is genot....
Schepper Schmepper, ik weet ook niet wie er verantwoordelijk is voor ons 'ontwerp' maar ik klaag nietquote:Op woensdag 21 september 2005 14:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Schepper.Scheppers schijnen alleen maar te willen dat we dat knopje voorál niet teveel gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |