quote:Op maandag 19 september 2005 21:31 schreef caradoc het volgende:
Kut john, je blijft van m'n grotwijf af!
quote:Op maandag 19 september 2005 21:31 schreef caradoc het volgende:
Kut john, je blijft van m'n grotwijf af!
En dat ie zich de ogen uit zijn kop mag schamen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:32 schreef tong80 het volgende:
John spant de kroonWat een eikel die zit nu gezellig met de familie te kijken
Lijkt me stug, want hij heeft zijn vrouw en 4 kinderen 10 jaar geleden verlaten.quote:Op maandag 19 september 2005 21:32 schreef tong80 het volgende:
John spant de kroonWat een eikel die zit nu gezellig met de familie te kijken
en ik snap nu waarom....quote:Op maandag 19 september 2005 21:33 schreef Stranger het volgende:
[..]
Lijkt me stug, want hij heeft zijn vrouw en 4 kinderen 10 jaar geleden verlaten.
quote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef Bayswater het volgende:
Douwe deed alsof die ging gooien, en toen gooide die niet![]()
Ik mod niet in andermans fora, dus laat dat wel aan een SHO-modje over.quote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef Lu_uK het volgende:
Zou een mod de TT kunnen veranderen in ExpeditieRobinson #6:john, en nog iets ergs er achter
En dan te bedenken dat ik 'm eerst wel geinig vond. Maar in deze aflevering slaat ie volledig om. kan 't niet hebben dat ER een spelletje met hem (en de rest) speelt en HOPPAAAA gooi het maar op de nieuweling als zondebok. "En ik geloof ook niet dat ze in die grot heeft gezeten".quote:Op maandag 19 september 2005 21:32 schreef cptmarco het volgende:
John gaat door met jammeren...
Een kleuter is er werkelijke niets bij....
wegpesten heet ditquote:Op maandag 19 september 2005 21:37 schreef Maerycke het volgende:
Dit is in de Expeditie Robinson geschiedenis nog nooit gebeurd hoor dat expeditieleden een persoon echt pushten om weg te gaan
nou dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 19 september 2005 21:39 schreef Lu_uK het volgende:
waarom zegt de rest niks?
Terwijl je al minstens 100 TT van me hebt veranderdquote:Op maandag 19 september 2005 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mod niet in andermans fora, dus laat dat wel aan een SHO-modje over.
Koen, Sjekkie Björnquote:Op maandag 19 september 2005 21:41 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik zou zeggen,
op z'n Bjorn 's in de hut gaan liggen
dat is eigenlijk wel waar....quote:Op maandag 19 september 2005 21:44 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat John er in blijft. Wees eerlijk is toch heerlijk om je te ergeren
Dat is zó waar.quote:Op maandag 19 september 2005 21:44 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat John er in blijft. Wees eerlijk is toch heerlijk om je te ergeren
Hij met z'n zogenaamde mensenkennis en hoe je met elkaar omgaat.quote:Op maandag 19 september 2005 21:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
'Of ik ga, of jij gaat.'
Hmm, keuze is snel gemaakt.
erg inderdaad, dan maar de nederlander er uit. Ik zou 100% op hem stemmen + dat ik op zijn mist een grote bek terug zou geven.. ook raar van die andere mensen dat ze niks zeggen. maar goed wie weet volgende week, het voorstukje beloofde wat.quote:Op maandag 19 september 2005 21:46 schreef MissTiger het volgende:
hoe kan het gvd zijn dat de meesten op nicole hebben gestemd??????! Wat een ontzettende fucking losers in die groep zeg!!! ze zijn gewoon doodsbang voor john en zn holmaat carl.
het is gewoon de keiharde wereld die daar geprojecteerd wordt.. neemt niet weg dat ik er ook van kotsquote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef BVO het volgende:
Ik heb werkelijk waar met open mond zitten kijken. Heb zoiets echt nog nooit meegemaakt.
Anyway, de geruchten dat John een acteur is worden een heel stuk geloofwaardiger. Dit kan gewoon niet echt zijn..
Ik vrees dat dit wel echt is. Ik zie neit in, hoe hij zo'n goed acteur zou kunnen zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef BVO het volgende:
Ik heb werkelijk waar met open mond zitten kijken. Heb zoiets echt nog nooit meegemaakt.
Anyway, de geruchten dat John een acteur is worden een heel stuk geloofwaardiger. Dit kan gewoon niet echt zijn..
Die reactie van John is toch abnormaal?quote:Op maandag 19 september 2005 21:53 schreef Timmai het volgende:
[..]
het is gewoon de keiharde wereld die daar geprojecteerd wordt.. neemt niet weg dat ik er ook van kots
Hij heeft in reclames gespeeld, aldus Acteur in Expeditie Robinson? .quote:Op maandag 19 september 2005 21:54 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit wel echt is. Ik zie neit in, hoe hij zo'n goed acteur zou kunnen zijn.
Hij is gewoon heel erg zichzelf. En daar zijn wij mooi klaar mee.
het was ook echt wel expres in die volgorde gevraagt. Volgensmij als ze als eerst john hadden gevraagt of hij haar nog een kans wilde geven zouden er veel meer nee's uitkomen. Mooi zo ernst-paulquote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik stond er wel even van te kijken dat er 4 waren die Esther een kans gunden. Kwam volgens mij omdat die ouwe doos als eerste "ja" zei, en daarna de belgische schaapjes volgden. Had de oude doos "nee" gezegd dan hadden de belgische meningloze makke volgschaapjes waaraschijnlijk ook "nee" gezegd.
Daarna stond ik er van te kijken dat dinges (ik vergeet haar naam steeds) weg moest. Ik dacht echt "Woehhahahaha iedereen geeft esther een kans tegen de wil van john in en nu sterft ie moet ie we!". Maar helaas....
Esther.... hou je immuniteit. Die is geldig tot aan de samensmelting en daar wordt alles anders. Dan zie je je Marnixje ook weer. Hou de eer aan jezelf, gooi d;r wat olifantenhuid op en laat John z'n eigen graf graven, maar geef niet op!
Ik weet het ook niet, maar in reclames spelen, maakt je toch nog geen groot acteur, die zoiets kan spelen?quote:Op maandag 19 september 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij heeft in reclames gespeeld, aldus Acteur in Expeditie Robinson? .
Mja, ik weet het niet.
Zoals Bjornquote:Op maandag 19 september 2005 21:56 schreef Noca het volgende:
Ik zou gewoon een beetje op het strand gaan liggen en helemaal niks meer uitvreten, stelletje eikels daar. Lekker niksen tot de samensmelting, geweldig zou dat zijn
Ik denk dat 't dat idd in grote mate is. Ik bedoel... die jongeren zijn voor hem toch ook "nieuw"? Waarom geeft ie daar dan niet op af? Nee, iemand kiezen die in een positie zit die ze zelf niet wil en niet gekozen heeftquote:Op maandag 19 september 2005 21:55 schreef PirE het volgende:
John was leider van Noord en kan niet accepteren dat iemand anders leider is.
Ik weet niet, maar ik vind het toch opvallend dat de man van wie het gerucht ging een acteur te zijn opeens zo'n rol aanneemt. Maar misschien is 'ie echt zo. Ik hoop het niet voor hem.quote:Op maandag 19 september 2005 21:57 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar in reclames spelen, maakt je toch nog geen groot acteur, die zoiets kan spelen?
Precies. Elbert, Marnix, Maxime en Fleur lijken mij personen die niks met John hebben en het kamp van Marnix ziet er gewoon veel sterker uit. Ik vond Maxime eerst niks, maar ik moet zeggen dat ik hem steeds meer ga respecteren. Hij houdt zich ver van allerlei stemafspraken en hij kan zich ook goed alleen redden.quote:Op maandag 19 september 2005 21:57 schreef Bonobo11 het volgende:
Esther moet gewoon vasthouden aan d'r imuniteit en dan kan John het uiteindelijk wel schudden, boeie dat ze dan buiten de groep valt. Na de samensmelting heeft ze waarschijnlijk steun aan Marnix en kan ze nog ver komen. Moet ze wel John wegwerken , want diie makke schaapjes mogen daarna geen probleem zijn
Hou je smoel joh John.quote:Op maandag 19 september 2005 22:01 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een mooiere OP gemaakt en een goeie topictitel
Maar te laatquote:Op maandag 19 september 2005 22:01 schreef MaJo het volgende:
Adres op zoeken.quote:Op maandag 19 september 2005 22:04 schreef cptmarco het volgende:
heeft iemand een handleiding hoe je een voodoo-poppetje kunt maken....???
Als dit topic volzit komen we zo in die van jou spelen ok?quote:Op maandag 19 september 2005 22:05 schreef MaJo het volgende:
Deze is beter: Expeditie Robinson # 6
Heeft tenminste een duidelijke titel
Ga even ergens anders lopen janken.quote:Op maandag 19 september 2005 22:05 schreef MaJo het volgende:
Duh, we zijn hier al tig pagina's verder, wat boeit die OP nou. Het gaat zo snel dat je die toch niet leestquote:Op maandag 19 september 2005 22:05 schreef MaJo het volgende:
vandaar dat maxime 'm dus ook niet koosquote:Op maandag 19 september 2005 22:07 schreef Flem het volgende:
En Esther was nog wel zo positief over John, "dit is een hele wijze man" e.d.
*genoteerd heeftquote:Op maandag 19 september 2005 22:06 schreef Havoc het volgende:
[..]
Adres op zoeken.
Knokploegje er heen.
John in een kooitje.
Bezine er over heen.
Vlammetje erbij.
Filmen en op de weblog zetten.
Indianenzielquote:Op maandag 19 september 2005 22:07 schreef Flem het volgende:
Jij bent mod, gooi die andere op slot zou ik zeggenquote:Op maandag 19 september 2005 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga even ergens anders lopen janken.
Ik denk dat ze dat inmiddels wel herzien heeftquote:Op maandag 19 september 2005 22:07 schreef Flem het volgende:
Had je al gezegd.quote:Op maandag 19 september 2005 22:05 schreef MaJo het volgende:
Was het niet 'Slapende Lamzak'?quote:Op maandag 19 september 2005 22:09 schreef Havoc het volgende:
[..]
Indianenziel.
Jup hij was in een vorig leven een Sioux genaamd 'Achterbakse Gier'
Zo zie je maar weer. Een eerste indruk is niet altijd een goede indruk. Dit is trouwens wel goed voor het programma. Ik denk dat menig nederlander / belg met spanning wacht wat er volgende week gaat gebeuren.quote:Op maandag 19 september 2005 22:07 schreef Flem het volgende:
Dan gaat ze daar weer op Douwe zitten zeiken waarschijnlijk als die lekker aan het knutselen isquote:Op maandag 19 september 2005 22:10 schreef Refragmental het volgende:
HEEL veel mensen hebben zich laten kennen deze aflevering.
Alleen jammer voor Esther, zij zou eigenlijk van plaats moeten ruilen met dat verbitterde oude kreng in kamp noord... Elsje. Dan zou kamp noord me een heel gezellig kamp lijken, en bij zuid kunnen ze dan lekker allemaal verbitterd doen!
En niet zo'n klein beetje ookquote:Op maandag 19 september 2005 22:10 schreef Ghistos het volgende:
Mag ie dood of niet?
Alleen langzaam. En pijnlijk.quote:Op maandag 19 september 2005 22:10 schreef Ghistos het volgende:
Maar hé, wat vinden jullie van John? Mag ie dood of niet? (had net het andere ER topic gevolgd)
quote:Op maandag 19 september 2005 22:14 schreef Ang3l het volgende:
Leeftijd: 52 jaar
Beroep: Rentenier
Houdt van: Vingerverven
Ze vergaten achterbaks, irritant, kleinzielig, bekrompen, jaloers en kleuterig
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 19 september 2005 22:01 schreef MaJo het volgende:
Was dat niet Elsje?quote:Op maandag 19 september 2005 22:13 schreef BVO het volgende:
Het rode team vind ik wel leuk trouwens, op die Annita na dan. Beetje kinderachtig hoe zij op Elberts rondleiding reageerde.
Tenzij ze beide op John stemmenquote:Op maandag 19 september 2005 22:19 schreef trepper het volgende:
Op zich speelt John het wel goed. Hij weet dat al die anderen met hem meelopen dus kan ie zich makkelijk zo gedragen. Die 2 jonge belgen snappen alleen niet dat zij straks het slachtoffer zijn als ze weer naar de eilandraad moeten.
Nee elsje had d'r pootje gebroken en is naar huisquote:
quote:Op maandag 19 september 2005 22:10 schreef Ghistos het volgende:
Maar hé, wat vinden jullie van John? Mag ie dood of niet? (had net het andere ER topic gevolgd)
Elsje moest met een gebroken voet vertrekken in aflevering twee ofzo en was juist maatjes met Elbert.quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 21:50 schreef caradoc het volgende:
Dat ik me zo druk kan maken en zelfs vloeken/schelden op een persoon op de tv, raar toch.
Neh, die 2 doen alles wat de grootste schreeuwerd zegt, dat was in het vorige kamp en dat is nu weer. Als John zegt "spring" dan vragen ze "Allez, hoe hoog wilde ons hebben?" en als john zegt "Pest esther weg" dan doen ze stom tegen de lieve grottedoosquote:
Pure poëziequote:Op maandag 19 september 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Maar ja ik ben Tong.
Daar zit de schoonheid in het onafgemaakte. Zeg maar zoals Gaudi, of vind je die onafgemaakte kathedraal in Barcelona ook misstaan ?
Ja ik weet het niet hoor, het is een beetje euhm, incompleet zeg maar.quote:
verkracht 'm!quote:Op maandag 19 september 2005 22:31 schreef Cee het volgende:
Hmm. Ik zie dat John woont in de plaats waar ik werk. Ik ga 'es effe 't dorp in morgen tijdens m'n pauze.
Hij staat niet in de telefoongids. Mss dat ie uit voorzorg een geheim nummer heeft genomen?quote:Op maandag 19 september 2005 22:28 schreef Havoc het volgende:
Men neme de link van Talpa.. http://www.talpa.tv/web/show/id=47639/dbid=649/typeofpage=47737 daarna gaat men Googlen op de volledige naam. Je komt dan onder andere terecht op http://www.verygoodman.be/viewtopic.php?t=4071 en als je daar even goed leest zie je daar een interview met John. Kijk even goed en kijk eens in de telefoongids of zo.
Dat had ik nou ook... afgezien van dat 'heerlijk'.quote:Op maandag 19 september 2005 22:25 schreef Flyduck het volgende:
Dit is volgens mij voor het eerst in al die tijd dat ik tv kijk dat ik zoveel haatgevoelens boven voelde komen tegen iemandHeerlijk zeg
Goed het interview lezen wat op pagina 1 staat, doe maar een CTRL-F op septemberquote:Op maandag 19 september 2005 22:36 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Hij staat niet in de telefoongids. Mss dat ie uit voorzorg een geheim nummer heeft genomen?
Idem.quote:Op maandag 19 september 2005 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mod niet in andermans fora, dus laat dat wel aan een SHO-modje over.
Jawel, als het maar dwars is. En zonder vaseline.quote:Op maandag 19 september 2005 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ieuw. Mag ik ook gewoon 'n lantaarnpaal in z'n achterste schuiven?
Lol, dat was natuurlijk de andere optie dat ie verhuisd was.quote:Op maandag 19 september 2005 22:37 schreef Havoc het volgende:
[..]
Goed het interview lezen wat op pagina 1 staat, doe maar een CTRL-F op september.
John. We zetten hem apart met dat klote aapje en infecteren het kreng met ebola.quote:Op maandag 19 september 2005 22:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Idem.
Ik heb wel een suggestie: 'John. we kotsen hem nog niet in zijn open bek al komt 'ie om van de honger'
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
outbreakquote:Op maandag 19 september 2005 22:41 schreef Havoc het volgende:
John. We zetten hem apart met dat klote aapje en infecteren het kreng met ebola.
Hey, dat is een spoilerquote:Op maandag 19 september 2005 22:41 schreef janimie het volgende:
En dan laat je de spoiler in de quote staanquote:Op maandag 19 september 2005 22:43 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Hey, dat is een spoiler. Gebruik daar eens gauw de spoiler-tags voor.
Ik denk dat John voorlopig niet meer over straat durft... en terecht!quote:Op maandag 19 september 2005 22:31 schreef Cee het volgende:
Hmm. Ik zie dat John woont in de plaats waar ik werk. Ik ga 'es effe 't dorp in morgen tijdens m'n pauze.
John. Zelfs voor hem hebben honden onvoorwaardelijke liefdequote:Op maandag 19 september 2005 22:44 schreef Verbal het volgende:
John: bij wie vergeleken Hitler een aardige man lijkt.
V.
vooruit, maar das gewoon uit de link van Havoc te halen hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 22:43 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Hey, dat is een spoiler. Gebruik daar eens gauw de spoiler-tags voor.
Mensen die een interview van een bewoner, na de opnames gaan lezen kunnen er vanuit gaan dat ze spoilers gaan lezen. Maar mensen die die link niet volgen hoeven derhalve niet met de spoilers opgezadeld te wordenquote:Op maandag 19 september 2005 22:46 schreef janimie het volgende:
[..]
vooruit, maar das gewoon uit de link van Havoc te halen hoor.
Precies, wat was Bjorn een koning!!quote:Op maandag 19 september 2005 21:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zoals Bjorndat af en toe zo heerlijk kon.
Meiskes, ik trek mij terug en dan ging hij in z'n hutje liggen. Later op z'n duivelseiland was het helemaal lachuh
Douwe is een zure Friese Freggel. De eerste die het de hevig roelerende Esther onmogelijk probeerde te maken met zijn stugge Fryslan-boppe-fierljep-gehuilquote:Op maandag 19 september 2005 22:55 schreef Flem het volgende:
Ja, waarom heeft iedereen het over John? Douwe de bom.
uit dat topic , van Kugari-Kenquote:Op maandag 19 september 2005 22:55 schreef zatoichi het volgende:Nou is het kots op John topic dicht, de enige plek waar kotsen een opluchting is....
niks aan toe te voegen , alleen john en zielige meelopersquote:John is een verlepte oude strontsnuiver die zijn vergane glorie niet kan toegeven.
Als een onderontwikkelde vergalde egotripper gooit hij met zijn debiele gedrag meer walging op dan menigeen Lonsdale-puberkutje of Voorbil-berber eikel.
De manier waarop hij kijkt, hoe hij zijn mond heen en weer trekt, hoe hij zuigt op zijn denkbeeldige nierstenen in stilte, hoe hij uit die rat-achtige oogjes van hem kijkt, het stoort me. Het roept een antipathie bij me op waardoor ik hem wil slaan, met een stok, een stok met roestige spijkers aan het uiteinde, ik wil hem slaan, en slaan, en slaan, tot er niets meer van dat zieke gedrag van hem in die harige zurige varkenskop overblijft. Stamp de onbeschoftheid eruit Esther, doe het voor Nederland, doe het voor de arme kindertjes in Biafra, doe het voor Ernst-Paul en God! Het is je taak Esther, je missie, je levensdoel!
John moet ophoeren, met zijn verlepte zwakzinnige kuttekop moet hij van het scherm verdwijnen en in de vergetelheid vallen.
Die man heeft afgeschreven, geen respect voor zo'n laaghartig intriest figuur.
Ik walg van het feit dat dat... onding een Nederlander is.
Douwe is inderdaad ( op het moment ) de bom, net zoals elbert en wat anderen. Helaas is John een zwart gat wat alle vreugde, lof en alles wat positief is gewoonweg opzuigt. Hij is te erg en overschaduwd iedereen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:55 schreef Flem het volgende:
Ja, waarom heeft iedereen het over John? Douwe de bom.
dat dan weer welquote:Op maandag 19 september 2005 22:59 schreef Maerycke het volgende:
John is natuurlijk een ongelovelijke galbak.. maar mènnnnn, wat maakt dit goede tv
dat is inderdaad ook goede en vernieuwende tvquote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef Verbal het volgende:
Die John moeten ze spread-eagled, naakt op dat brakke vlot van die bodybuilder vasttimmeren en met het uitgaande tij richting een school hamerhaaien laten dobberen, terwijl hij langzaam in de kokende zon leegbloedt.
V.
Douwe is ook een dwarse dwark hoor. Dat maakt hem ook heel grappig. Die Douwe is vast blij wanneer hij weer lekker alleen thuis op zijn boot ronddobbert, hij functioneert niet echt in een groep.quote:
Niet zo handig idd, maar gelukkig al gefixedquote:Op maandag 19 september 2005 22:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
En dan laat je de spoiler in de quote staan.
Dat T-shirt is inderdaad leuk!quote:Op maandag 19 september 2005 23:02 schreef Cee het volgende:
John met z'n Woodstock t-shirt
quote:Op maandag 19 september 2005 23:11 schreef caradoc het volgende:
John ziet zich als een kapitein,
maar eigenlijk is het gewoon een zwijn.
Nederland smacht naar zijn vertrek,
want aan haat jegens John is er geen gebrek.
Vallen als een baksteen word John's lot,
zelfs al gebeurd het door een nekschot.
Het wachten is nu op RM-rf.quote:Op maandag 19 september 2005 23:26 schreef Bus watcher het volgende:
Geduld. Hij heeft dan geen Talpa maar RM-rf komt heus nog met een mening en net zo lang.quote:Op maandag 19 september 2005 23:35 schreef caradoc het volgende:
RM-rf?
Ik hoop het ook, het lijkt mij een aardige kerel die je gewoon zijn eigen gang moet laten gaan.quote:Op maandag 19 september 2005 23:34 schreef caradoc het volgende:
Ik hoop dat hij het ver gaat schoppen, maar je weet niet hoe dingen gaan verlopen. Ik denk wel dat hij meer tot de groep hoort in deze samenstelling dan wanneer hij nogsteeds alleen was met de andere grotbewoners.
Damage control.....hij hoopt dat hij nog op straat kan lopen zonder een pak slaag te krijgenquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:39 schreef KELDER het volgende:
trouwens, giel beelen belde vanochtend met john (omdat die inderdaad in een spotje voor giel heeft gespeeld) en giel vroeg of alles nog goed kwam tussen hem en esther, waarop john zei dat alles inderdaad goed zou komen...
Daar geloof ik niks van. Die kinderachtige jaloezie die je zag was heeeel erg echt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:39 schreef KELDER het volgende:
hij gaf ook aan dat die wel het type is wat graag een knuppel in het hoenderhok gooit, dus misschien doet het ook meer voor zn eigen vermaak als dat die esther echt niet mag
Het testen van een nieuwe leider moet grondig uitgevoerd worden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:46 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Die kinderachtige jaloezie die je zag was heeeel erg echt.
Ik voel dat we dadelijk wat photoshop plaatjes krijgen van john en Carlquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:54 schreef cora4034 het volgende:
En 2 achterbakse mannetjes bij elkaar.
[afbeelding]
Is er nog een grotje over waar ze te dumpen zijn?
voor de liefhebbers heb ik het telefoongesprek even uitgetypt (en ook voor mezelf, omdat ik heel duidelijk wou weten wat jonh allemaal heeft gezegdquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:39 schreef KELDER het volgende:
yo, kan je jouw post misschien even in spoiler tas zetten ?![]()
![]()
trouwens, giel beelen belde vanochtend met john (omdat die inderdaad in een spotje voor giel heeft gespeeld) en giel vroeg of alles nog goed kwam tussen hem en esther, waarop john zei dat alles inderdaad goed zou komen...
hij gaf ook aan dat die wel het type is wat graag een knuppel in het hoenderhok gooit, dus misschien doet het ook meer voor zn eigen vermaak als dat die esther echt niet mag
ach, het blijft speculeren, op naar volgende week
//edit: hier na te luisteren, doorspoelen naar 53:30 ongeveer
quote:met john
hey john met giel van de radio, goedemorgen
goedemorgen giel
ik bied nu alvast mijn excuses aan gerard ekdom, want ik loop wat uit, maar ik moet het ff met je hebben over expeditie robinson
hahaha
want mensen haten je tegenwoordig john
ja dat zal best
ik weet niet, heb je jezelf gisteren terug gezien
ja, ik heb mezelf terug gezien jong
lag het aan het feit dat je te weinig gegeten had of
uh dat zal best
voor de mensen die het niet hadden gezien er zat gister een nieuwe dame in, een dame waarvan jij niet wst dat ze al op het eiland was, een zekere esther
klopt
en uh ja dat was gewoon niet netjes zoals je haat behandelde
nee nee maar, uh ja giel maar dat dat dat gebeurt dat gebeurt spontaan, dat euh is iets waarbij je denkt ben ik nou gek of worden we voor de gek gehouden
maar het is niet zo, wat is dat wat mensen dus denken ook naar aanleiding van het spotje, is het niet een acteur, heb je niet moedwillig een beetje lopen fucken, een beetje lopen stoken
nou ik heb van te voren wel gezegd dat ik graag een type ben die een knuppeltje in het hoenderhok gooit, en ja zo ben ik, als iemand op een gegeven moment ergens op een top van een houten vlonder staat en zegt ik ben jullie leidster, dan heb ik zoiets van wat gebeurt hier, wij hebben een leuke groep mensen en wij doen alles samen, dan komt er iemand tussen die zegt we gaan van alles doen
als je jezelf zo terug zag gister, je hebt het ongetwijfeld ook zitten kijken, schaam je je dan niet een klein beetje voor jezelf ?
nee nee nee, dat heb ik ook gezegd, ik ben nogal direct, en heb ook tegen haar gezegd je hebt je beroep misgelopen want je had akela moeten worden, en wij zijn geen kleine kinderen, we willen gewoon op dat eiland onze ding doen enne ik was niet de enigste gelukkig want ik kreeg ook bijval van carl en ook van de jongeren, en ja, als je het dan meemaakt, is het toch anders als dat je televisie zit te kijken
ja ok, dat geloof ik ook wel
en ja dat is, en ja dat vind ik dan een vertekend beeld
komt het nog goed tussen jou en esther
of het nog goed komt ?
ja
natuurlijk komt het goed, waarom zou het niet goed komen
nou
maar dat is gewoon een euh een euh verdeeldheid van meningen waarvan ol zeg ik heb een standpunt en dat verdedig ik
ja duidelijk
en euhm, ja goed dan is het zo, en zij mag haar ding zeggen en dan respecteer ik dat ook
ik snap het john, kom snel een keer langs hier dan kunnen we wat langer lullen
ja
dan moet je hier even bellen over
ja okay
okay
doei
john vermolen uit big brother
Wahaha, hij respecteert wat ze te zeggen had. Ik kan me herinneren dat ie alles zo de grond in boorde dat er geen tikkeltje respect inzat.quote:maar dat is gewoon een euh een euh verdeeldheid van meningen waarvan ol zeg ik heb een standpunt en dat verdedig ik
ja duidelijk
en euhm, ja goed dan is het zo, en zij mag haar ding zeggen en dan respecteer ik dat ook
zie john genieten van carl's vinger in z'n aarsquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:54 schreef cora4034 het volgende:
En 2 achterbakse mannetjes bij elkaar.
[afbeelding]
Is er nog een grotje over waar ze te dumpen zijn?
talpa doet 't goedquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:41 schreef Cartman_the_best het volgende:
kijkcijfers: 829.000
Volgens mij was het anders, zei John dat Elbert het SAS-boek had gelezen. En Elbert mosten ze ook nie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:50 schreef JooB het volgende:
John: 'wat weet jij nou van survivallen'
Esther: 'Ik heb Anthropologie gestudeerd, weet veel van planten'
John: 'Maar hen je ook het SAS boek gelezen?? Ik heb het SAS boek gelezen.'
Alsof je daar wat aan hebt....botte lul.
Doe eens even normaal?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:45 schreef OldSchoolFool het volgende:
Speciaal voor John zou Auschwitz heropend moeten worden. In zijn privedouche Zyklon B happen. STERF HUND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is ze wel zwak. Ze had moeten zeggen: zoek het uit, ik heb immuniteit, ik zie jullie bij de samensmeltingquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:21 schreef Gutnre het volgende:
Esther wint nu superveel sympathie van heel tv-kijkend nederland.
*stil is... mooiquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
figuren zoals de defectieveling John zorgen voor goede televisie, geven je een punt waar je al je haat op kunt richten en je walging en iedere frustatie op kunt botvieren terwijl je televisie kijkt. Je kunt wel janken, omdat Esther zo dom is om meteen op haar rug te rollen en te gillen als een speenvarken dat ze zich overgeeft en afstand doet van haar immuniteit, haar huis, haar eerstgeboren kind, om vervolgens een zweep te pakken en zichzelf te kastijden. Esther bood haar excuses aan voor alles, voor haar rol als leidster, voor het feit dat ze er later bij was gekomen, voor de hongerige zieltjes in Biafra, voor haar bestaan als mens.
Judge heette die negert en om t nog erger te maken:quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
Jude een jaar of wat geleden is ook zo'n geval, de gozer kreeg extra eten van zijn kampgenoten, hoefde geen vinger uit te steken, en zat de godsgruwelijk tijd te janken dat hij het zo zwaar had daar in zijn hangmat... meneer haalde de finale, en ook al won hij niet, het was toch een vrij bitter moment om te zien dat zo iemand zo ver kan komen.
Hij verdiende het niet, maar toch zat hij daar op het bankje naast Jutta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |