My name is George W. Bush and I'm off to get shitfaced.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo.
Mohammed, Ali, what's in a name?quote:In Barend en Van Dorp noemt de advocaat van Ali B., Plasman, Donner eigenlijk te netjes voor minister van Justitie.
Lucky you.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
My name is George W. Bush and I'm off to get shitfaced.
Wat stond er deze keer in de brief die in de maag is geplant?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef pberends het volgende:
Hoogervorst compleet afgeslacht in 2vandaag.
"Wat ik wel wil... is... dat u moet weten... dat ik Hoogervorst niet haat"quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat stond er deze keer in de brief die in de maag is geplant?
Wat ik mooier vond, was dat Brinkhorst zoveel onzin zat uit te kramen dat Karel noodgedwongen maar met Hoogervorst verder gingquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef pberends het volgende:
Hoogervorst compleet afgeslacht in 2vandaag.
Brinkhorst is inderdaad moeilijk te dissen, omdat ie maar doorlult over z'n beleid ipv op de vragen in te gaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:01 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat ik mooier vond, was dat Brinkhorst zoveel onzin zat uit te kramen dat Karel noodgedwongen maar met Hoogervorst verder ging
Rita zag er goed en stijlvol uit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:18 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
No one expects the Spanish inquisition
Inderdaad niet zoals al die andere mutsen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Rita zag er goed en stijlvol uit.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Inderdaad niet zoals al die andere mutsen.
En NOVA Politiekquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef du_ke het volgende:
Een heerlijke koude Grolsch beugel.
* du_ke Plopt, tingelingeling.
zijn de stoffelijke resten van Erica Terpstra verwerkt in dat Hoofddeksel?quote:
Laat ze die hyporente eerst maar eens beperken (tot laten we zeggen 2,5-3 ton) Daar is overal in Nederland een woning voor te kopen. Wie een groter huis wil en daarvoor moet lenen moet dat maar zelf ophoesten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef Drugshond het volgende:
De rijken hebben nu deze slag gewonnen. Maar als de hypotheekrente op de schop gaat zal dat lachen vanwege de waardevermindering snel over zijn.
Is dit een een-tweetje nieuwe stijl van het huidige kabinet. ?
tering, wat een randmongolen, 2 schipholbeveiligers, 2 kinderen, 2 auto's, 2 verdieners (ca 3000 euri/maand) : "Ja, ik heb op Balkenende gestemd, maar de benzinekosten komen hard aan, dus heb ik geen vertrouwen in dit kabinet".quote:
Pechtold heeft gelijk, kabinet kan weinig doen aan benzineprijzenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
tering, wat een randmongolen, 2 schipholbeveiligers, 2 kinderen, 2 auto's, 2 verdieners (ca 3000 euri/maand) : "Ja, ik heb op Balkenende gestemd, maar de benzinekosten komen hard aan, dus heb ik geen vertrouwen in dit kabinet".
Hoe zat het ook alweer met je 'wansmaak van de massa' topic?
Neem zo maar alvast wat decorstukken meequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:40 schreef Tafkahs het volgende:
Pechtold: " Dacht je dat we autistist zijn?"
Witteman: "Dat zijn uw woorden"![]()
Glaasje Port hier, proost.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef du_ke het volgende:
Een heerlijke koude Grolsch beugel.
* du_ke Plopt, tingelingeling.
homoquote:
Daarom wordt ie zo gekort op z'n OZB-vergoeding!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:47 schreef Tafkahs het volgende:
die Leers heeft maar mooi op zijn kloten gekregen van Balkenende
quote:
Hij weet nog niet zo goed wat hij er mee moet he?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef Drugshond het volgende:
Leers heeft wel ambities. Zelfs mensen klappen (hey dat is lang geleden)
Tuurlijk, ze hebben allemaal dubbele agenda's, dat merk je toch aan de ontwijkende antwoorden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:58 schreef Drugshond het volgende:
Let maar op..... die vent komt weer terug op de Haagse pluche.
Maar dan in een gespreid bedje.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:11 schreef RichardQuest het volgende:
Bier is op.
quote:Brandspiritus
omschrijving:
Brandspiritus
werking:
Spiritus kan worden gebruikt voor het reinigen van ramen, spiegels, marmer, glazuur, tegels, autoruiten en chroom. Voor antivries in uw autoruiten-wisserwaterreservoir.
gebruiksinstructies:
Gebruik 1/3 deel spiritus op 2/3 deel water. WAARSCHUWING: In goed gesloten verpakking bewaren. Verwijderd houden van ontstekings-bronnen. Niet roken. Buiten bereik van kinderen bewaren. Bij inslikken niet het braken opwekken; direct een arts raadplegen en de verpakking of het etiket tonen. Alvorens branders bij te vullen eerst volledig laten afkoelen. Spiritus nooit bij of op open vuur gebruiken. Kinderveilige sluiting: Openen: drukken en naar links draaien. Sluiten: drukken en naar rechts draaien.
actieve ingrediënten:
Brandspiritus 85%.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:20 schreef RichardQuest het volgende:
Nazdrovje
Ken heppen, gejat van je ouders zeker ?quote:
Ja, ach, het gaat toch zo langzaam op...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:26 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ken heppen, gejat van je ouders zeker ?
deed een vriend van mij ook vroeger als het bier op was
Bush kan weer een extra vakantie boeken.quote:Orkaan Rita krijgt zorgwekkende krachten
MIAMI - Orkaan Rita is dinsdagmiddag (plaatselijke tijd) opgewaardeerd tot een orkaan van de categorie 2 op de schaal van Saffir en Simpson. De storm bereikt inmiddels windsnelheden van 160 kilometer per uur. Dit heeft het National Hurricane Center (NHC) in Miami bekendgemaakt.
Hmm ze hebben wel pech in de VS.quote:[...]A mandatory evacuation was issued for Galveston County, Texas, to take effect Wednesday, even though Rita probably wouldn't hit the region until the end of the week. The hurricane could slam the Texas Gulf Coast.
"This is a dangerous storm," said FEMA (search) acting director R. David Paulison, who warned that Rita could wind up being a Category 3 or 4 hurricane when all is said and done. "We don't know exactly where it's going to land. [Local residents] need to take it very seriously. Have your evacuation plan in place. Know where you're going to go and make sure you have your food and water supply for three days."[...]
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm ze hebben wel pech in de VS.
quote:Schade Rita op Florida Keys beperkt
KEY WEST De schade op de eilandengroep
Florida Keys door de orkaan Rita lijkt
mee te vallen.Op Cuba zijn meer dan
230.000 mensen geëvacueerd.Daar zijn
geen slachtoffers gevallen.
Rita raast nu boven de Golf van Mexico
en neemt nog steeds in kracht toe.Naar
verwachting komt ze zaterdag aan land
in Louisiana,Texas of Noord-Mexico.Veel
geëvacueerden uit New Orleans die naar
Texas waren gebracht,moeten nu opnieuw
verkassen naar Arkansas of Tennessee.
Uit voorzorg worden de bewoners van de
Texaanse stad Galveston geëvacueerd.De
stad werd in 1900 door een orkaan zo
goed als van de kaart geveegd.
quote:Lenny Kravitz- Always on The Run
My mama said
That your life is a gift
And my mama said
There’s much weight you will lift
And my mama said
Leave those bad boys alone
And my mama said
Be home before the dawn
And my mama said
You can be rich or poor
But my mama said
You can be big or small
But I’m always on the run
My mama said
That it’s good to be truthful
But my mama said
Don’t take more than a mouthful
And my mama said
That it’s good to be natural
And my mama said
That it’s good to be factual
My mama said
Baby don’t ride that crazy horse
And my mama said
You must push with much force
And my mama said
Go get all that your after
And my mama said
That love’s all that matters
Hij is welkomquote:
quote:
Kunnen die mongolen niet beter gewoon verhuizen uit de kustgebieden... als Nederland elk jaar zou overstromen zou ik lekker in het zuiden of westen van het land gaan wonen.quote:
quote:
Dagonet heeft gesprokenquote:
wil ik je voordragen?quote:
Ik luister niet naar hemquote:
Komop man, die gast verschijnt nauwelijks in de SC van POL. Waardeloos figuur.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:03 schreef Kozzmic het volgende:
Lord_Vet zou een prima optie zijn. Na ruim twee jaar moet hij de kans krijgen zich te rehabiliteren op POL!
Daarbij zou het naast de rechtse Sizzler en de centrist Sidekick ook politiek gezien de beste aanvulling zijn.
Kom Sidekick 'centrist' noemen en dan Sizzler 'rechts' , nee, dan moet je consequent zijn, Sidekick en Sizzler zijn wat uitgesproken politieke idee-richting eerder hooguit de linker- en rechter-vleugel van D'66 ...quote:Op woensdag 21 september 2005 11:03 schreef Kozzmic het volgende:
Daarbij zou het naast de rechtse Sizzler en de centrist Sidekick ook politiek gezien de beste aanvulling zijn.
Huldequote:Erasmus Universiteit opnieuw bij wereldtop
Uitgegeven: 21 september 2005 09:57
NEW YORK - De Erasmus Universiteit Rotterdam heeft zich gehandhaafd in de top twintig van beste internationale opleidingen in de wereld voor MBA, Master of Business Administration. In de woensdag gepubliceerde ranglijst van The Wall Street Journal en Harris Interactive, staat de Rotterdamse instelling op plaats veertien. De universiteit is daarmee een plaatsje omhoog opgeschoven in vergelijking met vorig jaar.
Absolute top onder de MBA-opleidingen blijft IMD, het International Institute for Management Development in het Zwitserse Lausanne. Vooral het ontwikkelen van leiderschapskwaliteiten, strategisch denken en persoonlijke ethiek en integriteit worden zeer gewaardeerd. Personeelsfunctionarissen prijzen de van het IMD afkomstige medewerkers voor de frisse manier waarop ze alledaagse problemen weten aan te pakken.
Op de tweede plaats staat het Spaanse Escuela Superior de Administración de Empresas ESADE. De bekende London Business School is vijfde en een andere Europese prestigieuze opleiding, Insead in Frankrijk, negende.
De beste Amerikaanse opleiding voor een managementfunctie is Carnegie Mellon University (Pittsburgh). De Harvard University in Boston staat zeventiende.
De grootste stijger is het Instituto de Empresa in Madrid. Deze universiteit klom van de twintigste naar de twaalfde plaats. The Wall Street Journal neemt alleen opleidingsinstituten op die respondenten hebben uit ten minste vier landen.
Toch zei iemand gisteren op Fok! - ik geloof dat het MrX1982 was - dat het onderwijs in Nederland ontzettend slecht is en dat onze hogescholen niet meetellen.quote:
Een zwaluw maakt nog geen zomer natuurlijk. Ik weet echter niet precies hoe het gesteld is met de kwaliteit van onze hogescholen en universiteiten in vergelijking met de instellingen in andere landen.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Toch zei iemand gisteren op Fok! - ik geloof dat het MrX1982 was - dat het onderwijs in Nederland ontzettend slecht is en dat onze hogescholen niet meetellen.
is het niets voor jou, het modschap?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:17 schreef Monidique het volgende:
http://online.wsj.com/pub(...)=home_we_banner_left
Voor enkele statistieken.
Dat zou moeten?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:36 schreef zakjapannertje het volgende:
hmm, ik ben niet geband
FOK!mededelingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |