echt niet, dat zou impliceren dat ik verliefd ben geworden op iemand anders, want ik persoonlijk ben niet in staat om sex te hebben met iemand waar ik niet verliefd op ben.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:52 schreef denka het volgende:
Maar ik denk wel dat je ergens anders dan de sex gaat zoeken...
sex met iemand anders spreekt me niet aan, integendeel, ik zou ervan walgen. je hebt mensen die zomaar lustgevoelens kunnen hebben voor iemand, zonder er verliefd op te zijn, ik kan dat niet. Ik moet er niet aan denken om sex te hebben met iemand anders dan mijn vriend.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind sommige reacties wel erg moreel correct.
De mens wordt gedreven door lust.
Als ik geen sex meer zou kunnen hebben om de een of de andere reden, zou ik het niet op mijn geweten willen hebben om een gezonde man met gezonde driften een seksueel leven te ontzeggen.
Van mij zou ie dan een minnares mogen zoeken.
Omgekeerd verwacht ik ook van mijn vriend dat ie mij sex gunt als hij het mij niet meer zou kunnen geven.
IK neem aan dat er wel een bepaalde mate van aantrekkingskracht moet zijn voordat je met iemand het bed deelt. En als je je aangetrokken voelt tot iemand anders, is het dan geen verraad t.o.v. je partner? Je kunt niet doen alsof het helemaal niks voorsteld.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind sommige reacties wel erg moreel correct.
Als ik geen sex meer zou kunnen hebben om de een of de andere reden, zou ik het niet op mijn geweten willen hebben om een gezonde man met gezonde driften een seksueel leven te ontzeggen.
Van mij zou ie dan een minnares mogen zoeken.
Omgekeerd verwacht ik ook van mijn vriend dat ie mij sex gunt als hij het mij niet meer zou kunnen geven.
Sommige mensen kennen ook nog idealen en dergelijke. (Macht, geld, bekendheid en succes zijn ook leuke drijfveren, maar die vallen ook onder een vorm van lust..)quote:Op donderdag 22 september 2005 10:30 schreef cinnamongirl het volgende:
...
...
hier kan ik me erg in vinden.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sex met iemand anders spreekt me niet aan,
Ik kan niet genieten van sex als ik niet verliefd ben op mijn partner, ik moet hem goed kennen en van hem houden van kop tot teen.
Hier is niets moreels aan verbonden. Ik heb er geen problemen mee dat anderen niet zonder sex kunnen.
Het gaat om overleven, relaties (als die al bestaan) en sex zijn bijzaak.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:39 schreef zhe-devilll het volgende:
Ben gewoon heel benieuwd hoe men aankijkt tegen relaties, en losvaste one night/month stands, wat is er momenteel nog belangrijk,
gaat het nog steeds om liefde of gaat men tegenwoordig meer voor de sex .
En is dat dan niet erg oppervlakkig?
Sex is de ultieme vorm van overleven -voortplanten!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat om overleven, relaties (als die al bestaan) en sex zijn bijzaak.
Daar hebben we toch het klonen voor? Sex is volledig overboden hoor tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Sex is de ultieme vorm van overleven -voortplanten!![]()
We worden meer door instincten 'aangedreven' dan we denken.
Maar juist de overbodige zaken zijn vaak het leukst/lekkerstquote:Op donderdag 22 september 2005 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
Sex is volledig overboden hoor tegenwoordig.![]()
Ja, 'leer' dat maar eens aan onze genen.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hebben we toch het klonen voor? Sex is volledig overboden hoor tegenwoordig.![]()
Dat valt ook wel heel erg tegen.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar juist de overbodige zaken zijn vaak het leukst/lekkerst.
Vind je?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
Dat valt ook wel heel erg tegen.
I second that!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je?
I beg to differ in deze...
Dat mag, ik vind er (tot nu toe) echt helemaal niets aanquote:Op donderdag 22 september 2005 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je?
I beg to differ in deze...
Je vindt niks aan seks...?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
Dat mag, ik vind er (tot nu toe) echt helemaal niets aan
Volgens mij is er alleen oppervlakkigheid tegenwoordig. Sex zonder enig vertooning van emotie (van man).quote:Op woensdag 21 september 2005 12:39 schreef zhe-devilll het volgende:
Ben gewoon heel benieuwd hoe men aankijkt tegen relaties, en losvaste one night/month stands, wat is er momenteel nog belangrijk,
gaat het nog steeds om liefde of gaat men tegenwoordig meer voor de sex .
En is dat dan niet erg oppervlakkig?
Dat je niet verliefd bent en geen relatie hebt, wil nog niet zeggen dat er geen emotie bij komt kijken. Integendeel.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:48 schreef SV het volgende:
[..]
Volgens mij is er alleen oppervlakkigheid tegenwoordig. Sex zonder enig vertooning van emotie (van man).![]()
![]()
Nope, tot nu toe echt nietquote:Op donderdag 22 september 2005 17:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je vindt niks aan seks...?
Nou ja, dat kan. Ik zie twee mogelijkheden. Óf het is gewoon niet jouw ding, óf je hebt nog nooit écht goeie seks gehad.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
Nope, tot nu toe echt niet
Zou het zomaar kunnen zijn hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 18:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan. Ik zie twee mogelijkheden. Óf het is gewoon niet jouw ding, óf je hebt nog nooit écht goeie seks gehad.
Heb je het nooit echt interessant gevonden?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zover ben ik dus niet en of ik daar ooit ga komen, ik twijfel zeer..........
Misschen ben je gewoon aseksueel. Die zijn er meer. Hier op het forum lopen er ook enkele rond.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
Nooit interessant, dat misschien nog wel, maar leuk of lekker niet nee
Zou kunnen , of ik ben gewoon de juiste persoon nog niet tegengekomen (als dat al bestaat de juiste persoon)quote:Op donderdag 22 september 2005 18:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschen ben je gewoon aseksueel. Die zijn er meer. Hier op het forum lopen er ook enkele rond.
of sommige mensen zijn einzelgangers en genieten van het leven zonder al die heisaquote:Op donderdag 22 september 2005 16:09 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen ook nog idealen en dergelijke. (Macht, geld, bekendheid en succes zijn ook leuke drijfveren, maar die vallen ook onder een vorm van lust..)
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
of sommige mensen zijn einzelgangers en genieten van het leven zonder al die heisa
(Macht, geld, bekendheid en succes en sex met vreemden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |