My name is George W. Bush and I'm off to get shitfaced.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo.
Mohammed, Ali, what's in a name?quote:In Barend en Van Dorp noemt de advocaat van Ali B., Plasman, Donner eigenlijk te netjes voor minister van Justitie.
Lucky you.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
My name is George W. Bush and I'm off to get shitfaced.
Wat stond er deze keer in de brief die in de maag is geplant?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef pberends het volgende:
Hoogervorst compleet afgeslacht in 2vandaag.
"Wat ik wel wil... is... dat u moet weten... dat ik Hoogervorst niet haat"quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat stond er deze keer in de brief die in de maag is geplant?
Wat ik mooier vond, was dat Brinkhorst zoveel onzin zat uit te kramen dat Karel noodgedwongen maar met Hoogervorst verder gingquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef pberends het volgende:
Hoogervorst compleet afgeslacht in 2vandaag.
Brinkhorst is inderdaad moeilijk te dissen, omdat ie maar doorlult over z'n beleid ipv op de vragen in te gaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:01 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat ik mooier vond, was dat Brinkhorst zoveel onzin zat uit te kramen dat Karel noodgedwongen maar met Hoogervorst verder ging
Rita zag er goed en stijlvol uit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:18 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
No one expects the Spanish inquisition
Inderdaad niet zoals al die andere mutsen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Rita zag er goed en stijlvol uit.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Inderdaad niet zoals al die andere mutsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |