oke goed punt, wat maakt jou gelukkig?quote:
Van wie?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:44 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad, de combinatie is het beste.
Maar moet je kiezen, dan kies ik toch liever voor seks zonder liefde dan voor liefde zonder seks.
Van TSquote:
lezen, "MAAR moet je kiezen"... er staat niet dat ze moet kiezen, maar in het geval dat dat WEL zou moeten.....quote:
Is dit omdat je de verantwoording van een relatie te zwaar vindt?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:44 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad, de combinatie is het beste.
Maar moet je kiezen, dan kies ik toch liever voor seks zonder liefde dan voor liefde zonder seks.
uiteraard..lijkt me ook wel saai worden, liefde zonder sex, maar sex zonder liefde zou me het gevoel geven iets wezenlijks te missen, denk niet dat ik daar goed tegen zou kunnen..quote:Op woensdag 21 september 2005 12:42 schreef Rekkie het volgende:
Liefde en sex
Ik kan me geen relatie voorstellen zonder een van beide.
Ik moet helemaal niks en kies daarom ook niet!quote:Op woensdag 21 september 2005 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
lezen, "MAAR moet je kiezen"... er staat niet dat ze moet kiezen, maar in het geval dat dat WEL zou moeten.....
Nee hoor, heeft daar niets mee te maken. Hoewel ik inderdaad wel aan mijn vrijheid gehecht ben. Maar een goede relatie hoeft die vrijheid niet in te dammen.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:48 schreef zhe-devilll het volgende:
Is dit omdat je de verantwoording van een relatie te zwaar vindt?
Of omdat je vrijheid je heilig is geworden? Is er een aanleiding voor geweest dat je er anders over ging denken als je er uberhaupt ooit al anders over dacht?
Idd! Sterker nog, ik durf te stellen dat een goede relatie je persoonlijke vrijheid niet indamt..quote:Op woensdag 21 september 2005 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft daar niets mee te maken. Hoewel ik inderdaad wel aan mijn vrijheid gehecht ben. Maar een goede relatie hoeft die vrijheid niet in te dammen.
Maar eh wat mankeert mij dan? Ben ik nog niet losgelaten dan ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:55 schreef richie29 het volgende:
Liefde kun je ook krijgen van familie en vrienden. Als je goede vrienden hebt en goed met je familie kan omgaan zou het zelfs (bijna) voldoende zijn om te leven zonder liefde van een vaste partner.
Seks kun je een beetje moeilijk van goede vrienden en familie verwachten...een je hele leven zonder seks..aiai
Seks zonder liefde trekt mij ook niet aan, lijkt me niet wat, maar als ik echt zou moeten kiezen ga ik misschien ook wel voor seks zonder liefde in plaats van liefde zonder seks.
Een relatie kan heel benauwend zijn maar dit is natuurlijk erg persoonsgebonden..quote:Op woensdag 21 september 2005 12:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk soms dat ik een relatie wil. Maar als een relatie dan in het vooruitzicht is, benauwt het me. Geef mij voorlopig maar neukertjes. Met het risico oppervlakkig te worden gevonden; ik word heel erg gelukkig van goeie seks. Ook als ik dat doe met iemand op wie ik niet verliefd ben.
Inderdaad, zo is het bij mij ook. Zou ik een tijd relatie-loos zijn dan is een one-night stand misschien best mogelijk. Maar een relatie zonder sex daar pas ik echt voor...quote:Op woensdag 21 september 2005 12:52 schreef MarMar het volgende:
liefde overkomt je, sex is echter voor mij persoonlijk redelijk onmisbaar
sex zonder liefde is okey om de tijd mee door te komen inbetween relationships, liefde zonder sex echter.. (relatiewise dan) dat overleeft het niet bij mij..
Ik denk dat het onmogelijk is om te kiezen voor liefde, als in, voor liefde gaan als je nog geen relatie hebt... het is meer een kwestie van liefde kiest jou..
Het hangt erg van het soort relatie af. Maar ik vind het eigenlijk wel erg fijn om totaal ongebonden te zijn en (ja, sorry) met iemand te kunnen neuken wanneer ik dat wil. Als ik aan iemand 'vast' zit, ga ik ineens heel veel lekkers om me heen zien.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:58 schreef zhe-devilll het volgende:
Een relatie kan heel benauwend zijn maar dit is natuurlijk erg persoonsgebonden..
Bedoel je hiermee ook sex met jezelf?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:52 schreef MarMar het volgende:
liefde overkomt je, sex is echter voor mij persoonlijk redelijk onmisbaar
sex zonder liefde is okey om de tijd mee door te komen inbetween relationships, liefde zonder sex echter.. (relatiewise dan) dat overleeft het niet bij mij..
Ik denk dat het onmogelijk is om te kiezen voor liefde, als in, voor liefde gaan als je nog geen relatie hebt... het is meer een kwestie van liefde kiest jou..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whatever...maar om hiervoor nu zomaar met een naar bed te gaan?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:00 schreef zhe-devilll het volgende:
whatever...maar om hiervoor nu zomaar met een naar bed te gaan?
![]()
dan zou je altijd nog vreemd kunnen gaan bij wilde neigingenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:59 schreef Shreever het volgende:
[..]
Inderdaad, zo is het bij mij ook. Zou ik een tijd relatie-loos zijn dan is een one-night stand misschien best mogelijk. Maar een relatie zonder sex daar pas ik echt voor...
quote:
Mankeren denk ik weinigquote:Op woensdag 21 september 2005 12:57 schreef zhe-devilll het volgende:
Maar eh wat mankeert mij dan? Ben ik nog niet losgelaten dan ofzo?![]()
Vreemdgaan kan ik niet. Zou ik me enorm kut onder voelen en wil ik iemand ook niet aandoen. Zelfs als mijn partner het goed zou keuren zou ik het niet willen.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dan zou je altijd nog vreemd kunnen gaan bij wilde neigingen
Liefde zoals in een (goeie) relatie valt niet echt te vergelijken met liefde van familie en vrienden, in mijn ogen. Als ik moest kiezen tussen liefde en seks, dan kies ik liefde. Het enige 'erge' gevolg van geen seks is geen nakomelingen, wat me klote lijkt als je die toch allebei wilt hebben; beetje paradox..quote:Op woensdag 21 september 2005 12:55 schreef richie29 het volgende:
Liefde kun je ook krijgen van familie en vrienden. Als je goede vrienden hebt en goed met je familie kan omgaan zou het zelfs (bijna) voldoende zijn om te leven zonder liefde van een vaste partner.
Seks kun je een beetje moeilijk van goede vrienden en familie verwachten...een je hele leven zonder seks..aiai
Seks zonder liefde trekt mij ook niet aan, lijkt me niet wat, maar als ik echt zou moeten kiezen ga ik misschien ook wel voor seks zonder liefde in plaats van liefde zonder seks.
hm ik weet niet of dit te maken heeft met liefde van mensen om je heen, houden van jezelf is natuurlijk de beste optie, ik heb ook geen liefde nodig ergens?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:03 schreef richie29 het volgende:
[..]
Mankeren denk ik weinig
Ik redeneer gewoon anders dan jij denk ik. Liefde kun je van heel veel mensen krijgen en ik denk dat ik iemand ben die veel mensen om zich heen heeft die veel om me geven. Om die reden denk ik (twijfel wel of ik dat echt zou kunnen) dat ik zonder liefde van partner zou kunnen leven. Maar niet zonder sex.
Zal ook wel wat met mijn geslacht te maken hebben...en zonder liefde kunnen (of denken te kunnen) van een partner is uiteraard iets HEEL anders dan willen ;-)
Het gemis van seks vind jij geen probleem?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:05 schreef trancethrust het volgende:
Het enige 'erge' gevolg van geen seks is geen nakomelingen, wat me klote lijkt als je die toch allebei wilt hebben; beetje paradox..
Mee eensssch, deels. Echt te vergelijken is het niet..klopt ,maar ik denk dat het voldoende is in combinatie met sex.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:05 schreef trancethrust het volgende:
Liefde zoals in een (goeie) relatie valt niet echt te vergelijken met liefde van familie en vrienden, in mijn ogen.
Is een huwelijk dan in het leven geroepen om veiligheid te geven aan de mensen?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:05 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Liefde zoals in een (goeie) relatie valt niet echt te vergelijken met liefde van familie en vrienden, in mijn ogen. Als ik moest kiezen tussen liefde en seks, dan kies ik liefde. Het enige 'erge' gevolg van geen seks is geen nakomelingen, wat me klote lijkt als je die toch allebei wilt hebben; beetje paradox..
Ik heb geen ervaring met vaste relaties, maar dat zou ongetwijfeld gelukkiger maken aangezien de meeste mensen (lijken te) streven naar een relatie. Niet dat ik nu niet gelukkig ben overigens.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oke goed punt, wat maakt jou gelukkig?
een terloopse seksuele belevenis of een vaste goedlopende relatie
Maar wat mis je dan aan sex met een ander?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gemis van seks vind jij geen probleem?
Maar worden de meeste mensen er ook gelúkkig van als ze dan eindelijk hebben bereikt wat ze hebben nagestreefd...?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:10 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met vaste relaties, maar dat zou ongetwijfeld gelukkiger maken aangezien de meeste mensen (lijken te) streven naar een relatie. Niet dat ik nu niet gelukkig ben overigens.
Liefde bestaat zeker, ik snap ook niet goed waarom je daaraan twijfelt, maar sex is opzich zelf redelijk egoistisch ja. Vind ik wel tenminste. Dat doe je uiteindelijk toch omdat JIJ het fijn vind , JIJ gestreeld wil worden en JIJ wil klaarkomen. Nou zit daar echt wel het genot bij van een ander plezieren, maar ook dat doe je deels nog voor jezelf..omdat je dat zo lekker of fijn vindquote:Op woensdag 21 september 2005 13:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Is een huwelijk dan in het leven geroepen om veiligheid te geven aan de mensen?
Gezinsverband en zorg voor elkaar?
Waarom hebben we relaties eigenlijk? Op den duur gaat denk ik , zo te lezen het merendeel uit van een eigen Ik, en wil men vanuit het zelf zich niet meer echt binden aan iemand.
Impliceert dit nu dat Liefde niet bestaat? Is het een utopie? Is het egoisme of is juist sex egoisme?
Seks is voor mij niet intiem. Ja, het is wel intiem, maar ik heb er geen problemen mee om het te doen met iemand die ik nog maar net of zelfs helemaal niet ken.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Maar wat mis je dan aan sex met een ander?
dat is in feite toch enorm intiem? Dat deel je toch niet zomaar even met vreemde mensen?
enne je hebt altijd nog de![]()
dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |