Voor mij gaat het om liefde. Liefde waarin goede sex zeer belangrijk is om samen een band te vormen. Als er liefde is en als er goede sex bijkomt dan til je een relatie naar een hoger plan. Dan draait de sex ook veel meer om het plezieren en bevrijden van elkaar in plaats van het egoistische voor jezelf klaarkomen..
Sex zonder liefde is maar een slap surrogaat als je eenmaal 'the real thing' hebt gekend ben ik bang.
Het rare is dat ik bij sex zonder liefde totaal geen boodschap aan de ander heb. Natuurlijk behandel je elkaar wel met respect, maar wat de partner na de sex gaat doen interesseert me niet. Wat die partner de volgende dag met iemand anders doet intereseert me ook niet.
De partner waar ik de liefde voor voel is wel altijd in mijn gedachten en vormt een basis in mijn leven. Het is mijn steun en toeverlaat. Degene waarbij ik uit kan huilen of juist boos mag zijn. Degene waarbij ik me afvraag hoe zij zich voelt en waarvoor ik er wil zijn op alle momenten. Degene aan wie ik me helemaal kan geven...
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.