My name is George W. Bush and I'm off to get shitfaced.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo.
Mohammed, Ali, what's in a name?quote:In Barend en Van Dorp noemt de advocaat van Ali B., Plasman, Donner eigenlijk te netjes voor minister van Justitie.
Lucky you.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
My name is George W. Bush and I'm off to get shitfaced.
Wat stond er deze keer in de brief die in de maag is geplant?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef pberends het volgende:
Hoogervorst compleet afgeslacht in 2vandaag.
"Wat ik wel wil... is... dat u moet weten... dat ik Hoogervorst niet haat"quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat stond er deze keer in de brief die in de maag is geplant?
Wat ik mooier vond, was dat Brinkhorst zoveel onzin zat uit te kramen dat Karel noodgedwongen maar met Hoogervorst verder gingquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef pberends het volgende:
Hoogervorst compleet afgeslacht in 2vandaag.
Brinkhorst is inderdaad moeilijk te dissen, omdat ie maar doorlult over z'n beleid ipv op de vragen in te gaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:01 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat ik mooier vond, was dat Brinkhorst zoveel onzin zat uit te kramen dat Karel noodgedwongen maar met Hoogervorst verder ging
Rita zag er goed en stijlvol uit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:18 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
No one expects the Spanish inquisition
Inderdaad niet zoals al die andere mutsen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Rita zag er goed en stijlvol uit.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Inderdaad niet zoals al die andere mutsen.
En NOVA Politiekquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef du_ke het volgende:
Een heerlijke koude Grolsch beugel.
* du_ke Plopt, tingelingeling.
zijn de stoffelijke resten van Erica Terpstra verwerkt in dat Hoofddeksel?quote:
Laat ze die hyporente eerst maar eens beperken (tot laten we zeggen 2,5-3 ton) Daar is overal in Nederland een woning voor te kopen. Wie een groter huis wil en daarvoor moet lenen moet dat maar zelf ophoesten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef Drugshond het volgende:
De rijken hebben nu deze slag gewonnen. Maar als de hypotheekrente op de schop gaat zal dat lachen vanwege de waardevermindering snel over zijn.
Is dit een een-tweetje nieuwe stijl van het huidige kabinet. ?
tering, wat een randmongolen, 2 schipholbeveiligers, 2 kinderen, 2 auto's, 2 verdieners (ca 3000 euri/maand) : "Ja, ik heb op Balkenende gestemd, maar de benzinekosten komen hard aan, dus heb ik geen vertrouwen in dit kabinet".quote:
Pechtold heeft gelijk, kabinet kan weinig doen aan benzineprijzenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
tering, wat een randmongolen, 2 schipholbeveiligers, 2 kinderen, 2 auto's, 2 verdieners (ca 3000 euri/maand) : "Ja, ik heb op Balkenende gestemd, maar de benzinekosten komen hard aan, dus heb ik geen vertrouwen in dit kabinet".
Hoe zat het ook alweer met je 'wansmaak van de massa' topic?
Neem zo maar alvast wat decorstukken meequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:40 schreef Tafkahs het volgende:
Pechtold: " Dacht je dat we autistist zijn?"
Witteman: "Dat zijn uw woorden"![]()
Glaasje Port hier, proost.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef du_ke het volgende:
Een heerlijke koude Grolsch beugel.
* du_ke Plopt, tingelingeling.
homoquote:
Daarom wordt ie zo gekort op z'n OZB-vergoeding!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:47 schreef Tafkahs het volgende:
die Leers heeft maar mooi op zijn kloten gekregen van Balkenende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |